Dat is onbedoeld een heel geestige post!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Omdat ie het zelf ook fout schrijftquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is onbedoeld een heel geestige post!
Die datum is al langer bekend en vaker genoemd. Japio heeft het zelf enkele keren genoemd en in de gesprekken met de weddingplanner is het ook aan de orde gekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
...
één van de dames zei dat het huwelijk nu op 1juli staat gepland.
Of het de bedoeling was dat iedereen dat wist is niet bekend.
Dank je welquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef FdW het volgende:
Zal het nooit meer doen Scan, omdat jij zo'n aardige, keurige, vriendelijke man bent.
Er werd toch steeds over 1 juni gesproken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die datum is al langer bekend en vaker genoemd. Japio heeft het zelf enkele keren genoemd en in de gesprekken met de weddingplanner is het ook aan de orde gekomen.
Ja 1 juni, zie mijn noot in de vorige post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Er werd toch steeds over 1 juni gesproken.
Volgens mij is dat de bedoeling. Het huwelijk is op 6 juli, maar dat mag dus (nog) niemand weten.quote:
Jurkenmevrouw had het toch echt over 6 juli. Zie vorige COS,quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Er werd toch steeds over 1 juni gesproken.
En dát had ze dus niet mogen verraden. De bewoners moesten blijven denken dat het 1 juli was.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jurkenmevrouw had het toch echt over 6 juli. Zie vorige COS,
Omdat de HH geen ruk uitvoert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Ongedierte bestrijding??
Het hele huis is geschildert en ook schoongemaakt hoe kunnen ze dan ongedierte hebben?
Dat komt niet door een zakje vuilnis.
Of zouden ze zo de vliegen gaan uitroeien.
Dat zal niet veel helpen. De stallen zijn de boosdoeners qua vliegen. Dat hou je gewoon niet tegen. De kakkerlakken is een ander verhaal. Maar ja, een Japio in huis zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Ongedierte bestrijding??
Het hele huis is geschildert en ook schoongemaakt hoe kunnen ze dan ongedierte hebben?
Dat komt niet door een zakje vuilnis.
Of zouden ze zo de vliegen gaan uitroeien.
Ik hou het op HET en Herma die geen flikker uitvoeren, behalve pauze nemen, roken, koffie en wijn drinken..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal niet veel helpen. De stallen zijn de boosdoeners qua vliegen. Dat hou je gewoon niet tegen. De kakkerlakken is een ander verhaal. Maar ja, een Japio in huis zegt genoeg.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jurkenmevrouw had het toch echt over 6 juli. Zie vorige COS,
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Het huwelijk is nu 1 juli........ de bewoners staan met hun oortjes te klapperen.
Wie er gelijk heeft weet ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
6 juli
Dat jurkenvrouwtje zei dat net en dat had dus geheim moeten blijven...![]()
Ik ben bang het laatste terwijl het zo duidelijk was, die klap, schandalig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand al iets gelezen over ontslag van Palma vanwege de klap? Of zal ze er mee wegkomen?
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand al iets gelezen over ontslag van Palma vanwege de klap? Of zal ze er mee wegkomen?
Het was nog erger, Brian schreef het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf ook fout schrijft
6 Juli had Jaap het zelf ook laatst over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie er gelijk heeft weet ik niet
Ik vond dat toch een aardig expliciete klap, hoor. Als reactie op wat irritante aaitjes, maar toch een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.
Hoe dan ook is het krankzinnig dat dit alles geentameerd wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.
http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8Iquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt 6 juli zei Jaap gister tegen de vrouw van de Prive hij wilde dat zijn stukje pas over 3 weken in de prive kwamquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
[..]
6 Juli had Jaap het zelf ook laatst over.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf ook fout schrijft
het is echt een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
Bekijk dit even. De klap is op 8.49 min.
Ongediertebestrijdingsdienst. Maar wat ik niet snap is waarom Brian dan uit de villa moet ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Net op de plasma'a: De Villa is verboden terrein tot 17:30
Nog meer JdB-schadeherstelwerkzaamheden?
Dat stuk van Brian heeft me best verrast! Gezien de inhoud moet hij emotioneel verward zijn geweest, maar desondanks weet hij een samenhangend en redelijk helder betoog op te zetten. Dat heb ik van Huub wel eens slechter gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het was nog erger, Brian schreef het goed
Er waren meer posters die homerisch moesten lachen om Brian's Nederlands en daarbij meer taalfouten in hun one liners maakten dan er in zijn best redelijk geschreven log stonden.
future delta's putt opties onderliggende waarde call optie blablablablablablablaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Zo'n saai verhaal van die beleggingsman
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Eerlijk gezegd komen die confrontaties tusen Lieke en Palma m'n neus uit. Ik snap het hoger doel niet. Zeker niet van Lieke, ze kan beter energie steken in het wegwerken van de overige bewoners.
Mij ook, maar vooralsnog P...A erger dan Liekequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uit![]()
Als je niets doet met beleggen en geen interesse hebt is het idd saai. Daarom zeker niet geschikt als cursus voor iedereen, iemand zoals Amanda zal dit echt nooit oppakken. Gewoon niet 'haar wereld'. De cursus zelf is erg basis en heel algemeen. Hij verteld het wel goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Zo'n saai verhaal van die beleggingsman
Je hoeft niet 'iemand als Amanda' te zijn om je niet aangesproken te voelen door dit verhaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je niets doet met beleggen en geen interesse hebt is het idd saai. Daarom zeker niet geschikt als cursus voor iedereen, iemand zoals Amanda zal dit echt nooit oppakken. Gewoon niet 'haar wereld'. De cursus zelf is erg basis en heel algemeen. Hij verteld het wel goed.
Eigelijk is natasia perfect.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
Ze heeft zowiezo al een hele sachte huid, dat komt door al het sporten van het zweten krijg je een sachte huid. Ze smeert zich 2x per dag in dus dan hou je ook een sachte huid pfff het is ZACHTE muts.
40 moest ze zichzelf ook inpersen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigelijk is natasia perfect.
Een perfecte moeder een mooie zachte huid maatje 36.
Ik snap dus niet wat ze daar doet.
Ze gaat er vanuit dat ze er warmpjes bij zit dus na de kooi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
Na de kooi blijft ze haar lange haar ook houden, ze blijft gewoon naar tricia gaan. Ze laadt gewoon haar kinds in haar toerek *natas-mode* en rijdt gewoon naar Rotterdam toe. Dat heeft ze er wel voor over.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef maril het volgende:
Heb deze van VOL de toekomst van Brain![]()
http://www.junkweb.nl/item.php?id=27
Dat doet vermoeden dat mevrouw niet naar Suriname gaat vertrekkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
Na de kooi blijft ze haar lange haar ook houden, ze blijft gewoon naar tricia gaan. Ze laadt gewoon haar kinds in haar toerek *natas-mode* en rijdt gewoon naar Rotterdam toe. Dat heeft ze er wel voor over.
je zei Bergman? ok ik verstond Bergman, maar het moet natuurlijk BERGMAN zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Het is van hun zelf het is van de Bergman beauty kliniek
Daar staat het tasje met Bergman erop.
Mevrouw weet nog niet wat haar te wachten staat als ze eruit komt. Dus niet te snel treuren Marrijequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet vermoeden dat mevrouw niet naar Suriname gaat vertrekken![]()
Nee, dat zie je fout het is BERGMANquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
je zei Bergman? ok ik verstond Bergman, maar het moet natuurlijk BERGMAN zijn
Das waar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Mevrouw weet nog niet wat haar te wachten staat als ze eruit komt. Dus niet te snel treuren Marrije![]()
ja, want als je de hele dag chips eet, dan heeft de maagband ook geen echt effect meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
is N maar 16,5 kilo afgevallen met die maagband![]()
Nee in de kooi alleen, daarvoor was ze al meer afgevallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee in de kooi, maar dan heeft ze niet de kilotjes die er weer aan zitten gerekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jaap blíjft de beste schrijver!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Pulp Faction
Gepost op: 16/05, 14:00:55 Gepost door: Jaap
Beste mensen,
Adiosssssss
De vuilnisman.
Bron Kingjaap
mijn dochter noem ik wel eens, al ik haar helemaal schattig vind, poeppie, maar ik krijg het inderdaad niet meer mijn strot uit sinds natas het woord misbruikt, voortaan maar een ander koosnaampje gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Lieffie en Poeppie hoeven ze tegen mij echt nooit meer te zeggen, want dan krijgen ze meteen een knal.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Ning het volgende:
Het moet niet gekker worden
http://www.ipetitions.com/petition/natasiamoetweg/index.html
Als Het voor Palma was dan had ik meegedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Ning het volgende:
6 juli is de grote dag. kwam uit jaap's mond en uit de dame van de Witte swaenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Talpasite:
1 juni aanstaande wordt hopelijk de mooiste dag van Jaaps leven. De Miljonair zal met zijn geliefde Cora in het huwelijk treden. Zijn mede-Miljonairs moeten er uiteraard ook piekfijn uitzien. Twee dames van Witte Swaen Bruidsstyling komen de jurken doorpassen van de dames. En ook diva Natrasha is van de partij...
Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Het voor Palma was dan had ik meegedaan.
Wat zei je ik hoorde je niet !!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
Misschien gaat Natasja wel beleggen in de Bergmankliniek.
Men gooit het hier op jaloezie van Palma richting Lieke. Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is er achter de schermen heel wat gaande geweest in de schoonmaakploeg, waar wij totaal geen weet van hebben. Het is sowieso raar dat Lieke inees in de villa zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uit![]()
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.
Ik zeg altijd,'wacht maar totdat jullie moeder dood is. Jullie moeder gaat dood!! Leuk voor jullie!!'. Dan moet je die grote oogjes zien van die poeppies van me!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
mijn dochter noem ik wel eens, al ik haar helemaal schattig vind, poeppie, maar ik krijg het inderdaad niet meer mijn strot uit sinds natas het woord misbruikt, voortaan maar een ander koosnaampje gebruiken.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd,'wacht maar totdat jullie moeder dood is. Jullie moeder gaat dood!! Leuk voor jullie!!'. Dan moet je die grote oogjes zien van die poeppies van me!
Ohhh je bedoelde de Bergman Kliniekquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.
Absoluut. Ik denk ook dat er veel meer achter zit. Palma is vreselijk, maar Lieke vetrouw ik echt niet. De verhalen over Lieke komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar die mening ben ik al vanaf dag 1 toegedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Men gooit het hier op jaloezie van Palma richting Lieke. Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is er achter de schermen heel wat gaande geweest in de schoonmaakploeg, waar wij totaal geen weet van hebben. Het is sowieso raar dat Lieke inees in de villa zit.
Heb net ook het filmpje bekeken en het valt me op dat ze bij Herma een heel stuk inbond, zelfs een tikje onzeker werd. Misschien sprak Herma toch de waarheid? Ze leek in ieder geval een stuk banger, maar Herma was dan ook echt kwaad i.t.t. het toneelstukje van Palma.
Ik hoop het ook, ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in de Natasja-modus staat
Het is natuurlijk ironisch bedoeld. Het poeppie en lieffie gebeuren valt niet meer serieus te nemen van een vrouw die te graag roept dat je moeder dood is en dat het of vervelend of leuk is voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in de Natasja-modus staat
Ziet er idd mooi uit, past helemaal bij Natatsja en haar uitkering.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef demins het volgende:
Mag ik één borstverkleining, graag!
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07203/bergman_default.jpg]afbeelding][/url]
Ik klikte op de link in je onderschrift!quote:
Hou toch op, schei toch uit!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk ook dat er veel meer achter zit. Palma is vreselijk, maar Lieke vetrouw ik echt niet. De verhalen over Lieke komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar die mening ben ik al vanaf dag 1 toegedaan.
Goochemquote:
Mijn theorie is dat Palma ontzettend jaloers is op jonge vrouwen. Dat probeert ze recht te trekken door voor haar leeftijd iets anders te krijgen, namelijk 'respect'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit!
Palma deed toch ook net zo spastisch tegen die invalschoonmaakster Safaa.
Die hele Palma spoort gewoon voor geen meter, en als ze van een 'ondergeschikte' zoals Lieke was niet het 'respect' krijgt waarop Palma recht meent te hebben, dan is de wereld te klein en wordt dat idiote mormel heel vals.
Herma heeft soortgelijke karaktertrekjes, die kan het niet voor niks zo goed vinden met Natasja.
Dat is wel waar. Toen ging ze ook helemaal over de piemel en het waarom is me nog steeds niet duidelijk. Palma spoort ook echt niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sorry Piet. Je weet dat ik Lieke niet vertouw, idd al vanaf dag 1. Zoals ik haar tekeer zie gaan tegen die graftak, daar kan ik nog wel om lachen, maar haar gedrag'' in general'', vind ik ronduit stuitend. Mediageile snol is het, en mijn mening ga ik dus niet herzien. Geniet jij nou maar van Lieke, je mist je dansgodin Melissa natuurlijk, maar ik kan dat kind echt niet pruimen.quote:
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal. Putt en Call. Zoiets als Dolce en Gabanna.
[afbeelding]
Wat een luxe zeg dat (heel even)quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.
Dan zou ik mijn profiel even aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Even totaal off-topic; ik ben een zij en geen hij.
Wie denkt dat jij een 'hij' bent? Sturen we gewoon Palma op af!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Da's toch logisch? Je draagt een Ian_Nick Original!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Dat is het probleem, te lang om uit te leggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn profiel even aanpassen![]()
Ik begrijp er ook niet veel van hoor, maar dan denk ik, laat dat schaap lekker nagels vijlen en er niet voor Jan Joker bijzitten. Te genant voor woorden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.
Duidelijk niet, terwijl ze eergisteren zei dat ze er al dagen om vraagt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef klarelucht het volgende:
heeft ze nu nog geen kapper gekregen?
Scanmanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie denkt dat jij een 'hij' bent? Sturen we gewoon Palma op af!![]()
Gelukkig heb je het op tijd gemerkt! Hoop ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Genieten deed ik van het DansGodinnetje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Piet. Je weet dat ik Lieke niet vertouw, idd al vanaf dag 1. Zoals ik haar tekeer zie gaan tegen die graftak, daar kan ik nog wel om lachen, maar haar gedrag'' in general'', vind ik ronduit stuitend. Mediageile snol is het, en mijn mening ga ik dus niet herzien. Geniet jij nou maar van Lieke, je mist je dansgodin Melissa natuurlijk, maar ik kan dat kind echt niet pruimen.
Ja.. waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb geen streams, maar als ik het goed begrijp zit Amanda met dat golfpetje bij die financiele cursus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets, ze kan nl ook niet golfen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Ja.. waarom zou dat een probleem zijn?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb geen streams, maar als ik het goed begrijp zit Amanda met dat golfpetje bij die financiele cursus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef klarelucht het volgende:
Alsof je niks beters kunt doen met je geld, dan beleggen.
Jaja Nicolobster , goed luisteren want als je er morgen uit gegooid word, kan je daar wat centen mee verdienenquote:
Hoe doet Nicolaas 't?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat wat worden als ze echt gaan speculeren op de beurs. JdM, trek je beurs maar open.
Moeilijk in te schatten, hij zegt niet veel, maar kijkt aandachtig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe doet Nicolaas 't?
Lijkt mij dat hij het wel een beetje bij moet kunnen benen.
Da's niet lief van Scan!quote:
Nee hè, nu alweer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Amanda: Het zit er bij mij nu ook beter in.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die hele Palma spoort gewoon voor geen meter, en als ze van een 'ondergeschikte' zoals Lieke was niet het 'respect' krijgt waarop Palma recht meent te hebben, dan is de wereld te klein en wordt dat idiote mormel heel vals.
Herma heeft soortgelijke karaktertrekjes, die kan het niet voor niks zo goed vinden met Natasja.
En nee, DGK_REDACTIE, ik erger me niet aan Palma. Ik vind dat geval alleen een aanfluiting voor het programma, de casting en eigenlijk de gehele mensheid.
En mocht het er ooit nog eens van komen dat ook de die-hard FOK-streamertjes écht moeten gaan betalen voor de streams, dan zal ik dat pas doen als dat idiote mormel de streams niet meer komt vervuilen.
Ja, hij kende het verhaal van de wc-rollen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:20 schreef klarelucht het volgende:
Brian begreep het.. had al eens ermee gewerkt
Maar niet RansJaap vrij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Om 18.00 uur wordt de villa weer vrijgegeven. Dan moet dat hok kakkerlak en vliegvrij zijn.
Er komt iets in mij op , ehm......strontvlieg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij kende het verhaal van de wc-rollen...
Die brullen niet zo uitzinnig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komt iets in mij op , ehm......strontvlieg.
Je bent lief!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's niet lief van Scan!
Om je traantjes te drogen krijg jij een mooie golfpet!![]()
[afbeelding]
Ik schrik een beetje van jequote:
Jij hebt vannacht niet gekekenquote:
Kijk, nu begrijp ik jequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol wel wat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
owww natasjaaaaaa,ja ik deel je frustratie volkomen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol wel wat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
Een witte broek maat 42 aubquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Die eeuwige stomzinnige uitdrukking en dat gegaap met haar muil wijd open ben ik wel zooooo zat he......ik kan die snol el wwat aandoen inmiddels......t' geval Natasia is gewoon een aanfluiting voor het Surinaamse ras.....![]()
Aidsleijer, blonde stoephoer, lekker voor je dat je moeder dood is, blablablaquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht niet gekekenAls je had gehoord wat er uit de mond van dat mens zelf kwam...
Fimpjes teruggekeken, niks verbaasd me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht niet gekekenAls je had gehoord wat er uit de mond van dat mens zelf kwam...
Reken maar dat er al lang iemand bij productie zit of dat er een stapel brieven ligt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fimpjes teruggekeken, niks verbaast me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.
maar dat horen ze graag bij 10 toch?? laten we eerlijk zijn....anders had die wannabee nederlandse allang eruit geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aidsleijer, blonde stoephoer, lekker voor je dat je moeder dood is, blablabla
ik zei vannacht nog...de bond tegen vloeken draait zich om in hun graf vanavond!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fimpjes teruggekeken, niks verbaast me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.
Goddome, wat een verdomd goed ideequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fimpjes teruggekeken, niks verbaasd me meer . De Bond Tegen Het Vloeken moet binnenlopen.
Tsja, willen ze wel dat hij thuiskomt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Lieve meneer, u mag best naar uw vrouw en kleine kindje toe, hoor.
Och, volgens mij is hij best wel lief. Als hij nu maar weggaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, willen ze wel dat hij thuiskomt?
Echt erg.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daaraan kun je zien dat ze een straatvechter uit de goot is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Echt erg.....![]()
Vooral over die moeder van Erik is gewoon schande .....
lager dan laag kan je niet zinken...de moeder van erik inderdaad...maar daarbij nog een hoop meer modder....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Echt erg.....![]()
Vooral over die moeder van Erik is gewoon schande .....
of gewoon simpelweg niet aan de betaalde streams te beginnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Volgende week gaan ze een stap verder in de opties, en verdiepen in de futures. Fijn om te weten wanneer niet de streams aan te zeten.
Zou ze ook Rotti kunnen maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Te laatquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of gewoon simpelweg niet aan de betaalde streams te beginnen![]()
Je kunt alles over die bitch zeggen, maar koken kan ze.quote:
Ze wast alleen d'r handen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt alles over die bitch zeggen, maar koken kan ze.
das jammer! scheelt een hoop ergernis en betalen!quote:
De liefde van Wilgo gaat door de maagquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt alles over die bitch zeggen, maar koken kan ze.
Lig je niet in een deuk dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
Niet weer een anekdote...
Vandaar de buik/maagwandcorrectie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
De liefde van Wilgo gaat door de maag
de liefde van wilgo gaat volgens mij via een ander ventieltje....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
tjaaa dat heeft natasja tot in den treure al verteld....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je twee kindjes uitpoept ben je niet meer zo strak.
Wat moeten ze dan... dagelijkse beelden van een opgebaard lijk in de tuin...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas denkt dat hij niet op TV komt, en daardoor slechts 2% van de stemmen had....
en dat is ook te zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
kan hij wel gelijk in hebben,hij doet tenslotte ook weinig....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas denkt dat hij niet op TV komt, en daardoor slechts 2% van de stemmen had....
hoohoo wees niet te blij meteen,deze kreet heb ik eerder gehoord....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:52 schreef Reza-impreza het volgende:
Amanda heeft het licht gezien: Ik ben het zoo zat!
en jij denkt dat ze luisterd??quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:53 schreef klarelucht het volgende:
Amanda... niet te veel vertellen aan deze geniepige Erik...
Vind het een prachtige combi, het domme snolletje en de overdreven nichtquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze luisterd??
daarbij kan ze nog beter erik als bondgenoot kiezen,als die vieze ranzige brian....![]()
Waarom zijn niet, en die filmsterren welquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je twee kindjes uitpoept ben je niet meer zo strak.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Analyse populariteitspol
Gepost op: 16/05, 17:33:49 Gepost door: Jaap
Beste fans,
Gisteren is de populariteitspol gehouden. Over sommige zaken ben ik verrast of juist teleurgesteld.
Laat ik eerst eens de cijfers weergeven.
(April - Mei)
(Huub - 38 - 45) (Brian - 12 - 19) (Jaap - 4 - 12) (Eric - 20 - 8) (Natasia - 7 - 7) (Lieke - x - 4) (Amanda - 6 - 3) (Nicolaas - x - 2) (Sylvia - 13 - x)
Ik ben in ieder geval tevreden dat ik 300% ben gestegen. Ik ben relatief de grootste stijger. In april was ik nog Jaap de passivist, "oh sorry Natasia" etc. Logisch dat ik de vorige keer op de laaste plaats eindigde. Alhoewel ik het niet heel erg vond ondanks de contactpunten die te verdienen zijn. Ik ben meer een schrijver (duhh check mijn log) en zolang er onbeperkt brieven verstuurd mogen worden, dan heb ik al genoeg contact met de buitenwereld.
Om me maar bij Huub aan te sluiten, uiteindelijk zit ik hier ook niet voor contactpunten. Ik wil mijn miljoen euro zo snel mogelijk omzetten in een miljoen m&m's. De populariteitspol is leuk voor je ego, dat zeker. Het is cruciaal, echt cruciaal....voor de aanhangers van de 'uiteindelijk bepaald het publiek de winnaar' theory. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik snap dat publiekslieveling kabouter Huub zijn eigen self fulfilling prophecy wil creeeren door het langspeelplaatachtig te blijven herhalen.. Kom op...het is totaal niet meer spannend als Huubs droom uit zou komen. Ik verwacht dat de finale fase (ooit) van het spel denderend zal zijn. Een clash tussen titanen die alles, maar dan ook echt alles doen voor het geld. Op dit moment zijn er maar 2 mensen die dat in zich hebben. De rest zit er voor spek & bonen & m&m's.
Echt iets voor aso Jaap om de grote meerderheid van het Gouden Kooi publiek te naaien. HAHAHA. Jullie 'precious' Huupie verpletter ik in figuurlijk zin in de finale fase. Als Huupie Sarajevo '93 wil, is goed jongen. Bring it on! Voorlopig heb ik Huupie nog nodig om de rest weg te sarren.
Huub ongenaakbaar aan de leiding met 45%. Geprofiteerd van het ineenstorten van SHE. Logisch Huub is de leider van het cluppie. Sylvia pleitos dus procentjes kwamen vrij. Eric de grootste relatieve daler van allemaal. Dus zijn procentjes kwamen ook vrij. Als je niet meer kunt meelopen met SHE, tja wat dan?
Mijn semi swa Brian gestegen tot 19% en de beste van de rest om het zo maar te zeggen. Hij profiteert denk ik enorm van het vertrek van Sylvia. Ik hoorde vaak in brieven dat zij de enige 'normale' was in het huis hahaha. De fans die graag willen stemmen op de meest normale, althans ogenschijnlijk normale, die zullen nu veel naar Brian gaan.
Ondergetekende werd 3e met 12%. Ik had gedacht dat ik 2e zou worden, ik was er in eerste instantie wel teleurgesteld over. Niet speciaal voor contactpunten, niet speciaal voor mijn ego (hallo, ik rol in vuilnis), niet voor de 'publiek bepaald de winnaar' theorie....maar om Huubs gezicht te zien als hij flink gedaald zou zijn. Fucking hel, die gast stijgt gewoon weer aaaarghhhhh. Aan de andere kant; ik ben verdrievoudigd, ach ik ben pas kort bezig met mijn terror mentaliteitsswitch, er moet nog groei inzitten. Mijn mentor Nicolaas vindt dat ik gewoon door moet terroriseren, fuck alles en iedereen, het publiek bepaald volgens hem never nooit niet de winnaar, je hoeft niet de gevoelige jongen uit te hangen om de sympathie van het publiek te winnen, dus terroriseer maar door, als je anderen er maar uitstemd voor 23 september en daarna wegstemd of wegtreiterd.
Eric gezakt naar plaats 4 met 8%. Hij likt de kont van Huub niet meer. In feite net als ik de kont van Brian niet meer lik. Je kunt ook niet anders in het begin anders lig je er meteen uit. Respect dat hij meer op zichzelf staat.
Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.
Op de 6e plek staat Lieke met 4%. Ik ben benieuwd of ze gaat stijgen als ze nog meer met Huupie gaat neuken. Meer doet ze toch niet. We hebben in het verleden gezien dat mensen in de slipstream van Huupie het goed afgaat in de peiling.
Stoephoer Amanda eindigt met 3% als 7e. Ze is maarliefst gehalveerd sinds de vorige keer!! En terecht, ze is goed als anaal oefengat voor kringspiermusketier Brian.
De hekkensluiter Nicolaas wordt laatste met 2%. In ieder geval blijft het diepterecord van Nathanael, 1%, gehandhaafd. Vijanden van Huub scoren per definitie slecht. Ik heb nu 12% en ben vijand van Huub...hmzzz mogelijkheden? Boeit niet, ik wil hier iedereen kapot maken dus ik moet het hebben van 4 Havo'ers en niet van een breed publiek.
En nu? De terror gaat door! Tribute aan alle fans die op me gestemd hebben, fuck alle kooi fans niet niet op me gestemd hebben.
Adiossss
Jaap van Otterlo.
denk dat die elkaar tot ongekende hoogtepunten kunnen brengen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:56 schreef product het volgende:
[..]
Vind het een prachtige combi, het domme snolletje en de overdreven nicht![]()
![]()
Natasia is... bijzonder. Voor haar is alles een prestatie en een opoffering. Hoor ook hoe vaak ze loopt te zuchten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waarom zijn niet, en die filmsterren wel![]()
Japio kan prachtig schrijven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Analyse populariteitspol
Gepost op: 16/05, 17:33:49 Gepost door: Jaap
Beste fans,
Gisteren is de populariteitspol gehouden. Over sommige zaken ben ik verrast of juist teleurgesteld.
....
Adiossss
Jaap van Otterlo.
Kindje van God he....quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia is... bijzonder. Voor haar is alles een prestatie en een opoffering. Hoor ook hoe vaak ze loopt te zuchten.
ja, maar dan zal huub ook aangepakt worden, dat wil je toch niet?quote:
Het was maar een grapje. Overigens gaat Huub uitgezonderd 'k*****lijer' lang niet zover als Natasia.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dan zal huub ook aangepakt worden, dat wil je toch niet?
huub die vloekt ook aan 1 stuk door
Inderdaad, erg geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
http://www.kingjaap.nl/
Ik ga helemaal kapot.. Een serieus vette rap!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
Idd een beetje jammer dat ze zoveel weg mogen, zo wordt er natuurlijk nooit iemand ziek van de heimwee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef 2live het volgende:
amanda is vorige week 5 dagen buiten geweest; wat nou opgesloten in luxe![]()
Lobasca: als het je gelukt is je avatar aan te passen (en dat is gelukt) dan moet het ook lukken je geslacht te wijzigenquote:
Scherp.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lobasca: als het je gelukt is je avatar aan te passen (en dat is gelukt) dan moet het ook lukken je geslacht te wijzigen
En dat zonder hulp van de Bergman kliniek![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef product het volgende:
Kan iemand niet aan Eric doorgeven dat het woord 'flikker' en 'iemand iets flikken' er eerder waren dan de betekenis voor homo. Omdat de homo over het algemeen nogal overspelig van aard is, is men de homo gaandeweg flikker gaan noemen.
whaaaaahahaaa , jaapio@s schrijft meesterlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
LVO - Jaap is de baas (Gouden Kooi's Godfather)
De hetero is over het algemeen net zo overspelig van aardquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef product het volgende:
Kan iemand niet aan Eric doorgeven dat het woord 'flikker' en 'iemand iets flikken' er eerder waren dan de betekenis voor homo. Omdat de homo over het algemeen nogal overspelig van aard is, is men de homo gaandeweg flikker gaan noemen.
Voor me geslacht heb ik een paswoord nodig.... en dat is al 100x fout gegaan. Misschien moet ik eens naar de, eveneens door Natasia veelvuldig aangeprezen, Valerius Kliniek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lobasca: als het je gelukt is je avatar aan te passen (en dat is gelukt) dan moet het ook lukken je geslacht te wijzigen
En dat zonder hulp van de Bergman kliniek![]()
http://www.taalkabaal.nl/scheldwoorden/indexk.phpquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
whaaaaahahaaa , jaapio@s schrijft meesterlijk.![]()
![]()
Als je dan weer eens een wachtwoord krijgt toegewezen is het misschien handig het wachtwoord daarna direct te wijzigen in iets wat je wel kunt onthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor me geslacht heb ik een paswoord nodig.... en dat is al 100x fout gegaan. Misschien moet ik eens naar de, eveneens door Natasia veelvuldig aangeprezen, Valerius Kliniek.![]()
Wat een onzinnnnnn Jaap = Leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:10 schreef Taurus het volgende:
Jaap is geen vijand van HuubAlthans, zo ziet Huub het niet, en tadaaahm daar heb je je procentjes. Huub houdt hem er in, Huub waardeert hem, dus Jaap stijgt. Gaat Jaap dat afdoen alsof hij zo geweldig is. Dat hele huis hangt om Huub heen, nog steeds, en waarschijnlijk tot het eind aan toe.
Onthouden is het probleem niet, ik schrijf het op, maar als ik een wijziging invoer en typ daarna het wachtwoord, wordt het niet geaccepteerd. Probeer het over een paar uur nog wel een keer. Als ik mijn schoonheidsslaapje heb gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je dan weer eens een wachtwoord krijgt toegewezen is het misschien handig je wachtwoord daarna direct te wijzigen in iets wat je wel kunt onthouden
niet waar, onderzoeken, onderzoeken, homo's roken ook meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De hetero is over het algemeen net zo overspelig van aard![]()
eric kan beter zelf uit de kast blijven,en natrasha diep in die kast verborgen laten....quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Eric denkt dat Natrasha echt vet grappig en gezellig is, dus hij is van plan haar vaker langs te laten komen. Hmmm... ik vind Natrasha nogal gewoontjes.
dat is ook vast niet aan palma te danken....die heeft het te druk met zuipen,roken,en vechten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
huub; ondanks dat Palma is geweest, is het toch schoon in huis.
De travestiet is over het algemeen behoorlijk hitsig. Vooral in het donker, benader ze daarom ook altijd rustig mits ze te opdringerig worden wimpel ze dan af met een eenvoudig handgebaar. Ga niet tegen de travestiet schreeuwen, dan kunnen ze agressief worden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Eric denkt dat Natrasha echt vet grappig en gezellig is, dus hij is van plan haar vaker langs te laten komen. Hmmm... ik vind Natrasha nogal gewoontjes.
heeft hij geleerd van zn grote voorbeeld brian....die hem tegenwoordig ook de vuile klusjes laat opknappen en zelf buiten schot gaat staan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef 2live het volgende:
Jaap staat weer af te luisteren
Ontslagronde aanvragen!!! Oh nee kut ze heeft Amanda als back up, pas als Amanda weg is kunnen ze Natrasha wegstemmenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
eric kan beter zelf uit de kast blijven,en natrasha diep in die kast verborgen laten....
geloof niet dat dat een echte aanwinst is voor de kooi...![]()
nee hij zei ook; ondanksquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat is ook vast niet aan palma te danken....die heeft het te druk met zuipen,roken,en vechten!
![]()
Wie luistert hij af.. ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef 2live het volgende:
Jaap staat weer af te luisteren
Ik denk dat Natrasha meer op haar plaats is tussen andere joelende homoseksuelen, op een leuk avondje of zo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef klarelucht het volgende:
Ik vind Natrasha ook niet meer dan een verklede Erik...
en dan die naam; geinspireerd op zijn grote vriendin?
Hij heeft elke keer te grote tieten.....
nee, hoeft voor mij niet.. Brian zag er ooit, verkleed als dame, 100x beter uit
je hebt kwaliteiten of niet hè
Brian gister?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat Natrasha meer op haar plaats is tussen andere joelende homoseksuelen, op een leuk avondje of zo.
Nou ja zeg...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef product het volgende:
[..]
De travestiet is over het algemeen behoorlijk hitsig. Vooral in het donker, benader ze daarom ook altijd rustig mits ze te opdringerig worden wimpel ze dan af met een eenvoudig handgebaar. Ga niet tegen de travestiet schreeuwen, dan kunnen ze agressief worden!
Ha, als dat geen verkapte vrouw is... van de slechte soort dan... Behalve als hij gaat brullen, dan is hij ontsnapt uit een gesloten inrichting.quote:
Oh, sorry, ben maar een eenvoudige jongen en noem een man in vrouwenkleren al snel een travestietquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja zeg...Eric vertelde net dat hij geen travestiet is; hij vindt het gewoon leuk om zich af en toe te verkleden.
Mwjah, vind het vaak net een joelende homo, vooral als hij boos of euforisch isquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, als dat geen verkapte vrouw is... van de slechte soort dan... Behalve als hij gaat brullen, dan is hij ontsnapt uit een gesloten inrichting.
En Lieke is ooit een man geweest. Maar daar mag ook niet over gepraat worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:33 schreef 2live het volgende:
ze stoken lieke op; palma is niet haar echte naam, dus wie is de leugenaar.
Ze mogen niet haar echte naam zeggen.
Van de week had hij dat miniscule witte shortje van amanda aanquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
natrasha wil kleren van amanda lenen....eric is toch veel groter en dikker dan amanda
Natrasha hoort achter de schermen en mag alleen tevoorschijn komen als NIEMAND kijkt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat Natrasha meer op haar plaats is tussen andere joelende homoseksuelen, op een leuk avondje of zo.
Wist jij niet de echte naam van Palma?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natrasha hoort achter de schermen en mag alleen tevoorschijn komen als NIEMAND kijkt.
AMSTERDAM - De Gouden Kooi-bewoners kunnen een nieuwe bewoonster begroeten. En wat voor een!? Palma, de homomoeder. "Ik ben echt helemaal nerveus en sta helemaal te trillen alsof ik examenvrees heb."quote:
Hemelen, please, please, please.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Waar zijn de kindjes van God?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |