Ik vond het meestal leuk om een nieuwe aankoop (of speler die op stage was) bij Ajax te zijn. Die hadden altijd van die mooie verse namen, vond ik altijd erg leuk. Gabrich, Demchenko en nog een stel andere spelers die ooit bij Ajax op proef waren en waarvan ik de naam al lang weer kwijt ben .
Wie was jij altijd op het pleintje? Cruijff? Van Basten? Of mocht je die nooit zijn van je vriendjes omdat je eigenlijk niet kon voetballen en werd het dan maar Ron Willems of Horst Blankenburg?
Of was je gewoon jezelf? .
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Litmanen, toen ie net bij Ajax kwam. Een jaar later, toen ie doorbrak, vond ik ook heel trots dat ik hem had ontdekt.
quote:ow kut! Sorry!
Op dinsdag 30 december 2003 01:23 schreef vosss het volgende:
Ik was altijd Baker
sorry
quote:wie weet kon die man stik goed voetballen...
Op dinsdag 30 december 2003 01:25 schreef vosss het volgende:[..]
ow kut! Sorry!
Ik had niet gezien dat di in VBL stond
Ik bedoelde dat ik vroeger altijd Baker was, van Tour of Duty, maar dat heb helemaal niks met voetballen te maken!![]()
sorry
quote:Anders lees je de openingspost
Op dinsdag 30 december 2003 01:25 schreef vosss het volgende:
Ik bedoelde dat ik vroeger altijd Baker was, van Tour of Duty, maar dat heb helemaal niks met voetballen te maken!![]()
quote:Net als Bruno Santanera.
Op dinsdag 30 december 2003 02:02 schreef pekel het volgende:
Michel van Oostrum![]()
![]()
Nu is het een dikke kwakzalver.
of preud'homme of jean mari pfaff
waren toen grote helden, dus iedreen wou hem zijn
Ik dacht dat ik zelfs beter was.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:19 schreef SCH het volgende:
Bettine Vriesekoop
quote:Ik tafeltenniste altijd
Op dinsdag 30 december 2003 11:20 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
ghehe en ik had gedacht dat jij voor John de Bever zou gaan, of Harry van der Laan...
quote:Dan begrijp ik je keuze ten volle!
Op dinsdag 30 december 2003 11:32 schreef SCH het volgende:[..]
Ik tafeltenniste altijd
Had vroeger ook niet echte idolen, behalve John Nieuwenburg natuurlijk , maar das nog niet zo lang geleden.
Ik speelde dan vaak met een vriend 1 tegen 1 op het pleintje en hij was een echte Feyenoorder.
Dan speelden we vaak "Feyenoord in de....".
Dat hield in: hij speelde bijvoorbeeld in de beker met Feyenoord en ik was dan steeds de opponent. Het leuke was wel om hem steeds verder te laten gaan, desnoods met wat hulp en dan in de finale echt te vlammen. Dat spel kon ook met de Europacup of met het Nederlands Elftal op het WK en EK.
Omdat ik vaak veel te veel teams tegelijk wilde zijn, was dat ideaal. Dan speelde ik bijvoorbeeld met pakweg Spartak Moskou, omdat ik daar dan weer van onder de indruk was geraakt.
Ik weet het nog goed: Nikiforov, Chernysov, Tchimbalare, Karpine, Radchenko, Piatnychki, Popov... En dan maar tikken.
Hele toernooien hebben we daar afgewerkt.
Rossi, Baresi, Costacurta, Donadoni, Maldini, Tasotti, Gullit, Rijkaard, Van Basten, Albertini, etc.
quote:Albertini was toen toch nog F-pupil?
Op dinsdag 30 december 2003 15:53 schreef keeper het volgende:
Ik had vroeger een voetbaltafel(tje) en dan ging ik altijd tegen m'n vader of moeder spelen en was ik altijd AC Milan. Dat was ten tijde van De Grote Drie, oftewel Rijkaard, Gullit en Van Basten, en de bijbehorende glorie-periode van Milan. Ik kende ook de hele opstelling en elk voetbaltafelpoppetje had een eigen naam. M'n ouders werden er helemaal gek van, vooral omdat ik bij elk balcontact van de betreffende speler diens naam gilde.
Rossi, Baresi, Costacurta, Donadoni, Maldini, Tasotti, Gullit, Rijkaard, Van Basten, Albertini, etc.
In mijn herinnering stond ook Galli in de goal en niet Rossi.
quote:Mijn herinnering is ook niet altijd even scherp. Indertijd stond idd Galli op doel. Ach, weet ik het, het eindige iig op -i en het riep lekker weg
Op dinsdag 30 december 2003 16:05 schreef methodmich het volgende:
Albertini was toen toch nog F-pupil?In mijn herinnering stond ook Galli in de goal en niet Rossi.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 00:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik was altijd heel slecht, dus de anderen gaven mij de naam van Rzasa..
Dat was dus nog niet zo lang geleden.
daar had ik altijd een liedje over.... die iedereen volborstig zong.
ik ben gaston taument en ik ben een klere vent
jalalala lalala lala
Mooie tijden waren dat...
quote:Maar dan wel zoals in de WK 82 Finale
Op woensdag 31 december 2003 01:19 schreef CAZZO het volgende:
Alessandro Altobelli
en dan bij ieder gescoord doelpunt keihard Altobelli schreeuwen
en ik heb me daar een doelpunten gemaakt in mijn jeugd
Was erg onder de indruk toen ik 'em voor het eerst sprak, nu zo'n 3 jaar geleden. Een paar maanden terug speelde zijn ploeg tegen mijn ploeg en sprak ik hem weer, dat vond ik toch wel erg leuk. Op je 28e je nog een klein kereltje voelen als je met zo'n gozer sta te praten, het is wat!
quote:Massaro en Virdis deden ook mee geloof ik.
Op woensdag 31 december 2003 00:49 schreef keeper het volgende:[..]
Mijn herinnering is ook niet altijd even scherp. Indertijd stond idd Galli op doel. Ach, weet ik het, het eindige iig op -i en het riep lekker weg
.
quote:Zo ken ik Altobelli alleen maar.
Op woensdag 31 december 2003 01:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Maar dan wel zoals in de WK 82 Finale
Ik was altijd Hristo Stoichkov!! Ik had ook altijd #8! Zelfs op mijn cluppie had ik numero 8, daardoor
Ik kan nog herinneren dat mijn broer altijd Campos was (die Mexicaanse keeper) en de een wou altijd Smeichel zijn (jaja, twee keepers in ons midden), de ander Romario, die was weer altijd Kiprich etc.
We hadden zelfs eens met ons vriendengroepje een eigen buurtteam opgesteld en dan zouden we eens gaan voetballen tegen andere buurtgroepjes, echt geweldig!
We hadden eigen shirtjes ontworpen (lees blanco T-shirts beklad) en we hadden zelfs trainingen achter op het veldje
we hadden het zelfde haar. Ik kende die hele gozer niet , maar mn vrienden noemde me altijd zo.
quote:Ook nog wel eens Hans Bond geweest?
Op woensdag 31 december 2003 19:15 schreef Maja het volgende:
Ik was altijd Johan Steur en mijn broertje Jaap Schilder. Uren hebben we in deze samenstelling voetballend doorgebracht op het plein achter ons huis. Twee doeltjes gemaakt van hout en één tegen één-en maar.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:21 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Meestal was ik Rudi Völler...Echt waar!!
quote:Is nog me voetbal trainer en gym leraar geweest, hele aardige persoon
Op donderdag 1 januari 2004 15:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Emiel van Eijkeren..
quote:Zal je vriendin blij mee zijn...
Op vrijdag 2 januari 2004 16:44 schreef Zwoerd het volgende:
Davids
quote:Dit kun je op meerdere manieren interpreteren...
Op vrijdag 2 januari 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:[..]
Zal je vriendin blij mee zijn...
Wie ik was als we aan het voetballen waren...?? Lag er maar net aan of ik in het veld of in het doel stond. Stond ik in het doel dan was ik meestal de flamboyante keeper Jorge Campos en in het veld was ik elke keer weer iemand, oa. Ziege, Bergkamp en andere passeerde de revu...
quote:En een cultfiguur voor NEC-supporters
Op donderdag 1 januari 2004 16:08 schreef raptorix het volgende:[..]
Is nog me voetbal trainer en gym leraar geweest, hele aardige persoon
Eeeemiel!!
quote:Uit welke periode?
Op zaterdag 3 januari 2004 17:45 schreef Vom het volgende:
Ik ben ongeveer het hele Ajax-elftal geweest
quote:2003/2004
Op zaterdag 3 januari 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:[..]
Uit welke periode?
quote:lol ik ook
Op zaterdag 3 januari 2004 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stefan Pettersson.
quote:Periode '95
Op zaterdag 3 januari 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:[..]
Uit welke periode?
quote:Echt respect voor die gast, toen ie jong was stond ie de hele middag altijd over 30/40 meter ballen te schieten met ze pa, dag in dag uit aan ze techniek te schaven, behalve dat ie uitstekend kan voetballen heeft ie ook op zeer behoorlijk niveau volleybal gespeelt.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:[..]
En een cultfiguur voor NEC-supporters
Eeeemiel!!
quote:Okee. Dus Edwin, Michael, Danny, Frenk, Frank, Ronald, Jari, Edje, Clarence, Nwankwo, Finidi, Patje, Marc, Winston, John, Fredje en Peter.
Op zondag 4 januari 2004 11:19 schreef Vom het volgende:[..]
Periode '95
Mn broer noemt me nu altijd Obiku. Waarom weet ik eigenlijk niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |