0,1 mol in een halve liter (=500mL) --> dus 0,2 mol in een literquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef kmaestro het volgende:
Men lost 0,1 mol H2SO4 op in 500 mL water. De molariteit van de H+ -ionen is dan:
Iemand enig idee? is voor een vriendin van me, heb zelf al twee jaar geleden examen gedaan (geen scheikunde)
Merci
In H2SO4 zit 2x H+. dus 2x 0,1 mol H+ is 0,2 mol H+ Dit is in 500ml(=0,5liter)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:14 schreef kmaestro het volgende:
Het antwoord in 0,4.... nu de beredenering nog
Dankuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef kmaestro het volgende:
dank u vriendelijk, en veel succes zometeen
Matige klasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Danku, heb een 5 nodig
Het lullige is dat ik het er meest gunstig voor sta met een zes van mijn klas![]()
Gewoon altijd de docent de schuld gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Matige klas![]()
Ik sta ook een 6 en heb dus ook een 5 nodig. Er zijn mensen met een 3,4 ofzo, maar ook mensen met een 7,6.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Gewoon altijd de docent de schuld geven![]()
No problemoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef timlol het volgende:
tis me gelukt bedankt voor de spiekbrief
lolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:38 schreef Tim21 het volgende:
Door deze spiekbrief gaat mijn klas slagen. En ze zijn slecht hoor![]()
Ik niet, moet nu een 3,2 halen![]()
![]()
sorry Robert
wij hadden een pauperleraar, en de helft van dit jaar zelf geen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wij hadden een best goede leraar, maar hij kon ook soms fel reagerenHij ging atoombindingen uitbeelden met leerlingen enzo, geweldig
ik een 7.6quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef mrkanarie het volgende:
Ik moet een 5.1 halen, als er niet teveel rekenwerk in zit gaat dat wel lukken. Succes allemaal!
vorig jaar snapte ik e rgeen kut vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Snelkookbami het volgende:
Als het maar niet zo moeilijk als vorig jaar is, vind ik het goed.
Moet een 5.6 halen en zal wel gaan lukken.
yep, that's for sure...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef neluz19 het volgende:
Nog 1,5 uur... we gaan echt dood!
wie rij je aan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:30 schreef neluz19 het volgende:
ImTheBase: Bedankt voor t programmatje! het werkt nu!![]()
![]()
Ik rij nu btw ook aan![]()
Ik denk dat de norm best hoog zal zijn omdat iedereen die ik tegen kwam en reacties hier het makkelijk vonden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:15 schreef -Menn0- het volgende:
Dat dan weer niet.. Ik wist echt niet meer wat een polymeer was enzo
Kijk eens naar de normering van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef nVincible het volgende:
Wauw, ik zat net na te kijken en ik dacht wtf, ik heb vet veel fout. Maar als ik mijn behaalde punten optel kom ik wel op 57 uit =/
Ik snapte ook vrijwel elke vraag, maaar heb toch behoorlijk stomme foutjes gemaakt of een hele andere manier van berekenen gebruikt. Weet iemand of dat heel streng gecontroleerd wordt?
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef nVincible het volgende:
Ik snapte ook vrijwel elke vraag, maaar heb toch behoorlijk stomme foutjes gemaakt of een hele andere manier van berekenen gebruikt.
Ik heb ook 2-hydroxypropaan, mij lijkt het ook goed, maargoed ik heb bij deze vraag dan gewoon 1 punt geteld voor de plaats.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef nVincible het volgende:
Vraagjes!
Bij vraag 11 vragen ze de systematische naam van IPA. Dat is 2-propanol ofzo volgens het correctiemodel, maar ik heb 2-hydroxy-propaan. Dat is toch gewoon hetzelfde?
Bij vraag 20 vragen ze om een formule van een andere oxide van de fotokatalysator. In tabel 40A staat ionlading: 3+ en volgens het correctie model is het goede antwoord In2O3... Huh?
Bij vraag 26 vragen ze om de formule van gips. Ik heb de naam calciumsulfaatdihydraat opgeschreven (de naam volgens de binas). Waarom wordt hier dan niet 1 van de 2 punten toegekend (Zoals ik volgens mij in vorige examens heb gezien).
Reden om te klagen bij LAKS?
Bij OH zal je het achtervoegsel OL moeten gebruiken, in dit geval, dus ben bang dat je de helft van de punten krijgtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef nVincible het volgende:
Vraagjes!
Bij vraag 11 vragen ze de systematische naam van IPA. Dat is 2-propanol ofzo volgens het correctiemodel, maar ik heb 2-hydroxy-propaan. Dat is toch gewoon hetzelfde?
Mjaa, vraag 6 en de laatste Opgave, die duurde hier bijna driekwartier ofzoquote:Reden om te klagen bij LAKS?
De ionlading van In is 3+ maar van O 2- dus moet je het kloppen maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef nVincible het volgende:
Bij vraag 20 vragen ze om een formule van een andere oxide van de fotokatalysator. In tabel 40A staat ionlading: 3+ en volgens het correctie model is het goede antwoord In2O3... Huh?
ik had 16 en 18, als ik nou het dubbele had gedaan.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef RobertVH het volgende:
Vraag 1 had ik 16protonen en 17 elektronen, domme fout.![]()
Maar uiteindelijk 63 punten, misschien nog wel wat meer zelfs.![]()
En zoals sommige andere hier, snapte ik zowaar elke vraag gewoon
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef neluz19 het volgende:
IK LEEF NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
49 punten als ik t op zn strengst nakijk, dus als het antwoord erop leek maar niet zo in antwoordmodel stond: 0 punten.
Mocht n 5,3 halen en heb tussen 5,4-7,4.
Imthebase: Nog n keer bedankt voor je programmatje! heb t superveel gebruikt![]()
Enne ik ben blij nu![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |