Bestemming? Maatschappij? Vliegtuig? Verwachtingen? Reistijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:01 schreef Sport_Life het volgende:
over 4 uur zit ik in 't vliegtuig!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vliegen beiden niet met 700NG's maar met -300's en -500'squote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maatschappij?
Thompson Fly
Maatschappij?
BMI Baby
Vliegtuig
Boeing 737-700NG 149 seats
Thompsonfly vliegt met 738's hoor, dus wel NG's ;-).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vliegen beiden niet met 700NG's maar met -300's en -500's![]()
Zweedse airline met vier MD-83's uit eind jaren 80, begin jaren 90. Zullen wel redelijk afgetrapte kisten zijn, mits ze geen refurbishment hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef Professional het volgende:
Iemand ervaring met Viking Airlines?
Ik kon de hele maatschappij niet eens, maar we vliegen ermee naar Kos.
Die kisten hebben zeer veel operators gehad, van een van de md83's zijn ze zelfs de 10e operator. De rest heeft rond de 6/7 verschillende operators gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:02 schreef Professional het volgende:
Precies, die info had ik ook al gevonden.
Voor de rest is er erg weinig bekend over deze maatschappij.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:48 schreef knuppelhout het volgende:
wij staan op het punt om via atp.nl (advanced travel partner) een ticket te boeken naar chili, en terug vanaf brazilie. Deze vlucht zou dan grotendeels via TAM gaan, zijn er mensen met ervaringen?
boeken zou dus via atp.nl (=tickettracker.nl =vliegticketszoeken.nl) gaan, lijkt me een grote en betrouwbare site, maar zijn er mensen met ervaringen?
Dat is niet helemaal waar, het schijnt pilot error geweest te zijn. (ook al is het vliegveld wat krapjes) Had een reverse thrust lever niet helemaal goed getrokken schijnt het) Wel is het waar dat ATC erg brak is in Brazilië.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
zoals gezegd lag het aan de verkeersleiding plus het vliegveld.
Actie prijzen gok ik zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef Palomar het volgende:
Zijn dat normale prijzen of een soort last-minute-wie-wil-er-nog-mee-prijzen?
Clickair is goedkoop, maar inderdaad de beenruimte is rampzalig, alleen met een beetje geluk in het voorseizoen is het vliegtuig niet vol en heb je met 3 plekken wel genoeg ruimte! (Ter informatie, Clickair heeft gekozen voor het maximaal aantal stoelen toegestaan in de A320....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef Friebo het volgende:
Maatschappij?
Clickair
Vliegtuig
Airbus A320, trombose editie
Sky Europe
Iets over de luchthavens?
Amsterdam: H- pier: Overzichtelijk![]()
Wenen (terminal 2): Redelijk modern, wel wat aan de kleine kant bij de incheckbalies. Gratis Wifi.
we hebben alsnog geswitched naar lufthansa heen, TAP terug.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, het schijnt pilot error geweest te zijn. (ook al is het vliegveld wat krapjes) Had een reverse thrust lever niet helemaal goed getrokken schijnt het) Wel is het waar dat ATC erg brak is in Brazilië.
Laat je er trouwens zeker niet van weerhouden om te kiezen voor TAM vanwege dat ongeluk, de KLM heeft bijv. nog altijd het meest dodelijke ongeval op zijn naam staan.
Tja high-density lay-out hehquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ter informatie, Clickair heeft gekozen voor het maximaal aantal stoelen toegestaan in de A320....)
M pier Klopt.. even ge-edit. Skyeurope was redelijk vroeg geboekt idd. Clickair 6 dagen van te voren pas. Gewoon mazzel gehad dus..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Clickair is goedkoop, maar inderdaad de beenruimte is rampzalig, alleen met een beetje geluk in het voorseizoen is het vliegtuig niet vol en heb je met 3 plekken wel genoeg ruimte! (Ter informatie, Clickair heeft gekozen voor het maximaal aantal stoelen toegestaan in de A320....)
Sky Europe, vloog je vanaf Amsterdan niet vanaf de M-pier, zelfde idee als de H-pier, je mag dan alleen niet in het niet-schengen gebied komen en komt ook niet langs de paspoortcontrole, alleen de security check, welke je bereikt helemaal aan de linkerkant van de incheckbalies.
Dat moet je me toch eens uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Algehele indruk?
Als je voorin zit vlieg je achteruit!! Net alsof je in een trein zit
stoelen denk ik omgedraaid..?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat moet je me toch eens uitleggen.![]()
![]()
Is dat nieuw? Dat was bij mij nog niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 07:50 schreef ontzettendeprutser het volgende:
Incheon: 16 uur is lang, en de banken slapen slecht. Pluspunt: gratis internet en films. Minpunt: 10 euro voor een douche.
Misschien een maatschappij die z'n personeel goedkoper mee laat vliegen op de niet in gebruik zijnde crewseats voorinquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Sport_Life het volgende:
stoelen denk ik omgedraaid..?![]()
(lijkt me ook irritant)
business class bij British Airways heeft ook een configuratie waarbij in een rij twee stoelen naar voren gericht zijn, en twee naar achter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
stoelen denk ik omgedraaid..?![]()
(lijkt me ook irritant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |