Buiten dat, ik geloof niet dat Huub en Eric haar achter haar rug om sloerie, slecht mens, slettebak, stinkwijf noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Het gaat nu toch niet over Huub en Eric. Ik weet je mening inmiddels wel hoor
Even voor de duidelijkheid, kijk je streams of de tv-uizendingen? Dat zou een heleboel kunnen verklaren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Echt om elkaar geven in de kooi...geloof jij dat, dat kan?
Ik denk dat ze beter bij hun past dan bij Huub, Erik en Lieke.....
Die laatste drie zullen haar op een bepaald moment (moeten) wegstemmen of een mes in de rug steken... en geloof mij... dat mes, komende van die drie of één van de drie, zal bij Amanda heeeeel hard aankomen..omdat de schijnheiligheid..hoog wordt gehouden...haar normen liggen dichter bij die van Natas en Brian...
Ik denk dat Huub en/of Eriki en/of Lieke misbruik gaan maken van Amanda haar goedheid,,,iets wat hun niet hebben in haar mate..........
Als je van goedheid nou even domheid maakt, dan snijdt je betoog meer hout.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Die laatste drie zullen haar op een bepaald moment (moeten) wegstemmen of een mes in de rug steken... en geloof mij... dat mes, komende van die drie of één van de drie, zal bij Amanda heeeeel hard aankomen..omdat de schijnheiligheid..hoog wordt gehouden...haar normen liggen dichter bij die van Natas en Brian...
Ik denk dat Huub en/of Eriki en/of Lieke misbruik gaan maken van Amanda haar goedheid,,,iets wat hun niet hebben in haar mate..........
Ik ben nog steeds verbaasd dat dit dr echt isquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klonen zat, Nettie is alom aanwezig.
[afbeelding]
Zucht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
...haar normen liggen dichter bij die van Natas en Brian...
I dat Huub en/of Eriki en/of Lieke misbruik gaan maken van Amanda haar goedheid,,,iets wat hun niet hebben in haar mate..........k denk
Ik krijg steeds flashback naar Dinosaurs, die oma (geloof ik) en dat vrouwtje uit hmmmm Monsters inc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd dat dit dr echt is![]()
Ze doet me heel erg denken aan Bowser uit Super Mario 2 op de NES![]()
JAAA inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg steeds flashback naar Dinosaurs, die oma (geloof ik) en dat vrouwtje uit hmmmm Monsters inc.![]()
Amanda vindt elke jongen leuk die langer dan twee seconden aandacht aan haar besteedt. Korter mag ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt die jongen leuk!
Heb je het toontje van Natasja al gehoord als ze met Amanda praat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
Ha!
Natasia heeft het charme offensief ingezet bij Amanda, zo te zien? Net mocht ze al een hempje van haar lenen en nu komt ze knus erbij zitten in de 'chill'.
Alles, maar dan ook echt alles in die kooi is van een subtiliteit van een troep losgeslagen olifanten.
Amanda heeft net in een gesprek aangegeven dat ze precies weet hoe de vork in de steel zit, waarom zou ze ruzie gaan maken met iemand die lekker voor der kookt en een ander die der lekker kan neuken....Amanda heeft hun niet nodig en gebruikt ze gewoon om haar eerste levensbehoeften te vervullen. Net vond ze het nog grappig dat iedereen de hele tijd denkt dat ze er niets van begrijpt....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
Amanda is echt niet te begrijpen.... Eric heeft der net nog gewaarschuwt voor Natasja
Nee hoor, hij had alleen nog maar hoi gezegd en toen zei ze beneden al dat ze hem leuk vond. Dat was dus de korter mag ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda vindt elke jongen leuk die langer dan twee seconden aandacht aan haar besteedt. Korter mag ook.
Jaaaahquote:
Integendeel... ze vinden haar een lieve, leuke meidquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, ik geloof niet dat Huub en Eric haar achter haar rug om sloerie, slecht mens, slettebak, stinkwijf noemen.
Pindasoep is superlekker!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
die soep smaakt mss wel, maar het ziet er uit als overgeefsel van mijn hond.
Had echt gehoopt dat ze vandaag weer verder gingen met Natas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het toontje van Natasja al gehoord als ze met Amanda praat?![]()
Sprekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |