Dat toontje waarop een echte moeder met haar vierjarige peuter praat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Heb je het toontje van Natasja al gehoord als ze met Amanda praat?![]()
dat denk ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef SiRojK het volgende:
Jaap moet even die lijst van de keukendienst opnieuw uitprinten, met hem er niet op en de dagen opnieuw ingeroosterd.. Weet bijna zeker dat ze het dan gewoon doen zonder hem
Niet alleen jongens. Ik vond het zo zielig voor haar dat haar moeder niet bereikbaar was op moederdag. Misschien verklaard dat wat .. Ik hoor Amanda wel over haar moeder maar (volgens mij) nog nooit een brief of telefoontje retourquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda vindt elke jongen leuk die langer dan twee seconden aandacht aan haar besteedt. Korter mag ook.
Wat zeg je , ik ken dat niet. De Bergmankliniek zei je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
Bergman Kliniek in Bilthoven!!
Ah okay. Korter mag dus inderdaad ook. Maar is die gozer dan nooit eerder in de kooi geweest?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Nee hoor, hij had alleen nog maar hoi gezegd en toen zei ze beneden al dat ze hem leuk vond. Dat was dus de korter mag ook.
nee ze is het!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:13 schreef SiRojK het volgende:
Idd, lijkt ze sprekend op!
En allemaal nep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Wat een lelijke bloemen overal!
Kunnen we daarover geen petitie schrijven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
, incl. stembanden
Ja, die bedoel ik. De Bergmankliniek, die in Bilthoven. Weet je wat ook goed is...Kerastase!! Ik heb nu de shampoo en conditioner gekocht. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Kerastase zorgt er echt voor dat mijn haar beschermt is tegen de zon en het danst en doet alsof het een lieve lust is. Kerastase heet het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je , ik ken dat niet. De Bergmankliniek zei je?
Op zeker. Amanda bloeit op bij iedere aandacht die ze krijgt. Snakt ernaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
Niet alleen jongens. Ik vond het zo zielig voor haar dat haar moeder niet bereikbaar was op moederdag. Misschien verklaard dat wat .. Ik hoor Amanda wel over haar moeder maar (volgens mij) nog nooit een brief of telefoontje retour![]()
wellesquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, ik geloof niet dat Huub en Eric haar achter haar rug om sloerie, slecht mens, slettebak, stinkwijf noemen.
Ja kut, en vrijdag ben ik er de hele dag en avond niet. Maar ik neem aan dat alle hoogtepunten wel weer terug te vinden zijn op youtubequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef Ning het volgende:
19:59 - Zus en zo
Natasia, Brian en Amanda zitten gezellig met z’n drieën aan tafel te eten. De diva verheugt zich al op vrijdag. “Mijn zusjes komen!”, roept ze enthousiast. “Er gaan een paar mensen flink de wind van voren krijgen”, grinnikt ze. Dat wordt voor sommigen een spannende avond!
10
Dus iedereen mag zich ermee gaan bemoeien
Die belachelijke moeder heeft ook niet geen collect-call gedaan, terwijl Amanda daar uitdrukkelijk om gevraagd heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen jongens. Ik vond het zo zielig voor haar dat haar moeder niet bereikbaar was op moederdag. Misschien verklaard dat wat .. Ik hoor Amanda wel over haar moeder maar (volgens mij) nog nooit een brief of telefoontje retour![]()
Waarschijnlijk net zo als tegen haar "kindjes."quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het toontje van Natasja al gehoord als ze met Amanda praat?![]()
Kerastase, is dat niet van HiziHair, je weet wel, die het haar van Lieke verknalt hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. De Bergmankliniek, die in Bilthoven. Weet je wat ook goed is...Kerastase!! Ik heb nu de shampoo en conditioner gekocht. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Kerastase zorgt er echt voor dat mijn haar beschermt is tegen de zon en het danst en doet alsof het een lieve lust is. Kerastase heet het.![]()
Volgens mij kreeg Eric per ongeluk een nagel in zijn neus, ik heb alleen Palma naar Lieke een poging zien doen.quote:
Amanda heeft veel liefde in zich...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Korter mag dus inderdaad ook. Maar is die gozer dan nooit eerder in de kooi geweest?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef product het volgende:
[..]
Amanda heeft net in een gesprek aangegeven dat ze precies weet hoe de vork in de steel zit, waarom zou ze ruzie gaan maken met iemand die lekker voor der kookt en een ander die der lekker kan neuken....Amanda heeft hun niet nodig en gebruikt ze gewoon om haar eerste levensbehoeften te vervullen. Net vond ze het nog grappig dat iedereen de hele tijd denkt dat ze er niets van begrijpt....
Amanda heeft hetprima voor elkaar daar, met niemand ruzie, geen gevaar om er uitgestemd te worden...
Bovendien heeft voor haar iedereen een functie:
Brian - sex
Natas- lekker eten
Huub - beetje zoenen beetje sex, beetje gesprekspartner
Jaap - lachen met Japie en zuipen en zingen
Eric - goede gesprekken
Lieke - leuk vriendinnetje om mee te kletsen en zoenen
Nicolaas - iemand om weg te stemmen
Wie is hier nou dom??
Je vergeet schatjeboutquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo als tegen haar "kindjes."
Kom je eten Amandaatje, wel je bordje en bestekje in het vaatwassertje doen, schattie, even je tandjes poetsen moppietrommel en dan nog even je bedje opmaken en je kleertjes ophangen en je haartjes kammen en.........![]()
Een nagel in zijn neusquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Eric per ongeluk een nagel in zijn neus, ik heb alleen Palma naar Lieke een poging zien doen.
Wat ik het meeste triest vind dat elke ruzie die uitbreekt om haar gaat,en verder biedt ze regelmatig voor de camera haar excusses ten opzichten van haar moeder, dat is ook triest ze weet dus dat ze verkeerd bezig is , ze is een nimf, ze kan het niet helpen ,sexverslaafdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker. Amanda bloeit op bij iedere aandacht die ze krijgt. Snakt ernaar.
En geen spoor van verbitterdheid te bespeuren, altijd vrolijk en eerlijk. Ik vind het een topwijf! Ik denk dat ik maar fan van haar wordt (was ik al na het moeizame begin waar het leek of ze erg bitchy was met Brian over Nena enzo)quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die belachelijke moeder heeft ook niet geen collect-call gedaan, terwijl Amanda daar uitdrukkelijk om gevraagd heeft.![]()
je hebt gelijk..goedheid is niet zo'n goed woord voor wat ik bedoelde...domheid..vind ik te hard, ik denk meer aan een onschuldige en simpele benadering van de situatie...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je van goedheid nou even domheid maakt, dan snijdt je betoog meer hout.
Ben ik blij dat er bij mij geen camera's hangenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ik het meeste triest vind dat elke ruzie die uitbreekt om haar gaat,en verder biedt ze regelmatig voor de camera haar excusses ten opzichten van haar moeder, dat is ook triest ze weet dus dat ze verkeerd bezig is , ze is een nimf, ze kan het niet helpen ,sexverslaafd
eigenlijk denk ik dat Nicolaas wel belangrijk is voor Jaap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze Nicolaas eruit moet stemmen want anders komt er een toneelhaak voor hem. Huub heeft vriendjes achter?!
Nee, het vriendje van Huub is ontslagen. Alleen De kindjes van God hebben nog vriendjes bij de FEBO.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze Nicolaas eruit moet stemmen want anders komt er een toneelhaak voor hem. Huub heeft vriendjes achter?!
Met het eerste ben ik het eens. Bij het tweede zet ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
Wat ik het meeste triest vind dat elke ruzie die uitbreekt om haar gaat,en verder biedt ze regelmatig voor de camera haar excusses ten opzichten van haar moeder, dat is ook triest ze weet dus dat ze verkeerd bezig is , ze is een nimf, ze kan het niet helpen ,sexverslaafd
Klopt, ben ik het mee eens, maar Nicolaas moet er uit, omdat hij plannetjes kan dwarsbomen en verder niet een echte goede functie heeft... Nicolaas geeft ook aan Jaap te steunen buiten de kooi, enough saidquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk denk ik dat Nicolaas wel belangrijk is voor Jaap.
Als rustpunt (hoe gek het ook klinkt) en als backup, en als motivator
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTUquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Eric per ongeluk een nagel in zijn neus, ik heb alleen Palma naar Lieke een poging zien doen.
Japio is een te grote narcist om wat dan ook van iemand aan te nemen, imho.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk denk ik dat Nicolaas wel belangrijk is voor Jaap.
Als rustpunt (hoe gek het ook klinkt) en als backup, en als motivator
Het is een levensgenieter en doet gewoon waar ze zin in heeft. Daarom bij haar geen sporen van verbitterdheid en vind ze het leuk om aardig te zijn en gevonden te worden. Amanda is een glamourhippie 2007, heerlijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
typisch ook dat met zo'n ruzie, het onderwerp van ruzie, vaak verschuifd naar de ego's van de sprekers...hoe overdreven Erik bv. reageerde..vannacht...hij was zwart gemaakt, daar ging het om..quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
was het je nog niet opgevallen dat Nico de enige is die t-shirts mag dragen en spijkerbroeken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas is tenminste netjes gekleed!:
[afbeelding]
Dat is denk ook net de bedoeling van de redactie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Jaap houdt Nicolaas erin. Dus er gaat weer niemand naar huis.
Hoezo fysiek geweld?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
Al na 40 secs.
Eerder prikte ze hem trouwens al hard in zijn oog. Eric had hierbij veel meer theater moeten maken vind ik maar hij was te verbaasd dat ze het deedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
Al na 40 secs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |