Volgens verschillende websites is het:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
ff vraagje over american dad
Mijn laatste aflevering van American dad is S01E23 - A tears of a clooney.
Waar Francine achter George Clooney zit.
Ik had daarop eens seizoen 2 gedl, maar daar zaten exact dezelfde afleveringen in van seizoen 1.
Kan iemand me vertellen vanaf welke nummering ik nu moet kijken?
Want heb geen zin om alles opnieuw te moeten downloaden...
Ik heb seizoen '1' op dvd, maar dat is idd enkel de eerste 13 afleveringen. Officieel liep het seizoen langer door volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef Geqxon het volgende:
Alhoewel..
25 april 2006: This 3 disc boxset includes the first 13 episodes from Season 1 (Pilot through Stan of Arabia: Part 2). Special features include 12 commentaries, featurettes, and animatics. It was renamed 'Season 1' on region 2 and 4.
15 mei 2007: This 3 disc boxset includes the remaining 10 episodes from Season 1 and 9 episodes from Season 2 (Stannie Get Your Gun - The Best Christmas Story Never). Special features include commentaries on all episodes, featurettes, multi-angle scene studies, and deleted scenes. This set will be named 'Season 2' in region 2 and 4.
Zelfs de makers maken het lastig. Maar zolang er tussen seizoen één en twee een periode van een paar maanden zat, zie ik persoonlijk het als twee seizoenen.
Persoonlijk vind ik het heel vervelend dat het niet duidelijk is. www.tv.com geeft aan dat s6 nu net is afgelopen of bezig is, en als ik afleveringen op internet vind bestaat S5 en wat zij als S6 aangeven uit S5 ofzo...ik snap er helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik heb seizoen '1' op dvd, maar dat is idd enkel de eerste 13 afleveringen. Officieel liep het seizoen langer door volgens mij.
Overigens ook bij Family Guy ook rare telling, ik heb seizoen 1 tm 5 op dvd, hoewel officieel seizoen 5 nu bezig is volgens mij.
Die is goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Agiath het volgende:
Gister dit stukje gezien
http://www.youtube.com/watch?v=K-a1OX_1RzI
echt wtf![]()
Die met die dokter is inderdaad goed! Telkens die spanning, en elke keer heeft ie het over iets anders wat 'toevallig' als een serieuze ziekte klinktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die is goed.
Deze met de dokter is ook geniaal.
http://www.youtube.com/watch?v=pmBDgg-1ENM&mode=related&search=
But now on to the cancer.
Aaahhhh.
You are a cancer right? You are born in July.
Het is zo enorm droogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Die met die dokter is inderdaad goed! Telkens die spanning, en elke keer heeft ie het over iets anders wat 'toevallig' als een serieuze ziekte klinkt
Hey die aflevering ken ik nog niet....moet nog even wat doorkijken denk ik.quote:
Bij TV.com zitten ze echt maar bij seizoen 5 hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het heel vervelend dat het niet duidelijk is. www.tv.com geeft aan dat s6 nu net is afgelopen of bezig is, en als ik afleveringen op internet vind bestaat S5 en wat zij als S6 aangeven uit S5 ofzo...ik snap er helemaal niks meer van. En dan helpen filenames als 602.avi ook niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |