Geen zorgen. Ben nog heelquote:
Het waren slechts verre neefjes en nichtjes.quote:
Ohhhh, die kende je helemaal nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het waren slechts verre neefjes en nichtjes.
Dude, waarom Helmondquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
het is al 11 uur geweest en ik zou nog een rondje gaan maken vandaag
Nou ja, misschien is alleen een slagje Helmond ook wel goed, ik kijk wel
Helmond MOET. U weet wel waarom mevrouwquote:
Geen idee waarom dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helmond MOET. U weet wel waarom mevrouw
[afbeelding]
Nee, ik ben Bjorn Nielsen nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee waarom dus
Of is dat niet jouw bordje?
Die zijn nog niet aangebrokenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben geen chocolade in huis. Dat scheelt al.
Hoe is het met die multipacks van jou.
Tof. Die drammerige Kuuk wat langer tergenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die zijn nog niet aangebroken.
Zo'n snoepert ben ik dus ook weer niet,
Wat goed van jequote:Op donderdag 17 mei 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Zo'n snoepert ben ik dus ook weer niet, heb bijv. een pot met drop die al 4-5 weken staat, gister weer 4 dropjes genomen en dan heb ik weer genoeg
Plaats er eens wat foto's vanquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo'n snoepert ben ik dus ook weer niet, heb bijv. een pot met drop die al 4-5 weken staat, gister weer 4 dropjes genomen en dan heb ik weer genoeg
Mja ach, vroeger was het ergerquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat goed van je. Een pot drop haalt het eind van de dag nog niet eens bij mij
.
Dat kan niet gek, dan ben je kotsmisselijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Grote zak engelse drop (800gram) 's middags bij de Digros gehaald (geloof nog geen 1 euro ofzo), 's avonds op.
Nee hoor, daar is niets moeilijks aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet gek, dan ben je kotsmisselijk
sorryquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Aangezien Qu63 een geautomatiseerd bericht had achtergelaten ::+
Pestkop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof. Die drammerige Kuuk wat langer tergen
quote:
Het blijft lastig bij NU.nl Marcquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is niets moeilijks aan
dit staat er nu nog steeds bijvoorbeeld. Die van gisteravond is al verbeterd. Klunz0rzquote:Doelman Gorka Iraizoz van Sevilla bereikte met een verre uitworp Adriano. De Braziliaan begon ter hoogte van de middenlijn aan een sprint en bleek veel snelle dan verdediger David Garcia. Adriano maakte alleen voor doelman Andres Palop geen fout: 0-1.
Alles goed?quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het blijft lastig bij NU.nl Marc
[..]
dit staat er nu nog steeds bijvoorbeeld. Die van gisteravond is al verbeterd. Klunz0rz
Geen probleem heur! toendertijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet gek, dan ben je kotsmisselijk
ja hoorquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor een?
Ik ga de mijne verkopen.
nopequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
Kan je al goed gitaar spelen Qu?
Mooiequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Special
zo een!![]()
Hoi!![]()
Niet als je eenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Tof Qu.
Ik heb er liever een Ibanez thoo.
Best welquote:
M&M's en thee?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb M&M's open gemaakt
En een pot thee gezet
Ik was net op weg naar een kwartetje van anderhalf uurquote:
Dat kan natuurlijk niet hč, daar kom ik ff voor onder mijn steen vandaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was net op weg naar een kwartetje van anderhalf uur
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet hč, daar kom ik ff voor onder mijn steen vandaan.
Hmmzo keej, dan zal dat welquote:
saldo is nu nog maar 3 euroquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
wie kan mij vertellen hoe een droger werkt
Kijk op de wasmachine zit een tijdklokje op de droger niethoe weet ik dan wanneer het klaar is :"?
quote:
quote:
Volgende week heb genoeg op staan om een weekje curacao te doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
geld moet rollen!
morgen staat er weer ¤300 als t goed is
neequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgende week heb genoeg op staan om een weekje curacao te doen
MOETEN WE GAAN SCHREEUWEN OM VERSTAANBAAR TE ZIJN BIJ SPEEDY?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hij hoort je niet
SPEEDY HOE OUD IS JE BUURMEISJE?!?!?!
Vraag mij wat, jaar of 6quote:
Ben ook niet de heledag op FOK! net als jou hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hij hoort je niet
SPEEDY HOE OUD IS JE BUURMEISJE?!?!?!
quote:Adriaanse benadrukt dat zijn vertrek bij Metallurg Donetsk niets met de belangstelling van Feyenoord heeft te maken. "Co heeft een nieuwe aanbieding van Metallurg Donetsk geweigerd", laat Willem Zeijlmans, de vertrouwensman van Adriaanse, weten.
"Het nieuwe seizoen in de Oekraīne begint al over twee maanden. Co heeft daarom nu al plaast gemaakt voor een opvolger. De belangstelling van Feyenoord en het vertrek van Co staan dus helemaal los van elkaar."
Janken kan altijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, niet echt een leeftijd om te janken eerlijk gezegd...
nog 10 dagen, dan is het weer zo ver.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
Soms, dat wel
welterustenquote:
Halloquote:
Een witte buikquote:
Ik blijf het een grappig nummer vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een witte buik
een zwarte rug
en 2 oranje poten
Ik heb gewerkt. Thuiswerken is da bomb. En nog een stuk of 20 stoeptegels weggebracht in de ochtend. De tuin is nu bijna leeg. Dan kunnen ze binnenkort beginnen met een tuin aanleggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
Ph. Genoten van de vrije dag?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het een grappig nummer vinden
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te broeden op een variant voor skippy, als hij weer terug mag komen
Ze hebben van die kleine
maar ook wel van die grote
een dikke pens, een lege kop
en blauwgeschopte kloten
da's niet echt lief he?
Uiterst productief dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gewerkt. Thuiswerken is da bomb. En nog een stuk of 20 stoeptegels weggebracht in de ochtend. De tuin is nu bijna leeg. Dan kunnen ze binnenkort beginnen met een tuin aanleggen
Daarna gekookt voor een moeilijk iemand en een opmerking gekregen van de buurvrouw die nijdig was dat we het onkruid niet bijhouden. Nu zijn er distels die al zijn gaan pluizen, dus volgend jaar heeft iedereen distels in hun tuin. Like I care.
'slaap' zequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uiterst productief dus.
Maar ik ga slapen.
Colaquote:
Die kan bij 'de handkar' in de verzameling!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te broeden op een variant voor skippy, als hij weer terug mag komen
Ze hebben van die kleine
maar ook wel van die grote
een dikke pens, een lege kop
en blauwgeschopte kloten
da's niet echt lief he?
Nou, De handkar was wel een aantal stapjes beter dan dit hoor, denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die kan bij 'de handkar' in de verzameling!
ga door met deze danquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, De handkar was wel een aantal stapjes beter dan dit hoor, denk ik
Heheh, dit KAN een hele grote worden, iddquote:
vandaag is morgen gisterenquote:
quote:
Ik heb de buitensleutel en binnensleutel, plus alle alarmcode en wachtwoorden van wat ervers hier. Best handig, zo af en toe. Vooral omdat geen hond weet hoe die server werkt, het is geen windows/unix dus dan is er paniekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is inderdaad handig..
Misschien dat ze een sleutel ooit aan mij geven, wie weet
En jij gaat er weg?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de buitensleutel en binnensleutel, plus alle alarmcode en wachtwoorden van wat ervers hier. Best handig, zo af en toe. Vooral omdat geen hond weet hoe die server werkt, het is geen windows/unix dus dan is er paniek
Ja, dat wordt echt humorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En jij gaat er weg?
Wordt nog leuk dan
ibm'tje, os/400quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, na een maandje opbellen en vragen hoe het is afgelopen
Wat voor servers zijn het dan?
jup, en gisteren ook alquote:
geld van mn paquote:
Boffert!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
geld van mn pa
en nog wat contant geld wat ik hier had liggen...
Prima, mits tijd voor tijd en dus nog eerder weg daarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
Yep, ik heb nog 5 werkdagen om iets af te krijgen, ik ben bang dat ik in de weekenden ook nog bezig mag
Zoiets, hierna kan ik drie maanden redelijk lamballen hoop ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima, mits tijd voor tijd en dus nog eerder weg daar
Beest is alweer terecht hoorquote:
frontpage.fok.nl/nieuws/76820quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Paniek in de dierentuin? Is Pheno op hol geslagen?
Zo dan. Dat is niet misselijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:20 schreef qu63 het volgende:
frontpage.fok.nl/nieuws/76820
Dan is er geen paniek hoor, alleen heel veel bezoekers met een fototoestelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Is Ph. zo aantrekkelijk als hij op hol slaat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is er geen paniek hoor, alleen heel veel bezoekers met een fototoestel
Pinguins zijn gewoon leuke dierenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is Ph. zo aantrekkelijk als hij op hol slaat dan?
Nee, ik ben subtielerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Jij knuffelt de bezoeker die je het eerst ziet?quote:
Mijn vrouw vlucht niet uit bedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is Ph. zo aantrekkelijk als hij op hol slaat dan?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw vlucht niet uit bed
Niets mis meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef Pheno het volgende:
Knor teringyakki tijd, hoor ik net
Vrijdag is de luie kookdag
Aparte combinatie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:42 schreef Pheno het volgende:
Brie met cranberries voor vanavond. brie van de maand bij Appie
Dat was ons originele plan. Maar gisteren ook al Italiaans gegeten, dus ja. Dan maar wat andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind het pastadag vandaag. Macaroni en gehakt en groenten en saus
Hij is lekker!quote:
Dat kaasje met die walnoten is ook erg lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:46 schreef Pheno het volgende:
Hij is lekker!
Vanavond weer naar de appie!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kaasje met die walnoten is ook erg lekker.
NJa, heb eik gister al pizza gehad, maargoed, vind macaroni heerlijk dusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was ons originele plan. Maar gisteren ook al Italiaans gegeten, dus ja. Dan maar wat anders.
Iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Macaroni is ook wel erg goed te versmaden. Je kan er best veel toffe dingen doorheen mikken.
Samen vervelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me, wie weet er wat leuks te doen?
Neh, samen zou het geen vervelen meer heten denk ik...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=ODshB09FQ8wquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd
Smack bijvoorbeeld, of champignonsaus ipv. macaronisaus, is weer wat aparts wat je dan krijgt
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ODshB09FQ8w
mij goedquote:
Wheheh. Tof. Speel je al lang?quote:
voor het eerst dat ik een gitaar langer dan 15 minuten vast kan hebben zeg maarquote:
Drankquote:
Ohww dus ik ben niet de enige met dromerige gitaarambities. Ik kon een tijdje terug het intro deuntje van Star Wars pingelen, maar goed. Dat ben ik inmiddels alweer verleerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef qu63 het volgende:
voor het eerst dat ik een gitaar langer dan 15 minuten vast kan hebben zeg maar
Ik het eerste stuk van Metallica - Nothing Else Mattersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohww dus ik ben niet de enige met dromerige gitaarambities. Ik kon een tijdje terug het intro deuntje van Star Wars pingelen, maar goed. Dat ben ik inmiddels alweer verleerd.
Sjiek!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:56 schreef qu63 het volgende:
Ik het eerste stuk van Metallica - Nothing Else Matters
oftwel, bovenste snaar (E), dan de 4e(G), 5e(B) 6e(E) 5e(B), 4e(G) en de eerste snaar(E) weer
Ik keek het met een restant M&M'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
Swiss noir 72% met hazelnootjes en niet kunnen wachten op http://www.youtube.com/watch?v=E-PM86K4rDo
Ik zit als eerste in die bioscoop. Ook bij Shrek 3 trouwens. En als die spin off van Puss komt ookquote:
kan/wil je ook spelen?quote:
Die ga ik zeker zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
Swiss noir 72% met hazelnootjes en niet kunnen wachten op http://www.youtube.com/watch?v=E-PM86K4rDo
Kan niet wachtenquote:
Vandaag even naar Leeuwarden geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je nog wat genants gedaan?
Geld teveel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vandaag even naar Leeuwarden geweestdaar wat gegeten enzo
mooie arend beeld gekocht
voor de rest even gekeken naar een nieuw pc voor volgende week
in de avond hier in Dokkum nog even in de stad geweest
ook maar tijd voor een nieuwe fiets, ze hadden pas geleden een nieuwe fiets binnen en zag er leuk uit
kortom, gelijk maar 1 bestellen
volgende week verwachten ze em binnen te hebben
misschien dat ik hier een foto van vind
ook even gekeken naar audio apparatuur, DVD/Versterker + boxen
met inruil zou ik nog dikke 900 euro moeten bij dokke, maar ach, dan heb je ook wat
dus wie weet staat dat hier morgen ook. Dan is alles weer op
Das een hybride toch? Tussen normale fiets en mountainbike in?quote:
quote:
Thats rightquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een hybride toch? Tussen normale fiets en mountainbike in?
Leuk he, dat uitgevenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]vakantiegeld + belastinggeld
kan ik allemaal mooi doen, elke keer komt het weer mooi van pas
[..]
Thats right![]()
En dan zeuren als ik wat geld uitgeefquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
vakantiegeld + belastinggeld
kan ik allemaal mooi doen, elke keer komt het weer mooi van pas
Ik kan al 2 akkoordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ster hoor, maar na wat monteerwerk hoor je daar niets meer van
oefening baart kunstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan al 2 akkoorden
Maar de rest gaat spoedig ook lukken
Ja zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk he, dat uitgeven
Fijne fietsen wel, zoiets heb ik ook. Al neem ik de volgende keer toch weer een mountainbike
Het is juist een kunst te oefenen zonder te barenquote:
Ik zeur nooitquote:
Ga het ook doen deze week hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja zeker
En euh...je bedoelde gewone fiets??
Deze fiets zit meer tussen een mountainbike en een racefiets, ook omdat deze wat smallere wielen hebben, en dus ook beter op de weg ligt. (mij gevoel dan). Deze komt uit de endurance series
ohnee, dat was met iets andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is juist een kunst te oefenen zonder te baren
Ligt eraan wat je wil barenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is juist een kunst te oefenen zonder te baren
Dat zijn dus smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga het ook doen deze week hoor
Ah oke, ik vind die smalle wielen juist niets, doe mij maar bredere wielen
Gewoon lol lol lolquote:
Goed zoeken, dan kom je er welquote:
Laat je het wel ff weten waar ie was? Ik ben die van mij ook al een paar uur kwijtquote:
Een nieuwe fiets rijdt altijd beter dan een oudequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn dus smaken verschillenik mocht em even proberen, het reed heerlijk, iig beter dan die ik nu heb, maar kan ook best wel aan de leeftijd van mijn fiets liggen. Kabels die op knappen staan....tandwielen die bijna aan zijn eind is etc
![]()
Dan moet je daar je best maar eens op doen. Jij zeker moet nog oefenen want zoveel posts heb je hier nog nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had bijna een kwartet
Niet dat dat de bedoeling was natuurlijk
Kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je daar je best maar eens op doen. Jij zeker moet nog oefenen want zoveel posts heb je hier nog niet
Dacht ik alquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets rijdt altijd beter dan een oude
quote:
quote:
Maar op een oude fiets moet je het leren, schijntquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets rijdt altijd beter dan een oude
Voor je bij de 200.000 bent lukt het vast wel een keerquote:
Echt, wat zijn daar de voordelen van danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar op een oude fiets moet je het leren, schijnt
Als ik het om 4:27u nog eens probeer vast ook welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor je bij de 200.000 bent lukt het vast wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |