Bij mij helemaal superdeluxe!quote:
HeeY ! BXquote:
voor de nieuwkomers hierquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedeavond Brandx.....:W:W:*:*c_/:9*O**O**O**O**O**O**O**O*...hier alles wel ok....:')...en met jou goed zeker...;):D:P????
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij helemaal superdeluxe!
- mijn kindertjes waren super, heb allemaal tekeningen gehad (kids met namen als Ahmed, Domingo, Bakir en Fahad die met tekeningen aan komen dragen van een bokslesgevende BrandX![]()
![]()
)
- Vervolgens onze hoofdtrainer onder de indruk, en vraagt of ik geen trainerscursus wil gaan doen, voor de jeugd les te geven
- en een uur later met mijn eigen training met de pa van mijn beste vriend de hele tijd mijn beste vriend lopen plagen.![]()
![]()
![]()
Al met al een heeeeerlijk dagje geweest zo![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij helemaal superdeluxe!
- mijn kindertjes waren super, heb allemaal tekeningen gehad (kids met namen als Ahmed, Domingo, Bakir en Fahad die met tekeningen aan komen dragen van een bokslesgevende BrandX![]()
![]()
)
- Vervolgens onze hoofdtrainer onder de indruk, en vraagt of ik geen trainerscursus wil gaan doen, voor de jeugd les te geven
- en een uur later met mijn eigen training met de pa van mijn beste vriend de hele tijd mijn beste vriend lopen plagen.![]()
![]()
![]()
Al met al een heeeeerlijk dagje geweest zo![]()
![]()
Oh, verkeerd geinterpreteerd dan, forget about itquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vraag alleen of hij starx terug komt....![]()
Ben helemaal blij gewoon! En die kids waren zoooooooooo lievvv!!!!quote:
Hoi papierquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
HeeY ! BX![]()
![]()
Heb je lekker kindertjes mishandelt?
![]()
Ook Crossover hallo![]()
ikke ook NCSI....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
oh...; en hoi natuurlijk allemaalin mijn enthousiasme vergeet ik jullie helemaal te begroeten...
![]()
Koffie met een koekje, mensen??
Oh, en ik ga NCIS kijken!![]()
Mag ik een stroopwafel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
oh...; en hoi natuurlijk allemaalin mijn enthousiasme vergeet ik jullie helemaal te begroeten...
![]()
Koffie met een koekje, mensen??
Oh, en ik ga NCIS kijken!![]()
dat vroeg ik ook.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Ik wil van allemaal 1 koekje!!!!
Mag dat? Mag dat? Mag dat? Mag dat? Asjeblieeeeeeeef???![]()
![]()
![]()
ik kan niet kiezen uit al dat lekkersquote:
Wil je hierbij zeggen dat MPG een mietje is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, anonieme topicreports worden alleen gebruikt door mietjes
quote:Report gemaakt op 16-05-2007 21:02
Crossover, je bent zelf een mietje.
Nee joh!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hierbij zeggen dat MPG een mietje is?
quote:
Ik weet niet, daarom heb ik er zo'n hekel aan..quote:
Bovenaan, dat icoontje met die uitroepteken: http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1025526quote:
wat een onzin, daar zijn de FB topics toch voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, daarom heb ik er zo'n hekel aan..
[..]
Bovenaan, dat icoontje met die uitroepteken:http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1025526
Je kan ze ook gewoon negeren, waarom dingen haten als er geen naam bij staat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, daarom heb ik er zo'n hekel aan..
Ook, het is handig voor de mods omdat je dan in 1 overzicht kan zien welke topics direct aandacht nodig hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat een onzin, daar zijn de FB topics toch voorof zie ik het weer eens te simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |