quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Pritt het volgende:
"Tijdens het kamp wordt er vier hele dagen getraind op de basiselementen van het voetbal. Het leuke is dat er wordt getraind op de echte ‘Feyenoord-manier’: dus met trainingsmiddelen waarmee hoofdtrainer Erwin Koeman ook traint."
http://www.feyenoord.nl/p(...)camp+zomer+2007.aspx
Ik moest lachen.
woordspelingquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef Keltie het volgende:
Geen pakkende titel
Maargoed, we hebben dan ook niet echt een titelpakkende selectie
Je bent niet de enige die moet lachenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Pritt het volgende:
"Tijdens het kamp wordt er vier hele dagen getraind op de basiselementen van het voetbal. Het leuke is dat er wordt getraind op de echte ‘Feyenoord-manier’: dus met trainingsmiddelen waarmee hoofdtrainer Erwin Koeman ook traint."
http://www.feyenoord.nl/p(...)camp+zomer+2007.aspx
Ik moest lachen.
Tja, het zijn allemaal spelers die bij clubs wegkomen die (eigenlijk) onder feyenoord staan. Zo ga je niet naar de top. Collen (Saidi en Bahia?) zal het ook allemaal wel goed gedaan hebben, bij NAC.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef BobbyHill het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging ook nog wel wat versterking gebruiken. Eigenlijk overal wel maargoed...
Is zo'n Sepp de Roover van Sparta geen goed idee? Ook voor de toekomst. Of Klavan van Heracles.Zullen niet zo heel veel kosten. Bij Roda achterin loopt er ook wel wat aardigs rond. De Fauw en Kah bijvoorbeeld.
Lijken me allemaal versterkingen ten opzichte van een Bahia, Collen of Saidi. En zo voorkom je ook dat je Drenthe en/of Lucius achterin moet plaatsen.
Ja, maar in het geval van jonge talenten is dat nou eenmaal zo. Het is juist de kunst om ze nu al op waarde te schatten, in plaats van wanneer ze te duur zijn en voor veel geld worden weggekaapt door een andere club. Spelers als Stam en Cocu zijn ook van kleinere clubs gekomen. Kuyt kwam ook slechts van Utrecht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tja, het zijn allemaal spelers die bij clubs wegkomen die (eigenlijk) onder feyenoord staan. Zo ga je niet naar de top. Collen (Saidi en Bahia?) zal het ook allemaal wel goed gedaan hebben, bij NAC.
Kunnen we misschien nog een leuk bedrag aan verdienenquote:'Roda opnieuw in markt voor Huysegems'
16/5/2007 16:51
Roda JC stelt pogingen in het werk om Stein Huysegems over te nemen van Feyenoord. De Limburgse club zou de onderhandelingen met de 24-jarige Belg inmiddels zijn gestart, meldt Dagblad De Limburger.
Het is de tweede keer dat Roda interesse toont in Huysegems. In 2003 lieten de Limburgers het oog ook al eens vallen op de linksbuiten, die toen nog uitkwam voor Lierse SK. Roda koos uiteindelijk voor diens ploeggenoot Arouna Koné.
Huysegems belandde kort daarop toch bij een Nederlandse club. Hij kwam drie seizoenen uit voor AZ, waarna hij afgelopen zomer de overstap maakte naar Feyenoord. Ondanks een wisselvallig seizoen speelde de Belg nog 25 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers.
En "de Bosveltjes "niet te vergeten....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Scofield het volgende:
Jongen...laten we gewoon zeggen, kijk we willen allemaal het beste met ons cluppie......Kwaliteit moet erkomen, en niet doorgaan met van die B-spelers. ik noem een:
Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli
Om Gharrie maar niet te vergeten. Wat een dropvoetballer.
Er moet nu echt wat gaan veranderen!!!
Waar zijn de Heusjes, de Frasers
, de de Wolfjes
, de Blinkers
, de Taumentjes
, en Dudekjes
.
Sorry, ik moest mijn frustratie ff kwijt.
Feyenoord Till I Die
Ik vindt dat je over een aantal spelers nog niet zoveel kunt zeggen. Heel Feyenoord heeft een klote seizoen achter de rug, en een aantal spelers zijn in de malaise meegegaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Scofield het volgende:
Jongen...laten we gewoon zeggen, kijk we willen allemaal het beste met ons cluppie......Kwaliteit moet erkomen, en niet doorgaan met van die B-spelers. ik noem een:
Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli
Om Gharrie maar niet te vergeten. Wat een dropvoetballer.
Er moet nu echt wat gaan veranderen!!!
Waar zijn de Heusjes, de Frasers
, de de Wolfjes
, de Blinkers
, de Taumentjes
, en Dudekjes
.
Sorry, ik moest mijn frustratie ff kwijt.
Feyenoord Till I Die
Mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vindt dat je over een aantal spelers nog niet zoveel kunt zeggen. Heel Feyenoord heeft een klote seizoen achter de rug, en een aantal spelers zijn in de malaise meegegaan.
Zo ook Buijs. Ik zie in Buijs in potentie een type Bosvelt, als hij tenminste de kans krijgt te groeien bij Feyenoord.
Hij kan het wel, dat heeft hij al laten zien bij Fc Groningen, dus laten we hem niet te vroeg afschrijven.
Net als dat sommigen de Guzman na één slecht seizoen alweer afschrijven.![]()
Castelen is toch ook één van onze beste aanvallers, dus snap niet waarom jij hem drama vindt eigenlijk. Hij is de meest dreigende speler van Feyenoord in de meeste wedstrijden. Al doet hij er vaak nog te weinig mee, maar dat geldt dit seizoen ook voor heel Feyenoord.
De overige spelers die je opnoemt kan ik wel mee instemmen inderdaad![]()
Hey KOMOP!!!! Laten we eerlijk zijn. FC Groningen mag toch niet vergeleken worden met ONS Feyenoord. Hij is veel te onbesuisd, en kwalitatief zeer beperkt. Ik vind dit echt een belediging voor Bosvelt die vergelijking.. en nog velen met mij!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ook Buijs. Ik zie in Buijs in potentie een type Bosvelt, als hij tenminste de kans krijgt te groeien bij Feyenoord.
Hij kan het wel, dat heeft hij al laten zien bij Fc Groningen, dus laten we hem niet te vroeg afschrijven.
Guzman ware TOPPER!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Net als dat sommigen de Guzman na een slecht seizoen alweer afschrijven.![]()
Bij gebrek aan beter ja!!! Ik vind hem niets beter dan Vincken hoor. ok hij is sneller maar van de 10 aanvallen, speelt hij 8 in de voet van een tegenspeler.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Castelen is toch ook een van onze beste aanvallers
Buijs is inderdaad nog niet op het niveau Bosvelt, maar ik denk wel dat hij er kan komen hoor, dit seizoen was hij inderdaad niet geweldig maar dat komt door tal van factoren, en bovendien is hij nog jong. Dat hij van Fc Groningen afkomt wilt niets zeggen, Fc Groningen werd vorig jaar 5de en heeft dus echt wel spelers rondlopen die wat kunnen, of een topper in potentie zijn. Buijs is volgens mij niet direct een topper in potentie maar wel een hele dragende speler die voorop gaat in de strijd en daarmee een team op sleeptouw zou kunnen nemen. Net als Bosvelt dus.quote:Hey KOMOP!!!! Laten we eerlijk zijn. FC Groningen mag toch niet vergeleken worden met ONS Feyenoord. Hij is veel te onbesuisd, en kwalitatief zeer beperkt. Ik vind dit echt een belediging voor Bosvelt die vergelijking.. en nog velen met mij!!!
Zijn we het daar over eens!quote:Guzman ware TOPPER!
Castelen heeft vorig seizoen toch ook zo'n 14x gescoord meen ik? Hij zit bovendien in Jong Oranje, ik vindt hem een waardig vervanger van Kalou hoor, al moet Castelen nog wel meer rendement leren halen uit zijn acties, en hij is soms wat lui maar ik vindt hem toch één van de betere vleugelaanvallers in de Nederlandse competitie.quote:Bij gebrek aan beter ja!!! Ik vind hem niets beter dan Vincken hoor. ok hij is sneller maar van de 10 aanvallen, speelt hij 8 in de voet van een tegenspeler.
voor mij geldt hetzelfde al kom ik iets minder lang in De Kuipquote:Geloof me, ik kom al 15 jaar in de kuip... Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n zooitje ongeregeld gezien!!!
Dat is dan wel netjes.. zou er nog eens bij moeten komen dat ie 150.000 had gekregenquote:Leo Beenhakker heeft zich aan zijn woord gehouden. De bondscoach van het nationale elftal van Polen was door Feyenoord aangesteld als interim-trainer om de club door de play-offs voor een Europees ticket te loodsen, maar de ploeg werd door FC Groningen over twee wedstrijden uitgeschakeld. Beenhakker liet eerder weten volgens het principe 'no cure no pay' aan de slag te gaan bij zijn jeugdliefde.
Mocht hij er niet in slagen Feyenoord aan een UEFA Cup plaats te helpen, dan wilde hij daarvoor geen beloning. ,,Ik heb er een week lang veel tijd in gestoken, het gehoopte resultaat is er niet en dan wil ik daar niet voor betaald krijgen", aldus Beenhakker in het Algemeen Dagblad.
quote:Radio Rijnmond meldt dat Pierre van Hooijdonk woensdagavond al direct zijn debuut heeft gemaakt voor het elftal van Oud Feyenoorders. Hij scoorde maar liefst drie goals in de vriendschappelijke wedstrijd tegen de amateurs van vv Zundert. Maandag komen op TV Rijnmond beelden van het duel.
quote:Adriaanse keert Metallurg de rug toe
17/5/2007 11:15
Co Adriaanse is per direct vertrokken bij Metallurg Donetsk. De oefenmeester is van mening dat er dit seizoen niets meer is te winnen bij de Oekraïense club en maakt plaats voor een nieuwe trainer.
Adriaanse is pas een paar maanden aan het roer bij Metallurg. Hij stapte in het Oost-Europese avontuur, terwijl de competitie in Oekraïne al halverwege was. De coach zat zonder club, nadat hij aan het begin van het seizoen ontslag had genomen bij FC Porto.
Onder de Nederlandse leiding, Chris Kronshorst en Jan Olde Riekerink gingen als assistent-trainers aan de slag, slaagde Metallurg er niet in de middenmoot te ontstijgen. De club bezet de elfde plaats in een competitie met zestien teams.
Dat Adriaanse weer zonder club zit, is mogelijk goed nieuws voor Feyenoord. De 59-jarige coach is nadrukkelijk in beeld bij de Rotterdamse club om de opvolger te worden van de opgestapte Erwin Koeman.
Zal ie wel gezellig bij Feijenoord aan de slag gaan..quote:
Het Feyenoord bestuur is niet daadkrachtig genoeg. Dat zie je wel weer. Ze hadden allang een coach moeten hebben. Ajax doet intussen slimme transfers door Bakircioglu voor relatief weinig geld aan te trekken. En wat doen wij? Helemaal niets.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben ook voor sollied... Waarom komt die nou niet en moet die neus ons helpen...
True, hoewel ze natuurlijk wel moeten afwachten wie de coach is. Zeker in het geval van Co, want die gaat gewoon zijn eigen weg. Straks zit hij het helemaal niet zitten in die spelers.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het Feyenoord bestuur is niet daadkrachtig genoeg. Dat zie je wel weer. Ze hadden allang een coach moeten hebben. Ajax doet intussen slimme transfers door Bakircioglu voor relatief weinig geld aan te trekken. En wat doen wij? Helemaal niets.
Je was me te snel af. Ik wou ook hetzelfde neerzettn namelijk. Maar wat jij zegt DatMeenJeNiet, als Co komt dan slaat die zn eigen weg in qua spelers etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
True, hoewel ze natuurlijk wel moeten afwachten wie de coach is. Zeker in het geval van Co, want die gaat gewoon zijn eigen weg. Straks zit hij het helemaal niet zitten in die spelers.
Jank niet zo. Adriaanse is gewoon een uitstekende coach en dat is wat Feyenoord nodig heeft. Dat gejank om iets dat uit Amsterdam komtquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben ook voor sollied... Waarom komt die nou niet en moet die neus ons helpen...
Die gast wilde niet eens naar PSV, laat staan naar Feyenoord. Je kan wel alles afschuiven op t bestuur, maar als er meerdere clubs aankloppen zal feyenoord er meestal naast grijpen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat hij Bakircioglu er best bij had willen hebben. Alles beter dan dat er nu loopt. Voor 1.3 miljoen kun je zo'n speler niet laten lopen.
Als je het niet probeert lukt het nooit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die gast wilde niet eens naar PSV, laat staan naar Feyenoord. Je kan wel alles afschuiven op t bestuur, maar als er meerdere clubs aankloppen zal feyenoord er meestal naast grijpen.
inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, Adriaanse is beschikbaar. Grijp je kans.
Die gast speelde bij een goed spelend Twente. Gaan volgend jaar Europees spelen. Waarom zou hij dan een stapje omlaag gaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als je het niet probeert lukt het nooit.
AD.nlquote:Feyenoord en Adriaanse in gesprek
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Feyenoord heeft een eerste gesprek gevoerd met Co Adriaanse om trainer te worden in de Kuip.
+ afbeelding vergroten Co Adriaanse: ,,Nee ik geef geen interview." FOTO PRO SHOTS
De bal ligt bij de 59-jarige coach, die eerste keus is om Erwin Koeman op te volgen. ,,Ik kan niet ontkennen dat er zeer recent contact is gezocht en is geweest tussen Feyenoord en Co,’’ stelt vertrouwensman/adviseur Willem Zeijlmans namens Adriaanse, die vanochtend bekend maakte dat hij per direct is gestopt als trainer van Metallurg Donetsk in Oekraïne.
Zeijlmans benadrukt met klem dat beide zaken los staan van elkaar.
,,De beslissing om in Donetsk te stoppen is genomen in overleg met het clubbestuur. Dat heeft Co een nieuwe contractaanbieding gedaan, waartegen hij deze week nee heeft gezegd.
Omdat dit seizoen bijna ten einde is en de nieuwe competitie al half juli begint, wil de president graag zo snel mogelijk een nieuwe trainer voor de groep hebben. Aan zijn vraag of Co en zijn assistenten al per direct plaats wilden maken, hebben ze gehoor gegeven.
In de laatste vier weken van dit seizoen is er niks meer te winnen of te verliezen. Co gaat zich nu beraden op zijn toekomst, die wat hem betreft volledig open ligt.’’
Over de inhoud van het gesprek met Feyenoord wil het kamp Adriaanse geen mededelingen doen. Het gesprek heeft de afgelopen twee dagen plaats gevonden.
Co komt hoor.... Niet Henk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Als er een keer niet gewonnen wordt ligt het aan de grasmat..![]()
Nice nice. 4-3-3, driehoekjes, heeerlijk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:41 schreef venomsnake het volgende:
Als Co naar Rotterdam komt dan gaat ie drie jaar lang bouwen aan de Ajax stijl () , dominant voetbal op de helft van de tegenstander.. Niks hard werken voor de poen, maar elegant combinatievoetbal, en als er een keer niet gewonnen wordt ligt het aan de grasmat..
![]()
Lekker los gaan en vandalisme plegen op het Leidsepleinquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef JoeyT het volgende:
Co: "Wij willen weer strijden om het kampioenschap en minimaal europees voetbal halen. Op naar het leidse, euh Coolsingel!!!!!!"
Hehhehehequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lekker los gaan en vandalisme plegen op het Leidseplein![]()
Adriaanse mag komen, Greene, Tiendalli en Charisteas moeten van mij gewoon opbokken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jank niet zo. Adriaanse is gewoon een uitstekende coach en dat is wat Feyenoord nodig heeft. Dat gejank om iets dat uit Amsterdam komt![]()
Maar dat heeft neem ik aan weinig met Amsterdam te maken en des te meer met de kwaliteitquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Adriaanse mag komen, Greene, Tiendalli en Charisteas moeten van mij gewoon opbokken.
Goede trainer hoor, maar ga nu niet in wonderen geloven..quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel feyenoorders gaan klagen mogen ze de titel winnen volgend jaar onder Co
tja, we mogen jullie niet uitlachen op het forum, maar ook niet zeggen dat het jammer is voor feyenoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef BobbyHill het volgende:
Medelijden van Ajacieden, daar zou ik pas de schurft van krijgen.
gewoon wegblijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:03 schreef shayolo het volgende:
[..]
tja, we mogen jullie niet uitlachen op het forum, maar ook niet zeggen dat het jammer is voor feyenoord.![]()
van FR-fanaticquote:Co Adriaanse, Spraakmakende perfectionist
De succesvolle leidsman Co Adriaanse is een van de parels van het Nederlands trainerslegioen. Dankzij zijn grote kracht, zijn karakter en voetbalbeschouwing wist hij tot op heden diverse sportieve successen te behalen, daarnaast streeft de oefenmeester naar aanvallend en attractief voetbal. Toch blijkt dat Co zijn kracht tegelijk zijn grote zwakte betekent, zijn visie en handelswijze komt soms tot een botsen met zijn werkgever wat tot een breuk met de desbetreffende club leidt.
Adriaanse stelde van jongs af al het doel op om profvoetballer en gymleraar te worden. Dit doel werd dan ook al snel bewerkstelligd. Op zijn zeventiende tekende hij een contract bij De Volewijckers waar hij zes jaar als voorstopper fungeerde. Na zijn periode bij de Amsterdamse club verhuisde hij naar FC Utrecht. Bij de laatstgenoemde club ging de Utrechtse club en Adriaanse met een conflict uit elkaar. Dat conflict tekende al vroeg een van de eigenschappen die later garant zouden staan voor zowel successen als flinke zeperds. Co lichtte in een vraaggesprek met Niko Stammens en Johan Zoutberg het arbeidsconflict toe:
”Op mijn zeventiende werd ik profvoetballer. Toen ik negentien was wilde ik aanvoerder worden en ik wilde in de spelersraad. Dit werd ik omdat ik goed kan lullen. Ik wilde ook naar de eredivisie maar ze wilden mij niet kwijt. Ik ben naar het bestuur gegaan en ik heb gezegd dat ik zou stoppen als ze mij niet lieten gaan. Dat gebeurde en ik ging naar FC Utrecht. Daar wilde ik ook aanvoerder worden en dat werd ik ook. Toen wilde ik meer gaan verdienen. Ik zei dat als ik het niet kreeg ik zou stoppen en dat deed ik dan ook. Na een jaar wilden ze mij weer terug maar dat wilde ik niet.”
adriaanse.jpg
In een korte periode als gymleraar paste hij handelswijzen toe die later zijn doorgang kregen bij het voetbal. Zo boekte hij progressie in de omgang met zijn leerlingen wat waardevol was in de omgang met zijn voetballers. Want later zou blijken dat misschien bepaalde figuren in de voetbalwereld hem uitkotsen maar zijn spelers waren vaak overwegend positief. Ondanks zijn sancties vanwege het niet uitvoeren van meegekregen taken.
Met het geven van les behaalde Co zijn bevoegdheid om de functie als professioneel voetbaltrainer te bekleden. De kersverse voetbaltrainer begon zijn carrière bij de amateurclub Zilvermeeuwen. Al snel verkaste hij naar de voorganger van FC Zwolle, bekend als PEC Zwolle. Met de Zwollenaren wist hij naar de Eredivisie te promoveren. Het zelfde kunstje flikte hij enkele jaren bij ADO Den Haag opnieuw. Naast zijn actieve loopbaan als trainer bezetelde Adriaanse tevens een bestuurlijke functie bij Ajax. Tijdens de periode van vijf jaar als hoofdopleidingen (1992-1997) kreeg hij veel waardering vanwege zijn aandeel in de sportieve successen van de Amsterdammers destijds.
Adriaanse: ”Ik ben wel fan van de speler Cruijff, maar niet als trainer, omdat hij zijn Nederlands niet goed beheerst. Als Jantje Appelsap iets raars zegt, zeg je niet: Dat is Appelsapiaans. Dan zeg je: hij is niet naar school geweest.”
Co Adriaanse maakt helemaal furore door met het bescheiden Willem II maar liefst op de tweede plek in de eredivisie te eindigen. Voor het eerst in de geschiedenis mochten de Tricolores zich opmaken voor de UEFA Champions-League. Door deze successen verdiende de geboren Amsterdammer een overgang naar Ajax. Adriaanse voldeed precies aan het opgestelde profiel van het bestuur van de Godenzonen vanwege zijn voorkeur voor aanvallend voetbal. Dit aanvallend voetbal kreeg ook met succes zijn doorgang. Met nog een half seizoen voor de boeg stonden de Amsterdammers op de eerste plek. Maar ondanks dit succes verliep het intern verre van gezellig, de omgang van Adriaanse met culthelden van de club, Johan Cruijff en Marco van Basten, was slecht. Dit weegde zwaar voor de Ajax directie, zij durfden niet de rug naar zijn clubhelden toekeren en het besloot Adriaanse accuraat te ontslaan. Door het ontslag was de stempel van opnieuw een trainer die Ajax geen positieve stimulans kan geven snel gedrukt. Dit is opmerkelijk want de toekomst zag er goed uit en dankzij het ietwat harde bewind van Co Adriaanse liep het elftal als vanouds.
Het bewind van de besproken trainer doet denken aan de benadering van Rinus Michels. Michels leidde Ajax aan het eind van de jaren vijftig naar het professionalisme, waar nodig met harde hand. Ook Adriaanse verwacht een topmentaliteit van zijn spelers, wanneer dit niet gewaarborgd wordt volgen sancties. In Co zijn periode bij Ajax legde hij spelers soms hilarische straffen op, zo kreeg Arveladze rondjes kleedkamer-persruimte-spelershome-kleedkamer opgedragen nadat de aanvaller tegen de afspraak in niet op een persconferientie was verschenen. Daarnaast heeft Adriaanse net als Rinus Michels de functionaliteit van een speler hoog in het vaandel. Tijdens de gouden jaren van Ajax gooide de Generaal destijds sterspeler Piet Keizer accuraat op de bank, een flinke schok voor een speler met een dergelijke sterallure. Ook Co deinst niet terug voor een dergelijke ingreep.
Het prompte ontslag van Adriaanse maakte flink wat los bij de Amsterdammer. Na een half jaar van rust besloot de oefenmeester opnieuw een spelersgroep te gaan leiden. Hij kreeg de leiding over het ambitieuze AZ. Met de rijke Scheringa aan het roer wilden de Alkmaarders van een middenmoter een topclub maken. Met attractieve voetbal wat gepaard ging met een hoge amusementswaarde zette Co Adriaanse het proces om een topclub te worden met een stroomvaart in. Zo haalde AZ respectievelijk de vijfde en de derde plek, daarnaast werden de halve finales van de UEFA-Cup bereikt. Helaas voor zijn kompanen werden zij in de slotminuut van de zinderende wedstrijd uitgeschakeld door Sporting Lissabon.
Bij AZ werkte de leidsman helemaal aan zijn naamsbekendheid. Op menig persconferentie haalde hij zijn lachers op zijn hand met zijn anekdotes en voorspellingen. Zo introduceerde hij de termen: ‘scorebordjournalistiek’, ‘kaaskijkers’ en ‘woonerfvoetbal’. Tijdens zijn afscheidsseizoen bij AZ dreigde alles in de soep te lopen, wedstrijd op wedstrijd ging mis, terwijl AZ nog winterkampioen was geworden. Dit wilde Adriaanse niet over zich heen laten komen en hij besloot in te grijpen. Na een uitwedstrijd mocht zijn gehele selectie naar Alkmaar terug lopen. De vermeende strengheid van de trainer begon een van zijn handelsmerken te worden. Dit handelsmerk stelde Adriaanse bij FC Porto in een goed daglicht, de directie van Os Dragões vreesde een neerwaartse spiraal na het vertrek van Jose Mourinho en aasden op de manager. Adriaanse kon zich opmaken voor een carriere in Portugal.
Bij FC Porto kreeg de trainer een moeilijke tijd te verwerken. De Portugezen zijn liefhebbers van defensief voetbal wat o.a. Mourinho hen voorschotelde. Adriaanse, een fervent aanhanger van offensief voetbal verkoos zijn speelstijl dan ook boven het verdedigende spel. Dit leidde tot veel kritiek naar de trainer, vooral nadat Porto in de eerste ronde van de Champions League werd uitgeschakeld. Toch hield Adriaanse voet bij stuk, en succesvol. FC Porto werd met aanvallend voetbal op 22 april 2006 kampioen van Portugal. Daarnaast won de prestigieuze club ook de Taça de Portugal en de Supercup. Ondanks dit daverend succes kwam het opnieuw tot een vertrouwensbreuk met Adriaanse en FC Porto. De trainer had nog het loon van enkele maanden tegoed en eiste daarnaast een goede vervanger voor de aanvalsleider Benni McCarthy die naar Blackburn Rovers verkaste. De directie van de Portugese club kon aan beiden eisen niet voldoen vanwege gebrek aan geld, hierop besloot Adriaanse samen met zijn trouwe assistent Jan Olde Riekerink op te stappen.
Adriaanse in 2005: “Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo’n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord.”
Na zijn avontuur in Portugal kreeg hij voor een bepaalde tijd het tamelijk onbekende Metalurg Dontsk uit Oekraïne onder zijn hoede. Met Jordi Cruijf als een van zijn selectieleden presteert Metalurg naar behoren.
Een terugkeer op de Nederlanse velden is komend seizoen zeker niet uitgesloten, ondanks zijn eerdere uitspraken over Feyenoord denkt Co Adriaanse serieus na over een vertrek naar Feyenoord. De club uit Rotterdam-Zuid presteert dit jaar opnieuw ondermaats en een trainer die een selectie op scherp kan zetten is vurig gewenst. Met zijn gedrevenheid en enigszins perfectionisme is Adriaanse de aangewezen man om de Stadionclub van zijn ondergang te besparen. Toch is het de vraag of zijn visie en handelswijze met zwaargewichten in de club zoals Peter Bosz niet opnieuw voor een breuk gaan zorgen.
Dikgedrukte zou wel mooi zijn natuuriljk, minder invloed voor 'de-vriendjes-van'...quote:Feyenoord: Het eisenpakket van Adriaanse
eisen_co_adriaanse.gif
Het is algemeen bekend dat Feyenoord en Co Adriaanse in gesprek zijn over de mogelijke komst naar De Kuip. Maar reken maar dat Co Adriaanse zijn eisen stelt. En dat is maar goed ook!
Co Adriaanse lijkt naar Feyenoord te komen. Beide partijen erkennen publiekelijk dat ze in gesprek zijn. Maar kan Feyenoord tegemoet komen aan de eisen van de gelouterde trainer? En hier gaat om meer dan enkel een mooi salaris. Feyenoord zal de trainer duidelijkheid moeten geven. De ervaren Adriaanse zal zekerheden en bevoegdheden eisen. Al eerder vertrok Adriaanse bij FC Porto met heel zijn technische staf toen beloofde versterkingen (spitsen) niet werden aangetrokken wegens geldgebrek. Uit zijn Ajaxtijd weet hij ook hoe sterk de media en de vijfde colonne kunnen zijn.
De eisen van Co Adriaanse zullen ongeveer de volgende zijn:
- Een eigen technische staf
- Een hoofdrol in het saneringsbeleid van de selectie
- Een scorende spits
- Ervaring op het middenveld (Van Bronckhorst?) en verdediging.
- Harde euro's, geen loze beloften.
- De vrije hand om de selectie te kneden.
- Geen vage rol van Wim Jansen & friends.
- Directe invloed op de jeugdopleiding en beleid.
Het is de vraag of Feyenoord Co Adriaanse tegemoet kan komen in deze eisen. Deze zullen namelijk leiden tot het vertrek van diverse 'vertrouwde krachten', die mede verantwoordelijk zijn voor het verval van Feyenoord. Voor minder zal Co Adriaanse het echter niet doen. Hij wil 'zijn Feyenoord' kneden met harde hand en heldere visie. Niets meer en zeker niets minder.
Als dit lukt heeft het Legioen enig zicht op het broodnodige herstel van de geliefde volksclub. Zo niet, dan moeten het Legioen zich gaan afvragen of dit Feyenoord wel geholpen kan worden.
hoezo inconsequent? Liever nog een jaar of 3 in de middenmoot eindigen met eigen jeugd en wat niet-joodse aanvullingen dan mee doen om de titelquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Adriaanse mag komen, Greene, Tiendalli en Charisteas moeten van mij gewoon opbokken.
Nou nee, liever niet. Laat die "joden" maar fijn blijven en het niveau wat omhoog tillen totdat de eigen jeugd het kan overnemen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef Tyno81 het volgende:
[..]
hoezo inconsequent? Liever nog een jaar of 3 in de middenmoot eindigen met eigen jeugd en wat niet-joodse aanvullingen dan mee doen om de titel
Ik begrijp hem wel. Ik zou me ook niet uit een dal laten helpen door m'n aartsvijand. Heeft gewoon te maken met trots.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou nee, liever niet. Laat die "joden" maar fijn blijven en het niveau wat omhoog tillen totdat de eigen jeugd het kan overnemen.
Een beetje uit haat en nijd liever in de middenmoot willen eindigen pfff![]()
Halen.quote:Wigan niet verder met De Zeeuw
Arjan de Zeeuw verdedigt volgend seizoen niet meer de kleuren van Wigan Atheltic. Nieuwbakken manager Chris Hutchings zag geen heil meer in een verdere samenwerking met de geroutineerde Nederlander.
De 37-jarige De Zeeuw is in het bezit van een aflopend contract en kan deze zomer dus gratis naar een andere club verhuizen. "Hij is een van de meest professionele spelers waarmee ik ooit gewerkt heb. Ik wens hem veel geluk", reageert Hutchings tegenover de clubsite.
37quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Halen.
Contract voor één seizoen.![]()
De Zeeuw is beter dan alle verdedigers van Feyenoord bij elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
37
dan kan je net zo goed pierre nog een jaartje houden
Aartsvijand...trots...we hebben het over sport. Voetbal is oorlog zeggen ze dan wel, maar ik vind het dus echt te ver gaan om dat zo diep in je te laten knagen en haatgevoelens op te laten roepen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:15 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Ik zou me ook niet uit een dal laten helpen door m'n aartsvijand. Heeft gewoon te maken met trots.
Nee, een vrouwquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Aartsvijand...trots...we hebben het over sport. Voetbal is oorlog zeggen ze dan wel, maar ik vind het dus echt te ver gaan om dat zo diep in je te laten knagen en haatgevoelens op te laten roepen.
Maja, ik ben dan ook een kuthippie![]()
Sssst, straks mag ik niet meer meepratenquote:
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Halen.
Contract voor één seizoen.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef Innocence het volgende:
[..]
Dat meen je niet...
Heb 'm daar zien spelen, raakte echt geen bal...
En het halve seizoen out. Maar je wilt Wigan dus met Feyenoord vergelijken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Die vent is de meest belangrijke schakel in de verdediging van Wigan.
Vandaar de 17e plek.quote:
Een verdediger die het in de PL goed doet zal in Nederland niet misstaan.quote:Maar je wilt Wigan dus met Feyenoord vergelijken?![]()
Om de spelers op hun rechten, maar vooral hun plichten te wijzen natuurlijk!quote:
Getver, die wil ik echt niet zin bij Feyenoord. Coquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Om de spelers op hun rechten, maar vooral hun plichten te wijzen natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef patrickt37 het volgende:
Mooi om te zien hoe de Feyenoorders hunkeren naar een trainer met een groot Ajax verleden.
Nog eventjes en Feyenoord is een sattelietclub van Ajax.
en als het dan slecht gaat met 020 komen jullie naast onze beste spelers ook publiek halen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef patrickt37 het volgende:
Mooi om te zien hoe de Feyenoorders hunkeren naar een trainer met een groot Ajax verleden.
Nog eventjes en Feyenoord is een sattelietclub van Ajax.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef Innocence het volgende:
[..]
Dat meen je niet...
Heb 'm daar zien spelen, raakte echt geen bal...
i rest my casequote:Geslacht: Vrouw
Die wordt hoofd jeugdopleiding bj Ajax.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij Olde Riekerink dan meeneemt. Die man past totaal niet bij Feyenoord.
Ik geloof nooit dat Ajax het niveau gaat halen van 010.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en als het dan slecht gaat met 020 komen jullie naast onze beste spelers ook publiek halen?![]()
Ik denk maar even terug aan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Ajax het niveau gaat halen van 010.
Toen hadden we de JC schaal, beker, en voorronde CL.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk maar even terug aan vorig seizoen.
Helemaal niets plus een 'troostprijs'?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toen hadden we de JC schaal, beker, en voorronde CL.
Toch wel een verschil met "helemaal niets"
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Helemaal niets plus een 'troostprijs'?
Kortzichtigheid troef of niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toen hadden we de JC schaal, beker, en voorronde CL.
Toch wel een verschil met "helemaal niets"
Dat was gelijk aan Feyenoord dit seizoen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk maar even terug aan vorig seizoen.
Ansich ontloopt het elkaar niet bijster veel nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat was gelijk aan Feyenoord dit seizoen?
Behalve dat Ajax wel door de groepsfase kwam zonder problemen, wel de beker won, wel de CL voorronde haalde(en dus europees) en de JC schaal(quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ansich ontloopt het elkaar niet bijster veel nee.
Je ziet het verkeerd; dat is juist het teken dat we zijn beleidsplan hard nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom heeft die Bosz niet door dat jullie hem niet moeten? Zeker als het slecht gaat met de club, dan zou je kerel genoeg moeten zijn om de hand in eigen boezem te steken en op te stappen.
Hij heeft het wel door.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom heeft die Bosz niet door dat jullie hem niet moeten? Zeker als het slecht gaat met de club, dan zou je kerel genoeg moeten zijn om de hand in eigen boezem te steken en op te stappen.
Wij zijn de groepsfase ook goed doorgekomen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Behalve dat Ajax wel door de groepsfase kwam zonder problemen, wel de beker won, wel de CL voorronde haalde(en dus europees) en de JC schaal() haalde?
Maar niet mans genoeg om op te stappen. Erg triest.quote:
Waren jullie maar vijfde geeindigdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wij zijn de groepsfase ook goed doorgekomen?
Competitie was 1 groot drama.
Playoffs.. Ze zijn 'gewoon' 5de geeindigd.
Beker.. Ook altijd leuk, doen ze altijd minderwaardig over want het is maar een troostprijs, maar zodra ze 'em winnen vieren ze het alsof ze de C(?)L hebben gewonnen
als ajax ooit nog de uefacup wint zullen ze ook gematigd blij zijn, is immers geen clquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wij zijn de groepsfase ook goed doorgekomen?
Competitie was 1 groot drama.
Playoffs.. Ze zijn 'gewoon' 5de geeindigd.
Beker.. Ook altijd leuk, doen ze altijd minderwaardig over want het is maar een troostprijs, maar zodra ze 'em winnen vieren ze het alsof ze de C(?)L hebben gewonnen
Ik zeg niet dat het een troostprijs is, het ding is een prijs. Maar zo word er in Mokum wel naar gekeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waren jullie maar vijfde geeindigdBeker is zeker geen troostprijs. Wanneer wonnen jullie hem eigenlijk voor het laatst?
Mjah, schraligheid troef in Mokum.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als ajax ooit nog de uefacup wint zullen ze ook gematigd blij zijn, is immers geen cl
Relax eens kerel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een troostprijs is, het ding is een prijs. Maar zo word er in Mokum wel naar gekeken.
Valt geen 'discussie' mee te voeren.
maar wel minachtend doen tegenover andere clubs/supporters als die ze winnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Alle bekers en schalen zijn welkom. Daar speel je immers voor.
zij hadden toen 60 punten, wij zijn nu geeindigd op 53 punten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat was gelijk aan Feyenoord dit seizoen?
Hmmmm,kan best zijn.Maar goed,jullie zeggen elk jaar dat jullie Europa gaan veroveren en we weten allemaal hoe dat de laatste jaren is afgelopen.Wanneer komt jullie "uitschieter" in Europa???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, die UEFA-Cup van jullie was een mooie, maar slechts een uitschieter. Probeer maar weer de top te halen en dan wat constanter te spelen zodat wij ook weer eens echt aan de bak moeten.
Gewoon zo vriendelijk proberen te zeggen: "rot op "quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:06 schreef Maikalo het volgende:
Toch grappig dat je al die aasgieren hier vorig jaar niet zag![]()
quote:
Anti Co-shirt te koop
De onderhandelingen met Co Adriaanse als nieuwe trainer van Feyenoord houden de gemoederen onder supporters danig bezig. Via de website 'The Cargawar Chronicle' is inmiddels een anti Co-shirt te koop. Het shirt - te koop voor 20 euro en binnen enkele werkdagen thuisbezorgd - wordt aangeprezen met onderstaande tekst:
Feyenoord moet zijn Rotterdamse identiteit terugkrijgen. Optyfen met Co-hen Adriaanse. Liever als echte Ketelbinkies op de 14e plaats eindigen dan eerste met een snavel aan het roer!
De webshop van 'The Cargawar Chronicle' is via onderstaande link te bereiken
Triest zeg.....quote:
idd jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Triest zeg.....
Vooral die zin dat ze liever 14e worden met "echte" Feyenoorders zoals Gullit zeker ofzo ?![]()
Nou succes met degradatie-voetbal. Ik geef het op.quote:
een knusse sfeer? ik kom niet naar het voetbal voor een knusse sfeerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:40 schreef belanov het volgende:
Mensen die degradatievoetbal willen zien met echte Rotterdamse jongens in een knusse sfeer zonder gloryhunters kunnen het best bij Excelsior terecht denk ik...![]()
wel voor een grimmige sfeer?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
een knusse sfeer? ik kom niet naar het voetbal voor een knusse sfeer![]()
Als de supporters eens niet zo janken, dan komt het miss nog eens goed. Al die acties altijd en zoquote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Als de supporters eens niet zo janken, dan komt het miss nog eens goed. Al die acties altijd en zo
denk en hoop het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef BVO het volgende:
Ik vrees dat het 'gewoon' Dikkie Dick wordt.
Noooooooooooquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef BVO het volgende:
Ik vrees dat het 'gewoon' Dikkie Dick wordt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Als de supporters eens niet zo janken, dan komt het miss nog eens goed. Al die acties altijd en zo
je moet niet zo zwart/wit kijken, er is ook een tussenwegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gewoon kopen, zitten en na iedere nederlaag vrolijk weglopen.
Niet gelijk naar huis, maar eerst even langs de fanshop om een nieuwe Feijenoordbadjas of Feijenoordslip te kopen en dan gezellig naar huis.
Stel je voor, dat je betrokken bent bij je clubbie.. Tss..
![]()
Doet mij die Noor (Trond Sollied) dan maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je moet niet zo zwart/wit kijken, er is ook een tussenweg
ik wil ook geen joden bij de club
en als het dan toch moet, laat het er dan een zijn die wél kwaliteiten bezit en Feyenoord verder kan helpen, Adriaanse dus
tja, tot 2 weken terug had ik nog nooit van de beste man gehoord, laat staan over z'n kwaliteiten/aanpakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doet mij die Noor (Trond Sollied) dan maar.
Ook kwaliteit. Goed gedaan bij een VERGELIJKBARE club als Feijenoord (Club Brugge). Geen Jood.
![]()
Ik kende hem al langer dan vandaagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tja, tot 2 weken terug had ik nog nooit van de beste man gehoord, laat staan over z'n kwaliteiten/aanpak
als ie vergelijkbaar is met Adriaanse is hij 1e keus natuurlijk
quote:Trond Sollied (29 april 1959 - Mo i Rana) is een voormalig Noorse voetballer. Tijdens zijn spelerscarrière voetbalde hij voor de Noorse clubs Mo IL, Vålerenga IF,Rosenborg BK en Bodø/Glimt. Hij speelde ook 15 keer voor de Noorse nationale ploeg, waarin hij 1 keer scoorde. In 1993 zette hij een punt achter zijn carrière en begon hij een carrière als trainer. Met het 4-3-3 systeem behaalde hij verschillende nationale landstitels en bekers. Momenteel zit hij zonder club, nadat hij ontslagen werd bij het Griekse Olympiakos.
[bewerk] Biografie
Tijdens zijn spelerscarrière voetbalde hij voor de Noorse clubs Mo IL, Vålerenga IF,Rosenborg BK en Bodø/Glimt. Hij speelde ook 15 keer voor de Noorse nationale ploeg, waarin hij 1 keer scoorde. Hij begon zijn trainerscarrière in 1992 als speler-trainer bij Bodø/Glimt in. De ploeg werd kampioen in de 1. divisjon, de Noorse tweede klasse. Het jaar erop eindigde Bodø/Glimt meteen 2de in de Tippeligaen en won het de Noorse beker. Eind 1993 stopte Sollied met voetballen en werd hij full-time coach. Na een meningsverschil met de spelers en het bestuur werd hij in 1996 ontslagen. In 1997 werd hij bij Rosenborg BK assistent-trainer van Nils Arne Eggen. Een jaar later werd hij hoofdtrainer toen Eggen een jaar pauze nam. Beide seizoenen werd Rosenborg BK landskampioen.
In 1999 kwam Sollied in België terecht, hij werd meer bepaald trainer van AA Gent. Een knap seizoen leverde hem een overstap naar Club Brugge op. De manier waarop die transfer verliep liet een wrange nasmaak achter bij de Gentenaren. Met Brugge werd hij 2 keer landskampioen, won hij 2 keer de beker en 2 keer de super cup. Hij werd er bekend als een coach die altijd ijzig kalm met een notitieboekje op de bank zat en vaak uitpakte met oneliners. Één van zijn grootste successen met Club Brugge was de 0-1 overwinning in de Champions League op het veld van AC Milan op 22 oktober 2003. In de zomer van 2005 kwam na 5 jaar abrupt een einde aan zijn samenwerking met Club Brugge. Terwijl Sollied op vakantie was in Griekenland, lekte er in de Belgische pers een videoboodschap uit waarop hij aankondigde dat hij trainer zou worden bij Olympiakos. Sollied zei dat de video eigenlijk pas mocht vertoond worden nadat hij voor de Griekse club getekend had, maar het bestuur van Club Brugge interpreteerde de videoboodschap alsof hij ontslag nam.
Sollied werd uiteindelijk dan toch de nieuwe trainer van Olympiakos. In zijn eerste seizoen werd hij landskampioen en won hij de beker, maar in de Champions League liep het mis: Olympiakos eindigde laatste in zijn poule en overwinterde dus niet. Na de eerste helft van zijn tweede seizoen als trainer van de Grieken stond Olympiakos weer ruim op kop in het klassement, maar in de Champions League ging het opnieuw fout, met alweer de laatste plaats in de poule tot gevolg. Reden genoeg voor Olympiakos om hem te ontslaan.
Sollied is een aanhanger van een aanvallende 4-3-3-opstelling. Hij prefereert een team met 4 zoneverdedigers, een omgekeerde driehoek op het middenveld en een aanval bestaande uit 2 spitsen op de flanken en 1 sterke centrumspits.
[bewerk] Spelersloopbaan
Trond Sollied speelde bij:
* Mo IL (1976-1981)
* Vålerenga IF (1981-1984, 2x kampioen)
* Rosenborg BK (1984-1991, 3x kampioen en 2x bekerwinnaar)
* Bodø/Glimt (1992-1994)
* Caps: 15 (1 doelpunt)
[bewerk] Trainersloopbaan
Trond Sollied heeft als trainer gewerkt bij:
* Bodø/Glimt (1992-1996, 1x kampioen in de 1. divisjon en 1x bekerwinnaar)
* Rosenborg BK (1996-1998, 2x kampioen)
* AA Gent (december 1998 tot mei 2000)
* Club Brugge (juni 2000 tot juni 2005, kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004)
* Olympiakos (juli 2005 tot december 2006, kampioen en bekerwinnaar in 2006)
die resultaten heeft ie natuurlijk wel geboekt met betere selecties dan wat er nu bij ons rondloopt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik kende hem al langer dan vandaag
Hij is niet vergelijkbaar met Cootje Keppel, Cootje is vrij uniek
Gewoon even wat van Wikipedia afgeplukt:
[..]
Met harde hand regeren is leuk, maar kom niet aan met debielerige acties als paaseieren zoeken en naar huis lopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die resultaten heeft ie natuurlijk wel geboekt met betere selecties dan wat er nu bij ons rondloopt waarschijnlijk
we hebben iemand nodig die regeert met (komt ie weer) harde hand, ik heb geen idee of hij dat kan
och gut, heb ik voor je gevoel nou je billenmattie beledigd en moet je bewijzen hoe stoer je bent of watquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjah, zo heb ik een "begeleidend wonen gemeenschap" in een dorp naast mij zitten en iedere keer als ik zo'n mongooltje zie ik de nick "Steve_I" voor mij...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met harde hand regeren is leuk, maar kom niet aan met debielerige acties als paaseieren zoeken en naar huis lopen.
met deze selectie doe je niet mee om het kampioenschap, misschien om de 3e plaatsquote:Daarnaast valt er met deze selectie nog wel wat te halen, mits je tactische plaatje klopt. Dat was ook het manko van Koeman (bleek wel); tactisch was het een debieltje.
dat zijn dan ook mindere competities dan de Nederlandsequote:Daarnaast vraag ik mij verschillende dingen af:
Waren die selecties wel zoveel beter (neem een Rosenborg).
Club Brugge liep, imho, ook niet over van overdreven veel kwaliteit.
ja, we hadden een paar uitschieters (Chelsea was 0-1 trouwens)quote:Daarnaast leek onze selectie niet zo zwak als dat iedereen dacht.. Ik noem een 1-2 (meen ik) tegen Sjelsee (wat niet met een zwakke selectie op kwam dagen). PSV uit verloren we ook redelijk ongelukkig meen ik mij te herinneren.
kloptquote:Wat op dit moment heel zwak is in de selectie, is het zelfvertrouwen en dat mag je Koeman aanrekenen.
Je moet een trainer hebben die de groep tot 1 geheel weet te smeden en die tactisch goed is.
Nee, maar die soort shit haal je dus wel binnenquote:
Klopt, maar daar veranderd Co niets aan.quote:[..]
met deze selectie doe je niet mee om het kampioenschap, misschien om de 3e plaats
En dus?quote:[..]
dat zijn dan ook mindere competities dan de Nederlandse
1-2 of 0-1 is hetzelfdequote:[..]
ja, we hadden een paar uitschieters (Chelsea was 0-1 trouwens)
Weet ikquote:[..]
klopt
Beide gevallen; Neuh.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
och gut, heb ik voor je gevoel nou je billenmattie beledigd en moet je bewijzen hoe stoer je bent of wat
Ik heb hier nog nooit een echt gefundeerde en logische suggestie gehoordquote:Ik heb niet bijzonder veel tegen hem hoor, behalve dat het enigszins stoort dat hij wel overal commentaar op heeft, maar nooit enige suggestie geeft wat beter moet, behalve zinloze termen als 'het bestuur moet gewoon opkankeren'.
Joepiequote:net eindelijk bestelde Liverpool- Kuyt-shirt binnen
denk ik wel, zij het met 1 of 2 versterkingen (als die er ooit komen, hoop nog steeds op Gio)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
Klopt, maar daar veranderd Co niets aan.
daar maakte hij topploegen kampioen, Feyenoord is nu even geen topploegquote:En dus?
Als alle teams daar minder zijn als in Nederland, blijft het dus een goede prestatie.
Tjah, als er versterkingen komen kan Sollied het ook makkelijkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
denk ik wel, zij het met 1 of 2 versterkingen (als die er ooit komen, hoop nog steeds op Gio)
Mwah, Club Brugge overklaste een RSC* niet hoorquote:[..]
daar maakte hij topploegen kampioen, Feyenoord is nu even geen topploeg
maar goed, misschien dat ie bij Feyenoord ook heel goed presteert
Met Fraser!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik hoop nog steeds op Been / Van Hanegem.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:48 schreef don-diablo het volgende:
Zo lang zat ie niet bij Ajax
Ik heb niet zo'n probleem met Adriaanse... Het is gewoon een goede trainer. Het is geen afdankertje zoals Charisteas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:13 schreef Staanplaats het volgende:
Als we trouwens zo doorgaan kennen we verdomme elke training Feijenoord-ajax voetballen![]()
En volgend jaar op deze manier 15equote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:20 schreef Staanplaats het volgende:
Ja davids is ook goede voetballer, meteen halen!
Wat het probleem is??! Dat die vent zo joods is als de pleuris, dat moet toch al een voldoende probleem wezen?!
Wij zijn Feijenoord, Rotterdams, trost op eigen identiteit.
Tja dan moeten we maar met den Ouden en dat soort prul spelen.quote:
Hoe kan je dat nou zeggen. Je bent toch geen Feyenoorder om alleen maar om op alles wat Joods is te zeiken? Ik vind het niet echt getuigen van "support" om liever 15e te worden dan een Amsterdamse coach te hebben.quote:
Sollied en Advocaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie zouden de andere twee opties, zogenaamde "A categorie trainers", zijn?
Ik snap die keuze voor Advocaat dan niet, is toch niet echt de man met de ijzeren vuist...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Messenga het volgende:
Sollied en Advocaat.
Leuk stukje van FR-Fans:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Kadoc het volgende:
Abubakari op proef bij Mechelen. Tot zover de Feyenoord Academy.
Klink goed..quote:Kv Mechelen heeft vorige maand de Feyenoord Academy in Ghana doorgelicht. Scouts van Malinwa, Zivica Kanacki en Michel Van Campenhout, bekeken een week lang de vermaarde voetbalschool, die tien jaar geleden op vraag van Feyenoord door de Belg Karel Brocken werd opgericht. "Een interessante trip", vertelde Kanacki ons gisteren door de telefoon. "Wellicht komen enkele Ghanese jongens binnenkort op stage bij Kv."
Kanacki: "Enorm, hier lopen nog Asares en Iddi's rond. In de Academy zitten zestig spelertjes, verdeeld over drie ploegen: de eerste ploeg, beloften en daaronder. De broer van Iddi is een groot talent, hij is achttien en speelt nu in de eerste ploeg. Maar de derde generatie is de beste. Als je die matchen ziet... ongelofelijk. Die gasten zijn nu vijftien, zestien jaar, maar nooit een verkeerde pass, prachtige techniek. Daar zit toekomst in."
Wat moeten we ons bij die Academy voorstellen?"Het is ongelofelijk wat Brocken de afgelopen tien jaar hier heeft opgebouwd. De Academy ligt op 50 kilometer van Accra, de hoofdstad. Vanuit ons hotel was het ongeveer anderhalf uur rijden, sommige stukken over asfalt, andere door de brousse. Maar plots, te midden van de jungle, duikt een prachtig domein op. Verscheidene hectaren groot, drie gebouwen met kleedkamers, slaapkamers, bureaus en drie prachtige velden: twee in kunstgras, één in natuurgras."
Wat is het geheim van de Academy?"Alles begint bij de scouting. De Academy speurt naar talenten uit het hele land. Eén van de spelers is afkomstig uit een dorpje op 500 kilometer hiervandaan. Eenmaal in de Academy krijgen de talenten een volledige opleiding. Er is een Nederlandse trainer, dus de nadruk ligt op techniek. Ze trainen tweemaal per dag en daarmee bouwen ze een voorsprong op tegenover Belgische jeugdspelers. De eerste keer trainen ze al om half zeven 's morgens, om de hitte te vermijden. Op de middag is het hier veertig graden. Michel en ik hebben enkele keren last gehad van koorts en diarree (lacht)."
Komen er volgend seizoen nieuwe Ghanezen naar Kv Mechelen?"We hebben enkele interessante talenten gezien. We gaan ons verslag doorgeven aan Fi Vanhoof en het bestuur. Ik kan me inbeelden dat we binnenkort enkele Ghanezen uitnodigen voor een stage op KV. Maar alles zal in overleg met Brocken en Feyenoord gebeuren. Wij zijn niet de enige geïnteresseerden. Onlangs zijn twee Ghanezen uit de Academy uitgeleend aan ASEC Abidjan in Ivoorkust en daar worden ze gevolgd door Manchester United."
Kv Mechelen is er wel bekend?"Absoluut, die gasten volgen de successen van Asare en Iddi op de voet. Ze dromen allemaal van een Europees avontuur. Ze kennen KV Mechelen dus, maar dé ploeg is uiteraard Feyenoord. Alle spelers lopen in outfit van de Rotterdammers, ook buiten de trainingsuren. Binnenkort zal er ook wel iets geel-rood te zien zijn, want we hebben enkele souvenirs van KV meegebracht."
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef newsman het volgende:
heb toch een zwak hart voor feyenoord.
Maak me gek, ik ben geboren in Den Haag, ik zie dingen triest aan, waar ziijn de echte Feyenoorders, wie wie knokken, wie wil een revange jullie'quote:
Ik versta echt geen reet van wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Maak me gek, ik ben geboren in Den Haag, ik zie dingen triest aan, waar ziijn de echte Feyenoorders, wie wie knokken, wie wil een revange jullie'
Feyenoord heeft een slappe houding, wij zijn ter verslaan.
Ik mag van alle kante komen, wil best de trainer zijn, heb geen licentie, maar ben een beest.
Moet gaan als clockwork.
Ik hoef geen miljoiners te betalen, maar we verwachten wat terug.
Ik wil daden zien van Feyenoord, het is niet mijn club, geen enkele club is mijn club, heb een zwak voor Heerenveen, das alles, maar als ik scheids was, hebben Feyenoord goed gefaalt
In principe doen "wij" het ook, maar in mindere mate.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus wat wordt er de laatste dagen en weken ontzettend veel getrolled in ons Feyenoord topic![]()
Als het nog enige toegevoegde waarde had was er nog iets voor te zeggen maar 9 van de 10x is het weer kinderachtige 'Joodse humor.'
Doen we toch ook niet andersom
Nou ja, zou kunnen natuurlijk, ik kijk er nauwelijks. Heb er niks te zoeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef NickRooz het volgende:
[..]
In principe doen "wij" het ook, maar in mindere mate.
Jawel, ik mag dit quote, andere spelers andere coach en niet meer lullen, ok een een puper van 36 ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus wat wordt er de laatste dagen en weken ontzettend veel getrolled in ons Feyenoord topic![]()
Als het nog enige toegevoegde waarde had was er nog iets voor te zeggen maar 9 van de 10x is het weer kinderachtige 'Joodse humor.'
Doen we toch ook niet andersomPleur nou eens op stelletje pubers
![]()
Wat is de inbreng van newsman?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Topic geprobeerd op te schonen om het nog enigsinds leesbaar te houden.
Die gast spammed wel vaker topics vol in een dronken bui.quote:
Waarom worden die reacties niet weg gehaald dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die gast spammed wel vaker topics vol in een dronken bui.
Weinig. Heb enkele posts verwijderd, niet allemaal. De posts die er nog staan vind ik niet heel erg nodig om te verwijderenquote:
Opzich wel een chille uitspraak Aanvoerderquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef Aanvoerder het volgende:
1 van m'n chefs (ik heb er 4 ja... vaag), zei het gisteren mooi: er zijn maar 2 dingen, je bent of pro-Feyenoord of anti-Ajax mbt. Adriaanse en dan ben ik liever pro-Feyenoord. Jullie kunnen er alleen maar beter van worden jongens.
quote:Feyenoord en PSV hoeven niet te rekenen op Gio
19/5/2007 11:01
Giovanni van Bronckhorst verlaat Barcelona nog niet. De Nederlandse linksback van de Blaugranas dient zijn nog tot de zomer van 2008 lopende contract gewoon uit.
'Ik heb mijn toekomst heel duidelijk voor ogen', legde Gio uit op een presentatie van zijn schoenensponsor. 'Ik blijf nog een jaar in Barcelona, waar ik zeer gelukkig ben.'
Van een rentree naar Feyenoord, waar Van Bronckhorst zelf al eens hardop had gesproken, of een transfer naar PSV, dat geïnteresseerd is in hem, is dan ook nog geen sprake.
'Ik ben niet van plan nu terug te keren naar Nederland. Als Barça niet met me verder wil, dan moet de club me dat zeggen. Maar tot op heden heeft niemand me zoiets verteld', aldus Van Bronckhorst.
Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef Aanvoerder het volgende:
1 van m'n chefs (ik heb er 4 ja... vaag), zei het gisteren mooi: er zijn maar 2 dingen, je bent of pro-Feyenoord of anti-Ajax mbt. Adriaanse en dan ben ik liever pro-Feyenoord. Jullie kunnen er alleen maar beter van worden jongens.
Want...? Het is belangrijker om anti-Ajax te zijn dan pro-Feyenoord?quote:
Nee. Het slaat gewoon nergens op. Je kan Feyenoorder zijn en moeite hebben met de komst van een ex-Ajacied als trainer. Kan toch gewoon?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want...? Het is belangrijker om anti-Ajax te zijn dan pro-Feyenoord?
Nee, daar heb je ook wel gelijk in. Adriaanse is niet De Verlosser wellicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Het slaat gewoon nergens op. Je kan Feyenoorder zijn en moeite hebben met de komst van een ex-Ajacied als trainer. Kan toch gewoon?
Het is niet zo dat het een gegeven is dat we zonder Adriaanse degraderen, en met hem de CL winnen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef Erasmusch het volgende:
Duut en Metgod zullen wel op zoek kunnen naar een andere werkgever![]()
dat wil ik jou wel eens zien zeggen in het gezicht van iemand die al 18 jaar een SCC voor feyenoord heeft.quote:
quote:CITY SET TO GO FOR CO
TOP Dutch coach Co Adriaanse has told friends he's on the brink of becoming Manchester City's new boss.
While Claudio Ranieri, the former Chelsea manager now in charge of Parma, is still favourite for the Eastlands job, the arrival of Adriaanse on the scene must be seen as a major challenge to him.
Adriaanse, 59, last week resigned as coach of Ukraine club Metallurg Donetsk. Despite being a title-winning coach at Ajax, rivals Feyenoord have offered him their manager's job.
Advertisement
But he asked for five days to think over their offer while he discusses his future with City.
Adriaanse won the Portuguese title last season with Porto and is renowned for his work in developing unsung teams.
Bron: Sunday mirror
quote:Joonas Kolkka waarschijnlijk naar Nac
Joonas Kolkka (32) zet zijn loopbaan zo goed als zeker voort bij NAC Breda. De aanvaller, die bij Feyenoord niet op contractverlening kon rekenen, voerde afgelopen week een positief gesprek in Breda en laat de clubleiding morgen weten of hij zijn handtekening onder de klaarliggende, tweejarige verbintenis zet.
Kolkka speelde eerder bij MyPa 47, Willem II, Psv, Panathinaikos, Borussia Mönchengladbach, Crystal Palace en Ado Den Haag. Het afgelopen seizoen kwam hij bij Feyenoord tot 22 competitieduels, waarin hij 3 keer scoorde.
quote:Excelsior hoopt op nieuwe trainer Feyenoord
Sinds de nieuwe leiding van Feyenoord is er weinig meer over van de grootse plannen met de samenwerking met Excelsior. Feyenoord wilde zelfs Jong Feyenoord daarvoor opgeven, maar dat stond de KNVB niet toe. in het Algemeen Dagblad laat voorzitter Simon Kelder weten te hopen dat de nieuwe Feyenoord coach daar wel weer brood in ziet.
,,Dat heeft te maken met de mensen die nu bij Feyenoord zitten. Jorien van den Herik, Jan Willem van Dop en Rob Baan waren voorstander van de samenwerking. Daar heeft Feyenoord in het verleden ook veel baat bij gehad. En in het geval Slory en Bruins profiteren ze er nu ook weer van. De samenwerking is voor beide partijen goed geweest. Maar beide partijen moeten er wel in geloven. Maar voor hetzelfde geld heeft Feyenoord straks een trainer die het wél ziet zitten om talent bij Excelsior te stallen. Zo opportunistisch is de voetballerij.’’
eensquote:Op zondag 20 mei 2007 10:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik ben er voorstander van. Helemaal nu Feyenoord 2 in een competitie terecht komt zonder enig niveau. Laat Vincken, Derijck, Lensky en Wijnaldum lekker een jaar bij Excelsior gaan ballen. Bij ons zullen ze volgend jaar bijna niet spelen. Want op de plek van Vincken hebben we Castelen en Slory. En met de komst van Bruins, en de herstellende Hofs is het middenveld al goed bezet. Dus Derijck, Lensky en Wijnaldum zullen weinig tot niet aan spelen toe komen.
Nou is de Sunday Mirror niet echt een hele betrouwbare krant weet ik uit ervaringquote:
Schreeuwkoppen maar doorgaans wel goed geinformeerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou is de Sunday Mirror niet echt een hele betrouwbare krant weet ik uit ervaring![]()
bron vi.nlquote:'Tomasson niet meer terug naar Stuttgart'
20/5/2007 15:48
Jon Dahl Tomasson moet op zoek naar een nieuwe club. De Deense aanvaller, die nog onder contract staat tot de zomer van 2009, heeft van de Duitse landskampioen te horen gekregen dat hij mag vertrekken, meldt het ANP. Stuttgart had hem het laatste half jaar al uitgeleend aan Villarreal.
Zowel in Duitsland als in Spanje kwam Tomasson dit seizoen niet uit de verf. In totaal stond de voormalige Feyenoorder maar acht keer in de basis. Hij viel vijf keer in en scoorde drie keer, alle voor Villarreal. De laatste vier wedstrijden kreeg de dertigjarige international geen speeltijd meer bij Villarreal.
Heeft hij een doorlopend contract?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
bron vi.nl
Zou mooi zijn als Feijenoord em zou kunnen halen, maar hij komt vast nie omdat Feijenoord toch geen geld heeft.![]()
Hij was gewoon niet goed genoeg. Het was niet dat hij er niet zijn best voor deed ofzo...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Krijgt Kolkka wel het grootse afscheid wat hij verdient?
Dat is het hele probleem!!! IEDEREEEN wist vantevoren al dat hij niet goed genoeg zou zijn, behalve de technische staf!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hij was gewoon niet goed genoeg. Het was niet dat hij er niet zijn best voor deed ofzo...
Hij verdient gewoon zijn applaus i.t.t. de technische staf.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem!!! IEDEREEEN wist vantevoren al dat hij niet goed genoeg zou zijn, behalve de technische staf!
En dus bedank je die vent voor z'in inzet. Alsof hij er wat aan kan doen dat Feyenoord hem koopt en opstelt. Moet hij dan nee zeggen?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Dat is het hele probleem!!! IEDEREEEN wist vantevoren al dat hij niet goed genoeg zou zijn, behalve de technische staf!
Preciesquote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En dus bedank je die vent voor z'in inzet. Alsof hij er wat aan kan doen dat Feyenoord hem koopt en opstelt. Moet hij dan nee zeggen?
Ik denk dat Advocaat dan komt, natuurlijk ook wel iemand die kan trainen met harde hand, maar hij is tactisch net zo zwak als Erwin Koeman (die waarschijnlijk assistent wordt bij Psv, gezellig samen met z'n broertjequote:Op zondag 20 mei 2007 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vrees het...
En dan zitten we wss met Booy opgescheept.. en dat worden dan weer twee Koeman-jaren..
Pffffffffff, ik wil wel met de fiets naar Oekraine
Bedanken voor zijn inzet? Hou toch op. Die gozer krijgt een zak met geld waar je niet goed van wordt, en dat alleen maar om te voetballen!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En dus bedank je die vent voor z'in inzet. Alsof hij er wat aan kan doen dat Feyenoord hem koopt en opstelt. Moet hij dan nee zeggen?
Alleen al omdat z'n wissel Robben --> Bosvelt slecht uitpakte is hij zeker een tactische no0b?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Advocaat dan komt, natuurlijk ook wel iemand die kan trainen met harde hand, maar hij is tactisch net zo zwak als Erwin Koeman (die waarschijnlijk assistent wordt bij Psv, gezellig samen met z'n broertje).
Flikker toch op, die gozer heeft gedaan wat hij kon, klaar. Het bestuur moet hier op worden aangepakt, niet hij.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Bedanken voor zijn inzet? Hou toch op. Die gozer krijgt een zak met geld waar je niet goed van wordt, en dat alleen maar om te voetballen!
Nou ja ik zag hem altijd schreeuwen, dus dat veronderstel ikquote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Alleen al omdat z'n wissel Robben --> Bosvelt slecht uitpakte is hij zeker een tactische no0b?
Niet een trainer die ik graag zie, maar zo slecht is hij nou ook niet. Is hij wel zo van de harde hand eigenlijk
Dus?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Co Adriaanse zat er ook nog in met een fragment uit 2004 waarin hij zegt dat hij graag voor Feyenoord zou werken, hij zei toen voor de camera dat het hem fantastisch leek om in dat stadion voor dat intimiderende publiek zijn ploeg te laten voetballen.
Komt misschien ook omdat het positieve gedeelte in 2004 was en het negatieve in 2005/2006?quote:Je hoort veel Feyenoorders wel altijd over die uitspraken waar hij Feyenoord bekritiseerd, dat hij niet bij Feyenoord zou passen omdat ze bij Feyenoord een ander soort trainer zoeken, maar dat is gericht aan de Feyenoord leiding, niet tov. de supporters oid. maar hier hoor je nooit iemand over, hij klonk in dat interview uit 2004 wel oprecht in ieder geval.![]()
ik zou het ook wel mooi vinden. Iemand die weet hoe het spel gespeeld wordt. En misschien hoeft hij geen geld meer na het spelen bij milan en stutgart? Of tenminste, nie zoveel meer...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
bron vi.nl
Zou mooi zijn als Feijenoord em zou kunnen halen, maar hij komt vast nie omdat Feijenoord toch geen geld heeft.![]()
Niet zo denderend als we de berichten mogen geloven...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe doet ie t bij Villarreal dan?
oh, wist ik nietquote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
hij was geblesseerd daar.
quote:"Co en Feyenoord hebben overeenkomst"
Datum: 21-05-2007 Bron: FR-Fans.nl
In de papieren versie van Sp!ts staat dat Co Adriaanse en Feyenoord een mondelinge overeenkomst hebben. Er is nog niets op papier gezet, maar de oefenmeester heeft in zijn kennisenkring laten doorschemeren dat er vergaande afspraken gemaakt zijn.
Peter Bosz ontkent dit verhaal en noemt het ook in Sp!ts "klinkklare onzin".
Ik wil niet nog meer overgangsjarenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef DrDentz het volgende:
Zou wel een domper zijn als hij niet komt toch. Straks komt Foeke Booy ofzo.
Laten we dan maar extra hopen dat'ie wegblijft.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef DrDentz het volgende:
Co pompt er ook wel een overgangsjaartje in. Als Co komt is Feyenoord volgend seizoen mijn cluppie
Whihi..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt het degradatie
Hey Merkie... ik wist niet dat jij ook Feyenoord-sup was..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Merkie het volgende:
http://www.spitsnet.nl/ni(...)p=rubriek3%20links,0
Ik ben geschokt.quote:Adriaanse denkt na
Gepubliceerd op maandag 21 mei 2007
Dat is wel leuk, had ik nog niet aan gedacht, dat het 'dagkaarten' zijn in plaats van 'wedstrijdkaarten'. In Porto Shanghai ofzo heb ik niet echt interesse, maar Liverpool wil ik best zienquote:Kaartverkoop Port of Rotterdam Tournament Day 1 start 29 mei Afdrukken E-mail
zondag, 20 mei 2007
Bron: FR4Ever.nl
De kaartverkoop voor het Port of Rotterdam Tournament Day 1 start op dinsdag 29 mei 2007 om 9.00 uur voor (Seizoen) Clubcard-houders. Op woensdag 13 juni 2007 om 9.00 uur start de vrije verkoop. Er geldt dan geen clubcard verplichting meer. Van 29 mei tot en met 11 juni 2007 ontvangt u 50% korting op een toegangsbewijs. De prijsopgave volgt hieronder.
LET OP: Deze kaarten geven alleen toegang tot de eerste dag van het Port of Rotterdam Tournament. Dat is op vrijdag 3 augustus vanaf 18.30 uur. Liverpool speelt dan tegen Shanghai Shenhua. Feyenoord speelt die dag om 20.45 uur tegen FC Porto.
Prijzen 29 mei tot 11 juni 2007 (scc verplichting, 50% korting)
Korte zijde:
¤ 7,25 : Invaliden Y
¤ 15,00 : Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, E, EE, J, JJ
Lange zijde:
¤ 7,25 : Invaliden Z
¤ 12,50 : X1-X4
¤ 15,00 : Parterre W1-4, Parterre Z1-Z4
¤ 22,50 : CC
¤ 25,00 : A, BB, C, M, N, NN, O
Hoekvak:
¤ 15,00 : P, PP, DD
¤ 18,75 : D, K, V, VV
Prijzen 12 juni tot 2 augustus 2007 (vrije verkoop)
Korte zijde:
¤ 14,50 : Invaliden Y
¤ 30,00 : Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, E, EE, J, JJ
Lange zijde:
¤ 14,50 : Invaliden Z
¤ 25,00 : X1-X4
¤ 30,00 : Parterre W1-4, Parterre Z1-Z4
¤ 45,00 : CC
¤ 50,00 : A, BB, C, M, N, NN, O
Hoekvak:
¤ 30,00 : P, PP, DD
¤ 37,50 : D, K, V, VV
Football Club denquote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
FCDB.
RKC heeft de beste papieren, al heeft hij hier in de jeugd gespeeld. Maar ligt er ook aan of RKC handhaaft of niet...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Welke club is meer concreet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |