ik ga ze niet tellen ben nog maar 18 en heb er iets van 200 - 300 maar... aan cdsquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
heb ik ookquote:
ik ben met een laptopcrash alles kwijtgeraakt, en ben sindsdien weer wat cd's aan het halen,quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
Games en Dvd's niet meegerekend, DVD"s koop ik ook zelden origineel. Alleen games die ik echt speel koop ik origineel, een stuk of 6 in de laatste 2 jaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ga ze niet tellen ben nog maar 18 en heb er iets van 200 - 300 maar... aan cds196 albums weet ik veel hoeveel games iets in de 50 - 100, en 50 dvds aan anime
![]()
muziek is de rest
ik moet toegeven dat bijna al mijn geld eraan gaat...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, maarja, ik koop geen cd's , dat kan ik niet betalen.
Ik niet, bah.quote:
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben met een laptopcrash alles kwijtgeraakt, en ben sindsdien weer wat cd's aan het halen,
heb nu 12.06 gig, en 2031 nummers.
niet echt veel artiesten nog, maar ik heb steeds de complete discografie
Ik verdien best goed, maar al m'n geld gaat op aan m'n hypotheek, verzekering voor het hele gezin, inboedel, aansprakelijkheid, gezondheid, auto, etc. Maar ook wegenbelasting, ontheffingen, internet/televisie/telefoon, boodschappen, benzine, gas&licht en al het andere dat ik vergeten ben ;').quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat bijna al mijn geld eraan gaat...![]()
Je bent al een heel eidn op weg dus!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesalles weg.
Ik ben ondertussen weer begonnen alles opnieuw te rippen. Ik heb er al 4 gedaan
![]()
ik alleen als ik het goeie muziek vindquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik koop gewoon origineel.
Ik ben nu aan het wachten totdat ik voldoende geld over heb om een 250 gig hd te kopen ofzo, die gewoon USB aansluitbaar is zonder voeding, dan knal ik daar al m'n mp3's op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesalles weg.
Ik ben ondertussen weer begonnen alles opnieuw te rippen. Ik heb er al 4 gedaan
![]()
dan zou ik geen muziek kunnen luisterenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik koop gewoon origineel.
Goh, het gebeurt toch wel dagelijks. Eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
eerste keer dat ik dit zie
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten totdat ik voldoende geld over heb om een 250 gig hd te kopen ofzo, die gewoon USB aansluitbaar is zonder voeding, dan knal ik daar al m'n mp3's op.
Lang leve de CD wisselaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
dan zou ik geen muziek kunnen luisteren
En daarnaast, dan zit ik steeds cd's te wisselen in m'n laptop.
die fungeert namelijk ook als radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |