laat hem vast open voor de verjaardag volgend jaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik 'm maar open laat, het is niet mijn taak om 'm te sluiten.
Omdat de GC mods niet aanwezig zijn denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
waarom is dat topic uberhaupt nog niet dicht dan?
Goed idee! Als ie dan niet al vol is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
laat hem vast open voor de verjaardag volgend jaar
We moeten het hier toch ergens over hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef TwyLight het volgende:
wat boeit dat nou of die dicht gaat of niet?
Plan is om morgen een kater te hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig toch nog bijna mij 10u slaap gehaald.Dadelijk maar eens de kroeg in, wat jullie?
Vanavond heb je daar tijd genoeg voor,quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Plan is om morgen een kater te hebben?
Ik ga wel mee!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig toch nog bijna mij 10u slaap gehaald.Dadelijk maar eens de kroeg in, wat jullie?
Geen bier voor erik dit weekend, gister al gezopen, kwam me wel goed uit ,dan kan ik de rest van het weekend nuttig bestedenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:03 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Vanavond heb je daar tijd genoeg voor,
ik ga ook voor een bak koffie
Oh, sorry hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bierik: nee das niet het plan
cross: gezelligweet alleen nog niet precies hoelaat ik ga, lig nog in bed en wacht eerst tot die kromme wakker is voordat ik zijn cafe bestorm
Ik hoor het wel dan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bierik: nee das niet het plan
cross: gezelligweet alleen nog niet precies hoelaat ik ga, lig nog in bed en wacht eerst tot die kromme wakker is voordat ik zijn cafe bestorm
Ik moet niks, maar ik doe het wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet je vandaag werken.....![]()
goedemorgen trouwens....![]()
![]()
![]()
jij ook al?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:28 schreef OA het volgende:
Zo. Lekker uitgeslapen voor het eerst in jáááááááááren...![]()
Heerlijk man!quote:
Hier doet het internet het niet! ofja, 1 van de 2 ISP's,quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef OA het volgende:
De afwas is gedaan en koffie is weer op!
Dan moet je aan een vochtinfuus, ongeacht wat!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hier doet het internet het niet! ofja, 1 van de 2 ISP's,
en ik heb dorst
Koffie infuus!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je aan een vochtinfuus, ongeacht wat!![]()
quote:
ben je moequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik denk dat ik weer mijn bed in duik....![]()
![]()
Volgens mij is het pure lustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |