Ik heb al hun videos denk ikwel. Maar dat heb ik van meer bands. Rothobbyquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:26 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Feel Good Inc. nog steeds geweldig.
GOED DAT JE DAT FF KOMT VERTELLEN HIER MANquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi, ik zag SiemeN met bier.
Stoer, alleen moest ik vroeg weer weg omdat Snop weer naar Moastricht moest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Chowi het volgende:
D_A. Hai. Hoe was 't?
Weet ik,quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
GOED DAT JE DAT FF KOMT VERTELLEN HIER MAN
Ze bleef niet eens slapen? Heb je nog toffe actiefoto's kunnen regelen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stoer, alleen moest ik vroeg weer weg omdat Snop weer naar Moastricht moest.
Uiteraard, ik zal ze later op de avond eens uppen. Nah ze kon wel blijven slapen maar ja morgen moet je betalen voor OV en ze moest werken etc. Over 2 weekjes blijft ze welquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze bleef niet eens slapen? Heb je nog toffe actiefoto's kunnen regelen?
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zal ze later op de avond eens uppen. Nah ze kon wel blijven slapen maar ja morgen moet je betalen voor OV en ze moest werken etc. Over 2 weekjes blijft ze wel
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgiequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?
Neen, toevallig niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?
Dôh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgie![]()
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgie![]()
.Ik kan dan niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, toevallig niet.
Die is aankomende woensdag al. Je voelde je geroepen?
Het plezier is geheel aan mijn zijde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon. [afbeelding].
[..]
Ik kan dan niet.
Waar reageer je nou exact op? Ik begrijp je niemeer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het plezier is geheel aan mijn zijde.
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon. [
Nu al niet meer, zucht. Zo laat is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar reageer je nou exact op? Ik begrijp je niemeer.
Zeg, ik spreek jou wel vaker aan..quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg, ik spreek jou wel vaker aan..
Toch.?
Nah, eigenlijk ook niet nee.
Steek die tong maar ergens anders inquote:
Céé.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef cerror het volgende:
Ja nou. Neen. Tja. Hee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |