En hoe heet dat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
Een muziek " Hall of Fame" museum?
Wat voor soort muziek is het nummer 'Great Balls Of Fire' en hoe wordt de Sun Studio ook wel genoemd?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:44 schreef ChrisJX het volgende:
Great Balls of Fire museum?
Die dus!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
Rock en Roll "Hall of Fame"?
Dat is er helaas niet, wel kan je in Memphis de Sun Studio bezoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef Der_Michael het volgende:
Sun Records Museum?
Helemaal correct.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:52 schreef ElizabethR het volgende:
Stanley Park Vancouver?
Ja!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
Oscar Wilde!
En weer goed!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:19 schreef ElizabethR het volgende:
Een soort pampahaas toch??
Pas nog gezien op discoveryquote:
Ik ben erg jaloers moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pas nog gezien op discovery
Dat krijg je als je een discovery verslaafde man hebt, en een sky-box. Wij hebben ik geloof een stuk of 23 discovery kanalen
Ben je op de prijs ook jaloers?? 66 Euro per maand kost dat geintjequote:
Da's wel iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben je op de prijs ook jaloers?? 66 Euro per maand kost dat geintje
Maar nemen we geen Sky digital dan hebben we maar drie Ierse zenders, that's it.
Nu hebben we veel en veel te veel zenders.
Tot straks dan, en eet smakelijk!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik moet even voedsel voor de hongerigen ieir in huis gaan bereiden. Ik laat de vraag wel staan, ik weet zeker dat een aantal goed weten over wie ik het heb namelijk. Ben strakkies wel terug.
Dankjewel, maar het staat nu in de oven. Over een half uurtje mag ik pas etenquote:
ik bedoelde niet Lily maar Theodoraquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
Nee. Lily Bouwmeester was meer van de kluchten. Deze dame is een serieuze actrice geweest.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van der Moer? Geen idee wat haar voornaam is
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
Grootmeester in de orde van Oranje Nassau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |