Scherp.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lobasca: als het je gelukt is je avatar aan te passen (en dat is gelukt) dan moet het ook lukken je geslacht te wijzigen
En dat zonder hulp van de Bergman kliniek![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef product het volgende:
Kan iemand niet aan Eric doorgeven dat het woord 'flikker' en 'iemand iets flikken' er eerder waren dan de betekenis voor homo. Omdat de homo over het algemeen nogal overspelig van aard is, is men de homo gaandeweg flikker gaan noemen.
whaaaaahahaaa , jaapio@s schrijft meesterlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:09 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
LVO - Jaap is de baas (Gouden Kooi's Godfather)
De hetero is over het algemeen net zo overspelig van aardquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef product het volgende:
Kan iemand niet aan Eric doorgeven dat het woord 'flikker' en 'iemand iets flikken' er eerder waren dan de betekenis voor homo. Omdat de homo over het algemeen nogal overspelig van aard is, is men de homo gaandeweg flikker gaan noemen.
Voor me geslacht heb ik een paswoord nodig.... en dat is al 100x fout gegaan. Misschien moet ik eens naar de, eveneens door Natasia veelvuldig aangeprezen, Valerius Kliniek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lobasca: als het je gelukt is je avatar aan te passen (en dat is gelukt) dan moet het ook lukken je geslacht te wijzigen
En dat zonder hulp van de Bergman kliniek![]()
http://www.taalkabaal.nl/scheldwoorden/indexk.phpquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
whaaaaahahaaa , jaapio@s schrijft meesterlijk.![]()
![]()
Als je dan weer eens een wachtwoord krijgt toegewezen is het misschien handig het wachtwoord daarna direct te wijzigen in iets wat je wel kunt onthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor me geslacht heb ik een paswoord nodig.... en dat is al 100x fout gegaan. Misschien moet ik eens naar de, eveneens door Natasia veelvuldig aangeprezen, Valerius Kliniek.![]()
Wat een onzinnnnnn Jaap = Leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:10 schreef Taurus het volgende:
Jaap is geen vijand van HuubAlthans, zo ziet Huub het niet, en tadaaahm daar heb je je procentjes. Huub houdt hem er in, Huub waardeert hem, dus Jaap stijgt. Gaat Jaap dat afdoen alsof hij zo geweldig is. Dat hele huis hangt om Huub heen, nog steeds, en waarschijnlijk tot het eind aan toe.
Onthouden is het probleem niet, ik schrijf het op, maar als ik een wijziging invoer en typ daarna het wachtwoord, wordt het niet geaccepteerd. Probeer het over een paar uur nog wel een keer. Als ik mijn schoonheidsslaapje heb gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je dan weer eens een wachtwoord krijgt toegewezen is het misschien handig je wachtwoord daarna direct te wijzigen in iets wat je wel kunt onthouden
niet waar, onderzoeken, onderzoeken, homo's roken ook meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De hetero is over het algemeen net zo overspelig van aard![]()
eric kan beter zelf uit de kast blijven,en natrasha diep in die kast verborgen laten....quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Eric denkt dat Natrasha echt vet grappig en gezellig is, dus hij is van plan haar vaker langs te laten komen. Hmmm... ik vind Natrasha nogal gewoontjes.
dat is ook vast niet aan palma te danken....die heeft het te druk met zuipen,roken,en vechten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:27 schreef 2live het volgende:
huub; ondanks dat Palma is geweest, is het toch schoon in huis.
De travestiet is over het algemeen behoorlijk hitsig. Vooral in het donker, benader ze daarom ook altijd rustig mits ze te opdringerig worden wimpel ze dan af met een eenvoudig handgebaar. Ga niet tegen de travestiet schreeuwen, dan kunnen ze agressief worden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Eric denkt dat Natrasha echt vet grappig en gezellig is, dus hij is van plan haar vaker langs te laten komen. Hmmm... ik vind Natrasha nogal gewoontjes.
heeft hij geleerd van zn grote voorbeeld brian....die hem tegenwoordig ook de vuile klusjes laat opknappen en zelf buiten schot gaat staan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef 2live het volgende:
Jaap staat weer af te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |