quote:
Ik heb de buitensleutel en binnensleutel, plus alle alarmcode en wachtwoorden van wat ervers hier. Best handig, zo af en toe. Vooral omdat geen hond weet hoe die server werkt, het is geen windows/unix dus dan is er paniekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is inderdaad handig..
Misschien dat ze een sleutel ooit aan mij geven, wie weet
En jij gaat er weg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de buitensleutel en binnensleutel, plus alle alarmcode en wachtwoorden van wat ervers hier. Best handig, zo af en toe. Vooral omdat geen hond weet hoe die server werkt, het is geen windows/unix dus dan is er paniek
Ja, dat wordt echt humorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En jij gaat er weg?
Wordt nog leuk dan
ibm'tje, os/400quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, na een maandje opbellen en vragen hoe het is afgelopen
Wat voor servers zijn het dan?
jup, en gisteren ook alquote:
geld van mn paquote:
Boffert!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
geld van mn pa
en nog wat contant geld wat ik hier had liggen...
Prima, mits tijd voor tijd en dus nog eerder weg daarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
Yep, ik heb nog 5 werkdagen om iets af te krijgen, ik ben bang dat ik in de weekenden ook nog bezig mag
Zoiets, hierna kan ik drie maanden redelijk lamballen hoop ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima, mits tijd voor tijd en dus nog eerder weg daar
Beest is alweer terecht hoorquote:
frontpage.fok.nl/nieuws/76820quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Paniek in de dierentuin? Is Pheno op hol geslagen?
Zo dan. Dat is niet misselijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:20 schreef qu63 het volgende:
frontpage.fok.nl/nieuws/76820
Dan is er geen paniek hoor, alleen heel veel bezoekers met een fototoestelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Is Ph. zo aantrekkelijk als hij op hol slaat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is er geen paniek hoor, alleen heel veel bezoekers met een fototoestel
Pinguins zijn gewoon leuke dierenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is Ph. zo aantrekkelijk als hij op hol slaat dan?
Nee, ik ben subtielerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |