abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49444759
Met Dikke Theo op jacht naar de schaal!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49444761
Geen TT
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:28:23 #4
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49445119
Geen pakkende titel
Maargoed, we hebben dan ook niet echt een titelpakkende selectie
pi_49445297
"Tijdens het kamp wordt er vier hele dagen getraind op de basiselementen van het voetbal. Het leuke is dat er wordt getraind op de echte ‘Feyenoord-manier’: dus met trainingsmiddelen waarmee hoofdtrainer Erwin Koeman ook traint."

http://www.feyenoord.nl/p(...)camp+zomer+2007.aspx

Ik moest lachen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49445625
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Pritt het volgende:
"Tijdens het kamp wordt er vier hele dagen getraind op de basiselementen van het voetbal. Het leuke is dat er wordt getraind op de echte ‘Feyenoord-manier’: dus met trainingsmiddelen waarmee hoofdtrainer Erwin Koeman ook traint."

Ik moest lachen.
pi_49445734
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef Keltie het volgende:
Geen pakkende titel
Maargoed, we hebben dan ook niet echt een titelpakkende selectie
woordspeling
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:44:35 #8
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49445839
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Pritt het volgende:

Ik moest lachen.
Je bent niet de enige die moet lachen
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 16 mei 2007 @ 15:46:28 #9
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49445926
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

woordspeling
Jaja, verwacht je niet hey?
pi_49446209
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Geen TT
Die titel die ik in gedachte had wordt hier toch wel gecencureerd
Feijenoord Rotterdam
pi_49446538
Feyenoord kan in de verdediging ook nog wel wat versterking gebruiken. Eigenlijk overal wel maargoed...

Is zo'n Sepp de Roover van Sparta geen goed idee? Ook voor de toekomst. Of Klavan van Heracles.Zullen niet zo heel veel kosten. Bij Roda achterin loopt er ook wel wat aardigs rond. De Fauw en Kah bijvoorbeeld.

Lijken me allemaal versterkingen ten opzichte van een Bahia, Collen of Saidi. En zo voorkom je ook dat je Drenthe en/of Lucius achterin moet plaatsen.
Woo-loo-loo!
pi_49446665
Feyenoord

goede TT, past wel bij het gevoel dat ik heb
pi_49446830
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef BobbyHill het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging ook nog wel wat versterking gebruiken. Eigenlijk overal wel maargoed...

Is zo'n Sepp de Roover van Sparta geen goed idee? Ook voor de toekomst. Of Klavan van Heracles.Zullen niet zo heel veel kosten. Bij Roda achterin loopt er ook wel wat aardigs rond. De Fauw en Kah bijvoorbeeld.

Lijken me allemaal versterkingen ten opzichte van een Bahia, Collen of Saidi. En zo voorkom je ook dat je Drenthe en/of Lucius achterin moet plaatsen.
Tja, het zijn allemaal spelers die bij clubs wegkomen die (eigenlijk) onder feyenoord staan. Zo ga je niet naar de top. Collen (Saidi en Bahia?) zal het ook allemaal wel goed gedaan hebben, bij NAC.
pi_49447097
Als je bij Sepp de Roover, Kah of De Fauw uitkomt dan kun je beter nog eens goed in je jeugdopleiding graven. Leuke Eredivisiespelers maar meer ook niet.
pi_49447210
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef hello_moto1992 het volgende:

Tja, het zijn allemaal spelers die bij clubs wegkomen die (eigenlijk) onder feyenoord staan. Zo ga je niet naar de top. Collen (Saidi en Bahia?) zal het ook allemaal wel goed gedaan hebben, bij NAC.
Ja, maar in het geval van jonge talenten is dat nou eenmaal zo. Het is juist de kunst om ze nu al op waarde te schatten, in plaats van wanneer ze te duur zijn en voor veel geld worden weggekaapt door een andere club. Spelers als Stam en Cocu zijn ook van kleinere clubs gekomen. Kuyt kwam ook slechts van Utrecht.

Op dit moment is het denk ik niet realistisch om te denken dat Feyenoord echte topspelers kan binnenhalen. Financieel niet, maar ook niet vanwege het dal waar ze zich in bevinden. De enige spelers die daar trek in hebben, zijn diegene voor wie het op dit moment nog wel een stap omhoog is, of de spelers met een Feyenoordhart.
Woo-loo-loo!
pi_49451599
Als hiet nog niet gestaan heb, en anders gewoon nog een keer.

Ophoeren met die amsterdamse propaganda voor co adriaanse...

Column: Rotterdamse club!

Heeft een seizoen ooit zo lang aangevoeld als dit seizoen? Ja, maar daarvoor moeten we ver terug in de tijd, naar eind jaren ’80. Ook toen was het financieel en sportief een lijdensweg, een marathon die geen finish leek te hebben. Ik hoor het ze nog zeggen op Radio Rijnmond na afloop van de UEFA Cup-finale tegen Dortmund: “En wat moet dit voor al die mensen die ook de magere jaren hebben meegemaakt een geweldig emotioneel moment zijn om dit mee te mogen maken.” Wie had kunnen denken dat we 5 jaar na het winnen van de UEFA Cup weer op het niveau van de HCS-periode zouden zitten?

Geen supporterschare die zo gewend is aan afzien en lijden als die van Feyenoord. Niet geboren voor regelmatige successen, en des te blijer als er een keer wél een mooie prijs wordt gepakt. En hoe slechter het gaat met de club, hoe meer je juist dán met de borst vooruit gaat lopen en juist wél openlijk uitkomt voor het feit dat je voor Feyenoord bent. Jij hebt ballen, jou gaat het niet zozeer om successen maar vooral om De Kuip, het shirt en het elftal met inzet als een hecht collectief te zien spelen. Je bent trots op de club en op de clubcultuur, prijzen winnen is niet waarom je voor Feyenoord bent. En je hebt het liefst echte Feyenoorders die binnen de club werkzaam zijn, want daar herken je jezelf in en het maakt de club over het algemeen op haar sterkst, zo blijkt uit de historie.

Een bekende van mij heeft ooit eens gezegd dat het feit dat je Feyenoorder bent niet onvermeld mag blijven op je C.V.: het getuigt immers van incasserings- en doorzettingsvermogen. Zo is het tenminste in mijn beleving tot voor kort ook altijd geweest. Maar tegenwoordig bespeur ik ernstige metaalmoeheid in die trotse houding. Ik geef toe, het is niet niks wat we dit seizoen allemaal hebben moeten incasseren en het vereist mentale hardheid en een fikse dosis optimisme om te geloven in betere tijden, maar ik lees en hoor tegenwoordig hele rare dingen. Het begon al met die lobby dat we vooral de 4e reservespits uit 020 maar in onze armen moesten sluiten als opvolger van clubicoon Kuijt. En nu lees ik allemaal gemekker van supporters dat ze zo ontzettend gepest worden op hun werk, dat “ik ook wel weer eens wat wil winnen” en dat Co Adriaanse toch maar moet komen want die is de enige die onze club nog kan redden. Schijnt.

Wat is er in godsnaam nog over van die van oudsher trotse houding van het Legioen? Moeten wij als Rotterdamse club nu bijna op de knieën naar 020-ger Adriaanse om hem te vragen deze club uit het slop te halen? Een man die in het verleden te pas en te onpas niet heeft nagelaten zich negatief te uiten over Feyenoord en over spelers van Feyenoord? Die van zichzelf reeds jaren terug heeft gezegd dat hij hier niet past? Is Adriaanse nou echt de enige trainer die de boel weer op gang kan krijgen? Zoals daarnet al geschreven: de club is meestal op haar sterkt als het karakter van de club behouden blijft en er echte Feyenoorders binnen de club werkzaam zijn die net als de supporters ook passie voor de club hebben, die weten hoe de club in elkaar steekt en hoe belangrijk de club is voor de supporters. Dus in plaats van iemand die de verkeerde bloedgroep heeft en zich in het verleden regelmatig zeer negatief heeft uitgelaten over Feyenoord te benaderen alsof hij de grote verlosser is, zou ik willen pleiten om weer terug te gaan naar de basis: er zijn ook vakmensen met een Feyenoordhart voorhanden, die bovendien op veel meer krediet kunnen rekenen dan die zelfingenomen CIOS-coach uit 020.

Dus in plaats van het nog verder verkwanselen van de clubidentiteit zou ik hartstochtelijk willen pleiten voor het weer opbouwen van Feyenoord met vakmensen met een Feyenoordverleden en een Feyenoordhart. Zoals bijvoorbeeld Been en Van Hanegem. Ik las laatst de tekst “SC Feyenoord, uit eigen kracht voortgebracht”. Zo was het en zo hoort het te blijven. Laten we daarom het enige wat we momenteel nog hebben niet ook (nog verder) verkwanselen: onze trots en principes. Onze clubcultuur.

We zijn een Rotterdamse club die hoort uit te gaan van eigen kracht!

Luis
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_49451791
= Normaal reageren graag =

[ Bericht 47% gewijzigd door RayMania op 16-05-2007 19:39:54 ]
Feijenoord Rotterdam
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:35:47 #18
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_49452100
quote:
'Roda opnieuw in markt voor Huysegems'

16/5/2007 16:51

Roda JC stelt pogingen in het werk om Stein Huysegems over te nemen van Feyenoord. De Limburgse club zou de onderhandelingen met de 24-jarige Belg inmiddels zijn gestart, meldt Dagblad De Limburger.
Het is de tweede keer dat Roda interesse toont in Huysegems. In 2003 lieten de Limburgers het oog ook al eens vallen op de linksbuiten, die toen nog uitkwam voor Lierse SK. Roda koos uiteindelijk voor diens ploeggenoot Arouna Koné.

Huysegems belandde kort daarop toch bij een Nederlandse club. Hij kwam drie seizoenen uit voor AZ, waarna hij afgelopen zomer de overstap maakte naar Feyenoord. Ondanks een wisselvallig seizoen speelde de Belg nog 25 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers.
Kunnen we misschien nog een leuk bedrag aan verdienen
Feyenoord - AC Milan - WHU
pi_49453810
Ik denk dat het bedrag dat je er voor krijgt echt niet denderend zal zijn. Vervolgens moet je van dat geld ook nog een betere vervanger zien te kopen. Wie zou dat dan moeten worden?
Woo-loo-loo!
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:48:56 #20
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49459765
Nou ja, hij heeft nog een contract tot 2010. Daar moet dus nog wat geld te beuren zijn

En hopelijk krijgen we ook nog een klein miljoentje van Lazovic als die nog naar psv gaat.

Kortom, geen cent om aan je reet te krabben
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:28:02 #21
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49461445
Ik heb liever dat Huysegems blijft.. Ik zie het wel zitten met hem, alleen Koeman stelde Kolkka steeds op en Huysegems vond ik ook persoonlijk beter spelen als Kolkka
pi_49461714
Huysegems heeft ook een behoorlijk rendement.

Hij heeft alleen te weinig kans gekregen van Koeman, omdat hij Kolkka iedere keer de hand boven het hoofd hield.

Huysegems is wel wisselvallig, maar misschien wordt hij wat constanter als hij regelmatig speelt.

Maar misschien is Huysegems wel een optie voor in de spits, mocht Feyenoord geen goede spits weten aan te trekken. Anders lijkt Wijnaldum of de Guzman in de spits mij wel een goed idee.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:37:48 #23
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49461907
Ik heb lever de Guzman achter de spitsen, denk dat ie daar beter tot z'n recht komt. Huysegems kan in de spitsen en dat heeft ie wel eens aangegeven dat ie er zou willen spelen. Maar hij verdient gewoon een goede kans en als die vaker speelt zal die ook constanter worden.

Dus nieuwe trainer...gewoon opstellen!
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:38:49 #24
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49461954
Huijsegems en Castelen voorin, met daarachter De Guzman
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:46:23 #25
148493 Scofield
No One Likes Us..We Do'nt
pi_49462316
Jongen...laten we gewoon zeggen, kijk we willen allemaal het beste met ons cluppie...... Kwaliteit moet erkomen, en niet doorgaan met van die B-spelers. ik noem een:

Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli

Om Gharrie maar niet te vergeten. Wat een dropvoetballer.

Er moet nu echt wat gaan veranderen!!!

Waar zijn de Heusjes , de Frasers , de de Wolfjes , de Blinkers , de Taumentjes , en Dudekjes .

Sorry, ik moest mijn frustratie ff kwijt.

Feyenoord Till I Die
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:47:48 #26
148493 Scofield
pi_49462383
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Scofield het volgende:
Jongen...laten we gewoon zeggen, kijk we willen allemaal het beste met ons cluppie...... Kwaliteit moet erkomen, en niet doorgaan met van die B-spelers. ik noem een:

Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli

Waar zijn de Heusjes , de Frasers , de de Wolfjes , de Blinkers , de Taumentjes , en Dudekjes .

Feyenoord Till I Die
En "de Bosveltjes "niet te vergeten....
,, It's impossible.
pi_49462700
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Scofield het volgende:

Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli

Feyenoord Till I Die
Ik vindt dat je over een aantal spelers nog niet zoveel kunt zeggen. Heel Feyenoord heeft een klote seizoen achter de rug, en een aantal spelers zijn in de malaise meegegaan.

Zo ook Buijs. Ik zie in Buijs in potentie een type Bosvelt, als hij tenminste de kans krijgt te groeien bij Feyenoord.

Hij kan het wel, dat heeft hij al laten zien bij Fc Groningen, dus laten we hem niet te vroeg afschrijven.

Net als dat sommigen de Guzman na één slecht seizoen alweer afschrijven.

Castelen is toch ook één van onze beste aanvallers, dus snap niet waarom jij hem drama vindt eigenlijk. Hij is de meest dreigende speler van Feyenoord in de meeste wedstrijden. Al doet hij er vaak nog te weinig mee, maar dat geldt dit seizoen ook voor heel Feyenoord.

De overige spelers die je opnoemt kan ik wel mee instemmen inderdaad
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49462733
Edit: dubbel
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:00:06 #29
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49462967
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vindt dat je over een aantal spelers nog niet zoveel kunt zeggen. Heel Feyenoord heeft een klote seizoen achter de rug, en een aantal spelers zijn in de malaise meegegaan.

Zo ook Buijs. Ik zie in Buijs in potentie een type Bosvelt, als hij tenminste de kans krijgt te groeien bij Feyenoord.

Hij kan het wel, dat heeft hij al laten zien bij Fc Groningen, dus laten we hem niet te vroeg afschrijven.

Net als dat sommigen de Guzman na één slecht seizoen alweer afschrijven.

Castelen is toch ook één van onze beste aanvallers, dus snap niet waarom jij hem drama vindt eigenlijk. Hij is de meest dreigende speler van Feyenoord in de meeste wedstrijden. Al doet hij er vaak nog te weinig mee, maar dat geldt dit seizoen ook voor heel Feyenoord.

De overige spelers die je opnoemt kan ik wel mee instemmen inderdaad
Mee eens en niets toe te voegen eig.
pi_49463128
Dan zou ik bovendien nog bijna vergeten dat ons tactische meesterbrein , Buijs nou niet bepaald op zijn favoriete positie liet spelen, rechtsback ipv. rechtshalf.

Rechtshalf komt hij natuurlijk veel meer tot zijn recht.

Maar zo geldt dat wederom voor meer spelers, dat die in een enigzins 'gekunstelde' rol moesten spelen van Koeman ipv. de rol waarin ze het beste tot hun recht komen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:08:33 #31
148493 Scofield
pi_49463375
quote:

[..]

Hey KOMOP!!!! Laten we eerlijk zijn. FC Groningen mag toch niet vergeleken worden met ONS Feyenoord. Hij is veel te onbesuisd, en kwalitatief zeer beperkt. Ik vind dit echt een belediging voor Bosvelt die vergelijking.. en nog velen met mij!!!

[/quote]
quote:

Net als dat sommigen de Guzman na een slecht seizoen alweer afschrijven.
Guzman ware TOPPER!
quote:

Castelen is toch ook een van onze beste aanvallers
Bij gebrek aan beter ja!!! Ik vind hem niets beter dan Vincken hoor. ok hij is sneller maar van de 10 aanvallen, speelt hij 8 in de voet van een tegenspeler.

Geloof me, ik kom al 15 jaar in de kuip... Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n zooitje ongeregeld gezien!!!
,, It's impossible.
pi_49464719
Kan die Buijs even gedumpt worden ergens in noord-nederland? Jezus wat erger ik me soms aan die mongool. Begint die wat dom te lullen tegen de grens met zn pannenkoek . De hele tijd dingen uitlokken etc.

Als je nou Edgar heet, ok, maar Danny

Heeft trouwens ook alweer een miljoen gekost
pi_49464821
quote:
Hey KOMOP!!!! Laten we eerlijk zijn. FC Groningen mag toch niet vergeleken worden met ONS Feyenoord. Hij is veel te onbesuisd, en kwalitatief zeer beperkt. Ik vind dit echt een belediging voor Bosvelt die vergelijking.. en nog velen met mij!!!
Buijs is inderdaad nog niet op het niveau Bosvelt, maar ik denk wel dat hij er kan komen hoor, dit seizoen was hij inderdaad niet geweldig maar dat komt door tal van factoren, en bovendien is hij nog jong. Dat hij van Fc Groningen afkomt wilt niets zeggen, Fc Groningen werd vorig jaar 5de en heeft dus echt wel spelers rondlopen die wat kunnen, of een topper in potentie zijn. Buijs is volgens mij niet direct een topper in potentie maar wel een hele dragende speler die voorop gaat in de strijd en daarmee een team op sleeptouw zou kunnen nemen. Net als Bosvelt dus.
quote:
Guzman ware TOPPER!
Zijn we het daar over eens!
quote:
Bij gebrek aan beter ja!!! Ik vind hem niets beter dan Vincken hoor. ok hij is sneller maar van de 10 aanvallen, speelt hij 8 in de voet van een tegenspeler.
Castelen heeft vorig seizoen toch ook zo'n 14x gescoord meen ik? Hij zit bovendien in Jong Oranje, ik vindt hem een waardig vervanger van Kalou hoor, al moet Castelen nog wel meer rendement leren halen uit zijn acties, en hij is soms wat lui maar ik vindt hem toch één van de betere vleugelaanvallers in de Nederlandse competitie.
quote:
Geloof me, ik kom al 15 jaar in de kuip... Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n zooitje ongeregeld gezien!!!
voor mij geldt hetzelfde al kom ik iets minder lang in De Kuip

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomatenboer op 16-05-2007 23:43:41 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:12:13 #34
148493 Scofield
pi_49466371
We zijn idd met veel dingen eens, ookal zie ik sommige dingen anders dan jij, ik respecteer je mening.
Buijs zou een topper kunnen worden, maar dan moet hij mensen om zich heenhebben die dezelfde werklust als hij bezitten...... en dat zie ik 1 2 3 niet gebeuren.

Over Castelen... Heeft ie zovaak gescoord?? Was bij mij niet bekend. Kun je zien dat ik hem dus niet zo'n opvallende speler vind. maargoed. Ben blij dat niet iedereen zo negatief is zoals ik ben anders waren alle Feyenoord-supporters net zo depressief...
,, It's impossible.
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:46:39 #35
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49467510
Feyenoord heeft heus wel genoeg aardig spelers rondlopen die zeker kwaliteiten met zich meebrengen. Castelen is bijvoorbeeld een leuke rechtsbuiten, maar dan moeten er om hem heen wel betere voetballers -dan zijn eigen niveau- staan (hetzelfde voor Hofs en Buijs). Zo zou Vlaar ook beter renderen met een beter voetballende ploeg om hem heen, waardoor hij alleen maar zn man hoeft uit te schakelen. Maar dat je voor veel geld (2,5 mln of zit ik mis?) Tiendall koopt is natuurlijk lachwekkend. Daarnaast hebben ze met Drenthe en de Guzman ook nog eens twee erg talentvolle spelers in de selectie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Grulez op 17-05-2007 00:52:14 ]
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:03:16 #36
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49467977
verdomd tering wat een telleurstelling.
lees je op feyenoord-headliner 'Rijnmond: Griekse spits vertrekt uit Rotterdam' is het zo'n lolbroek die op z'n Feyenoord-site moet vertellen dat anastadinge bij SP-ER-MA weg gaat
quote:
Leo Beenhakker heeft zich aan zijn woord gehouden. De bondscoach van het nationale elftal van Polen was door Feyenoord aangesteld als interim-trainer om de club door de play-offs voor een Europees ticket te loodsen, maar de ploeg werd door FC Groningen over twee wedstrijden uitgeschakeld. Beenhakker liet eerder weten volgens het principe 'no cure no pay' aan de slag te gaan bij zijn jeugdliefde.
Mocht hij er niet in slagen Feyenoord aan een UEFA Cup plaats te helpen, dan wilde hij daarvoor geen beloning. ,,Ik heb er een week lang veel tijd in gestoken, het gehoopte resultaat is er niet en dan wil ik daar niet voor betaald krijgen", aldus Beenhakker in het Algemeen Dagblad.
Dat is dan wel netjes.. zou er nog eens bij moeten komen dat ie 150.000 had gekregen
quote:
Radio Rijnmond meldt dat Pierre van Hooijdonk woensdagavond al direct zijn debuut heeft gemaakt voor het elftal van Oud Feyenoorders. Hij scoorde maar liefst drie goals in de vriendschappelijke wedstrijd tegen de amateurs van vv Zundert. Maandag komen op TV Rijnmond beelden van het duel.
Piet
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:07:18 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49471559
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_49473110
quote:
Adriaanse keert Metallurg de rug toe

17/5/2007 11:15

Co Adriaanse is per direct vertrokken bij Metallurg Donetsk. De oefenmeester is van mening dat er dit seizoen niets meer is te winnen bij de Oekraïense club en maakt plaats voor een nieuwe trainer.

Adriaanse is pas een paar maanden aan het roer bij Metallurg. Hij stapte in het Oost-Europese avontuur, terwijl de competitie in Oekraïne al halverwege was. De coach zat zonder club, nadat hij aan het begin van het seizoen ontslag had genomen bij FC Porto.

Onder de Nederlandse leiding, Chris Kronshorst en Jan Olde Riekerink gingen als assistent-trainers aan de slag, slaagde Metallurg er niet in de middenmoot te ontstijgen. De club bezet de elfde plaats in een competitie met zestien teams.

Dat Adriaanse weer zonder club zit, is mogelijk goed nieuws voor Feyenoord. De 59-jarige coach is nadrukkelijk in beeld bij de Rotterdamse club om de opvolger te worden van de opgestapte Erwin Koeman.
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:36:22 #39
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49473296
En die Sollied dan?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_49473365
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:29 schreef Kadoc het volgende:

[..]
Zal ie wel gezellig bij Feijenoord aan de slag gaan..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49473724
Ik heb nooit meer wat van Sollied gehoord. Daar had Feyenoord toch concreet interesse in?
Woo-loo-loo!
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:52:42 #42
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_49473734
Co komt jullie kant op begreep ik?
pi_49473852
Als ze Booy maar niet aantrekken
pi_49473937
ik ben ook voor sollied... Waarom komt die nou niet en moet die neus ons helpen...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49473997
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben ook voor sollied... Waarom komt die nou niet en moet die neus ons helpen...
Het Feyenoord bestuur is niet daadkrachtig genoeg. Dat zie je wel weer. Ze hadden allang een coach moeten hebben. Ajax doet intussen slimme transfers door Bakircioglu voor relatief weinig geld aan te trekken. En wat doen wij? Helemaal niets.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:16:09 #46
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_49474336
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:03 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Het Feyenoord bestuur is niet daadkrachtig genoeg. Dat zie je wel weer. Ze hadden allang een coach moeten hebben. Ajax doet intussen slimme transfers door Bakircioglu voor relatief weinig geld aan te trekken. En wat doen wij? Helemaal niets.
True, hoewel ze natuurlijk wel moeten afwachten wie de coach is. Zeker in het geval van Co, want die gaat gewoon zijn eigen weg. Straks zit hij het helemaal niet zitten in die spelers.
pi_49474375
Ik denk dat hij Bakircioglu er best bij had willen hebben. Alles beter dan dat er nu loopt. Voor 1.3 miljoen kun je zo'n speler niet laten lopen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:17:58 #48
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49474377
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

True, hoewel ze natuurlijk wel moeten afwachten wie de coach is. Zeker in het geval van Co, want die gaat gewoon zijn eigen weg. Straks zit hij het helemaal niet zitten in die spelers.
Je was me te snel af. Ik wou ook hetzelfde neerzettn namelijk. Maar wat jij zegt DatMeenJeNiet, als Co komt dan slaat die zn eigen weg in qua spelers etc.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:19:27 #49
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49474409
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
Jank niet zo. Adriaanse is gewoon een uitstekende coach en dat is wat Feyenoord nodig heeft. Dat gejank om iets dat uit Amsterdam komt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:21:25 #50
88139 JoeyT
pi_49474468
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat hij Bakircioglu er best bij had willen hebben. Alles beter dan dat er nu loopt. Voor 1.3 miljoen kun je zo'n speler niet laten lopen.
Die gast wilde niet eens naar PSV, laat staan naar Feyenoord. Je kan wel alles afschuiven op t bestuur, maar als er meerdere clubs aankloppen zal feyenoord er meestal naast grijpen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:25:58 #51
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49474608
Nou, Adriaanse is beschikbaar. Grijp je kans.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49474664
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Die gast wilde niet eens naar PSV, laat staan naar Feyenoord. Je kan wel alles afschuiven op t bestuur, maar als er meerdere clubs aankloppen zal feyenoord er meestal naast grijpen.
Als je het niet probeert lukt het nooit.
pi_49474783
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, Adriaanse is beschikbaar. Grijp je kans.
inderdaad
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:35:05 #54
88139 JoeyT
pi_49474856
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Als je het niet probeert lukt het nooit.
Die gast speelde bij een goed spelend Twente. Gaan volgend jaar Europees spelen. Waarom zou hij dan een stapje omlaag gaan?
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:38:49 #55
123545 DatMeenJeNiet
pi_49474950
quote:
Feyenoord en Adriaanse in gesprek
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Feyenoord heeft een eerste gesprek gevoerd met Co Adriaanse om trainer te worden in de Kuip.
+ afbeelding vergroten Co Adriaanse: ,,Nee ik geef geen interview." FOTO PRO SHOTS
De bal ligt bij de 59-jarige coach, die eerste keus is om Erwin Koeman op te volgen. ,,Ik kan niet ontkennen dat er zeer recent contact is gezocht en is geweest tussen Feyenoord en Co,’’ stelt vertrouwensman/adviseur Willem Zeijlmans namens Adriaanse, die vanochtend bekend maakte dat hij per direct is gestopt als trainer van Metallurg Donetsk in Oekraïne.

Zeijlmans benadrukt met klem dat beide zaken los staan van elkaar.

,,De beslissing om in Donetsk te stoppen is genomen in overleg met het clubbestuur. Dat heeft Co een nieuwe contractaanbieding gedaan, waartegen hij deze week nee heeft gezegd.

Omdat dit seizoen bijna ten einde is en de nieuwe competitie al half juli begint, wil de president graag zo snel mogelijk een nieuwe trainer voor de groep hebben. Aan zijn vraag of Co en zijn assistenten al per direct plaats wilden maken, hebben ze gehoor gegeven.

In de laatste vier weken van dit seizoen is er niks meer te winnen of te verliezen. Co gaat zich nu beraden op zijn toekomst, die wat hem betreft volledig open ligt.’’

Over de inhoud van het gesprek met Feyenoord wil het kamp Adriaanse geen mededelingen doen. Het gesprek heeft de afgelopen twee dagen plaats gevonden.
AD.nl

pi_49475047
Als Co naar Rotterdam komt dan gaat ie drie jaar lang bouwen aan de Ajax stijl ( ) , dominant voetbal op de helft van de tegenstander.. Niks hard werken voor de poen, maar elegant combinatievoetbal, en als er een keer niet gewonnen wordt ligt het aan de grasmat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:42:11 #57
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49475054
Goede zaak voor Feyenoord.
pi_49475152
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Als er een keer niet gewonnen wordt ligt het aan de grasmat..
Co komt hoor.... Niet Henk.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:45:13 #59
88139 JoeyT
pi_49475172
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Als Co naar Rotterdam komt dan gaat ie drie jaar lang bouwen aan de Ajax stijl ( ) , dominant voetbal op de helft van de tegenstander.. Niks hard werken voor de poen, maar elegant combinatievoetbal, en als er een keer niet gewonnen wordt ligt het aan de grasmat..
Nice nice. 4-3-3, driehoekjes, heeerlijk...
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:47:16 #60
88139 JoeyT
pi_49475245
Co: "Wij willen weer strijden om het kampioenschap en minimaal europees voetbal halen. Op naar het leidse, euh Coolsingel!!!!!!"
pi_49475291
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

AD.nl

Klinkt veelbelovend.
pi_49475302
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef JoeyT het volgende:
Co: "Wij willen weer strijden om het kampioenschap en minimaal europees voetbal halen. Op naar het leidse, euh Coolsingel!!!!!!"
Lekker los gaan en vandalisme plegen op het Leidseplein
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:50:10 #63
88139 JoeyT
pi_49475324
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:49 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Lekker los gaan en vandalisme plegen op het Leidseplein
Hehhehehe
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:13:28 #64
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_49476065
Ook al is het een ras Amsterdammer, er is gewoon geen betere keus voor het Feyenoord waar de gifbeker toch al helemaal leeg is.
Een Co Adriaanse kan zelfs van Buijs een goede speler maken, ben ik van overtuigd.
The Most Incredible, Baby
pi_49476138
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jank niet zo. Adriaanse is gewoon een uitstekende coach en dat is wat Feyenoord nodig heeft. Dat gejank om iets dat uit Amsterdam komt
Adriaanse mag komen, Greene, Tiendalli en Charisteas moeten van mij gewoon opbokken.
pi_49476315
Adriaanse is qua kwaliteit absoluut de beste keus, maar met Sollied haal je ook gewoon een uitstekende trainer binnen volgens mij. Dan zou ik toch voor optie 2 gaan, in verband met de identiteit van de club.
Woo-loo-loo!
pi_49476414
ik als ajacied vind het eigenlijk wel jammer dat het zo slecht gaat met 010. Ze horen immers ook in de top, en ik wil ze graag in europa zien voetballen, liever dan AZ

Als je Feyenoord zegt, moet je denken aan een enorme club die samen met ajax en psv in de top hoort.
effe normaal he
pi_49476688
Medelijden van Ajacieden, daar zou ik pas de schurft van krijgen.
Woo-loo-loo!
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 13:31:35 #69
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49476734
Ik ben benieuwd hoeveel feyenoorders gaan klagen mogen ze de titel winnen volgend jaar onder Co
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:32:04 #70
88139 JoeyT
pi_49476759
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Adriaanse mag komen, Greene, Tiendalli en Charisteas moeten van mij gewoon opbokken.
Maar dat heeft neem ik aan weinig met Amsterdam te maken en des te meer met de kwaliteit
pi_49477307
echt, sommige halve hier snappen er niets van.
pi_49477667
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel feyenoorders gaan klagen mogen ze de titel winnen volgend jaar onder Co
Goede trainer hoor, maar ga nu niet in wonderen geloven..
pi_49477787
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef BobbyHill het volgende:
Medelijden van Ajacieden, daar zou ik pas de schurft van krijgen.
tja, we mogen jullie niet uitlachen op het forum, maar ook niet zeggen dat het jammer is voor feyenoord.
effe normaal he
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:16:39 #74
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49478227
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef shayolo het volgende:

[..]

tja, we mogen jullie niet uitlachen op het forum, maar ook niet zeggen dat het jammer is voor feyenoord.
gewoon wegblijven
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:23:41 #75
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49478439
quote:
Co Adriaanse, Spraakmakende perfectionist

De succesvolle leidsman Co Adriaanse is een van de parels van het Nederlands trainerslegioen. Dankzij zijn grote kracht, zijn karakter en voetbalbeschouwing wist hij tot op heden diverse sportieve successen te behalen, daarnaast streeft de oefenmeester naar aanvallend en attractief voetbal. Toch blijkt dat Co zijn kracht tegelijk zijn grote zwakte betekent, zijn visie en handelswijze komt soms tot een botsen met zijn werkgever wat tot een breuk met de desbetreffende club leidt.

Adriaanse stelde van jongs af al het doel op om profvoetballer en gymleraar te worden. Dit doel werd dan ook al snel bewerkstelligd. Op zijn zeventiende tekende hij een contract bij De Volewijckers waar hij zes jaar als voorstopper fungeerde. Na zijn periode bij de Amsterdamse club verhuisde hij naar FC Utrecht. Bij de laatstgenoemde club ging de Utrechtse club en Adriaanse met een conflict uit elkaar. Dat conflict tekende al vroeg een van de eigenschappen die later garant zouden staan voor zowel successen als flinke zeperds. Co lichtte in een vraaggesprek met Niko Stammens en Johan Zoutberg het arbeidsconflict toe:

”Op mijn zeventiende werd ik profvoetballer. Toen ik negentien was wilde ik aanvoerder worden en ik wilde in de spelersraad. Dit werd ik omdat ik goed kan lullen. Ik wilde ook naar de eredivisie maar ze wilden mij niet kwijt. Ik ben naar het bestuur gegaan en ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ze mij niet lieten gaan. Dat gebeurde en ik ging naar FC Utrecht. Daar wilde ik ook aanvoerder worden en dat werd ik ook. Toen wilde ik meer gaan verdienen. Ik zei dat als ik het niet kreeg ik zou stoppen en dat deed ik dan ook. Na een jaar wilden ze mij weer terug maar dat wilde ik niet.”
adriaanse.jpg
In een korte periode als gymleraar paste hij handelswijzen toe die later zijn doorgang kregen bij het voetbal. Zo boekte hij progressie in de omgang met zijn leerlingen wat waardevol was in de omgang met zijn voetballers. Want later zou blijken dat misschien bepaalde figuren in de voetbalwereld hem uitkotsen maar zijn spelers waren vaak overwegend positief. Ondanks zijn sancties vanwege het niet uitvoeren van meegekregen taken.

Met het geven van les behaalde Co zijn bevoegdheid om de functie als professioneel voetbaltrainer te bekleden. De kersverse voetbaltrainer begon zijn carrière bij de amateurclub Zilvermeeuwen. Al snel verkaste hij naar de voorganger van FC Zwolle, bekend als PEC Zwolle. Met de Zwollenaren wist hij naar de Eredivisie te promoveren. Het zelfde kunstje flikte hij enkele jaren bij ADO Den Haag opnieuw. Naast zijn actieve loopbaan als trainer bezetelde Adriaanse tevens een bestuurlijke functie bij Ajax. Tijdens de periode van vijf jaar als hoofdopleidingen (1992-1997) kreeg hij veel waardering vanwege zijn aandeel in de sportieve successen van de Amsterdammers destijds.

Adriaanse: ”Ik ben wel fan van de speler Cruijff, maar niet als trainer, omdat hij zijn Nederlands niet goed beheerst. Als Jantje Appelsap iets raars zegt, zeg je niet: Dat is Appelsapiaans. Dan zeg je: hij is niet naar school geweest.”

Co Adriaanse maakt helemaal furore door met het bescheiden Willem II maar liefst op de tweede plek in de eredivisie te eindigen. Voor het eerst in de geschiedenis mochten de Tricolores zich opmaken voor de UEFA Champions-League. Door deze successen verdiende de geboren Amsterdammer een overgang naar Ajax. Adriaanse voldeed precies aan het opgestelde profiel van het bestuur van de Godenzonen vanwege zijn voorkeur voor aanvallend voetbal. Dit aanvallend voetbal kreeg ook met succes zijn doorgang. Met nog een half seizoen voor de boeg stonden de Amsterdammers op de eerste plek. Maar ondanks dit succes verliep het intern verre van gezellig, de omgang van Adriaanse met culthelden van de club, Johan Cruijff en Marco van Basten, was slecht. Dit weegde zwaar voor de Ajax directie, zij durfden niet de rug naar zijn clubhelden toekeren en het besloot Adriaanse accuraat te ontslaan. Door het ontslag was de stempel van opnieuw een trainer die Ajax geen positieve stimulans kan geven snel gedrukt. Dit is opmerkelijk want de toekomst zag er goed uit en dankzij het ietwat harde bewind van Co Adriaanse liep het elftal als vanouds.

Het bewind van de besproken trainer doet denken aan de benadering van Rinus Michels. Michels leidde Ajax aan het eind van de jaren vijftig naar het professionalisme, waar nodig met harde hand. Ook Adriaanse verwacht een topmentaliteit van zijn spelers, wanneer dit niet gewaarborgd wordt volgen sancties. In Co zijn periode bij Ajax legde hij spelers soms hilarische straffen op, zo kreeg Arveladze rondjes kleedkamer-persruimte-spelershome-kleedkamer opgedragen nadat de aanvaller tegen de afspraak in niet op een persconferientie was verschenen. Daarnaast heeft Adriaanse net als Rinus Michels de functionaliteit van een speler hoog in het vaandel. Tijdens de gouden jaren van Ajax gooide de Generaal destijds sterspeler Piet Keizer accuraat op de bank, een flinke schok voor een speler met een dergelijke sterallure. Ook Co deinst niet terug voor een dergelijke ingreep.

Het prompte ontslag van Adriaanse maakte flink wat los bij de Amsterdammer. Na een half jaar van rust besloot de oefenmeester opnieuw een spelersgroep te gaan leiden. Hij kreeg de leiding over het ambitieuze AZ. Met de rijke Scheringa aan het roer wilden de Alkmaarders van een middenmoter een topclub maken. Met attractieve voetbal wat gepaard ging met een hoge amusementswaarde zette Co Adriaanse het proces om een topclub te worden met een stroomvaart in. Zo haalde AZ respectievelijk de vijfde en de derde plek, daarnaast werden de halve finales van de UEFA-Cup bereikt. Helaas voor zijn kompanen werden zij in de slotminuut van de zinderende wedstrijd uitgeschakeld door Sporting Lissabon.

Bij AZ werkte de leidsman helemaal aan zijn naamsbekendheid. Op menig persconferentie haalde hij zijn lachers op zijn hand met zijn anekdotes en voorspellingen. Zo introduceerde hij de termen: ‘scorebordjournalistiek’, ‘kaaskijkers’ en ‘woonerfvoetbal’. Tijdens zijn afscheidsseizoen bij AZ dreigde alles in de soep te lopen, wedstrijd op wedstrijd ging mis, terwijl AZ nog winterkampioen was geworden. Dit wilde Adriaanse niet over zich heen laten komen en hij besloot in te grijpen. Na een uitwedstrijd mocht zijn gehele selectie naar Alkmaar terug lopen. De vermeende strengheid van de trainer begon een van zijn handelsmerken te worden. Dit handelsmerk stelde Adriaanse bij FC Porto in een goed daglicht, de directie van Os Dragões vreesde een neerwaartse spiraal na het vertrek van Jose Mourinho en aasden op de manager. Adriaanse kon zich opmaken voor een carriere in Portugal.

Bij FC Porto kreeg de trainer een moeilijke tijd te verwerken. De Portugezen zijn liefhebbers van defensief voetbal wat o.a. Mourinho hen voorschotelde. Adriaanse, een fervent aanhanger van offensief voetbal verkoos zijn speelstijl dan ook boven het verdedigende spel. Dit leidde tot veel kritiek naar de trainer, vooral nadat Porto in de eerste ronde van de Champions League werd uitgeschakeld. Toch hield Adriaanse voet bij stuk, en succesvol. FC Porto werd met aanvallend voetbal op 22 april 2006 kampioen van Portugal. Daarnaast won de prestigieuze club ook de Taça de Portugal en de Supercup. Ondanks dit daverend succes kwam het opnieuw tot een vertrouwensbreuk met Adriaanse en FC Porto. De trainer had nog het loon van enkele maanden tegoed en eiste daarnaast een goede vervanger voor de aanvalsleider Benni McCarthy die naar Blackburn Rovers verkaste. De directie van de Portugese club kon aan beiden eisen niet voldoen vanwege gebrek aan geld, hierop besloot Adriaanse samen met zijn trouwe assistent Jan Olde Riekerink op te stappen.

Adriaanse in 2005: “Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo’n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord.”

Na zijn avontuur in Portugal kreeg hij voor een bepaalde tijd het tamelijk onbekende Metalurg Dontsk uit Oekraïne onder zijn hoede. Met Jordi Cruijf als een van zijn selectieleden presteert Metalurg naar behoren.

Een terugkeer op de Nederlanse velden is komend seizoen zeker niet uitgesloten, ondanks zijn eerdere uitspraken over Feyenoord denkt Co Adriaanse serieus na over een vertrek naar Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid presteert dit jaar opnieuw ondermaats en een trainer die een selectie op scherp kan zetten is vurig gewenst. Met zijn gedrevenheid en enigszins perfectionisme is Adriaanse de aangewezen man om de Stadionclub van zijn ondergang te besparen. Toch is het de vraag of zijn visie en handelswijze met zwaargewichten in de club zoals Peter Bosz niet opnieuw voor een breuk gaan zorgen.
van FR-fanatic
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:26:37 #76
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49478516
quote:
Feyenoord: Het eisenpakket van Adriaanse

eisen_co_adriaanse.gif
Het is algemeen bekend dat Feyenoord en Co Adriaanse in gesprek zijn over de mogelijke komst naar De Kuip. Maar reken maar dat Co Adriaanse zijn eisen stelt. En dat is maar goed ook!

Co Adriaanse lijkt naar Feyenoord te komen. Beide partijen erkennen publiekelijk dat ze in gesprek zijn. Maar kan Feyenoord tegemoet komen aan de eisen van de gelouterde trainer? En hier gaat om meer dan enkel een mooi salaris. Feyenoord zal de trainer duidelijkheid moeten geven. De ervaren Adriaanse zal zekerheden en bevoegdheden eisen. Al eerder vertrok Adriaanse bij FC Porto met heel zijn technische staf toen beloofde versterkingen (spitsen) niet werden aangetrokken wegens geldgebrek. Uit zijn Ajaxtijd weet hij ook hoe sterk de media en de vijfde colonne kunnen zijn.

De eisen van Co Adriaanse zullen ongeveer de volgende zijn:
- Een eigen technische staf
- Een hoofdrol in het saneringsbeleid van de selectie
- Een scorende spits
- Ervaring op het middenveld (Van Bronckhorst?) en verdediging.
- Harde euro's, geen loze beloften.
- De vrije hand om de selectie te kneden.
- Geen vage rol van Wim Jansen & friends.
- Directe invloed op de jeugdopleiding en beleid.

Het is de vraag of Feyenoord Co Adriaanse tegemoet kan komen in deze eisen. Deze zullen namelijk leiden tot het vertrek van diverse 'vertrouwde krachten', die mede verantwoordelijk zijn voor het verval van Feyenoord. Voor minder zal Co Adriaanse het echter niet doen. Hij wil 'zijn Feyenoord' kneden met harde hand en heldere visie. Niets meer en zeker niets minder.

Als dit lukt heeft het Legioen enig zicht op het broodnodige herstel van de geliefde volksclub. Zo niet, dan moeten het Legioen zich gaan afvragen of dit Feyenoord wel geholpen kan worden.
Dikgedrukte zou wel mooi zijn natuuriljk, minder invloed voor 'de-vriendjes-van'...
pi_49478927
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

hoezo inconsequent? Liever nog een jaar of 3 in de middenmoot eindigen met eigen jeugd en wat niet-joodse aanvullingen dan mee doen om de titel

[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:41:31 ]
Feyenoord Rotterdam | RAFC | West Ham United
pi_49479420
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef Tyno81 het volgende:

[..]

hoezo inconsequent? Liever nog een jaar of 3 in de middenmoot eindigen met eigen jeugd en wat niet-joodse aanvullingen dan mee doen om de titel
Nou nee, liever niet. Laat die "joden" maar fijn blijven en het niveau wat omhoog tillen totdat de eigen jeugd het kan overnemen.
Een beetje uit haat en nijd liever in de middenmoot willen eindigen pfff

[ Bericht 2% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:42:07 (Quote aangepast.) ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:13:50 #79
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49479960
zonder V Geel en geld te besteden is Adriaanse lang niet zo succesvol(kijk maar naar z'n verleden).. sterker nog, dan zorgt hij alleen maar voor onrust. veel plezier ermee
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49480000
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:

Nou nee, liever niet. Laat die "joden" maar fijn blijven en het niveau wat omhoog tillen totdat de eigen jeugd het kan overnemen.
Een beetje uit haat en nijd liever in de middenmoot willen eindigen pfff
Ik begrijp hem wel. Ik zou me ook niet uit een dal laten helpen door m'n aartsvijand. Heeft gewoon te maken met trots.
Woo-loo-loo!
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:23:18 #81
123545 DatMeenJeNiet
pi_49480222
quote:
Wigan niet verder met De Zeeuw

Arjan de Zeeuw verdedigt volgend seizoen niet meer de kleuren van Wigan Atheltic. Nieuwbakken manager Chris Hutchings zag geen heil meer in een verdere samenwerking met de geroutineerde Nederlander.
De 37-jarige De Zeeuw is in het bezit van een aflopend contract en kan deze zomer dus gratis naar een andere club verhuizen. "Hij is een van de meest professionele spelers waarmee ik ooit gewerkt heb. Ik wens hem veel geluk", reageert Hutchings tegenover de clubsite.
Halen.
Contract voor één seizoen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:24:39 #82
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49480275
Adriaanse zou zeker de beste, of anders een hele goede keuze zijn. Het is gewoon een trainer die een selectie weer aan het voetballen krijgt.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:43:56 #83
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49480784
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Halen.
37
dan kan je net zo goed pierre nog een jaartje houden
pi_49481793
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

37
dan kan je net zo goed pierre nog een jaartje houden
De Zeeuw is beter dan alle verdedigers van Feyenoord bij elkaar.
pi_49482224
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:15 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik begrijp hem wel. Ik zou me ook niet uit een dal laten helpen door m'n aartsvijand. Heeft gewoon te maken met trots.
Aartsvijand...trots...we hebben het over sport. Voetbal is oorlog zeggen ze dan wel, maar ik vind het dus echt te ver gaan om dat zo diep in je te laten knagen en haatgevoelens op te laten roepen.
Maja, ik ben dan ook een kuthippie
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_49482311
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Aartsvijand...trots...we hebben het over sport. Voetbal is oorlog zeggen ze dan wel, maar ik vind het dus echt te ver gaan om dat zo diep in je te laten knagen en haatgevoelens op te laten roepen.
Maja, ik ben dan ook een kuthippie
Nee, een vrouw
Woo-loo-loo!
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:49:39 #87
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49482608
Als het goede voetballers of coaches zijn met een ajaxverleden, heb ik er ook geen problemen mee hoor. Feyenoord is tenslotte ook een sportclub, en om sportief mee te kunnen doen omdat je een van dé grootste clubs bent van NL zul je misschien wel een stuk trots opzij moeten zetten om je club naar een hoger niveau te kunnen lichten. Ik ben toch liever kampioen met een coach die vroeger wel eens bij ajax heeft gezeten, dan 5e of erger met een coach die wel bij de club hoort, maar niet kan coachen (figuren a la Ruud Gullit).

Om spelers die misschien ooit 1 of 2 duels in het shirt van ajax hebben gespeeld, of alleen de jeugd bij ajax hebben gezeten, nou af te branden vind ik zelf sterk overdreven. Voetbal mag best fanatiek zijn, maar na de wedstrijd vind ik dat de wedstrijd voorbij is. Haat is sowieso nergens voor nodig.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_49482746
Ik snap het best dat je liever op eigen kracht omhoog klautert, dan aan het handje van weer een Amsterdammer.
Woo-loo-loo!
pi_49482761
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Nee, een vrouw
Sssst, straks mag ik niet meer meepraten
pi_49482883
Het zou fantastisch zijn voor Feyenoord en lijkt nog te gaan lukken ook. Ik vraag me alleen wel af of Adriaanse net zo'n carte blanche zal krijgen als hij nodig heeft (en zoals hij bij WII en AZ kreeg), of dat Bosz en zijn vriendjes zich overal tegenaan bemoeien; dan zie ik het vrij somber in.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_49483417
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Halen.
Dat meen je niet...

Heb 'm daar zien spelen, raakte echt geen bal...
Sweet and innocent...
pi_49492378
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef Innocence het volgende:

[..]

Dat meen je niet...

Die vent is de meest belangrijke schakel in de verdediging van Wigan.
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:49:09 #93
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49492766
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Die vent is de meest belangrijke schakel in de verdediging van Wigan.
En het halve seizoen out. Maar je wilt Wigan dus met Feyenoord vergelijken?
pi_49493219
Adriaanse, kom naar huis
Ik support gevallen topclubs!
pi_49493357
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:49 schreef Grulez het volgende:

[..]

En het halve seizoen out.
Vandaar de 17e plek.
quote:
Maar je wilt Wigan dus met Feyenoord vergelijken?
Een verdediger die het in de PL goed doet zal in Nederland niet misstaan.
pi_49495816
Dat gezeur om de Zeeuw, oude lul

Feyenoord moet gewoon Loovens terughalen

Als ze daar het geld voor hebben tenminste, denk daarom ook niet dat Adriaanse komt - ookal wijst steeds meer in die richting - maar hij zal toch wel te hoge eisen hebben, vooral mbt. salaris en anders wordt het gebrek aan financiële middelen om spelers aan te trekken wel een breekpunt.

Op zich niet erg, want ondanks dat ik Adriaanse een hele goeie zou vinden voor Feyenoord kleven ook de bekende nadelen aan Adriaanse.

Kunnen ze mooi voor die Noorse trainer kiezen, en anders Huub Stevens, Martin Jol (maar die zal ook wel te duur wezen) of Ron jans.

Over een jaar of 3 is de boel dan mooi opgeruimd en netjes achtergelaten voor Mario Been & co.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:17:40 #97
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49496096
Jans zou opzich wel een prima trainer zijn voor Feijenoord zijn denk ik. Doet het al een hele tijd goed bij Groningen met de middelen en spelers die hij ter beschikking heeft.
pi_49496902
Jans heeft Zondag na de wedstrijd Feyenoord-Groningen op de persconferentie aangegeven komend seizoen bij FC Groningen te werken.
pi_49497160
Volgens het AD denkt Co de komende dagen na over Feyenoord. Advocaat zou tweede keus zijn.
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:52:34 #100
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49497306
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef Fetai het volgende:
Adriaanse, kom naar huis
Ik hoop niet dat hij Olde Riekerink dan meeneemt. Die man past totaal niet bij Feyenoord.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:04:41 #101
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49497744
waarom advocaat
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:08:12 #102
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_49497852
Ron Jans is een type Koeman, niet streng genoeg voor dit elftal.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:26:55 #103
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49498417
Jans moet ik ook niet
pi_49498458
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:04 schreef Steve_I. het volgende:
waarom advocaat
Om de spelers op hun rechten, maar vooral hun plichten te wijzen natuurlijk!
pi_49499799
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Om de spelers op hun rechten, maar vooral hun plichten te wijzen natuurlijk!
Getver, die wil ik echt niet zin bij Feyenoord. Co
pi_49501680
Advocaat...nog altijd liever dan Foeke Booy en die categorie denk ik.
Maar laat Co maar ff heul goed nadenken!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:10:00 #107
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49502327
De Zeeuw
Dat die nog geen NL elftal wedstrijd heeft gespeeld...
pi_49503804
Mooi om te zien hoe de Feyenoorders hunkeren naar een trainer met een groot Ajax verleden.
Nog eventjes en Feyenoord is een sattelietclub van Ajax.
pi_49504000
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef patrickt37 het volgende:
Mooi om te zien hoe de Feyenoorders hunkeren naar een trainer met een groot Ajax verleden.

droom lekker verder
pi_49504317
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef patrickt37 het volgende:
en als het dan slecht gaat met 020 komen jullie naast onze beste spelers ook publiek halen?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:06:42 #111
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49504511
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef Innocence het volgende:

[..]

Dat meen je niet...

quote:
Geslacht: Vrouw
i rest my case
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:11:24 #112
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49504624
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat hij Olde Riekerink dan meeneemt. Die man past totaal niet bij Feyenoord.
Die wordt hoofd jeugdopleiding bj Ajax.
pi_49504649
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

en als het dan slecht gaat met 020 komen jullie naast onze beste spelers ook publiek halen?
Ik geloof nooit dat Ajax het niveau gaat halen van 010.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:14:15 #114
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49504717
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat Ajax het niveau gaat halen van 010.
Ik denk maar even terug aan vorig seizoen.
pi_49504760
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Toen hadden we de JC schaal, beker, en voorronde CL.
Toch wel een verschil met "helemaal niets"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:19:10 #116
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49504853
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Helemaal niets plus een 'troostprijs'?
pi_49504940
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Helemaal niets plus een 'troostprijs'?
Dat dus.

[ Bericht 17% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:43:36 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:22:56 #118
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49504979
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kortzichtigheid troef of niet?
Door het gedrocht wat zich playoffs noemde de C(?)L gehaald, maar verder was het droevenis.
Of ga je nu toch beweren dat het een perfect en goed seizoen van jullie was?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:35:14 #119
108558 Messenga
pi_49505356
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat was gelijk aan Feyenoord dit seizoen?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:37:38 #120
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49505430
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ansich ontloopt het elkaar niet bijster veel nee.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:39:12 #121
108558 Messenga
pi_49505478
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ansich ontloopt het elkaar niet bijster veel nee.
Behalve dat Ajax wel door de groepsfase kwam zonder problemen, wel de beker won, wel de CL voorronde haalde(en dus europees) en de JC schaal( ) haalde?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:41:45 #122
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49505579
Waarom heeft die Bosz niet door dat jullie hem niet moeten? Zeker als het slecht gaat met de club, dan zou je kerel genoeg moeten zijn om de hand in eigen boezem te steken en op te stappen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:44:54 #123
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49505688
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom heeft die Bosz niet door dat jullie hem niet moeten? Zeker als het slecht gaat met de club, dan zou je kerel genoeg moeten zijn om de hand in eigen boezem te steken en op te stappen.
Je ziet het verkeerd; dat is juist het teken dat we zijn beleidsplan hard nodig hebben
pi_49505704
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij heeft het wel door.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:45:36 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49505714
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef Messenga het volgende:

[..]

Behalve dat Ajax wel door de groepsfase kwam zonder problemen, wel de beker won, wel de CL voorronde haalde(en dus europees) en de JC schaal( ) haalde?
Wij zijn de groepsfase ook goed doorgekomen?
Competitie was 1 groot drama.
Playoffs .. Ze zijn 'gewoon' 5de geeindigd.
Beker.. Ook altijd leuk, doen ze altijd minderwaardig over want het is maar een troostprijs, maar zodra ze 'em winnen vieren ze het alsof ze de C(?)L hebben gewonnen
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:46:42 #126
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49505752
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Hij heeft het wel door.
Maar niet mans genoeg om op te stappen. Erg triest.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:48:50 #127
108558 Messenga
pi_49505835
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

Beker.. Ook altijd leuk, doen ze altijd minderwaardig over want het is maar een troostprijs, maar zodra ze 'em winnen vieren ze het alsof ze de C(?)L hebben gewonnen
Waren jullie maar vijfde geeindigd Beker is zeker geen troostprijs. Wanneer wonnen jullie hem eigenlijk voor het laatst?
pi_49505838
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

als ajax ooit nog de uefacup wint zullen ze ook gematigd blij zijn, is immers geen cl
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:51:30 #129
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49505925
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Messenga het volgende:

[..]

Waren jullie maar vijfde geeindigd Beker is zeker geen troostprijs. Wanneer wonnen jullie hem eigenlijk voor het laatst?
Ik zeg niet dat het een troostprijs is, het ding is een prijs. Maar zo word er in Mokum wel naar gekeken.
Valt geen 'discussie' mee te voeren.

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:44:32 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:51:52 #130
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49505945
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

als ajax ooit nog de uefacup wint zullen ze ook gematigd blij zijn, is immers geen cl
Mjah, schraligheid troef in Mokum.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:56:23 #131
108558 Messenga
pi_49506112
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een troostprijs is, het ding is een prijs. Maar zo word er in Mokum wel naar gekeken.
Valt geen 'discussie' mee te voeren.
Relax eens kerel.

Ik zie het zeker niet als troostprijs, net als vele anderen in Amsterdam hoor.

[ Bericht 6% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:45:10 (Quote aangepast.) ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:58:24 #132
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49506180
Alle bekers en schalen zijn welkom. Daar speel je immers voor.
pi_49506291
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Alle bekers en schalen zijn welkom. Daar speel je immers voor.
maar wel minachtend doen tegenover andere clubs/supporters als die ze winnen
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:02:48 #134
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49506357
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Messenga het volgende:

[..]

zij hadden toen 60 punten, wij zijn nu geeindigd op 53 punten.

Scheelt niet veel vind ik

Het enige verschil is dat ze vorig jaar wel een prijs hebben gepakt, en wij niet.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:03:31 #135
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_49506389
Dit Feyenoord is echt niet te vergelijken met het Ajax van vorig seizoen. Behalve dat Ajax in ieder geval nog iets binnehaalde, werden ze ook niet door clubs als Groningen, Heracles, of Heerenveen met grote cijfers van de mat gespeeld. Soms zelfs weken achter elkaar. Kijk eens naar het doelsaldo. De prestaties van feyenoord zijn echt een stuk schrijnender.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:03:34 #136
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49506393
Nou, die UEFA-Cup van jullie was een mooie, maar slechts een uitschieter. Probeer maar weer de top te halen en dan wat constanter te spelen zodat wij ook weer eens echt aan de bak moeten.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:06:22 #137
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49506491
Toch grappig dat je al die aasgieren hier vorig jaar niet zag
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_49506545
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, die UEFA-Cup van jullie was een mooie, maar slechts een uitschieter. Probeer maar weer de top te halen en dan wat constanter te spelen zodat wij ook weer eens echt aan de bak moeten.
Hmmmm,kan best zijn.Maar goed,jullie zeggen elk jaar dat jullie Europa gaan veroveren en we weten allemaal hoe dat de laatste jaren is afgelopen.Wanneer komt jullie "uitschieter" in Europa???
pi_49506604
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:06 schreef Maikalo het volgende:
Toch grappig dat je al die aasgieren hier vorig jaar niet zag
Gewoon zo vriendelijk proberen te zeggen: "rot op "

Want stel je voor dat we naar de ajax topic te gaan, oh dat staat de wereld weer op zijn kop.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:09:47 #140
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49506620
quote:

Anti Co-shirt te koop

De onderhandelingen met Co Adriaanse als nieuwe trainer van Feyenoord houden de gemoederen onder supporters danig bezig. Via de website 'The Cargawar Chronicle' is inmiddels een anti Co-shirt te koop. Het shirt - te koop voor 20 euro en binnen enkele werkdagen thuisbezorgd - wordt aangeprezen met onderstaande tekst:

Feyenoord moet zijn Rotterdamse identiteit terugkrijgen. Optyfen met Co-hen Adriaanse. Liever als echte Ketelbinkies op de 14e plaats eindigen dan eerste met een snavel aan het roer!

De webshop van 'The Cargawar Chronicle' is via onderstaande link te bereiken
pi_49506658
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Triest zeg.....

Vooral die zin dat ze liever 14e worden met "echte" Feyenoorders zoals Gullit zeker ofzo ?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:11:09 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49506667
.
pi_49506681
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Triest zeg.....

Vooral die zin dat ze liever 14e worden met "echte" Feyenoorders zoals Gullit zeker ofzo ?
idd ja
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:12:58 #144
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49506732
quote:

[..]

Nou succes met degradatie-voetbal. Ik geef het op.
pi_49506772
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geef het op.
je bestelling?
pi_49506856
quote:

[..]

Daar gaan we weer.
pi_49507666
Mensen die degradatievoetbal willen zien met echte Rotterdamse jongens in een knusse sfeer zonder gloryhunters kunnen het best bij Excelsior terecht denk ik...
pi_49508590
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:40 schreef belanov het volgende:
Mensen die degradatievoetbal willen zien met echte Rotterdamse jongens in een knusse sfeer zonder gloryhunters kunnen het best bij Excelsior terecht denk ik...
een knusse sfeer? ik kom niet naar het voetbal voor een knusse sfeer
pi_49510086
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:14 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

een knusse sfeer? ik kom niet naar het voetbal voor een knusse sfeer
wel voor een grimmige sfeer?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:25:01 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49510686
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:03 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wel voor een grimmige sfeer?
Mwah, is wel lachen.. Een grimmige sfeer.
pi_49511277
quote:

[..]

Als de supporters eens niet zo janken, dan komt het miss nog eens goed. Al die acties altijd en zo
pi_49511285
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:45 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Als de supporters eens niet zo janken, dan komt het miss nog eens goed. Al die acties altijd en zo
Wat hij zegt
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:52:26 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_49511486
Ik vrees dat het 'gewoon' Dikkie Dick wordt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_49511517
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef BVO het volgende:
denk en hoop het niet
pi_49511525
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef BVO het volgende:
Nooooooooooo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:02:41 #156
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49511743
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:45 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Gewoon kopen, zitten en na iedere nederlaag vrolijk weglopen.
Niet gelijk naar huis, maar eerst even langs de fanshop om een nieuwe Feijenoordbadjas of Feijenoordslip te kopen en dan gezellig naar huis.

Stel je voor, dat je betrokken bent bij je clubbie.. Tss..

vrijdag 18 mei 2007 @ 15:09:06 #157
167723 sanni
Acima de seu
pi_49511973

bron

Deze randmongool begint al een hetze tegen Adriaanse zijn komst en is goed voor een enkeltje het rechts-extremisme forum.
pi_49512056
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad.
Gewoon kopen, zitten en na iedere nederlaag vrolijk weglopen.
Niet gelijk naar huis, maar eerst even langs de fanshop om een nieuwe Feijenoordbadjas of Feijenoordslip te kopen en dan gezellig naar huis.

Stel je voor, dat je betrokken bent bij je clubbie.. Tss..

je moet niet zo zwart/wit kijken, er is ook een tussenweg
ik wil ook geen joden bij de club
en als het dan toch moet, laat het er dan een zijn die wél kwaliteiten bezit en Feyenoord verder kan helpen, Adriaanse dus
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:18:24 #159
99135 cargawar
W O O R D E N A A R
pi_49512314
hee sannie, ga jij 's effe leker met je pielemuis spelen...
ik leg het nog 1x uit:
http://cargawar.com/blog/2007/05/18/fuck-cohen/
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:23:52 #160
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_49512507
= Normaal doen =

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:46:41 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:26:44 #161
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49512603
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:11 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

je moet niet zo zwart/wit kijken, er is ook een tussenweg
ik wil ook geen joden bij de club
en als het dan toch moet, laat het er dan een zijn die wél kwaliteiten bezit en Feyenoord verder kan helpen, Adriaanse dus
Doet mij die Noor (Trond Sollied) dan maar.
Ook kwaliteit. Goed gedaan bij een VERGELIJKBARE club als Feijenoord (Club Brugge). Geen Jood.
pi_49512733
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Doet mij die Noor (Trond Sollied) dan maar.
Ook kwaliteit. Goed gedaan bij een VERGELIJKBARE club als Feijenoord (Club Brugge). Geen Jood.
tja, tot 2 weken terug had ik nog nooit van de beste man gehoord, laat staan over z'n kwaliteiten/aanpak
als ie vergelijkbaar is met Adriaanse is hij 1e keus natuurlijk
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:35:10 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49512855
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

tja, tot 2 weken terug had ik nog nooit van de beste man gehoord, laat staan over z'n kwaliteiten/aanpak
als ie vergelijkbaar is met Adriaanse is hij 1e keus natuurlijk
Ik kende hem al langer dan vandaag
Hij is niet vergelijkbaar met Cootje Keppel, Cootje is vrij uniek
Gewoon even wat van Wikipedia afgeplukt:
quote:
Trond Sollied (29 april 1959 - Mo i Rana) is een voormalig Noorse voetballer. Tijdens zijn spelerscarrière voetbalde hij voor de Noorse clubs Mo IL, Vålerenga IF,Rosenborg BK en Bodø/Glimt. Hij speelde ook 15 keer voor de Noorse nationale ploeg, waarin hij 1 keer scoorde. In 1993 zette hij een punt achter zijn carrière en begon hij een carrière als trainer. Met het 4-3-3 systeem behaalde hij verschillende nationale landstitels en bekers. Momenteel zit hij zonder club, nadat hij ontslagen werd bij het Griekse Olympiakos.

[bewerk] Biografie

Tijdens zijn spelerscarrière voetbalde hij voor de Noorse clubs Mo IL, Vålerenga IF,Rosenborg BK en Bodø/Glimt. Hij speelde ook 15 keer voor de Noorse nationale ploeg, waarin hij 1 keer scoorde. Hij begon zijn trainerscarrière in 1992 als speler-trainer bij Bodø/Glimt in. De ploeg werd kampioen in de 1. divisjon, de Noorse tweede klasse. Het jaar erop eindigde Bodø/Glimt meteen 2de in de Tippeligaen en won het de Noorse beker. Eind 1993 stopte Sollied met voetballen en werd hij full-time coach. Na een meningsverschil met de spelers en het bestuur werd hij in 1996 ontslagen. In 1997 werd hij bij Rosenborg BK assistent-trainer van Nils Arne Eggen. Een jaar later werd hij hoofdtrainer toen Eggen een jaar pauze nam. Beide seizoenen werd Rosenborg BK landskampioen.

In 1999 kwam Sollied in België terecht, hij werd meer bepaald trainer van AA Gent. Een knap seizoen leverde hem een overstap naar Club Brugge op. De manier waarop die transfer verliep liet een wrange nasmaak achter bij de Gentenaren. Met Brugge werd hij 2 keer landskampioen, won hij 2 keer de beker en 2 keer de super cup. Hij werd er bekend als een coach die altijd ijzig kalm met een notitieboekje op de bank zat en vaak uitpakte met oneliners. Één van zijn grootste successen met Club Brugge was de 0-1 overwinning in de Champions League op het veld van AC Milan op 22 oktober 2003. In de zomer van 2005 kwam na 5 jaar abrupt een einde aan zijn samenwerking met Club Brugge. Terwijl Sollied op vakantie was in Griekenland, lekte er in de Belgische pers een videoboodschap uit waarop hij aankondigde dat hij trainer zou worden bij Olympiakos. Sollied zei dat de video eigenlijk pas mocht vertoond worden nadat hij voor de Griekse club getekend had, maar het bestuur van Club Brugge interpreteerde de videoboodschap alsof hij ontslag nam.

Sollied werd uiteindelijk dan toch de nieuwe trainer van Olympiakos. In zijn eerste seizoen werd hij landskampioen en won hij de beker, maar in de Champions League liep het mis: Olympiakos eindigde laatste in zijn poule en overwinterde dus niet. Na de eerste helft van zijn tweede seizoen als trainer van de Grieken stond Olympiakos weer ruim op kop in het klassement, maar in de Champions League ging het opnieuw fout, met alweer de laatste plaats in de poule tot gevolg. Reden genoeg voor Olympiakos om hem te ontslaan.

Sollied is een aanhanger van een aanvallende 4-3-3-opstelling. Hij prefereert een team met 4 zoneverdedigers, een omgekeerde driehoek op het middenveld en een aanval bestaande uit 2 spitsen op de flanken en 1 sterke centrumspits.

[bewerk] Spelersloopbaan

Trond Sollied speelde bij:

* Mo IL (1976-1981)
* Vålerenga IF (1981-1984, 2x kampioen)
* Rosenborg BK (1984-1991, 3x kampioen en 2x bekerwinnaar)
* Bodø/Glimt (1992-1994)

* Caps: 15 (1 doelpunt)

[bewerk] Trainersloopbaan

Trond Sollied heeft als trainer gewerkt bij:

* Bodø/Glimt (1992-1996, 1x kampioen in de 1. divisjon en 1x bekerwinnaar)
* Rosenborg BK (1996-1998, 2x kampioen)
* AA Gent (december 1998 tot mei 2000)
* Club Brugge (juni 2000 tot juni 2005, kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004)
* Olympiakos (juli 2005 tot december 2006, kampioen en bekerwinnaar in 2006)
pi_49513055
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik kende hem al langer dan vandaag
Hij is niet vergelijkbaar met Cootje Keppel, Cootje is vrij uniek
Gewoon even wat van Wikipedia afgeplukt:
[..]
die resultaten heeft ie natuurlijk wel geboekt met betere selecties dan wat er nu bij ons rondloopt waarschijnlijk
we hebben iemand nodig die regeert met (komt ie weer) harde hand, ik heb geen idee of hij dat kan
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:05:46 #165
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49513787
Ik sluit me aan bij kamp Ruud_FR.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:11:15 #166
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49513931
btw, die gozer van cargawar.com....
waarom zou ik C_M / Happel ook nog wel zo voor me zien ?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:14:40 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49514041
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

die resultaten heeft ie natuurlijk wel geboekt met betere selecties dan wat er nu bij ons rondloopt waarschijnlijk
we hebben iemand nodig die regeert met (komt ie weer) harde hand, ik heb geen idee of hij dat kan
Met harde hand regeren is leuk, maar kom niet aan met debielerige acties als paaseieren zoeken en naar huis lopen.
Daarnaast valt er met deze selectie nog wel wat te halen, mits je tactische plaatje klopt. Dat was ook het manko van Koeman (bleek wel); tactisch was het een debieltje.
Daarnaast vraag ik mij verschillende dingen af:
Waren die selecties wel zoveel beter (neem een Rosenborg).
Club Brugge liep, imho, ook niet over van overdreven veel kwaliteit.
Daarnaast leek onze selectie niet zo zwak als dat iedereen dacht.. Ik noem een 1-2 (meen ik) tegen Sjelsee (wat niet met een zwakke selectie op kwam dagen). PSV uit verloren we ook redelijk ongelukkig meen ik mij te herinneren.
Wat op dit moment heel zwak is in de selectie, is het zelfvertrouwen en dat mag je Koeman aanrekenen.
Je moet een trainer hebben die de groep tot 1 geheel weet te smeden en die tactisch goed is.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:16:07 #168
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49514084
= Normaal doen =

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:47:49 ]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:29:01 #169
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49514461
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Sjah, zo heb ik een "begeleidend wonen gemeenschap" in een dorp naast mij zitten en iedere keer als ik zo'n mongooltje zie ik de nick "Steve_I" voor mij...
och gut, heb ik voor je gevoel nou je billenmattie beledigd en moet je bewijzen hoe stoer je bent of wat

Ik heb niet bijzonder veel tegen hem hoor, behalve dat het enigszins stoort dat hij wel overal commentaar op heeft, maar nooit enige suggestie geeft wat beter moet, behalve zinloze termen als 'het bestuur moet gewoon opkankeren'.

net eindelijk bestelde Liverpool- Kuyt-shirt binnen
pi_49514581
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Met harde hand regeren is leuk, maar kom niet aan met debielerige acties als paaseieren zoeken en naar huis lopen.
dat hoeft voor mij ook niet idd
quote:
Daarnaast valt er met deze selectie nog wel wat te halen, mits je tactische plaatje klopt. Dat was ook het manko van Koeman (bleek wel); tactisch was het een debieltje.
met deze selectie doe je niet mee om het kampioenschap, misschien om de 3e plaats
quote:
Daarnaast vraag ik mij verschillende dingen af:
Waren die selecties wel zoveel beter (neem een Rosenborg).
Club Brugge liep, imho, ook niet over van overdreven veel kwaliteit.
dat zijn dan ook mindere competities dan de Nederlandse
quote:
Daarnaast leek onze selectie niet zo zwak als dat iedereen dacht.. Ik noem een 1-2 (meen ik) tegen Sjelsee (wat niet met een zwakke selectie op kwam dagen). PSV uit verloren we ook redelijk ongelukkig meen ik mij te herinneren.
ja, we hadden een paar uitschieters (Chelsea was 0-1 trouwens)
quote:
Wat op dit moment heel zwak is in de selectie, is het zelfvertrouwen en dat mag je Koeman aanrekenen.
Je moet een trainer hebben die de groep tot 1 geheel weet te smeden en die tactisch goed is.
klopt
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:39:05 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49514735
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dat hoeft voor mij ook niet idd
Nee, maar die soort shit haal je dus wel binnen
quote:
[..]

met deze selectie doe je niet mee om het kampioenschap, misschien om de 3e plaats
Klopt, maar daar veranderd Co niets aan.
quote:
[..]

dat zijn dan ook mindere competities dan de Nederlandse
En dus?
Als alle teams daar minder zijn als in Nederland, blijft het dus een goede prestatie.
quote:
[..]

ja, we hadden een paar uitschieters (Chelsea was 0-1 trouwens)
1-2 of 0-1 is hetzelfde (Doelsaldo veranderd met -1 )
Uitschieters durf ik het niet te noemen, begin van dit seizoen durfde ik zelfs nog wel het vertrouwen uit te spreken op een redelijk goed seizoen.
quote:
[..]

klopt
Weet ik
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:40:42 #172
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49514786
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

och gut, heb ik voor je gevoel nou je billenmattie beledigd en moet je bewijzen hoe stoer je bent of wat
Beide gevallen; Neuh.
quote:
Ik heb niet bijzonder veel tegen hem hoor, behalve dat het enigszins stoort dat hij wel overal commentaar op heeft, maar nooit enige suggestie geeft wat beter moet, behalve zinloze termen als 'het bestuur moet gewoon opkankeren'.
Ik heb hier nog nooit een echt gefundeerde en logische suggestie gehoord
Dan kan je daar beter je vingers niet aan branden.
quote:
net eindelijk bestelde Liverpool- Kuyt-shirt binnen
Joepie
pi_49515117
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:53 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

denk en hoop het niet
Inderdaad.

Ik hoop nog steeds op Been / Van Hanegem.
pi_49515197
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
Klopt, maar daar veranderd Co niets aan.
denk ik wel, zij het met 1 of 2 versterkingen (als die er ooit komen, hoop nog steeds op Gio)
quote:
En dus?
Als alle teams daar minder zijn als in Nederland, blijft het dus een goede prestatie.
daar maakte hij topploegen kampioen, Feyenoord is nu even geen topploeg
maar goed, misschien dat ie bij Feyenoord ook heel goed presteert
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:58:48 #175
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49515333
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

denk ik wel, zij het met 1 of 2 versterkingen (als die er ooit komen, hoop nog steeds op Gio)
Tjah, als er versterkingen komen kan Sollied het ook makkelijker
quote:
[..]

daar maakte hij topploegen kampioen, Feyenoord is nu even geen topploeg
maar goed, misschien dat ie bij Feyenoord ook heel goed presteert
Mwah, Club Brugge overklaste een RSC* niet hoor
(Om maar even 1 voorbeeldje te geven).
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:41:36 #176
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49516714
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik hoop nog steeds op Been / Van Hanegem.
Met Fraser!
Maar dat zie ik niet meer gebeuren en ik moet al helemaal geen Booy/Advocaat
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:48:22 #177
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49516890
Tja als ik aan Co denk dan denk ik aan de Co die Willem II en AZ heeft gecoached. Zo lang zat ie niet bij Ajax en hij heeft bij de eerstgenoemde twee clubs bewezen een goede trainer te zijn, dus hij mag van mij komen, van de genoemde trainers lijkt hij me de beste keus.
pi_49517091
Als ik aan Co denk, denk ik aan een arrogante amsterdammer die z'n liefde voor ajax niet onder stoelen of banken zal steken..
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:59:55 #179
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49517153
Is ie daar niet met ruzie weggegaan?
pi_49517429
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef don-diablo het volgende:
Zo lang zat ie niet bij Ajax

Hij is 5 jaar directeur jeugdopleiding geweest...
Sweet and innocent...
pi_49517473
Als we trouwens zo doorgaan kennen we verdomme elke training Feijenoord-ajax voetballen
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:14:58 #182
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49517491
Op de PS3
pi_49517498
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Staanplaats het volgende:
Als we trouwens zo doorgaan kennen we verdomme elke training Feijenoord-ajax voetballen
Ik heb niet zo'n probleem met Adriaanse... Het is gewoon een goede trainer. Het is geen afdankertje zoals Charisteas.
pi_49517619
Ja davids is ook goede voetballer, meteen halen!

Wat het probleem is??! Dat die vent zo joods is als de pleuris, dat moet toch al een voldoende probleem wezen?!

Wij zijn Feijenoord, Rotterdams, trost op eigen identiteit.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:58:55 #185
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49518529
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:20 schreef Staanplaats het volgende:
Ja davids is ook goede voetballer, meteen halen!

Wat het probleem is??! Dat die vent zo joods is als de pleuris, dat moet toch al een voldoende probleem wezen?!

Wij zijn Feijenoord, Rotterdams, trost op eigen identiteit.
En volgend jaar op deze manier 15e
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_49518721
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Maikalo het volgende:

[..]

En volgend jaar op deze manier 15e
Dat moet dan maar...
pi_49518752
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:04 schreef koster het volgende:

[..]

Dat moet dan maar...
pi_49518766
quote:

[..]

Dat moet dan maar...
pi_49518837
quote:

[..]

Dat moet dan maar...
Tja dan moeten we maar met den Ouden en dat soort prul spelen.

Veel plezier dermee dan maar mij niet gezien.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:25:35 #190
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49519393
Wie zouden de andere twee opties, zogenaamde "A categorie trainers", zijn?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:32:26 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49519658
quote:

[..]

Dat moet dan maar...
Hoe kan je dat nou zeggen. Je bent toch geen Feyenoorder om alleen maar om op alles wat Joods is te zeiken? Ik vind het niet echt getuigen van "support" om liever 15e te worden dan een Amsterdamse coach te hebben.
2000 light years from home
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:33:35 #192
108558 Messenga
pi_49519705
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie zouden de andere twee opties, zogenaamde "A categorie trainers", zijn?
Sollied en Advocaat.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:36:13 #193
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49519810
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Messenga het volgende:
Sollied en Advocaat.
Ik snap die keuze voor Advocaat dan niet, is toch niet echt de man met de ijzeren vuist...

Moet bij hem steeds denken aan de Robben wissel.
pi_49521520
Als Advocaat komt zou ik haast stoppen om te gaan kijken, wat een lullo is dat zeg

Ik vind dat zo'n klojo.
pi_49521546
Dick Advocaat komt echt niet naar de Kuip.
pi_49525598
Abubakari op proef bij Mechelen. Tot zover de Feyenoord Academy.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:24:01 #197
123545 DatMeenJeNiet
pi_49525979
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Kadoc het volgende:
Abubakari op proef bij Mechelen. Tot zover de Feyenoord Academy.
Leuk stukje van FR-Fans:
quote:
Kv Mechelen heeft vorige maand de Feyenoord Academy in Ghana doorgelicht. Scouts van Malinwa, Zivica Kanacki en Michel Van Campenhout, bekeken een week lang de vermaarde voetbalschool, die tien jaar geleden op vraag van Feyenoord door de Belg Karel Brocken werd opgericht. "Een interessante trip", vertelde Kanacki ons gisteren door de telefoon. "Wellicht komen enkele Ghanese jongens binnenkort op stage bij Kv."

Kanacki: "Enorm, hier lopen nog Asares en Iddi's rond. In de Academy zitten zestig spelertjes, verdeeld over drie ploegen: de eerste ploeg, beloften en daaronder. De broer van Iddi is een groot talent, hij is achttien en speelt nu in de eerste ploeg. Maar de derde generatie is de beste. Als je die matchen ziet... ongelofelijk. Die gasten zijn nu vijftien, zestien jaar, maar nooit een verkeerde pass, prachtige techniek. Daar zit toekomst in."

Wat moeten we ons bij die Academy voorstellen?"Het is ongelofelijk wat Brocken de afgelopen tien jaar hier heeft opgebouwd. De Academy ligt op 50 kilometer van Accra, de hoofdstad. Vanuit ons hotel was het ongeveer anderhalf uur rijden, sommige stukken over asfalt, andere door de brousse. Maar plots, te midden van de jungle, duikt een prachtig domein op. Verscheidene hectaren groot, drie gebouwen met kleedkamers, slaapkamers, bureaus en drie prachtige velden: twee in kunstgras, één in natuurgras."

Wat is het geheim van de Academy?"Alles begint bij de scouting. De Academy speurt naar talenten uit het hele land. Eén van de spelers is afkomstig uit een dorpje op 500 kilometer hiervandaan. Eenmaal in de Academy krijgen de talenten een volledige opleiding. Er is een Nederlandse trainer, dus de nadruk ligt op techniek. Ze trainen tweemaal per dag en daarmee bouwen ze een voorsprong op tegenover Belgische jeugdspelers. De eerste keer trainen ze al om half zeven 's morgens, om de hitte te vermijden. Op de middag is het hier veertig graden. Michel en ik hebben enkele keren last gehad van koorts en diarree (lacht)."

Komen er volgend seizoen nieuwe Ghanezen naar Kv Mechelen?"We hebben enkele interessante talenten gezien. We gaan ons verslag doorgeven aan Fi Vanhoof en het bestuur. Ik kan me inbeelden dat we binnenkort enkele Ghanezen uitnodigen voor een stage op KV. Maar alles zal in overleg met Brocken en Feyenoord gebeuren. Wij zijn niet de enige geïnteresseerden. Onlangs zijn twee Ghanezen uit de Academy uitgeleend aan ASEC Abidjan in Ivoorkust en daar worden ze gevolgd door Manchester United."

Kv Mechelen is er wel bekend?"Absoluut, die gasten volgen de successen van Asare en Iddi op de voet. Ze dromen allemaal van een Europees avontuur. Ze kennen KV Mechelen dus, maar dé ploeg is uiteraard Feyenoord. Alle spelers lopen in outfit van de Rotterdammers, ook buiten de trainingsuren. Binnenkort zal er ook wel iets geel-rood te zien zijn, want we hebben enkele souvenirs van KV meegebracht."
Klink goed..
pi_49528120
quote:

[..]

Dat moet dan maar...
Inderdaad!

Want wat zou men er hier van vinden als Davids aangetrokken word?
pi_49528292
Vroegah had je op SBS 6 het programma 'Feyenoord'. Aan het einde hoorde je bij de aftiteling altijd een nummer, weet iemand nog welke dit was?
pi_49530671
Wie kwam trouwens met het gerucht dat De Wolf trainer zou worden Ik zou hem in ieder geval wel als assistent erbij willen hebben, lijkt me ook goed voor de uitstraling van de club.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_49531080
De Wolf gaat Turkiyemspor trainen.
En Feyenooit ken ik niet.
pi_49531195
Ik mis Feyenoord, bouw de rotzooi op, maakt , mijn plezier beter, vbind het erg.
pi_49531258
En neem is goede transfers, goede scouting, en ga gewoon is voor the Max, ik mis jullie, het is meer woorden, dan daden, laat je daden zien, ik zag het gebrek bij Piere.

Hij had recht om te huilen, het was alleen maar geld.
pi_49531369
Verdomme, de club gaat kapot, Feyenoord, moet meedoen.

Kom op laat je zien, stop de truttigheid.
pi_49531454
6 op eem rij

Ik ben een zuid hollander, geboren, laat aub Feyenoord meedoen, verdomme alleen al aan de scouting
pi_49531543
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef newsman het volgende:
heb toch een zwak hart voor feyenoord.
pi_49531726
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef Enchanter het volgende:
Hey newsman

[afbeelding]

Maak me gek, ik ben geboren in Den Haag, ik zie dingen triest aan, waar ziijn de echte Feyenoorders, wie wie knokken, wie wil een revange jullie'

Feyenoord heeft een slappe houding, wij zijn ter verslaan.

Ik mag van alle kante komen, wil best de trainer zijn, heb geen licentie, maar ben een beest.

Moet gaan als clockwork.

Ik hoef geen miljoiners te betalen, maar we verwachten wat terug.

Ik wil daden zien van Feyenoord, het is niet mijn club, geen enkele club is mijn club, heb een zwak voor Heerenveen, das alles, maar als ik scheids was, hebben Feyenoord goed gefaalt
pi_49531758
Jezus wat wordt er de laatste dagen en weken ontzettend veel getrolled in ons Feyenoord topic

Als het nog enige toegevoegde waarde had was er nog iets voor te zeggen maar 9 van de 10x is het weer kinderachtige 'Joodse humor.'

Doen we toch ook niet andersom

[ Bericht 13% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:50:39 ]
pi_49531790
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef newsman het volgende:

[..]

Maak me gek, ik ben geboren in Den Haag, ik zie dingen triest aan, waar ziijn de echte Feyenoorders, wie wie knokken, wie wil een revange jullie'

Feyenoord heeft een slappe houding, wij zijn ter verslaan.

Ik mag van alle kante komen, wil best de trainer zijn, heb geen licentie, maar ben een beest.

Moet gaan als clockwork.

Ik hoef geen miljoiners te betalen, maar we verwachten wat terug.

Ik wil daden zien van Feyenoord, het is niet mijn club, geen enkele club is mijn club, heb een zwak voor Heerenveen, das alles, maar als ik scheids was, hebben Feyenoord goed gefaalt
Ik versta echt geen reet van wat je zegt.
pi_49531799
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus wat wordt er de laatste dagen en weken ontzettend veel getrolled in ons Feyenoord topic

Als het nog enige toegevoegde waarde had was er nog iets voor te zeggen maar 9 van de 10x is het weer kinderachtige 'Joodse humor.'

Doen we toch ook niet andersom
In principe doen "wij" het ook, maar in mindere mate.

[ Bericht 8% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:51:09 (Quote aangepast.) ]
pi_49531837
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef NickRooz het volgende:

[..]

In principe doen "wij" het ook, maar in mindere mate.
Nou ja, zou kunnen natuurlijk, ik kijk er nauwelijks. Heb er niks te zoeken.

Net als die pubers met een ajax voorkeur die hier regelmatig komen trollen hier in principe weinig te zoeken hebben.

Overigens niks ten nadele van de supporters met een ajax voorkeur die wel normaal kunnen discussiëren en reageren, zonder gebash of onzin.
pi_49531841
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Tomatenboer het volgende:

Doen we toch ook niet andersom Pleur nou eens op stelletje pubers
Jawel, ik mag dit quote, andere spelers andere coach en niet meer lullen, ok een een puper van 36 ?

Spreekt je dat ook aan ?
pi_49531896
Ik wilde altijd in mijn leven, dat kut ajax werd verslagen en altijd wachte ik op juliie.
pi_49532040
Neem wat coole kids en vervang, dat elftal, Co Adriaanse, begrijpt me wel.
pi_49532106
Omg, wat heb jij gerookt

Zo komt het topic wel vol ja, op naar # 282!

Je doet je signature wel eer aan trouwens.
pi_49532633
[quote]Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Omg, wat heb jij gerookt

Zo komt het topic wel vol ja, op naar # 282!

Je doet je signature wel eer aan trouwens.
[/quote

Ik rook niks, niet eens drugs, you don't know me dude.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:38:24 #217
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49534262
= Niet doen =

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:56:00 ]
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:55:28 #218
88139 JoeyT
pi_49535494
= Niet doen =

[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:53:51 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:58:34 #219
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49535546
= Niet doen =

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 19-05-2007 11:54:26 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:34:53 #220
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49536321
1 van m'n chefs (ik heb er 4 ja... vaag), zei het gisteren mooi: er zijn maar 2 dingen, je bent of pro-Feyenoord of anti-Ajax mbt. Adriaanse en dan ben ik liever pro-Feyenoord. Jullie kunnen er alleen maar beter van worden jongens.
pi_49536858
Topic geprobeerd op te schonen om het nog enigsinds leesbaar te houden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_49536897
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Topic geprobeerd op te schonen om het nog enigsinds leesbaar te houden.
Wat is de inbreng van newsman?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:59:35 #223
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49536920
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Die gast spammed wel vaker topics vol in een dronken bui.
pi_49536977
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Die gast spammed wel vaker topics vol in een dronken bui.
Waarom worden die reacties niet weg gehaald dan?
pi_49536983
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Weinig. Heb enkele posts verwijderd, niet allemaal. De posts die er nog staan vind ik niet heel erg nodig om te verwijderen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:10:03 #226
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49537201
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef Aanvoerder het volgende:
1 van m'n chefs (ik heb er 4 ja... vaag), zei het gisteren mooi: er zijn maar 2 dingen, je bent of pro-Feyenoord of anti-Ajax mbt. Adriaanse en dan ben ik liever pro-Feyenoord. Jullie kunnen er alleen maar beter van worden jongens.
Opzich wel een chille uitspraak Aanvoerder
pi_49539225
quote:
Feyenoord en PSV hoeven niet te rekenen op Gio

19/5/2007 11:01

Giovanni van Bronckhorst verlaat Barcelona nog niet. De Nederlandse linksback van de Blaugranas dient zijn nog tot de zomer van 2008 lopende contract gewoon uit.

'Ik heb mijn toekomst heel duidelijk voor ogen', legde Gio uit op een presentatie van zijn schoenensponsor. 'Ik blijf nog een jaar in Barcelona, waar ik zeer gelukkig ben.'

Van een rentree naar Feyenoord, waar Van Bronckhorst zelf al eens hardop had gesproken, of een transfer naar PSV, dat geïnteresseerd is in hem, is dan ook nog geen sprake.

'Ik ben niet van plan nu terug te keren naar Nederland. Als Barça niet met me verder wil, dan moet de club me dat zeggen. Maar tot op heden heeft niemand me zoiets verteld', aldus Van Bronckhorst.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:44:19 #228
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49542181
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een onzin zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_49544170
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Want...? Het is belangrijker om anti-Ajax te zijn dan pro-Feyenoord?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:03:12 #230
53267 TC03
pi_49544400
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Want...? Het is belangrijker om anti-Ajax te zijn dan pro-Feyenoord?
Nee. Het slaat gewoon nergens op. Je kan Feyenoorder zijn en moeite hebben met de komst van een ex-Ajacied als trainer. Kan toch gewoon?

Het is niet zo dat het een gegeven is dat we zonder Adriaanse degraderen, en met hem de CL winnen.
pi_49544543
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee. Het slaat gewoon nergens op. Je kan Feyenoorder zijn en moeite hebben met de komst van een ex-Ajacied als trainer. Kan toch gewoon?

Het is niet zo dat het een gegeven is dat we zonder Adriaanse degraderen, en met hem de CL winnen.
Nee, daar heb je ook wel gelijk in. Adriaanse is niet De Verlosser wellicht.

Maar ik persoonlijk denk dat hij op dit moment 1 vd beste opties is, en dat het dan dom is om zuiver omdat hij ex-Aojaoks is hem af te keuren. Als het nou was omdat iemand het gewoon niet in hem ziet door zijn manier van doen, à la. Maar alleen omdat hij van Ajax afkomt?...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:09:41 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49544602
Ik denk ook dat het 1 van de beste opties is en ik zie hem ook het liefst komen, maar ik vind het wel volkomen begrijpelijk dat sommige Feyenoorders hem niet willen hebben.
2000 light years from home
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:28:19 #233
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49548928
Co Adriaanse beslist na weekeinde

Co Adriaanse tilt een beslissing over zijn trainerstoekomst in elk geval over dit weekeinde heen. Een datum voor een eventuele vervolgafspraak met Feyenoord is nog niet gemaakt.
Adriaanse wordt binnenkort zestig jaar en hij wil eerst voor zichzelf uitmaken of hij nog wel verder gaat in het vak.

Feyenoord is op dit moment de enige club die concreet naar zijn diensten hengelt, maar de naam van Adriaanse is ook al gevallen in relatie tot clubs uit de Engelse Premier League.

Feyenoord, dat deze week een eerste gesprek met Adriaanse voerde, is er veel aan gelegen de ex-coach van Fc Den Haag, Willem II, ajax, Az, Fc Porto en Metallurg Donetsk snel vast te leggen als opvolger van de opgestapte Erwin Koeman.

Eén van de Feyenoord-spelers die hoopt op de komst van Adriaanse, is Stein Huysegems. De Belg wacht na een moeizaam seizoen op een gesprek met de Feyenoord-leiding over zijn toekomst.

,,Dat gesprek is waarschijnlijk volgende week en ik denk dat de nieuwe trainer ook zal willen aanschuiven. Mocht dat Adriaanse worden, dan kan dat voor mij een positieve stimulans zijn,’’ denkt aanvaller Huysegems.

,,Adriaanse heeft mij destijds naar Az gehaald en gaf me vertrouwen in een centrale rol voorin. Uiteindelijk ligt daar meer mijn kracht dan aan de linkerkant.’’

Huysegems heeft van zijn zaakwaarnemer gehoord dat Roda Jc voor hem in de markt is. ,,Maar zelf heb ik niets gehoord van andere clubs. Ik ga er vanuit dat ik sowieso bij Feyenoord blijf.’’

Bron: AD.nl
pi_49551104
Wie zou Co eigenlijk als assistent meenemen? Olde Riekerink gaat naar Ajax.

Ik zie net op VI dat Connolly er ook weer 17 in heeft liggen. Hebben we die niet transfervrij laten gaan?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_49551651
Duut en Metgod zullen wel op zoek kunnen naar een andere werkgever
pi_49552137
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef Erasmusch het volgende:
Duut en Metgod zullen wel op zoek kunnen naar een andere werkgever
Eindelijk
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:01:45 #237
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49552823
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
dat wil ik jou wel eens zien zeggen in het gezicht van iemand die al 18 jaar een SCC voor feyenoord heeft.
pi_49562416
quote:
CITY SET TO GO FOR CO

TOP Dutch coach Co Adriaanse has told friends he's on the brink of becoming Manchester City's new boss.

While Claudio Ranieri, the former Chelsea manager now in charge of Parma, is still favourite for the Eastlands job, the arrival of Adriaanse on the scene must be seen as a major challenge to him.

Adriaanse, 59, last week resigned as coach of Ukraine club Metallurg Donetsk. Despite being a title-winning coach at Ajax, rivals Feyenoord have offered him their manager's job.

Advertisement
But he asked for five days to think over their offer while he discusses his future with City.

Adriaanse won the Portuguese title last season with Porto and is renowned for his work in developing unsung teams.

Bron: Sunday mirror
pi_49562439
quote:
Joonas Kolkka waarschijnlijk naar Nac

Joonas Kolkka (32) zet zijn loopbaan zo goed als zeker voort bij NAC Breda. De aanvaller, die bij Feyenoord niet op contractverlening kon rekenen, voerde afgelopen week een positief gesprek in Breda en laat de clubleiding morgen weten of hij zijn handtekening onder de klaarliggende, tweejarige verbintenis zet.
Kolkka speelde eerder bij MyPa 47, Willem II, Psv, Panathinaikos, Borussia Mönchengladbach, Crystal Palace en Ado Den Haag. Het afgelopen seizoen kwam hij bij Feyenoord tot 22 competitieduels, waarin hij 3 keer scoorde.
pi_49562486
quote:
Excelsior hoopt op nieuwe trainer Feyenoord

Sinds de nieuwe leiding van Feyenoord is er weinig meer over van de grootse plannen met de samenwerking met Excelsior. Feyenoord wilde zelfs Jong Feyenoord daarvoor opgeven, maar dat stond de KNVB niet toe. in het Algemeen Dagblad laat voorzitter Simon Kelder weten te hopen dat de nieuwe Feyenoord coach daar wel weer brood in ziet.

,,Dat heeft te maken met de mensen die nu bij Feyenoord zitten. Jorien van den Herik, Jan Willem van Dop en Rob Baan waren voorstander van de samenwerking. Daar heeft Feyenoord in het verleden ook veel baat bij gehad. En in het geval Slory en Bruins profiteren ze er nu ook weer van. De samenwerking is voor beide partijen goed geweest. Maar beide partijen moeten er wel in geloven. Maar voor hetzelfde geld heeft Feyenoord straks een trainer die het wél ziet zitten om talent bij Excelsior te stallen. Zo opportunistisch is de voetballerij.’’
pi_49562553
Ik ben er voorstander van. Helemaal nu Feyenoord 2 in een competitie terecht komt zonder enig niveau. Laat Vincken, Derijck, Lensky en Wijnaldum lekker een jaar bij Excelsior gaan ballen. Bij ons zullen ze volgend jaar bijna niet spelen. Want op de plek van Vincken hebben we Castelen en Slory. En met de komst van Bruins, en de herstellende Hofs is het middenveld al goed bezet. Dus Derijck, Lensky en Wijnaldum zullen weinig tot niet aan spelen toe komen.
pi_49563815
dag kolka
pi_49566003
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik ben er voorstander van. Helemaal nu Feyenoord 2 in een competitie terecht komt zonder enig niveau. Laat Vincken, Derijck, Lensky en Wijnaldum lekker een jaar bij Excelsior gaan ballen. Bij ons zullen ze volgend jaar bijna niet spelen. Want op de plek van Vincken hebben we Castelen en Slory. En met de komst van Bruins, en de herstellende Hofs is het middenveld al goed bezet. Dus Derijck, Lensky en Wijnaldum zullen weinig tot niet aan spelen toe komen.
eens
  zondag 20 mei 2007 @ 12:54:05 #244
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49566009
Krijgt Kolkka wel het grootse afscheid wat hij verdient?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_49566098
hoop het, erewedstrijd tegen Barcelona ofzo lijkt mij op z'n plaats
  zondag 20 mei 2007 @ 13:02:22 #246
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49566326
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:27 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Nou is de Sunday Mirror niet echt een hele betrouwbare krant weet ik uit ervaring
  zondag 20 mei 2007 @ 13:23:33 #247
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_49567051
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Nou is de Sunday Mirror niet echt een hele betrouwbare krant weet ik uit ervaring
Schreeuwkoppen maar doorgaans wel goed geinformeerd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 20 mei 2007 @ 13:37:00 #248
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49567510
Tis iig geen Daily Sport of The Sun
  zondag 20 mei 2007 @ 16:30:11 #249
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49574406
quote:
'Tomasson niet meer terug naar Stuttgart'

20/5/2007 15:48

Jon Dahl Tomasson moet op zoek naar een nieuwe club. De Deense aanvaller, die nog onder contract staat tot de zomer van 2009, heeft van de Duitse landskampioen te horen gekregen dat hij mag vertrekken, meldt het ANP. Stuttgart had hem het laatste half jaar al uitgeleend aan Villarreal.

Zowel in Duitsland als in Spanje kwam Tomasson dit seizoen niet uit de verf. In totaal stond de voormalige Feyenoorder maar acht keer in de basis. Hij viel vijf keer in en scoorde drie keer, alle voor Villarreal. De laatste vier wedstrijden kreeg de dertigjarige international geen speeltijd meer bij Villarreal.
bron vi.nl

Zou mooi zijn als Feijenoord em zou kunnen halen, maar hij komt vast nie omdat Feijenoord toch geen geld heeft.
pi_49576446
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

bron vi.nl

Zou mooi zijn als Feijenoord em zou kunnen halen, maar hij komt vast nie omdat Feijenoord toch geen geld heeft.
Heeft hij een doorlopend contract?
  zondag 20 mei 2007 @ 17:28:40 #251
53267 TC03
pi_49576736
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Staat toch in het bericht? Zomer 2009.
pi_49576755
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Staat toch in het bericht? Zomer 2009.
Oh ja, overheen gelezen.
  zondag 20 mei 2007 @ 17:40:43 #253
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49577212
Die Ljuboja moet ook weg bij Stuttgart alleen das beetje een handvol.. Die is meerdere keren disciplinair gestraft etc. alhoewel hij wel een redelijke spits is.
pi_49579220
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Krijgt Kolkka wel het grootse afscheid wat hij verdient?
Hij was gewoon niet goed genoeg. Het was niet dat hij er niet zijn best voor deed ofzo...
  zondag 20 mei 2007 @ 21:41:59 #255
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49586215
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Nog 1 jaar denk 'k
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_49587395
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij was gewoon niet goed genoeg. Het was niet dat hij er niet zijn best voor deed ofzo...
Dat is het hele probleem!!! IEDEREEEN wist vantevoren al dat hij niet goed genoeg zou zijn, behalve de technische staf!
We're the boys from Rotterdam
pi_49587710
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem!!! IEDEREEEN wist vantevoren al dat hij niet goed genoeg zou zijn, behalve de technische staf!
Hij verdient gewoon zijn applaus i.t.t. de technische staf.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:33:44 #258
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_49588146
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

En dus bedank je die vent voor z'in inzet. Alsof hij er wat aan kan doen dat Feyenoord hem koopt en opstelt. Moet hij dan nee zeggen?
Woo-loo-loo!
pi_49588864
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

En dus bedank je die vent voor z'in inzet. Alsof hij er wat aan kan doen dat Feyenoord hem koopt en opstelt. Moet hij dan nee zeggen?
Precies
pi_49589239
Het was weer een interessante uitzending van Studio Voetbal

Onder andere met uitspraken van Pierre van Hooijdonk die erop neerkwamen dat Erwin Koeman te soft is geweest, en dat Feyenoord toch voor 90% uit ongemotiveerde jongens bestaat die de kantjes er keer op keer vanaf lopen, vooral qua het aan de laars lappen van de huisregels.

Maar goed dit wisten we eigenlijk al wel.

Co Adriaanse zat er ook nog in met een fragment uit 2004 waarin hij zegt dat hij graag voor Feyenoord zou werken, hij zei toen voor de camera dat het hem fantastisch leek om in dat stadion voor dat intimiderende publiek zijn ploeg te laten voetballen.

Je hoort veel Feyenoorders wel altijd over die uitspraken waar hij Feyenoord bekritiseerd, dat hij niet bij Feyenoord zou passen omdat ze bij Feyenoord een ander soort trainer zoeken, maar dat is gericht aan de Feyenoord leiding, niet tov. de supporters oid. maar hier hoor je nooit iemand over, hij klonk in dat interview uit 2004 wel oprecht in ieder geval.

Tegelijkertijd is het onwaarschijnlijk dat hij komt, waarschijnlijk gaat hij naar Manchester City, of hij stopt misschien met trainen aldus Hugo Borst.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 20-05-2007 23:18:01 ]
  zondag 20 mei 2007 @ 23:15:28 #261
123545 DatMeenJeNiet
pi_49589594
Ik vrees het...

En dan zitten we wss met Booy opgescheept.. en dat worden dan weer twee Koeman-jaren..
Pffffffffff, ik wil wel met de fiets naar Oekraine
pi_49589800
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vrees het...

En dan zitten we wss met Booy opgescheept.. en dat worden dan weer twee Koeman-jaren..
Pffffffffff, ik wil wel met de fiets naar Oekraine
Ik denk dat Advocaat dan komt, natuurlijk ook wel iemand die kan trainen met harde hand, maar hij is tactisch net zo zwak als Erwin Koeman (die waarschijnlijk assistent wordt bij Psv, gezellig samen met z'n broertje ).
pi_49590377
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Bedanken voor zijn inzet? Hou toch op. Die gozer krijgt een zak met geld waar je niet goed van wordt, en dat alleen maar om te voetballen!
We're the boys from Rotterdam
  zondag 20 mei 2007 @ 23:41:50 #264
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49590467
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat Advocaat dan komt, natuurlijk ook wel iemand die kan trainen met harde hand, maar hij is tactisch net zo zwak als Erwin Koeman (die waarschijnlijk assistent wordt bij Psv, gezellig samen met z'n broertje ).
Alleen al omdat z'n wissel Robben --> Bosvelt slecht uitpakte is hij zeker een tactische no0b?
Niet een trainer die ik graag zie, maar zo slecht is hij nou ook niet. Is hij wel zo van de harde hand eigenlijk
  zondag 20 mei 2007 @ 23:43:16 #265
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49590524
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

Bedanken voor zijn inzet? Hou toch op. Die gozer krijgt een zak met geld waar je niet goed van wordt, en dat alleen maar om te voetballen!
Flikker toch op, die gozer heeft gedaan wat hij kon, klaar. Het bestuur moet hier op worden aangepakt, niet hij.
pi_49590643
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Alleen al omdat z'n wissel Robben --> Bosvelt slecht uitpakte is hij zeker een tactische no0b?
Niet een trainer die ik graag zie, maar zo slecht is hij nou ook niet. Is hij wel zo van de harde hand eigenlijk
Nou ja ik zag hem altijd schreeuwen, dus dat veronderstel ik

Dat dus, maar goed echt een goede onderbouwing is dat natuurlijk niet
  maandag 21 mei 2007 @ 00:23:47 #267
123545 DatMeenJeNiet
pi_49591791
Advocaat komt 100 % niet. Die zit lekker in Rusland dik binnen te lopen.
Past ook niet bij een (onrustige) club als Feyenoord.
  maandag 21 mei 2007 @ 01:15:40 #268
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49592738
Advocaat hebben ze wel benaderd, maar die heeft geweigerd. Overigens werd dit ook gemeld in 'Studio Voetbal'. Ik hoop nog steeds op Adriaanse, want Hugo kan er natuurlijk ook wel eens naast zitten . Maar ja wie het dan anders zou moeten worden, zou ik op dit moment niet weten.
Weisst
  maandag 21 mei 2007 @ 07:40:33 #269
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49594739
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Co Adriaanse zat er ook nog in met een fragment uit 2004 waarin hij zegt dat hij graag voor Feyenoord zou werken, hij zei toen voor de camera dat het hem fantastisch leek om in dat stadion voor dat intimiderende publiek zijn ploeg te laten voetballen.
Dus?
quote:
Je hoort veel Feyenoorders wel altijd over die uitspraken waar hij Feyenoord bekritiseerd, dat hij niet bij Feyenoord zou passen omdat ze bij Feyenoord een ander soort trainer zoeken, maar dat is gericht aan de Feyenoord leiding, niet tov. de supporters oid. maar hier hoor je nooit iemand over, hij klonk in dat interview uit 2004 wel oprecht in ieder geval.
Komt misschien ook omdat het positieve gedeelte in 2004 was en het negatieve in 2005/2006?
Gevalletje horen wat je wil horen.
Spelen in zo'n stadion zoals hij De Kuip beschrijft ken'ie ook bij City, alleen heeft'ie daar niet het geneuzel dat'ie vind dat'ie niet bij ons past.
pi_49599798
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

bron vi.nl

ik zou het ook wel mooi vinden. Iemand die weet hoe het spel gespeeld wordt. En misschien hoeft hij geen geld meer na het spelen bij milan en stutgart? Of tenminste, nie zoveel meer...
  maandag 21 mei 2007 @ 11:40:31 #271
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49600468
Hoe doet ie t bij Villarreal dan?
  maandag 21 mei 2007 @ 11:42:25 #272
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49600562
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe doet ie t bij Villarreal dan?
Niet zo denderend als we de berichten mogen geloven...
pi_49600611
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Competitie
2006/07 Villarreal 4 1 Primera División
pi_49600641
hij was geblesseerd daar.
pi_49600649
En hij moet naar Heerenveen
pi_49600737
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
hij was geblesseerd daar.
oh, wist ik niet
  maandag 21 mei 2007 @ 11:47:50 #277
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49600809
Ze hadden vorig jaar gewoon Larsson en Gio samen moeten halen Of alsnog want nu is Jorien weg
  maandag 21 mei 2007 @ 13:06:04 #278
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49603806
quote:
"Co en Feyenoord hebben overeenkomst"

Datum: 21-05-2007 Bron: FR-Fans.nl

In de papieren versie van Sp!ts staat dat Co Adriaanse en Feyenoord een mondelinge overeenkomst hebben. Er is nog niets op papier gezet, maar de oefenmeester heeft in zijn kennisenkring laten doorschemeren dat er vergaande afspraken gemaakt zijn.
Peter Bosz ontkent dit verhaal en noemt het ook in Sp!ts "klinkklare onzin".
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_49604375
Zou wel een domper zijn als hij niet komt toch. Straks komt Foeke Booy ofzo.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:23:05 #280
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49604405
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef DrDentz het volgende:
Zou wel een domper zijn als hij niet komt toch. Straks komt Foeke Booy ofzo.
Ik wil niet nog meer overgangsjaren
pi_49604574
Co pompt er ook wel een overgangsjaartje in. Als Co komt is Feyenoord volgend seizoen mijn cluppie
  maandag 21 mei 2007 @ 13:28:38 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49604622
Eerst bouwen aan een goed team etc. je kunt wle eens gelijk hebben alleen ik wil niet alleen maar overgangsjaren, ik wil weer meedoen om het kampioenschap!
  maandag 21 mei 2007 @ 13:32:59 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
  maandag 21 mei 2007 @ 13:38:48 #284
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49605020
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef DrDentz het volgende:
Co pompt er ook wel een overgangsjaartje in. Als Co komt is Feyenoord volgend seizoen mijn cluppie
Laten we dan maar extra hopen dat'ie wegblijft.
pi_49605147
Dan wordt het degradatie
pi_49605269
Adriaanse denkt na

Gepubliceerd op maandag 21 mei 2007

ALKMAAR (ANP) - Eind deze week is waarschijnlijk duidelijk of Co Adriaanse al dan niet de nieuwe trainer van Feyenoord is. Dat heeft zijn woordvoerder Willem Zeijlmans maandag desgevraagd laten weten.

,,Co wil zich niet laten opjagen. Maar hij weet natuurlijk ook wel dat Feyenoord geen maand kan wachten. Hij heeft waarschijnlijk deze week nog nodig om enkele zaken te bekijken en te bedenken. Ik denk dat hij er eind deze week uit is'', legde Zeijlmans uit.

Volgens de voormalige pr-man van AZ is van concrete belangstelling vanuit Engeland (Manchester City bijvoorbeeld) geen sprake. ,,Hij is niet officieel benaderd door welke club dan ook.''

Warm houden

Zeijlmans bevestigde dat Adriaanse, die zondag in Alkmaar het duel tussen AZ en Ajax (2-1) ongezien bijwoonde, inmiddels voor de tweede keer contact heeft gehad met Feyenoord. ,,Dat was een kort telefonisch onderhoud met technisch manager Peter Bosz. Hij wilde even het contact warm houden en bovendien enkele antwoorden geven op een paar vragen die Co had. Het is nu een kwestie van afwachten.''

Een zware delegatie van Feyenoord zocht Adriaanse vorige week op in Oekraïne waar hij net ontslag had genomen bij Metallurg Donetsk. Vrijwel iedereen in en rond de Rotterdamse volksclub ziet in de 59-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om de opgestapte Erwin Koeman op te volgen.

pi_49605364
Wow, nu krijg ik toch wel het gevoel dat hij echt komt
  maandag 21 mei 2007 @ 13:48:04 #288
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49605390
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt het degradatie
Whihi..
Zelfs Fritz Korbach weet dit nog wel naar de top5 te loodsen
  maandag 21 mei 2007 @ 13:48:23 #289
148493 Scofield
pi_49605399
quote:
Hey Merkie... ik wist niet dat jij ook Feyenoord-sup was..
,, It's impossible.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:15:52 #290
53267 TC03
pi_49606494
quote:
Adriaanse denkt na

Gepubliceerd op maandag 21 mei 2007
Ik ben geschokt.
pi_49606817
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik ben geschokt.
Nou zeg.
  maandag 21 mei 2007 @ 15:32:20 #292
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49609308
quote:
Kaartverkoop Port of Rotterdam Tournament Day 1 start 29 mei Afdrukken E-mail
zondag, 20 mei 2007

Bron: FR4Ever.nl

De kaartverkoop voor het Port of Rotterdam Tournament Day 1 start op dinsdag 29 mei 2007 om 9.00 uur voor (Seizoen) Clubcard-houders. Op woensdag 13 juni 2007 om 9.00 uur start de vrije verkoop. Er geldt dan geen clubcard verplichting meer. Van 29 mei tot en met 11 juni 2007 ontvangt u 50% korting op een toegangsbewijs. De prijsopgave volgt hieronder.
LET OP: Deze kaarten geven alleen toegang tot de eerste dag van het Port of Rotterdam Tournament. Dat is op vrijdag 3 augustus vanaf 18.30 uur. Liverpool speelt dan tegen Shanghai Shenhua. Feyenoord speelt die dag om 20.45 uur tegen FC Porto.

Prijzen 29 mei tot 11 juni 2007 (scc verplichting, 50% korting)

Korte zijde:
¤ 7,25 : Invaliden Y
¤ 15,00 : Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, E, EE, J, JJ
Lange zijde:
¤ 7,25 : Invaliden Z
¤ 12,50 : X1-X4
¤ 15,00 : Parterre W1-4, Parterre Z1-Z4
¤ 22,50 : CC
¤ 25,00 : A, BB, C, M, N, NN, O
Hoekvak:
¤ 15,00 : P, PP, DD
¤ 18,75 : D, K, V, VV

Prijzen 12 juni tot 2 augustus 2007 (vrije verkoop)

Korte zijde:
¤ 14,50 : Invaliden Y
¤ 30,00 : Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, E, EE, J, JJ
Lange zijde:
¤ 14,50 : Invaliden Z
¤ 25,00 : X1-X4
¤ 30,00 : Parterre W1-4, Parterre Z1-Z4
¤ 45,00 : CC
¤ 50,00 : A, BB, C, M, N, NN, O
Hoekvak:
¤ 30,00 : P, PP, DD
¤ 37,50 : D, K, V, VV
Dat is wel leuk, had ik nog niet aan gedacht, dat het 'dagkaarten' zijn in plaats van 'wedstrijdkaarten'. In Porto Shanghai ofzo heb ik niet echt interesse, maar Liverpool wil ik best zien
pi_49610214
Porto - Shanghai ga ik ook zeker ff kijken
  maandag 21 mei 2007 @ 15:58:09 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49610295
Ben dan op vakantie, meen ik
pi_49610369
Ik wil alles wel ff kijken. lauw alcoholvrij biertje erbij
pi_49610444
Stef Doedee naar RKC of FCDB.
pi_49610570
Welke club is meer concreet?
  maandag 21 mei 2007 @ 16:11:37 #298
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49610797
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB.
Football Club den Barcelona
pi_49610869
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Welke club is meer concreet?
RKC heeft de beste papieren, al heeft hij hier in de jeugd gespeeld. Maar ligt er ook aan of RKC handhaaft of niet...
pi_49610910
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:11 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Football Club den Barcelona
Fiets Club De Beentjes.
pi_49612534
Ziet er toch aardig uit dat toernooi voor een subtopper, Porto en Liverpool zijn niet de kleinste clubs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')