Je verward me met mcD. Ik ben écht beledigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bepaal zélf wel wanneer ik ga werken, krullenbol..
Insgelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Stofje het volgende:
Anyhoes, ik ga werken. Ik vind jullie lief en hou van jullie. Dat jullie dat even weten.
Kennen ze jouw moeder?quote:
Geen idee. Ze is best een aardige vrouw, trouwens.quote:
Ja. Zij en ik gaan elke woensdagavond bridgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Geen idee. Ze is best een aardige vrouw, trouwens.
Wat eng!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/11.gif]afbeelding][/url]
Ik kan er niet op klikken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij zit er echt dat poppetje.
Ja! Gelukt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wel
Yep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
bier vanavond.
Bier van SiemeN vanavond.quote:
Ik heb niet eens geld mee.quote:
You're kidding me.quote:
Zonder de eerste twee punten is dit óók een zin.quote:
Nope. Ik ben vandaag de profiteur.quote:
Ik wil 'm niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
D_A, je zou vanavond toch nog dat rarretje uitprinten en doorgeven aan SiemeN?
Ja doe ik even!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
D_A, je zou vanavond toch nog dat rarretje uitprinten en doorgeven aan SiemeN?
Je moet!quote:
Oeh, je kwetst me.quote:
Jou zie ik toch al nakende op de 11e juli.quote:
Ohja. Die wil ik wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik ben de dame voor vanavond even ophalen.
Je verwacht teveel, S.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jou zie ik toch al nakende op de 11e juli.
Something like that.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
"Hoi Snop. Jij bent de dame voor vanavond. Nu, trek je broekje maar uit."
Oh. Ok.quote:
Maak je wel even wat toffe actiefoto's als ze heftig aan het zoenen zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Something like that.
Het zal voor SiemeN zijn.
Ik ben nooit zo gelukkig met die foto's. Bovendien zwerven er van dat soort al wat rond hier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak je wel even wat toffe actiefoto's als ze heftig aan het zoenen zijn?
Bovendien wil ik niet dat als mijn ouders googlen op Chowi+nakend, dat ze dan 400.000 hits krijgen.quote:
Niet van haar dan trouwens, want ik weet niet over wie we het hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gelukkig met die foto's. Bovendien zwerven er van dat soort al wat rond hier.
Jij prostitueert meisjes!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gelukkig met die foto's. Bovendien zwerven er van dat soort al wat rond hier.
Heul niet. Ik ben kuis.quote:
Je weet dat "kuis" niet hetzelfde betekent als seksueel onverzadigbaar?quote:
Bij deze.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet dat "kuis" niet hetzelfde betekent als seksueel onverzadigbaar?
Te laat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien wil ik niet dat als mijn ouders googlen op Chowi+nakend, dat ze dan 400.000 hits krijgen.
Ga toch lekker slippen met je peugeot fox.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je verward me met mcD. Ik ben écht beledigd.
Resultaten 1 - 10 van circa 173 voor chowi+nakend (0,22 seconden)quote:
Neuken?quote:
Relatief gezien een redelijke score. Als je het afzet tegen die 400.000.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Chowi het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 173 voor chowi+nakend (0,22 seconden)
Nu nog topics zonder TT.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens vind ik de nieuwe OP tof, alleen jammer dat hij te ver naar links staat. Maar goed, ik heb een symmetrie-fetish.
Ga vliegen in je Cessna.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga toch lekker slippen met je peugeot fox.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Goed, jullie willen minimalisme? Dan kun je het krijgen ook..
quote:
JAMMERDEBAMMER DAN!quote:
Dank.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Goed, jullie willen minimalisme? Dan kun je het krijgen ook..
Excuus. Maar de bedoeling was duidelijk. Dunkt mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:54 schreef JDude het volgende:
Met één L nog altijd he. Huilies.
Lol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Piswijfje het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url]
Affirmatief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef Mokster het volgende:
Excuus. Maar de bedoeling was duidelijk. Dunkt mij.
Ik ken schapen die slimmer zijn. Ik heb jurken met een hoger IQ.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef SiemeN het volgende:
Yep. Ze is echt een 'waste of oxygen'.
Uh, ja. Toeval.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
Is toeval, c. na díé post van Mt?
Ik beloof geen topics erover te openen maar ik mag toch wel naar hartelust kankeren in de topics die er al bestaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een fucking dagtaak aan het sluiten van topics over Viswijfje. Ik snap niet dat al die flapdrollen niet door hebben dat het alleen maar erger wordt naarmate je haar aandacht schenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |