Het is meer dat ik het niet meer uit mijn hoofd weetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik blijf het erg wazig vinden dat er geen gewichten op de gewichten staan; wat is dat voor een wazige gym?
Mja, het zijn ook niet mijn favoriete oefeningen, maar het staat ook weer zo vreemd als je benen lijken op twee boomstammen die op twee luciferhoutjes rusten hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef Fugie het volgende:
kuiten zuigt ook
ik wordt er ook nooit echt sterker mee, misschien maar beter me best doen
tijdens een langdurige zware inspanning whey? gaat m'n lichaam die eiwitten dan niet gebruiken als krachtstof?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef Mr.J het volgende:
Ja. Had je zelfs tussendoor al kunnen doen.
Nee ook je carbs natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
tijdens een langdurige zware inspanning whey? gaat m'n lichaam die eiwitten dan niet gebruiken als krachtstof?
bonquote:
Pff dat is meer in de richting van 1 training man. 3x per week squaten, 2 deadlifts, vorm van cleanen ofzo en wat press en row-werk. Who needs biceps-curls?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb maar besloten om me te richten op de 5 grote compounds. Deadliften ga ik 1 a 2 x per week doen. OH press 1 x, Bench press 1x, BOR 1 a 2 x en squats (In een smith.) 1 x.
Ik ga me vooral richten op deadlift omdat ik dat nog maar 10 x heb gedaan in die 8 maanden dat ik train en dat dus zo goed als ongetraind is.En het is een leuke oefening.
Gister even gechecked: Het zijn gewichten van 10 kilo. Dus ik doe nou 250quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik blijf het erg wazig vinden dat er geen gewichten op de gewichten staan; wat is dat voor een wazige gym?
Ah, die anderen deden direct hun deadlift dus... praktisch...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:08 schreef Den_Haag het volgende:
De breezer zijn altijd lachen. Gisteren probeerde er eentje de benchpress met 100kg (is eigenlijk de enige oefening die ze doen). Hij had twee andere breezers nodig om hem te helpen. Zelfs eentje kon hij niet solo. En bij drie reps waren zijn maatjes ook moe![]()
![]()
![]()
ik merkte toen ik begon met trainen, dat ik tijdens het trainen niet veel gewicht bijkwam, maar als ik na een maand of 2 een week stopte met traitnen, zette ik 2-3kg op die week aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef taxibabe het volgende:
Ik snap iets niet ..maar misschien is het ook wel normaal ..
Ik zit nu al 2-3 weken op 55-56 kiloWat doe ik fout?
's Middags eet ik zelfs al een boterham meer. En ik merk dat 's avonds ook meer eet.
Met het trainen gaat ook wel goed, ben weer 1-2 kilo omhoog gegaan met een paar oefeningen, en volgende week ga ik er weer 1 verhogen.
Niet in paniek raken jijquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef taxibabe het volgende:
Ik snap iets niet ..maar misschien is het ook wel normaal ..
Ik zit nu al 2-3 weken op 55-56 kiloWat doe ik fout?
's Middags eet ik zelfs al een boterham meer. En ik merk dat 's avonds ook meer eet.
Met het trainen gaat ook wel goed, ben weer 1-2 kilo omhoog gegaan met een paar oefeningen, en volgende week ga ik er weer 1 verhogen.
En ik doe nu sinds een weekje 2 andere oefeningen voor mijn benen. Met de halterbank doe ik deze en deze .
Het is een groot verschil hoeveel de deadlifters meehelpen. En een inclined dumbellpress komen ze niet verder dan 20kg (met heel veel moeite en hulp).quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Ah, die anderen deden direct hun deadlift dus... praktisch...
Zo astronomisch is het verschil met mij ook niet, ik doe met moeite drie herhalingen zonder deadlifters.![]()
Ik zou eerst even afwachten en doorgaan, niet meteen dingen omgooien als je even een weekje stilstaat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:48 schreef no-look het volgende:
nog meer eten, of minder 'doen'. Schijnbaar zit je nu op het niveau van onderhoud. Go way beyond
Ze kunnen 100 kilo bench pressen maar 20 kilo per halter is te veel? Trainen die lui exlusief op de Smith machine ofoz?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is een groot verschil hoeveel de deadlifters meehelpen. En een inclined dumbellpress komen ze niet verder dan 20kg (met heel veel moeite en hulp).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |