probeer maar uit en daar na pics....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, je aansteker lijmen met patex glasheldere kontakt lijm, en daarna gewoon die lijm in de fik zetten.
Lijkt me dat door die hitte de aansteker wel zal ontploffen niet?
okey, ga ik vannacht doen ja?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
probeer maar uit en daar na pics....![]()
![]()
![]()
vertel....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik ken iemand en die is fries.
Dat hoeft niet. Als alleen het oplosmiddel opbrandt is het vuurtje zo over en gebeurd er niks. De lijm zelf laten fikken is hetzelfde als je aansteker in de fik zetten: Niet in de hand houden. Op de grond leggen en afstand bewaren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, je aansteker lijmen met patex glasheldere kontakt lijm, en daarna gewoon die lijm in de fik zetten.
Lijkt me dat door die hitte de aansteker wel zal ontploffen niet?
Ik deed net een klein stukje lijm op een stuk papier, en dit ging best hefig knetteren, en er zit nu een dik brandgat in dat stukje papier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Als alleen het oplosmiddel opbrand is het vuurtje zo over en gebeurd er niks. De lijm zelf laten fikken is hetzelfde als je aansteker in de fik zetten: Niet in de hand houden. Op de grond leggen en afstand bewaren.
't forum deed het niet meer in FF.quote:
met safari.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't forum deed het niet meer in FF.
nu nog steeds niet trouwens
De rest van fok wel. Maar goed, nu moet ik dan maar met safari fokken
safari jaquote:
Idd, maar fok doet dom in safari, 't werkt niet echt goed samen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
safari ja
Standaardbrowser van de MAC, in OSX
Cross...JIJ hier....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef crossover het volgende:
Ik hier?
hier doet alles het primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't forum deed het niet meer in FF.
nu nog steeds niet trouwens
De rest van fok wel. Maar goed, nu moet ik dan maar met safari fokken
Goed zoals altijdquote:
Jazekerquote:
Ik ben mij er eentje...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef crossover het volgende:
Ik hier?
mac :R :RRRRRRRRRquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
safari ja
Standaardbrowser van de MAC, in OSX
quote:
tot strax....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben mij er eentje...
Ben effe moeders ophalen
Wat?quote:
Bij mij helemaal superdeluxe!quote:
HeeY ! BXquote:
voor de nieuwkomers hierquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedeavond Brandx.....:W:W:*:*c_/:9*O**O**O**O**O**O**O**O*...hier alles wel ok....:')...en met jou goed zeker...;):D:P????
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij helemaal superdeluxe!
- mijn kindertjes waren super, heb allemaal tekeningen gehad (kids met namen als Ahmed, Domingo, Bakir en Fahad die met tekeningen aan komen dragen van een bokslesgevende BrandX![]()
![]()
)
- Vervolgens onze hoofdtrainer onder de indruk, en vraagt of ik geen trainerscursus wil gaan doen, voor de jeugd les te geven
- en een uur later met mijn eigen training met de pa van mijn beste vriend de hele tijd mijn beste vriend lopen plagen.![]()
![]()
![]()
Al met al een heeeeerlijk dagje geweest zo![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij helemaal superdeluxe!
- mijn kindertjes waren super, heb allemaal tekeningen gehad (kids met namen als Ahmed, Domingo, Bakir en Fahad die met tekeningen aan komen dragen van een bokslesgevende BrandX![]()
![]()
)
- Vervolgens onze hoofdtrainer onder de indruk, en vraagt of ik geen trainerscursus wil gaan doen, voor de jeugd les te geven
- en een uur later met mijn eigen training met de pa van mijn beste vriend de hele tijd mijn beste vriend lopen plagen.![]()
![]()
![]()
Al met al een heeeeerlijk dagje geweest zo![]()
![]()
Oh, verkeerd geinterpreteerd dan, forget about itquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vraag alleen of hij starx terug komt....![]()
Ben helemaal blij gewoon! En die kids waren zoooooooooo lievvv!!!!quote:
Hoi papierquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
HeeY ! BX![]()
![]()
Heb je lekker kindertjes mishandelt?
![]()
Ook Crossover hallo![]()
ikke ook NCSI....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
oh...; en hoi natuurlijk allemaalin mijn enthousiasme vergeet ik jullie helemaal te begroeten...
![]()
Koffie met een koekje, mensen??
Oh, en ik ga NCIS kijken!![]()
Mag ik een stroopwafel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef BrandX het volgende:
oh...; en hoi natuurlijk allemaalin mijn enthousiasme vergeet ik jullie helemaal te begroeten...
![]()
Koffie met een koekje, mensen??
Oh, en ik ga NCIS kijken!![]()
dat vroeg ik ook.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Ik wil van allemaal 1 koekje!!!!
Mag dat? Mag dat? Mag dat? Mag dat? Asjeblieeeeeeeef???![]()
![]()
![]()
ik kan niet kiezen uit al dat lekkersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |