Beter lezen (of je voelt je aangesproken en je bent echt een ongewassen kraker) en zeg jij maar niks; Ik zou m'n hond er nog niet op laten schijtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:21 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Alsof ik iemand met zo'n chagrijnige kutkop als de jouwe ook maar een blik waardig keur, iemand doodgegaan ofzo? Hoe durf je me smerig te noemen?![]()
Moet er eerlijk gezegt niet aan denken mijn edele deel in een ontplofte mol, zo een naar vis stinkende open wond te proppen, maar heb je een broertje?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:21 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Alsof ik iemand met zo'n chagrijnige kutkop als de jouwe ook maar een blik waardig keur, iemand doodgegaan ofzo? Hoe durf je me smerig te noemen?![]()
En hij is de Hyperintelligent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon neuken, en gelijk heb je, dom neukt goed, en zij moet fabuleus zijn
Je hebt gelijk, die twee moet sex hebben, dan komt het behang van de muren.quote:
Hmm, waar heb jij die foto's gevonden danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Apropos het volgende:
Maar Fleur, om eens de teneur van mijn voorgangers, waarvan er een homofiel is, te doorbreken: goede kont, aardige tepels en een hemels fris gezicht!
Veel fokkers zijn nou eenmaal snel tevredenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hmm, waar heb jij die foto's gevonden dan![]()
Ow, je bent zo'n typje dat vind dat vrouwen niet beoordeeld mogen worden op hun uiterlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:38 schreef Fleurezeur het volgende:
Och nee, ik gooi eigenlijk zelf nooit mijn charmes in de strijd in discussies ( alhoewel ze in topconditie zijn), dat is een beetje beneden mijn stand![]()
Precies! Als ik sommige mannelijke FOK!-ers hier bijvoorbeeld op uiterlijk zou beoordelen, dan was ik nieteens op hun berichtjes ingaan, onder mijn standquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ow, je bent zo'n typje dat vind dat vrouwen niet beoordeeld mogen worden op hun uiterlijk![]()
Dan beter de anus, ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet er eerlijk gezegt niet aan denken mijn edele deel in een ontplofte mol, zo een naar vis stinkende open wond te proppen, maar heb je een broertje?
Je was toch een boerenmeisjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:42 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Precies! Als ik sommige mannelijke FOK!-ers hier bijvoorbeeld op uiterlijk zou beoordelen, dan was ik nieteens op hun berichtjes ingaan, onder mijn stand.
Haar goede punten waren ook ver te zoeken. Onbelangrijke details.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:45 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij begon ze zelf, nadat ik een opmerking over krakerstypes maakte.
Ik geloof dat hij het over een heel andere periode had dan jij. Tevens klopt er niets van je West- en Oost-Duitsland verhaal. Dat bestond namelijk toen niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je eens naar je kameraatje kijkt, zie jij dat hij de vergelijking tussen zuid afrika en duitsland trekt, en die klopt niet. treffend dat je er dan mij op aanspreekt...
Zelfkennis is oké. In een willekeurige skihut-discotheek ergens in het Westland zou ze niet opvallenquote:
En zodra iemand er tegeningaat wordt je persoonlijk aangevallenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Commensaal het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens mijn stelling dat minstens 2/3e van de Nederlanders racist is![]()
En jij niet in een willekeurig rouwcentrum, zelfs niet in een graftombe, je punt is ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfkennis is oké. In een willekeurige skihut-discotheek ergens in het Westland zou ze niet opvallen. Perfect voor de average Joe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |