Ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef Herodus het volgende:
Fusilli Amatriciana, paprika's gevuld met tomaatjes en ansjovis, biefstukje.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Rollade in druivensaus
Als de rollade klaar is een bakje creme fraiche in de jus te samen met een berg gehalveerde druiven en veel peper erin malen, goed roeren en klaar.....dat is zooooo lekker over je rollade (en bij fricandeau en varkenshaasje ook btw).
Daarnaast heb ik knoflookaardappeltjes van cela vita, ben benieuwd nog nooit eerder gegeten.
En een salade van witlof, mozarella, ei, stukjes appel en druif in een dressing van olijfolie, mayo, knoflook, mosterd en veul peper.
quote:Maak je eigen Kapsalon
Nodig:
Aluminium bakje en plastic vork
100 gram doner/shoarmavlees (293 kcal), met kruiden
Een handvol patat (100 g is 322 kcal)
Twee plakken kaas (100 kcal)
Gesneden sla, tomaat en komkommer (samen 10 kcal)
Knoflooksaus (420 kcal) en sambal
Bereidingswijze:
Frituur de patat. Kruid de doner/shoarma en bak die, zoals gebruikelijk. Gefrituurde patat onderin het aliminium bakje, gebakken doner/shoarma er bovenop. Sauzen, al naar gelang, toevoegen. Plakken kaas erop leggen en geheel even in de oven of onder de grill zetten. Gebruik de gesneden sla, tomaat en komkommer als garnering on top. Vork erin en tast toe!
Hoe pers jij een ananananas?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Groot glas versgeperste ananassap.
oudquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:36 schreef DoDie het volgende:
Ik ga pasta maken, doe zo wel een foto. Maaruh, wat voor kaas zal ik nemen: Oude geraspte kaas of Mozarella?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |