abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49459779
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Maar als je verder wel aan alle eisen voldoet, maak je dan niet alsnog een kans? Ik bedoel: je kunt in het begin van je loopbaan daar ook nog wel extra bij trainen. Je moet jezelf niet gaan forceren natuurlijk.
Ik heb geen idee hoe streng ze daarop toezien.. maar zelf heb ik zoiets van, tis maar 30 minuutjes.. moet te doen zijn..kheb nog een week de tijd, denk wel dat ik vooruitgang zal boeken.. en op de dag zelf heb ik misschien net dat beetje doorzettingsvermogen wat op de sportschool er niet is..
pi_49463071
Het lijkt me dat conditie niet het belangrijkste is toch? Inzicht, vaardigheden, motivatie?
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49463156
zo net terug van dansen
was lekker maar moeilijker dan vorige week

EDIT: update in mijn weblog

[ Bericht 30% gewijzigd door Miss_S op 16-05-2007 23:21:55 ]
pi_49470980
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:02 schreef Tangarine het volgende:
Het lijkt me dat conditie niet het belangrijkste is toch? Inzicht, vaardigheden, motivatie?
Het is wel enorm belangrijk natuurlijk
pi_49471036
Goeiemorgen!!
Thrilled, aan je conditie kan je werken toch? Lijkt me vreemd als ze je daar op afwijzen.
Ga er nu zelf ook echt aan werken, heb betere hardloopbroek + vestje gekocht gisteren (kan alleen nu niet lopen, ben bij vriendje en heb daarvoor geen goede schoenen bij. Kan beter wachten tot morgen dan voor les 2.
Hij heeft nu wel jam & pindakaas, dat is ook goed
Het mooi kotsende meisje.
pi_49471287
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe streng ze daarop toezien.. maar zelf heb ik zoiets van, tis maar 30 minuutjes.. moet te doen zijn..kheb nog een week de tijd, denk wel dat ik vooruitgang zal boeken.. en op de dag zelf heb ik misschien net dat beetje doorzettingsvermogen wat op de sportschool er niet is..
Als ik jou was, zou ik me niet concentreren op 12 km/uur lopen, maar op het uitlopen van de 30 minuten in een voor jou zo mooi mogelijke afstand. Ik zou meer onder de indruk zijn van iemand die uberhaupt 30 minuten op een redelijk tempo uit weet te lopen dan iemand die te hard begint en na 15 minuten niet meer kan. Bovendien maak je het jezelf héél moeilijk door op een tempo te lopen dat eigenlijk te hoog is voor je.

Je schrijft dat je de sporttest mag doen mits je aangenomen wordt. Wat betekent dit precies? Word je eerst aangenomen en moet je dan de test doen? Wat heeft de test dan nog voor betekenis? Of gaat het hier om verschillende rondes waar je doorheen moet komen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_49471563
Thrilled, focus je gewoon op dat half uur hardlopen en leg gewoon uit dat je nog niet zo lang hardloop. Je kunt echt niet ineens opbouwen van 15 minuten lopen à 10 km per uur, naar 30 minuten lopen op 12 km per uur in een week tijd.
Ik ga heel erg voor je duimen dat je wordt aangenomen!
pi_49471723
Goedemorgen

ik woog vanmorgen weer 73,5
pi_49471738
@ veiligheidsspeldje: Ja daar kan je zeker aan werken, maar ik wil gewoon zo ver mogelijk komen.

@ Claudia_x: Dat ga ik ook doen, wilde gisteravond alleen kijken hoe heftig die 12 km/u was, en het is behoorlijk pittig voor mijn doen en met die testen zit het eigenlijk zo... Je hebt eerst een sollicitatiegesprek, op basis daarvan wordt je aangenomen of afgewezen. En als je aangenomen wordt, wordt er ook gekeken of je het fysiek aan kan, conditie en dergelijke.

@ Liejannuh: thanx
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:37:43 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49471982
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:22 schreef Thrilled het volgende:
Je hebt eerst een sollicitatiegesprek, op basis daarvan wordt je aangenomen of afgewezen. En als je aangenomen wordt, wordt er ook gekeken of je het fysiek aan kan, conditie en dergelijke.
rare gang van zaken dan. En als je het fysiek niet aan blijkt te kunnen, word je dan alsnog afgewezen?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:39:22 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49472009
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:21 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen

ik woog vanmorgen weer 73,5
ik was ook weer lichter vanochtend . Dat heb ik altijd als ik goed heb meegedaan met bootcamp en spinning en ook nog eens vrij goed heb gegeten . Nu is de motivatie nog groter om snel te beginnen met hardlopen . Ik ben die 76 kg beu, wil ik niet meer zien 's ochtends . Nog 100 gram en ik ben weer 1 BMI punt gezakt (alleen vrees ik dat ik morgen wel weer op 75,5 zal zitten, kutschommelingen ).
Niet meer actief op Fok!
pi_49472055
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

rare gang van zaken dan. En als je het fysiek niet aan blijkt te kunnen, word je dan alsnog afgewezen?
Dat weet ik dus niet, als ik ruimschoots tekort doe nemen ze me alsnog niet aan denk ik, ik bedoel, het is allemaal te trainen dus misschien dat ze er niet zo streng in zijn.. maar ik weet het gewoonweg niet, dus ik wil me voorbereiden op het ergste en er zo getraind mogelijk in gaan...
pi_49472084
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik was ook weer lichter vanochtend . Dat heb ik altijd als ik goed heb meegedaan met bootcamp en spinning en ook nog eens vrij goed heb gegeten . Nu is de motivatie nog groter om snel te beginnen met hardlopen . Ik ben die 76 kg beu, wil ik niet meer zien 's ochtends . Nog 100 gram en ik ben weer 1 BMI punt gezakt (alleen vrees ik dat ik morgen wel weer op 75,5 zal zitten, kutschommelingen ).
ja had ik dus ook met dansen gisteren en gewoon goed gegeten gister
ik wil eindelijk een bmi van in de 25

ookal dacht ik toen ik in dit topic kwam dat ik naar een paar weken alweer terug naar het andere topic zou moeten maar gelukkig was dat niet zo
pi_49472172
Ik was ook het meeste blij met een BMI van 25 hoor Dat is namelijk het belangrijkste, dat je gewoon gezond bent.
pi_49472181
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, als ik ruimschoots tekort doe nemen ze me alsnog niet aan denk ik, ik bedoel, het is allemaal te trainen dus misschien dat ze er niet zo streng in zijn.. maar ik weet het gewoonweg niet, dus ik wil me voorbereiden op het ergste en er zo getraind mogelijk in gaan...
Natuurlijk is het te trainen. Als je 5 km kunt lopen in een half uur terwijl je nog aan het opbouwen bent, dan kun je als man ook wel 6 km in een half uur lopen binnen korte tijd. Dat komt wel goed. Het belangrijkste wat jij kunt laten zien, is dat je je lichaam en je grenzen kent. Dat lijkt me een belangrijke eigenschap als toekomstig brandweerman.

Ook ik duim voor je!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:47:42 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49472184
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja had ik dus ook met dansen gisteren en gewoon goed gegeten gister
ik wil eindelijk een bmi van in de 25

ookal dacht ik toen ik in dit topic kwam dat ik naar een paar weken alweer terug naar het andere topic zou moeten maar gelukkig was dat niet zo
ik wil een BMI van < 25 . Nog iets van 1,5 kg te gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_49472244
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik wil een BMI van < 25 . Nog iets van 1,5 kg te gaan.
bij mij nog een halve kilo voor een bmi onder de 26
en 3 kilo voor eentje onder de 25
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:51:22 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49472263
we komen d'r wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_49472275
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
we komen d'r wel .
echt wel
ooit zal ik ook onder die 70 komen
pi_49473615
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Natuurlijk is het te trainen. Als je 5 km kunt lopen in een half uur terwijl je nog aan het opbouwen bent, dan kun je als man ook wel 6 km in een half uur lopen binnen korte tijd. Dat komt wel goed. Het belangrijkste wat jij kunt laten zien, is dat je je lichaam en je grenzen kent. Dat lijkt me een belangrijke eigenschap als toekomstig brandweerman.

Ook ik duim voor je!
Thnx
pi_49474730
Ik keek vanmorgen eens naar mijn buik, maar ik begin nu resultaat te zien.

Mijn buik begon wat te hangen, en op de hoogte van de slip zag je echt een spleet ontstaan. Maar die spleet begint nu echt minder te worden. Ik heb nog wel even te gaan hoor, maar mijn buik begint te krimpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49474801
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik keek vanmorgen eens naar mijn buik, maar ik begin nu resultaat te zien.

Mijn buik begon wat te hangen, en op de hoogte van de slip zag je echt een spleet ontstaan. Maar die spleet begint nu echt minder te worden. Ik heb nog wel even te gaan hoor, maar mijn buik begint te krimpen.
altijd fijn als je het zelf ook echt begint te zien
pi_49475773
net even buiten hardgelopen heb maar 1 rondje rond mn wijk kunnen rennen, toen ging het niet meer zo goed.. ik had berekend dat ik er 7,5 minuten over mocht doen, en deed het in 6.48.. ik ren dus te snel.. ik moet 4 rondjes vol kunnen houden, maar ik heb nog wat last van gisteren...
pi_49476448
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:05 schreef Thrilled het volgende:
net even buiten hardgelopen heb maar 1 rondje rond mn wijk kunnen rennen, toen ging het niet meer zo goed.. ik had berekend dat ik er 7,5 minuten over mocht doen, en deed het in 6.48.. ik ren dus te snel.. ik moet 4 rondjes vol kunnen houden, maar ik heb nog wat last van gisteren...
Doe rustig aan .. op een gemiddelde hardloopwedstrijd (voor amateurs) lopen de meesten zo'n 10 a 12 km per uur. En die hebben dan een hele tijd getraind. Zorg nou maar dat je het op een gemiddeld tempo doet, zo snel dat je nog net een gesprek zou kunnen voeren, dan bouw je het makkelijkst conditie op, en de snelheid komt vanzelf wel. Tenminste, dat zei mijn trainster altijd, ik heb ook een tijdlang hardgelopen, bij een vereniging (en geef je lichaam ook de kans om ff tot rust te komen, liefst 1 dag trainen, 1 dag 'rust, 1 dag trainen ... enzovoort)

Lijkt me sterk als je ze afkeuren omdat je net wat te zacht rent, maar het wel vol kan houden zonder daarna kapot te gaan ... maar echt heel veel succes ermee!

*ontbijt met croissantjes en daarnet zo'n lekkere koek ... hihi dagje lekker eten is altijd leuk
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49480890
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Doe rustig aan .. op een gemiddelde hardloopwedstrijd (voor amateurs) lopen de meesten zo'n 10 a 12 km per uur. En die hebben dan een hele tijd getraind. Zorg nou maar dat je het op een gemiddeld tempo doet, zo snel dat je nog net een gesprek zou kunnen voeren, dan bouw je het makkelijkst conditie op, en de snelheid komt vanzelf wel. Tenminste, dat zei mijn trainster altijd, ik heb ook een tijdlang hardgelopen, bij een vereniging (en geef je lichaam ook de kans om ff tot rust te komen, liefst 1 dag trainen, 1 dag 'rust, 1 dag trainen ... enzovoort)

Lijkt me sterk als je ze afkeuren omdat je net wat te zacht rent, maar het wel vol kan houden zonder daarna kapot te gaan ... maar echt heel veel succes ermee!

*ontbijt met croissantjes en daarnet zo'n lekkere koek ... hihi dagje lekker eten is altijd leuk
ik heb vandaag ook 2 croisssantjes op en 2 harde broodjes
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:24:23 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49487335
Ik heb gebakken aardappelen in de schil gehad . En een speklap met wilde knoflook, maar dat laatste doe ik niet weer. Wat een ranzige vette zooi zeg . Volgende keer maar weer een schnitzel of vegaburger dan . En m'n appelmoes was beschimmeld .
Niet meer actief op Fok!
pi_49487360
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gebakken aardappelen in de schil gehad . En een speklap met wilde knoflook, maar dat laatste doe ik niet weer. Wat een ranzige vette zooi zeg . Volgende keer maar weer een schnitzel of vegaburger dan . En m'n appelmoes was beschimmeld .
ik heb vanavond een beetje mie op en ongeveer net zoveel ijs
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:28:02 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49487459
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb vanavond een beetje mie op en ongeveer net zoveel ijs
heb nog wel druiven gegeten tijdens het eten maken, dus dat compenseert eea wel weer. Maar god, wat een smerige speklap . Heb de helft aan Mark gegeven, die eet alles .
Niet meer actief op Fok!
pi_49487504
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heb nog wel druiven gegeten tijdens het eten maken, dus dat compenseert eea wel weer. Maar god, wat een smerige speklap . Heb de helft aan Mark gegeven, die eet alles .
vind je normaal speklap wel lekker?
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:30:20 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49487548
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vind je normaal speklap wel lekker?
mwoah. Dat gaat nog. Maar dit droop verschrikkelijk vh vet en de smaak was ook te opdringerig. Geen aanrader dus . Maar ik eet zelden aardappeltjes met een stukje vlees. Haast altijd pasta of rijst. Ik wil toch eens wat vaker aardappeltjes eten omwille vd variatie .
Niet meer actief op Fok!
pi_49487569
Ik wil ook avondeten >.< We zouden eten voor mn broertje naar basketbal ging, maar dat is dus niet doorgegaan. Nu zit ik hier thuis, mijn moeder slaapt (nachtdienst gehad) mn vader en broertje zijn weg en ik weet niet hoe laat ze thuis komen ... en ik heb honger! Van pure ellende al kitkat en ontbijtkoek en andere zoetigheid gegeten, maar begin nu helemaal rillerig en koud te worden ... Dit is echt niet leuk

(naja ik ben lang niet de zwaarste vrouw ter wereld, die was 725 kg )
pi_49488948
Thrilled, ik begrijp dat je héél graag wilt, maar als je zo door gaat deze week dan presteer je bij de test mogelijk nog slechter dan je nu kan. Je overbelast je lichaam op deze manier. Neem rust tussendoor en neem in ieder geval 1 rustdag voor de test. Succes! Ik hoop dat ze je aannemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49491329
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Thrilled, ik begrijp dat je héél graag wilt, maar als je zo door gaat deze week dan presteer je bij de test mogelijk nog slechter dan je nu kan. Je overbelast je lichaam op deze manier. Neem rust tussendoor en neem in ieder geval 1 rustdag voor de test. Succes! Ik hoop dat ze je aannemen.
Dat had ik mezelf ook al voorgenomen, maar tis inderdaad vrij moeilijk, ik wil zo graag .. en als ik teveel stilzit heb ik ook het idee dat ik er méér aan kon doen.. maar goed, kzal me inhouden
pi_49501648
goedemorgen
wat is het stil hier....
pi_49501655
Gisteren 50 kilo, nu weer ongeveer 52, ik snap er niks meer van . Maar ik ga wel veel bewegen vandaag dus ik weeg me later wel weer .
pi_49501675
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 07:24 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteren 50 kilo, nu weer ongeveer 52, ik snap er niks meer van . Maar ik ga wel veel bewegen vandaag dus ik weeg me later wel weer .
heb je een weegschaal die afrond op halve en hele kilo´s?
pi_49502153
zo vandaag eens een keer ontbeten met 2 plakken ontbijtkoek met becel light
  vrijdag 18 mei 2007 @ 08:57:32 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49502199
ik ben al een uurtje bezig met de studie . Lig nog steeds in bed. Viva mijn laptop . Woog nog steeds ongeveer hetzelfde als gisteren . Maar vanavond halen we gebraden kip bij de jumbo, dus ik ben benieuwd hoe ik er morgen voor sta .
Niet meer actief op Fok!
pi_49502220
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
ik ben al een uurtje bezig met de studie . Lig nog steeds in bed. Viva mijn laptop . Woog nog steeds ongeveer hetzelfde als gisteren . Maar vanavond halen we gebraden kip bij de jumbo, dus ik ben benieuwd hoe ik er morgen voor sta .
in bed kan ik echt niets nuttigs doen op laptop
daarom zit ik nu netjes aan tafel met mijn laptop mijn stage verslag aan het maken

en je moet je gewoon nooit wegen in weekend
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:34:01 #90
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49502662
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in bed kan ik echt niets nuttigs doen op laptop
daarom zit ik nu netjes aan tafel met mijn laptop mijn stage verslag aan het maken

en je moet je gewoon nooit wegen in weekend
daar ben ik het echt mee eens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49502743
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

pi_49503281
Goeiemorgen nieuwe dag, nieuwe kansen

Mijn weegschaal loopt me te fucken! Gister(avond) veel teveel gegeten (15 bitterballen op 4 boterhammen, was al een slecht dagje, maar ik had om 20.00 uur gewoon echt teveel honger! Helemaal slap en rillerig geworden. En mn vader had voor 3 personen meer dan 40 bitterballen gemaakt, en de patat heb ik al overgeslagen) ... en nu ben ik gewoon niet aangekomen! Dat kan toch niet? Zat aan ruim 2600 kcal.

Vandaag naar feest van een vriendin van me . Ze weet dat ik wat op mn eten probeer te letten, dus dat is erg fijn. Denk dat ik wel taart neem, maar gewoon geen chips of nootjes, dat moet wel lukken
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:08:22 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49503293
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat is alleen als je in het weekend gekke dingen doet.
Ik eet in het weekend niet veel anders dan door de week. Als ik doordeweeks zin heb in friet, eet ik dat doordeweeks en als ik daar in het weekend zin in heb, doe ik dat in het weekend. Houd niet van patronen (maar ik ga niet én doordeweeks én in het weekend friet eten dus ).
Dus geen chips, snoep alcohol... gewoon normaal eten . Morgen eet ik ws kip kerrie en zondag pasta met groenten. Maandag ook iets gezonds en dan kan ik maandag weer spinnen .

En de nieuwe cursusperiode begint pas in de week van 4 juni, dus zit ik straks 2 weken zonder spinning en bootcamp . Dus ik ga dan echt hardlopen. Straks ga ik even naar de stad om samen met Mark kleren te kopen voor hem en dan gaan we ook maar even kijken of we ergens een leuk stel sportschoenen op de kop kunnen tikken. Wellicht kunnen we dan dit weekend nog beginnen.
Niet meer actief op Fok!
pi_49503357
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat is alleen als je in het weekend gekke dingen doet.
Ik eet in het weekend niet veel anders dan door de week. Als ik doordeweeks zin heb in friet, eet ik dat doordeweeks en als ik daar in het weekend zin in heb, doe ik dat in het weekend. Houd niet van patronen (maar ik ga niet én doordeweeks én in het weekend friet eten dus ).
Dus geen chips, snoep alcohol... gewoon normaal eten . Morgen eet ik ws kip kerrie en zondag pasta met groenten. Maandag ook iets gezonds en dan kan ik maandag weer spinnen .

En de nieuwe cursusperiode begint pas in de week van 4 juni, dus zit ik straks 2 weken zonder spinning en bootcamp . Dus ik ga dan echt hardlopen. Straks ga ik even naar de stad om samen met Mark kleren te kopen voor hem en dan gaan we ook maar even kijken of we ergens een leuk stel sportschoenen op de kop kunnen tikken. Wellicht kunnen we dan dit weekend nog beginnen.
wel goed dat je geen patronen hebt
dat heb ik wel heel erg in het weekend
ookal valt het slechte eten dan wel mee alleen 2 glazen wijn en het stokbrood
maar dan let ik de rest van de dag heel erg op mijn eten
pi_49503379
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen nieuwe dag, nieuwe kansen

Mijn weegschaal loopt me te fucken! Gister(avond) veel teveel gegeten (15 bitterballen op 4 boterhammen, was al een slecht dagje, maar ik had om 20.00 uur gewoon echt teveel honger! Helemaal slap en rillerig geworden. En mn vader had voor 3 personen meer dan 40 bitterballen gemaakt, en de patat heb ik al overgeslagen) ... en nu ben ik gewoon niet aangekomen! Dat kan toch niet? Zat aan ruim 2600 kcal.

Vandaag naar feest van een vriendin van me . Ze weet dat ik wat op mn eten probeer te letten, dus dat is erg fijn. Denk dat ik wel taart neem, maar gewoon geen chips of nootjes, dat moet wel lukken
maar die bitterballen zitten er ook nooit de volgende dag aan
dat merk je vaker in de komende week dat je minder afvalt dan normaal
pi_49503408
Hoi,
Ben zeker de enige die vandaag les heeft
Verder: gisteren AH kippenbout op. Was helemaal niet lekker. Kwam een hoop waterigheid uit en was ongelofelijk vet.
Echt niet lekker zeg. Verder: vandaag les 2 van het hardlopen, nu met goede outfit en niet te dikke trui zoals vorige x.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:16:04 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49503424
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wel goed dat je geen patronen hebt
dat heb ik wel heel erg in het weekend
ookal valt het slechte eten dan wel mee alleen 2 glazen wijn en het stokbrood
maar dan let ik de rest van de dag heel erg op mijn eten
patronen zijn echt slecht.
Vroeger ging het altijd zo: doordeweeks normaal eten, in het weekend patat en chips en ijs en weet ik veel wat voor rotzooi nog meer.
Ik had er vaak niet eens zin in, maar het was het enige moment waarop het 'mocht', dus deed ik het toch. Later heb ik nog eens geprobeerd om gewoon die patronen te doorbreken en door de week dan maar chips enzo te gaan eten als ik er zin in heb, maar dat werd op den duur ook weer een soort van patroon. Dus nu koop ik het gewoon helemaal niet meer en dat bevalt nog het beste . Eet nog wel eens wat chips of nootjes oid als ik op een verjaardag ben, maar ook dan niet altijd (aangezien ik in bepaalde perioden vh jaar veel verjaardagen achter elkaar heb). Ik kan dus veel beter beslissen of ik ergens zin in heb of niet en als ik er geen zin in heb, eet ik het ook niet. Ik doe niets meer routinematig .
Niet meer actief op Fok!
pi_49503467
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi,
Ben zeker de enige die vandaag les heeft
Verder: gisteren AH kippenbout op. Was helemaal niet lekker. Kwam een hoop waterigheid uit en was ongelofelijk vet.
Echt niet lekker zeg. Verder: vandaag les 2 van het hardlopen, nu met goede outfit en niet te dikke trui zoals vorige x.
succes met hardlopen
ik had eigenlijk nog een 11 uur stage dag vandaag maar ik voel me al een week niet lekker dus ben ik thuis gebleven om aan mijn stageverslag te werken
pi_49503521
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

succes met hardlopen
ik had eigenlijk nog een 11 uur stage dag vandaag maar ik voel me al een week niet lekker dus ben ik thuis gebleven om aan mijn stageverslag te werken
Dankje!
11 uur per dag stage? Hoe kan dat nou?
Verder vanavond nog werken ook (geeeeen zin in) en het hele weekend keihard leren voor m'n tentamen. Dus ik hoop dat ik zoveel mogelijk van fok kan afblijven
Groetjes dus
pi_49503524
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

patronen zijn echt slecht.
Vroeger ging het altijd zo: doordeweeks normaal eten, in het weekend patat en chips en ijs en weet ik veel wat voor rotzooi nog meer.
Ik had er vaak niet eens zin in, maar het was het enige moment waarop het 'mocht', dus deed ik het toch. Later heb ik nog eens geprobeerd om gewoon die patronen te doorbreken en door de week dan maar chips enzo te gaan eten als ik er zin in heb, maar dat werd op den duur ook weer een soort van patroon. Dus nu koop ik het gewoon helemaal niet meer en dat bevalt nog het beste . Eet nog wel eens wat chips of nootjes oid als ik op een verjaardag ben, maar ook dan niet altijd (aangezien ik in bepaalde perioden vh jaar veel verjaardagen achter elkaar heb). Ik kan dus veel beter beslissen of ik ergens zin in heb of niet en als ik er geen zin in heb, eet ik het ook niet. Ik doe niets meer routinematig .
ja met snoep doe ik hetzelfde als jij
ik heb er ook echt geen behoefte aan

maarja die wijn en stokbrood zijn zo lekker en zo'n beetje het enigste moment dat ons gezin samen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')