Mijn familie zie ik toch al nooit verder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat er allerlei familieverhoudingen, inclusief die verhoudingen tussen jou en familieleden waar je waarde aan hecht, kapot gaan of sterk onder druk komen te staan. De reikwijdte is wat groter dan dat het een willekeurig andere persoon betreft.
Het nemo tenetur beginsel is het beginsel om niet mee te hoeven werken aan je eigen vervolging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:43 schreef georgeous88 het volgende:
ik hoop echt dat hij veroordeeld word voor je, maar je bent de enige getuige van jou zaak?
ook geen ondersteunende zaken?
want een getuige = geen getuige ... (nemo teno tuur beginsel)
ik bedoel natuurlijk het unus testis nullus testis beginselquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:51 schreef Joepie het volgende:
[..]
Het nemo tenetur beginsel is het beginsel om niet mee te hoeven werken aan je eigen vervolging.
dat zou kunnen, maar hoeft niet. Daarbij, als die meisjes daar zouden blijven, die worden uiteindelijk toch ook ouderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef Tarot het volgende:
....
Overigens denk ik niet dat hij zich zal vergrijpen aan 8-jarigen. Aangezien jij toen 14 was (en hoe oud was hij?) kan het best zijn dat hij je toch al een vrouwelijk lichaam vond hebben. Dan is hij geen pedofiel volgens de medische term, maar enkel voor de wet.
....
Doe je verhaal en laat je niet afleiden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:12 schreef PAM78 het volgende:
In mijn geval begint de verjaring pas vanaf mijn achttiende te tellen.En das op dit moment wel in mijn voordeel.
Tering: ik was om half vijf al wakker: maar TIS VOOR EEN GOED DOEL ! ! ! !![]()
Bewonderswaardigquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef PAM78 het volgende:
Het aftellen is begonnen...en de zenuwen ook...
Maar goed, ik ben volgens mij goed voorbereid, ik weet wat ik ga vertellen en een gedeelte daarvan staat al op schrift.
Vanavond nog even verder werken.
Net nog even contact gehad met afdeling zeden(met een rechercheur, ja het gaat nu heel erg echt worden)
En hij stelde me wel weer gerust. Morgen gaan we eerst nog even informeel praten want ik heb nog wel wat vragen. Er kan altijd even een pauze in worden gelast enzo.
Pfffff, ik ga nu naar mijn haptonoom, proberen wat te ontspannen.
lieve Pam,quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef PAM78 het volgende:
Idd, ik ben totaal uitgeput. Ik heb 6 uur daar gezeten!
Veel verteld etc. Dit was heel zwaar, maar goed. Het doel heiligt de middelen.
Ik ben gesloopt, ik ga nu slapen, met een pilletje.
DANOONTJE POWERRRRRRRRRRRRRRRRR
en thnx weer voor de reacties![]()
Het doel is om volgens mij om gelukkig te kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef PAM78 het volgende:
.... Het doel heiligt de middelen.
gelukkig zijn, dat is een veeeeeeeeeel te groot doel voor mij. Niet haalbaar. Mijn leven is zo'n puinhoop, gelukkig zijn is een utopie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het doel is om volgens mij om gelukkig te kunnen zijn.
Pas op dat je deze aangifte daar niet aan gelijk stelt.
misschien is dit een stap die je moet nemen op de lange weg naar geluk. Laat het verdriet maar komen en probeer lief voor jezelf te zijn. Kleine dingetjes, chocola, wandelen, praten met iemand, alles om je hier op de korte termijn door heen te slaan. Als de mist op trekt kan je weer een volgend stapje zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef PAM78 het volgende:
[..]
gelukkig zijn, dat is een veeeeeeeeeel te groot doel voor mij. Niet haalbaar
Een verslag van de aangifte komt nog. maar nu nog even niet.
Er gebeurt hier ineens weer van alles. Nieuwe herinneringen die ik niet verteld heb...jankenjankenjanken
jankenjankenjanken
weet ik veel waarom t ineens nu komt........
moet maar weer contact zoeken met de jeweetwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |