quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Pritt het volgende:
"Tijdens het kamp wordt er vier hele dagen getraind op de basiselementen van het voetbal. Het leuke is dat er wordt getraind op de echte ‘Feyenoord-manier’: dus met trainingsmiddelen waarmee hoofdtrainer Erwin Koeman ook traint."
http://www.feyenoord.nl/p(...)camp+zomer+2007.aspx
Ik moest lachen.
woordspelingquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef Keltie het volgende:
Geen pakkende titel
Maargoed, we hebben dan ook niet echt een titelpakkende selectie
Je bent niet de enige die moet lachenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Pritt het volgende:
"Tijdens het kamp wordt er vier hele dagen getraind op de basiselementen van het voetbal. Het leuke is dat er wordt getraind op de echte ‘Feyenoord-manier’: dus met trainingsmiddelen waarmee hoofdtrainer Erwin Koeman ook traint."
http://www.feyenoord.nl/p(...)camp+zomer+2007.aspx
Ik moest lachen.
Tja, het zijn allemaal spelers die bij clubs wegkomen die (eigenlijk) onder feyenoord staan. Zo ga je niet naar de top. Collen (Saidi en Bahia?) zal het ook allemaal wel goed gedaan hebben, bij NAC.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef BobbyHill het volgende:
Feyenoord kan in de verdediging ook nog wel wat versterking gebruiken. Eigenlijk overal wel maargoed...
Is zo'n Sepp de Roover van Sparta geen goed idee? Ook voor de toekomst. Of Klavan van Heracles.Zullen niet zo heel veel kosten. Bij Roda achterin loopt er ook wel wat aardigs rond. De Fauw en Kah bijvoorbeeld.
Lijken me allemaal versterkingen ten opzichte van een Bahia, Collen of Saidi. En zo voorkom je ook dat je Drenthe en/of Lucius achterin moet plaatsen.
Ja, maar in het geval van jonge talenten is dat nou eenmaal zo. Het is juist de kunst om ze nu al op waarde te schatten, in plaats van wanneer ze te duur zijn en voor veel geld worden weggekaapt door een andere club. Spelers als Stam en Cocu zijn ook van kleinere clubs gekomen. Kuyt kwam ook slechts van Utrecht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tja, het zijn allemaal spelers die bij clubs wegkomen die (eigenlijk) onder feyenoord staan. Zo ga je niet naar de top. Collen (Saidi en Bahia?) zal het ook allemaal wel goed gedaan hebben, bij NAC.
Kunnen we misschien nog een leuk bedrag aan verdienenquote:'Roda opnieuw in markt voor Huysegems'
16/5/2007 16:51
Roda JC stelt pogingen in het werk om Stein Huysegems over te nemen van Feyenoord. De Limburgse club zou de onderhandelingen met de 24-jarige Belg inmiddels zijn gestart, meldt Dagblad De Limburger.
Het is de tweede keer dat Roda interesse toont in Huysegems. In 2003 lieten de Limburgers het oog ook al eens vallen op de linksbuiten, die toen nog uitkwam voor Lierse SK. Roda koos uiteindelijk voor diens ploeggenoot Arouna Koné.
Huysegems belandde kort daarop toch bij een Nederlandse club. Hij kwam drie seizoenen uit voor AZ, waarna hij afgelopen zomer de overstap maakte naar Feyenoord. Ondanks een wisselvallig seizoen speelde de Belg nog 25 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers.
En "de Bosveltjes "niet te vergeten....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Scofield het volgende:
Jongen...laten we gewoon zeggen, kijk we willen allemaal het beste met ons cluppie......Kwaliteit moet erkomen, en niet doorgaan met van die B-spelers. ik noem een:
Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli
Om Gharrie maar niet te vergeten. Wat een dropvoetballer.
Er moet nu echt wat gaan veranderen!!!
Waar zijn de Heusjes, de Frasers
, de de Wolfjes
, de Blinkers
, de Taumentjes
, en Dudekjes
.
Sorry, ik moest mijn frustratie ff kwijt.
Feyenoord Till I Die
Ik vindt dat je over een aantal spelers nog niet zoveel kunt zeggen. Heel Feyenoord heeft een klote seizoen achter de rug, en een aantal spelers zijn in de malaise meegegaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Scofield het volgende:
Jongen...laten we gewoon zeggen, kijk we willen allemaal het beste met ons cluppie......Kwaliteit moet erkomen, en niet doorgaan met van die B-spelers. ik noem een:
Danny Buijs
Joonas Kolkka
Karim Saidi
Andre Bahia
Romeo Castelen
Pieter Collen
Dwight Tiendalli
Om Gharrie maar niet te vergeten. Wat een dropvoetballer.
Er moet nu echt wat gaan veranderen!!!
Waar zijn de Heusjes, de Frasers
, de de Wolfjes
, de Blinkers
, de Taumentjes
, en Dudekjes
.
Sorry, ik moest mijn frustratie ff kwijt.
Feyenoord Till I Die
Mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vindt dat je over een aantal spelers nog niet zoveel kunt zeggen. Heel Feyenoord heeft een klote seizoen achter de rug, en een aantal spelers zijn in de malaise meegegaan.
Zo ook Buijs. Ik zie in Buijs in potentie een type Bosvelt, als hij tenminste de kans krijgt te groeien bij Feyenoord.
Hij kan het wel, dat heeft hij al laten zien bij Fc Groningen, dus laten we hem niet te vroeg afschrijven.
Net als dat sommigen de Guzman na één slecht seizoen alweer afschrijven.![]()
Castelen is toch ook één van onze beste aanvallers, dus snap niet waarom jij hem drama vindt eigenlijk. Hij is de meest dreigende speler van Feyenoord in de meeste wedstrijden. Al doet hij er vaak nog te weinig mee, maar dat geldt dit seizoen ook voor heel Feyenoord.
De overige spelers die je opnoemt kan ik wel mee instemmen inderdaad![]()
Hey KOMOP!!!! Laten we eerlijk zijn. FC Groningen mag toch niet vergeleken worden met ONS Feyenoord. Hij is veel te onbesuisd, en kwalitatief zeer beperkt. Ik vind dit echt een belediging voor Bosvelt die vergelijking.. en nog velen met mij!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ook Buijs. Ik zie in Buijs in potentie een type Bosvelt, als hij tenminste de kans krijgt te groeien bij Feyenoord.
Hij kan het wel, dat heeft hij al laten zien bij Fc Groningen, dus laten we hem niet te vroeg afschrijven.
Guzman ware TOPPER!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Net als dat sommigen de Guzman na een slecht seizoen alweer afschrijven.![]()
Bij gebrek aan beter ja!!! Ik vind hem niets beter dan Vincken hoor. ok hij is sneller maar van de 10 aanvallen, speelt hij 8 in de voet van een tegenspeler.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Castelen is toch ook een van onze beste aanvallers
Buijs is inderdaad nog niet op het niveau Bosvelt, maar ik denk wel dat hij er kan komen hoor, dit seizoen was hij inderdaad niet geweldig maar dat komt door tal van factoren, en bovendien is hij nog jong. Dat hij van Fc Groningen afkomt wilt niets zeggen, Fc Groningen werd vorig jaar 5de en heeft dus echt wel spelers rondlopen die wat kunnen, of een topper in potentie zijn. Buijs is volgens mij niet direct een topper in potentie maar wel een hele dragende speler die voorop gaat in de strijd en daarmee een team op sleeptouw zou kunnen nemen. Net als Bosvelt dus.quote:Hey KOMOP!!!! Laten we eerlijk zijn. FC Groningen mag toch niet vergeleken worden met ONS Feyenoord. Hij is veel te onbesuisd, en kwalitatief zeer beperkt. Ik vind dit echt een belediging voor Bosvelt die vergelijking.. en nog velen met mij!!!
Zijn we het daar over eens!quote:Guzman ware TOPPER!
Castelen heeft vorig seizoen toch ook zo'n 14x gescoord meen ik? Hij zit bovendien in Jong Oranje, ik vindt hem een waardig vervanger van Kalou hoor, al moet Castelen nog wel meer rendement leren halen uit zijn acties, en hij is soms wat lui maar ik vindt hem toch één van de betere vleugelaanvallers in de Nederlandse competitie.quote:Bij gebrek aan beter ja!!! Ik vind hem niets beter dan Vincken hoor. ok hij is sneller maar van de 10 aanvallen, speelt hij 8 in de voet van een tegenspeler.
voor mij geldt hetzelfde al kom ik iets minder lang in De Kuipquote:Geloof me, ik kom al 15 jaar in de kuip... Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n zooitje ongeregeld gezien!!!
Dat is dan wel netjes.. zou er nog eens bij moeten komen dat ie 150.000 had gekregenquote:Leo Beenhakker heeft zich aan zijn woord gehouden. De bondscoach van het nationale elftal van Polen was door Feyenoord aangesteld als interim-trainer om de club door de play-offs voor een Europees ticket te loodsen, maar de ploeg werd door FC Groningen over twee wedstrijden uitgeschakeld. Beenhakker liet eerder weten volgens het principe 'no cure no pay' aan de slag te gaan bij zijn jeugdliefde.
Mocht hij er niet in slagen Feyenoord aan een UEFA Cup plaats te helpen, dan wilde hij daarvoor geen beloning. ,,Ik heb er een week lang veel tijd in gestoken, het gehoopte resultaat is er niet en dan wil ik daar niet voor betaald krijgen", aldus Beenhakker in het Algemeen Dagblad.
quote:Radio Rijnmond meldt dat Pierre van Hooijdonk woensdagavond al direct zijn debuut heeft gemaakt voor het elftal van Oud Feyenoorders. Hij scoorde maar liefst drie goals in de vriendschappelijke wedstrijd tegen de amateurs van vv Zundert. Maandag komen op TV Rijnmond beelden van het duel.
quote:Adriaanse keert Metallurg de rug toe
17/5/2007 11:15
Co Adriaanse is per direct vertrokken bij Metallurg Donetsk. De oefenmeester is van mening dat er dit seizoen niets meer is te winnen bij de Oekraïense club en maakt plaats voor een nieuwe trainer.
Adriaanse is pas een paar maanden aan het roer bij Metallurg. Hij stapte in het Oost-Europese avontuur, terwijl de competitie in Oekraïne al halverwege was. De coach zat zonder club, nadat hij aan het begin van het seizoen ontslag had genomen bij FC Porto.
Onder de Nederlandse leiding, Chris Kronshorst en Jan Olde Riekerink gingen als assistent-trainers aan de slag, slaagde Metallurg er niet in de middenmoot te ontstijgen. De club bezet de elfde plaats in een competitie met zestien teams.
Dat Adriaanse weer zonder club zit, is mogelijk goed nieuws voor Feyenoord. De 59-jarige coach is nadrukkelijk in beeld bij de Rotterdamse club om de opvolger te worden van de opgestapte Erwin Koeman.
Zal ie wel gezellig bij Feijenoord aan de slag gaan..quote:
Het Feyenoord bestuur is niet daadkrachtig genoeg. Dat zie je wel weer. Ze hadden allang een coach moeten hebben. Ajax doet intussen slimme transfers door Bakircioglu voor relatief weinig geld aan te trekken. En wat doen wij? Helemaal niets.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben ook voor sollied... Waarom komt die nou niet en moet die neus ons helpen...
True, hoewel ze natuurlijk wel moeten afwachten wie de coach is. Zeker in het geval van Co, want die gaat gewoon zijn eigen weg. Straks zit hij het helemaal niet zitten in die spelers.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het Feyenoord bestuur is niet daadkrachtig genoeg. Dat zie je wel weer. Ze hadden allang een coach moeten hebben. Ajax doet intussen slimme transfers door Bakircioglu voor relatief weinig geld aan te trekken. En wat doen wij? Helemaal niets.
Je was me te snel af. Ik wou ook hetzelfde neerzettn namelijk. Maar wat jij zegt DatMeenJeNiet, als Co komt dan slaat die zn eigen weg in qua spelers etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
True, hoewel ze natuurlijk wel moeten afwachten wie de coach is. Zeker in het geval van Co, want die gaat gewoon zijn eigen weg. Straks zit hij het helemaal niet zitten in die spelers.
Jank niet zo. Adriaanse is gewoon een uitstekende coach en dat is wat Feyenoord nodig heeft. Dat gejank om iets dat uit Amsterdam komtquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben ook voor sollied... Waarom komt die nou niet en moet die neus ons helpen...
Die gast wilde niet eens naar PSV, laat staan naar Feyenoord. Je kan wel alles afschuiven op t bestuur, maar als er meerdere clubs aankloppen zal feyenoord er meestal naast grijpen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat hij Bakircioglu er best bij had willen hebben. Alles beter dan dat er nu loopt. Voor 1.3 miljoen kun je zo'n speler niet laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |