quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef geertp het volgende:
doodshoofdaapjes? die leven in ieder geval in dat gebied.
quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
klopt... sorry, niet aan gedacht. nieuwe vraag dan maar? ga direct op zoek. dit was 1882 voor de liefhebber.quote:
LeE had het goed, dus...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef geertp het volgende:
Nieuwe vraag stellen, of LeE de punten geven? zeg het maar.
Angst voor dingen aan de rechterkant van het lichaam.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Cootz het volgende:
Angst voor rechts (dexter)?
Jij moet maar niet de cabaret wereld ingaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[cabaret-mode] dat je bang bent voor Dextro's[/cabaret-mode]
dat je bang bent voor dingen in je lichaam die aan de rechterkant zitten
was ik ook niet van planquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Jij moet maar niet de cabaret wereld ingaan![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef ScottTracy het volgende:
Moment in Newtonmeter
Socrates? Oh shit, ik zou boodchappen doen. Als het goed is, mag iemand anders de volgende vraag stellen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
Toch nog wat onthouden van de Natuurkunde-1
Wie zei dit?
“Hoe meer kennis hoe meer twijfel.”
He, die bedoelde ik. Ach, je was me sowieso voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef Cootz het volgende:
[..]
Socrates? Oh shit, ik zou boodchappen doen. Als het goed is, mag iemand anders de volgende vraag stellen.
Dit verschijnsel wordt ook wel 'te intelligent' genoemd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
Toch nog wat onthouden van de Natuurkunde-1
Wie zei dit?
“Hoe meer kennis hoe meer twijfel.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |