Die ene met ruitjeshemd komt veel in de Powerzone. Vreselijke ordinaire tent.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
Btw, weet iemand wie die 2 gasten zijn? Bekende DJ's?
Iemand aanvallen omdat zijn moeder (al jong) is overleden, liegen over wie wat heeft gezegd... Daar zal je Eric niet op betrappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef klarelucht het volgende:
[..]
typisch ook dat met zo'n ruzie, het onderwerp van ruzie, vaak verschuifd naar de ego's van de sprekers...hoe overdreven Erik bv. reageerde..vannacht...hij was zwart gemaakt, daar ging het om..
Ja want ze krijgen geen hond meer die daar in wil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is denk ook net de bedoeling van de redactie.
Ze willen niemand eruit.
vergis je niet : Natasia heeft hele scherpe nagels.quote:
inderdaad ordinaire toko geworden, jaren geleden was het nog een respectabele Club, maar is hard afgegleden naar een soort achterbuurt disco voor dealers en witwassers. (heb er poosje gewerkt en heb daar dingen gezien,..)quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Die ene met ruitjeshemd komt veel in de Powerzone. Vreselijke ordinaire tent.
Lijkt me een cynische opmerkingquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
vergis je niet : Natasia heeft hele scherpe nagels.
Ietsjes naar boven, en Liekes ogen lagen eruit
Ik bedoel dus, wel fysiek geweld. Sorry voor het misverstand.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
vergis je niet : Natasia heeft hele scherpe nagels.
Ietsjes naar boven, en Liekes ogen lagen eruit
Hahhahaha, goede grap.. Maargoed, die komt toch nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:40 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben jullie trouwens net niet gehoord wat Nicolaas tegen Jaap vertelde. "Wanneer je Natasia eens goed wilt zieken dan moet je haar broer uitnodigen".![]()
Can't wait![]()
Laatst nog legde Huub fluisterend aan Lieke uit (op het keukenterras) dat Eric alleen maar zoveel met Amanda opschiet omdat Sylvia weg is. Naast elkaar hebben ze bedacht dat ze ieder nog een afzonderlijke absolute dekking willen regelen. Huub zei dat hij dit eerst zocht in Jaap maar dat het nu Lieke is (of hij zei dat alleen om Lieke te paaien).quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:04 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je Huub en Eric weleens over Amanda gehoord ook hun misbruiken het kind, laat ik het anders stellen het kind laat zich misbruiken, helaas.
Ze zien er niet voor niets zo uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Die ene met ruitjeshemd komt veel in de Powerzone. Vreselijke ordinaire tent.
Ik hoop dat Eric ook op Amanda let.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
Ik zie dat Natasia weer gezellig mee doet? (lees= Amanda scherp in de gaten houdt)
ssshhht.. Voltanken die handelquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric ook op Amanda let.
De drank gaat wel snel, als ik het zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |