Leg eens uit. Jij had als kind geen dromen en voorbeelden in wat dan ook ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef bolletje_25 het volgende:
Jezelf voordoen als een profvoetballer vond ik destijds al kansloos.
Zo reageren op een grappig topic is ook vrij kansloos. Je hebt niet veel geleerd sinds die tijd dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef bolletje_25 het volgende:
Dan kon je niet voetballen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik stond altijd op doel![]()
Hans van Breukelen... of Ronald Koeman
Als je een jaar of 9 bent heb je dat besef niet echt.......quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef bolletje_25 het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:27 schreef Leonos het volgende:
Ik was altijd Litmanen
Of van der Sar op het doel
Ben jij die gast bij Najib Amhali in het publiek?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
Romario! En had ook wel als bijnaam van Tiggelen omdat ik nogal hard verdedigde!
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ben jij die gast bij Najib Amhali in het publiek?
Raoul Heertje?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef Apfel. het volgende:
En soms deed ik met mn broer zondag ochtend voetballen, dan waren we altijd voetballers uit de eerste divisie, dat zonden ze altijd zondag ochtend uit en daarna gingen we voetballen.
Hoe deed je dat??quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geboren in 1962. Ik was dertien tijdens het WK-74.
vel gasten op de oude bassisschool waren altijd Babangidaquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:32 schreef Enchanter het volgende:
Joop Gal
Jarig zijn in de winter van '74?quote:
Haha dankjequote:Op woensdag 16 mei 2007 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan kon je niet voetballen.
Ik was van Basten natuurlijk.
ironisch genoeg werden een paar van swerelds beste spelers op dit moment ontdekt als straatvoetballersquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:28 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Straatvoetbal() is een vijand van het voetbal.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:56 schreef Zwansen het volgende:
Mario Been of Harris Huizingh.
Maar die namen koos ik niet zelf.
Die, en de rest van Arsenal rond '98. Hoeveel prijzen ik wel niet gewonnen hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef Apfel. het volgende:
Bergkamp, en als doelman David Seaman
Van voor mijn tijd, in mijn tijd waren er andere sterren. Zeg maar iedereen van het WK '98quote:
Niemand uit die generatie staat in de schaduw van ons ber.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd, in mijn tijd waren er andere sterren. Zeg maar iedereen van het WK '98
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een prijs gewonnen met NL, op het WK van 98 is dat niet gelukt. Als ik daar weer aan denkquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand uit die generatie staat in de schaduw van ons ber.
Dat was idd een beter elftal dan in 88. Helaas ontbrak het geluk wat we in 88 wel hadden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een prijs gewonnen met NL, op het WK van 98 is dat niet gelukt. Als ik daar weer aan denk![]()
Frank en Dennis hebben ons een memoraal moment gegeven, dat dan weer welquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was idd een beter elftal dan in 88. Helaas ontbrak het geluk wat we in 88 wel hadden.
In 88 hadden we van Basten Rijkaard en Gullit. In 98 Was Frank de Boer wereldtop en Bergkamp en Kluivert. Helaas mocht het niet zo zijn.
Zeker maar dat deden Robbie en Arie ook in 78.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Frank en Dennis hebben ons een memoraal moment gegeven, dat dan weer wel
Je vergeet Sar, Cocu, Davids...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was idd een beter elftal dan in 88. Helaas ontbrak het geluk wat we in 88 wel hadden.
In 88 hadden we van Basten Rijkaard en Gullit. In 98 Was Frank de Boer wereldtop en Bergkamp en Kluivert. Helaas mocht het niet zo zijn.
Doordat we van een latere generatie zijn maken we de titel van Oranje in 2062 nog meequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker maar dat deden Robbie en Arie ook in 78.
Jullie zijn van de latere generatie en snappen de euforie niet meer van Rene's doelpunt tegen de moffen in 78.
Dat had ik toen met die goal van Bergkamp tegen Argentinie. En maar oefenen om de bal ook zo aan te kunnen nemen... en in te schieten. Lukte jammer genoeg heeeel weinigquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:58 schreef Fides het volgende:
[..]
![]()
Typisch, dat kan ik me ook nog herinneren. Had ik een wedstrijd gekeken op TV. Maakte een speler een mooie actie. 'Was' ik 'hem' gelijk de hele dag.
![]()
Er staat btw een fout in de openingspost![]()
Zijn goeie voetballers maar geen wereldtoppers.quote:
ik ben van 1988quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker maar dat deden Robbie en Arie ook in 78.
Jullie zijn van de latere generatie en snappen de euvorie niet meer van Rene's doelpunt tegen de moffen in 78.
4 jaar daarna vierde ik mee met de Turkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben van 1988
ik weet het nog wel, na het doelpunt van Dennis rond de hele wijk de straat op om te feesten
zelfs de Trukse gemeenschap deed vrolijk mee
hoe Turkije op de 3rde plek eindigde is mij een raadselquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
4 jaar daarna vierde ik mee met de Turken
Met die rotsenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe Turkije op de 3rde plek eindigde is mij een raadsel![]()
en wij 2 jaar daarna ''Schade Deutschland, Alles ist Vorbei'' zingen, even payback van wat hun deden in 2002
ik ben Baros daar nog steeds dankbaar voor
en donders mooi stadion waar wij toen in moesten spelen
zonde van het stadionquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met die rotsen, speelt nu een of ander 9e klasse elftal in ofzo
Gewoon Sporting Braga toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met die rotsen, speelt nu een of ander 9e klasse elftal in ofzo
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:51 schreef tong80 het volgende:
Edgar Davids voetbalt nog steeds op straat. Wel cool dat je je zelf kunt zijn dan.
Lentini, die geweldenaar van Torino. En toen zat 'ie bij Milan en plempte 'ie in mekaar. Tenminste...Geen schim meer van de Lentini van voor die tijd. Was volgens mij geblesseerd tijdens tenminste 1 van de wedstrijden tegen Ajax in '91/'92. Was mooi, want ik was als de dood voor 'm.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet nog dat Lentini, wie kent hem nog? De duurste speler ooit was. 42 miljoen ofzo.
tong je zou toch op bed gaan liggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lentini zat in een autowrak nog voordat ie kon schittteren
arm jochiequote:
GAIZKA Mendieta, nog steeds m'n all-time favoriete voetballer, sinds ie bij Valencia speelt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Robberto Baggio..
Zo erg zelfs dat ik een keer in mn slaap riep:" ROBERTO BAGGIOO GOOOOOL"
Ook was ik wel eens Baseggio () en Gijska Mendieta
Op de leeftijd dat ik op straat of op de veldjes voetbalde liep ik nog niet met kratten bier te sjouwen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:53 schreef Hathor het volgende:
Mijn vader noemden ze trouwens Kees Kist, maar dat kwam meer omdat ze hem elke dag wel voorbij zagen komen met een kistje bier, voetballen kon ie verder niet.
Ik weet dat ie Gaizka heet hoor, maar omdat ik zelf GIjs heet.. had ik er Gijska van gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
GAIZKA Mendieta, nog steeds m'n all-time favoriete voetballer, sinds ie bij Valencia speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |