Een nagel in zijn neusquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Eric per ongeluk een nagel in zijn neus, ik heb alleen Palma naar Lieke een poging zien doen.
Wat ik het meeste triest vind dat elke ruzie die uitbreekt om haar gaat,en verder biedt ze regelmatig voor de camera haar excusses ten opzichten van haar moeder, dat is ook triest ze weet dus dat ze verkeerd bezig is , ze is een nimf, ze kan het niet helpen ,sexverslaafdquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker. Amanda bloeit op bij iedere aandacht die ze krijgt. Snakt ernaar.
En geen spoor van verbitterdheid te bespeuren, altijd vrolijk en eerlijk. Ik vind het een topwijf! Ik denk dat ik maar fan van haar wordt (was ik al na het moeizame begin waar het leek of ze erg bitchy was met Brian over Nena enzo)quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die belachelijke moeder heeft ook niet geen collect-call gedaan, terwijl Amanda daar uitdrukkelijk om gevraagd heeft.![]()
je hebt gelijk..goedheid is niet zo'n goed woord voor wat ik bedoelde...domheid..vind ik te hard, ik denk meer aan een onschuldige en simpele benadering van de situatie...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je van goedheid nou even domheid maakt, dan snijdt je betoog meer hout.
Ben ik blij dat er bij mij geen camera's hangenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ik het meeste triest vind dat elke ruzie die uitbreekt om haar gaat,en verder biedt ze regelmatig voor de camera haar excusses ten opzichten van haar moeder, dat is ook triest ze weet dus dat ze verkeerd bezig is , ze is een nimf, ze kan het niet helpen ,sexverslaafd
eigenlijk denk ik dat Nicolaas wel belangrijk is voor Jaap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze Nicolaas eruit moet stemmen want anders komt er een toneelhaak voor hem. Huub heeft vriendjes achter?!
Nee, het vriendje van Huub is ontslagen. Alleen De kindjes van God hebben nog vriendjes bij de FEBO.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt tegen Amanda dat ze Nicolaas eruit moet stemmen want anders komt er een toneelhaak voor hem. Huub heeft vriendjes achter?!
Met het eerste ben ik het eens. Bij het tweede zet ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
Wat ik het meeste triest vind dat elke ruzie die uitbreekt om haar gaat,en verder biedt ze regelmatig voor de camera haar excusses ten opzichten van haar moeder, dat is ook triest ze weet dus dat ze verkeerd bezig is , ze is een nimf, ze kan het niet helpen ,sexverslaafd
Klopt, ben ik het mee eens, maar Nicolaas moet er uit, omdat hij plannetjes kan dwarsbomen en verder niet een echte goede functie heeft... Nicolaas geeft ook aan Jaap te steunen buiten de kooi, enough saidquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk denk ik dat Nicolaas wel belangrijk is voor Jaap.
Als rustpunt (hoe gek het ook klinkt) en als backup, en als motivator
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTUquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Eric per ongeluk een nagel in zijn neus, ik heb alleen Palma naar Lieke een poging zien doen.
Japio is een te grote narcist om wat dan ook van iemand aan te nemen, imho.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk denk ik dat Nicolaas wel belangrijk is voor Jaap.
Als rustpunt (hoe gek het ook klinkt) en als backup, en als motivator
Het is een levensgenieter en doet gewoon waar ze zin in heeft. Daarom bij haar geen sporen van verbitterdheid en vind ze het leuk om aardig te zijn en gevonden te worden. Amanda is een glamourhippie 2007, heerlijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
typisch ook dat met zo'n ruzie, het onderwerp van ruzie, vaak verschuifd naar de ego's van de sprekers...hoe overdreven Erik bv. reageerde..vannacht...hij was zwart gemaakt, daar ging het om..quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
was het je nog niet opgevallen dat Nico de enige is die t-shirts mag dragen en spijkerbroeken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas is tenminste netjes gekleed!:
[afbeelding]
Dat is denk ook net de bedoeling van de redactie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Jaap houdt Nicolaas erin. Dus er gaat weer niemand naar huis.
Hoezo fysiek geweld?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
Al na 40 secs.
Eerder prikte ze hem trouwens al hard in zijn oog. Eric had hierbij veel meer theater moeten maken vind ik maar hij was te verbaasd dat ze het deedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6S0qAZRVhTU
Al na 40 secs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |