Húúúúúú.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Jekoos het volgende:
Iemand die Mika ook goed vind?
laat me even nadenken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Jekoos het volgende:
Iemand die Mika ook goed vind?
Linking Park is vrijdag uitgekomen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die heb ik ook, alleen dan die van linkin park niet.
Maar dat is mijn muziek ook niet.
Heb je de rest van rammstein ook?
Die laatste cd van hun is trouwens echt
Deze is nog wel ok...
[mierenneukmodus]quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
Linking Park is vrijdag uitgekomen......dit is pas de tweede van rammstein die ik echt "werkelijk" heb, de rest had ik op mijn pc...
![]()
ja hequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Duurde lang voor je je dat bedacht Eer.
Kuukske , mag dan nog nederlander zijn maar ik had voor NL een 6 ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je mag je zinnen gerust onder elkaar zetten hoor.
Hackerquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thuis achter de pcmijn pa is niet al te slim , hij let niet op of de pc goed genoeg afsluit
![]()
1 programma weigerde en ik keek naar de pc hij staat nog aan joepie!!!!![]()
kan ik internetten![]()
en daardoor kan ik hier aanwezig zijn.
Illegaal achter mijn vader's pcben ik een illegale in mijn eigen huis
![]()
JuonJacket jarig *O*quote:
Gewoon goed bezig!quote:
Dat heeft niets met Nederlanderschap te maken. Dat heeft alles te maken met het prettig maken van het lezen van posts.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukske , mag dan nog nederlander zijn maar ik had voor NL een 6 ...![]()
nee, had geen wachtwoorden nodigquote:
quote:
Wat een ouderwetsche naam!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee, had geen wachtwoorden nodigdan had ik mijn cdtje tevoorschijn gepakt
ff bios instellen dat hij moet starten van de cd en voila , alle windows xp wachtwoorden![]()
HELAAS heb ik een nog slimmere nerd in mijn huis genaamd mijn BROER![]()
en hij pleurd er een wachtwoord op het voorscherm op voor het bios aankomt.
en dan kan ik niks meer...![]()
Hoezo mag je dan niet achter de pc?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
thuis achter de pcmijn pa is niet al te slim , hij let niet op of de pc goed genoeg afsluit
![]()
1 programma weigerde en ik keek naar de pc hij staat nog aan joepie!!!!![]()
kan ik internetten![]()
en daardoor kan ik hier aanwezig zijn.
Illegaal achter mijn vader's pcben ik een illegale in mijn eigen huis
![]()
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?quote:
Ja. Bah. Bagger.quote:
Lees vorige posts en je snapt mequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoezo mag je dan niet achter de pc?!
En internet is niet afgesloten, anders zat je hier nu niet te posten.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook....![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?
echte "feel good" muziek...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bah.....
Geef mij maar Stratovarius
of Delain![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik ook....![]()
![]()
![]()
!!!!!
[afbeelding]
ER zit een jumper op het moederbord, CMOS clearen kun je daarmee, ws 1 tot 3 pins, 1 en 2 is standaard, pc uit, die 2 en 3 shorten en dan weer terugzetten, pc aan en wachtwoord is weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ff bios instellen dat hij moet starten van de cd en voila , alle windows xp wachtwoorden![]()
Grace kelly...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is toch die fag uit engeland die laatst zo'n hitje had met een meisjesnaam als titel ofzo?
tis een beetje een verzameling....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
![]()
![]()
cool!
alleen waarom koop je al die albums? het heeft wel iets, overal het orginele album van hebben, maar het kost zoveel geld, en je kan het tegenwoordig allemaal zo makkelijk downloaden![]()
hmja oke, wel coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis een beetje een verzameling.......ik spaar ze dus...
![]()
Hahaha... probleem is dat het niet op een labtop kan en daarnaast waarom heb ik dat niet eerder geprobeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ER zit een jumper op het moederbord, CMOS clearen kun je daarmee, ws 1 tot 3 pins, 1 en 2 is standaard, pc uit, die 2 en 3 shorten en dan weer terugzetten, pc aan en wachtwoord is weg.
Wat is het merk en type moederbord, er is een stap voor stap handleiding voor.
....vind u op het moederbord een batterijtje. Zo'n plat ding als een bol dik muntstuk. U haalt het batterijtje eruit, of als u de weg goed weet op het moederbord/gebruiks aanwijzing, kunt u de juist jumper even verplaatsen. Na enige seconden plaatst u de batterij of jumper weer op de originele plek. Daarmee heeft u de bios gereset, en kunt u de computer opstarten. Alle instellingen staan nu in de default stand....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineelquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat iets van 500 cd's heb...![]()
![]()
ik denk dat ik maar een stuk of 10 heb die niet origineel zijn....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
Merk en type laptop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hahaha... probleem is dat het niet op een labtop kan en daarnaast waarom heb ik dat niet eerder geprobeerd.
moet ik weer een nieuwe wachtwoord crack cd branden.ach ja
![]()
![]()
ik ken het systeem van moederborden leeg wissen![]()
Ah, maarja, ik koop geen cd's , dat kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een stuk of 10 heb die niet origineel zijn....![]()
![]()
ik ga ze niet tellen ben nog maar 18 en heb er iets van 200 - 300 maar... aan cdsquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst geteld en geordend. Heb er iets meer dan 600, bijna 700 als je de soundtracks van films ook meerekent. Heelaas heb ik er maar een stuk of 40 origineel.
heb ik ookquote:
ik ben met een laptopcrash alles kwijtgeraakt, en ben sindsdien weer wat cd's aan het halen,quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Games en Dvd's niet meegerekend, DVD"s koop ik ook zelden origineel. Alleen games die ik echt speel koop ik origineel, een stuk of 6 in de laatste 2 jaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ga ze niet tellen ben nog maar 18 en heb er iets van 200 - 300 maar... aan cds196 albums weet ik veel hoeveel games iets in de 50 - 100, en 50 dvds aan anime
![]()
muziek is de rest
ik moet toegeven dat bijna al mijn geld eraan gaat...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah, maarja, ik koop geen cd's , dat kan ik niet betalen.
Ik niet, bah.quote:
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben met een laptopcrash alles kwijtgeraakt, en ben sindsdien weer wat cd's aan het halen,
heb nu 12.06 gig, en 2031 nummers.
niet echt veel artiesten nog, maar ik heb steeds de complete discografie
Ik verdien best goed, maar al m'n geld gaat op aan m'n hypotheek, verzekering voor het hele gezin, inboedel, aansprakelijkheid, gezondheid, auto, etc. Maar ook wegenbelasting, ontheffingen, internet/televisie/telefoon, boodschappen, benzine, gas&licht en al het andere dat ik vergeten ben ;').quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat bijna al mijn geld eraan gaat...![]()
Je bent al een heel eidn op weg dus!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesalles weg.
Ik ben ondertussen weer begonnen alles opnieuw te rippen. Ik heb er al 4 gedaan
![]()
ik alleen als ik het goeie muziek vindquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik koop gewoon origineel.
Ik ben nu aan het wachten totdat ik voldoende geld over heb om een 250 gig hd te kopen ofzo, die gewoon USB aansluitbaar is zonder voeding, dan knal ik daar al m'n mp3's op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn CD's (+500) op pjoeter staan. Maar na wat crashesalles weg.
Ik ben ondertussen weer begonnen alles opnieuw te rippen. Ik heb er al 4 gedaan
![]()
dan zou ik geen muziek kunnen luisterenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik koop gewoon origineel.
Goh, het gebeurt toch wel dagelijks. Eigenlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
eerste keer dat ik dit zie
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten totdat ik voldoende geld over heb om een 250 gig hd te kopen ofzo, die gewoon USB aansluitbaar is zonder voeding, dan knal ik daar al m'n mp3's op.
Lang leve de CD wisselaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
dan zou ik geen muziek kunnen luisteren
En daarnaast, dan zit ik steeds cd's te wisselen in m'n laptop.
die fungeert namelijk ook als radio
Shaven, not furredquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Houniet het volgende:
niet te veel suiker, klein beetje!
shaken, not stirred![]()
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik verdien best goed, maar al m'n geld gaat op aan m'n hypotheek, verzekering voor het hele gezin, inboedel, aansprakelijkheid, gezondheid, auto, etc. Maar ook wegenbelasting, ontheffingen, internet/televisie/telefoon, boodschappen, benzine, gas&licht en al het andere dat ik vergeten ben ;').
Vaste lasten is meer dan 900 euro in de maand iig.
dan download je aardig watquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.
Zijn nu beide vol. en de 300Gb download partitie van m'n interne schijf ook bijna
Films effe branden, dat zal wel schelen
HELP!!! zoveel inhoud ? kan ik tenminste al mijn games op kwijt zonder weer opnieuw te hoeven installen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een maandje geleden 2 500Gb externe schijven gekocht.
Zijn nu beide vol. en de 300Gb download partitie van m'n interne schijf ook bijna
Films effe branden, dat zal wel schelen
valt mee gewoon een tv serie downloaden en het kost je al weer 40 gigb .quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan download je aardig wat
Ik hou me daar niet zo mee bezig, als ik een artiest hoor waarvan ik denk: mja, best leuk, effe kijken of de rest wat is, dan download ik al z'n cd's
en als ik iets niet kan vinden, ben ik ook niet te beroerd om ervoor te betalen @ itunes music store hoor
windows media player doet dat meestal wel zolang je ff het albumpje selecteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een volautomatisch "ik rip je cd, geef Mp3 de juiste naam en zet hem meteen in de juiste map" programmaatje? Of moet ik daarvoor naar DIG?
Ik heb er zoeen die er 5 kan wisselen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef cablegunmaster het volgende:
* aanbid Kuukske voor het idee* bestaan ze ook voor 100 cds?
ik heb wel een programma die radiozenders ript en automatisch de juiste naam geeft (artiest + nummer) maar dat is ten eerste voor de mac en ten tweede zet ie het niet automatisch in de goeie map...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand een volautomatisch "ik rip je cd, geef Mp3 de juiste naam en zet hem meteen in de juiste map" programmaatje? Of moet ik daarvoor naar DIG?
ik zal s kieken dan. Maar ik vind de media player eigenlijk veel te eigenwijs. Ik bepaal graag alles zelf. En alleen al een bestandje zoeken met de player is praktisch onmogelijk. (ik gebruik Winampquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
windows media player doet dat meestal wel zolang je ff het albumpje selecteerd![]()
map valt te selecterenalbum word dan ook hernaamd.
Ctrl F intikke?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik zal s kieken dan. Maar ik vind de media player eigenlijk veel te eigenwijs. Ik bepaal graag alles zelf. En alleen al een bestandje zoeken met de player is praktisch onmogelijk. (ik gebruik Winamp)
Winamp heeft zijn fouten maar is iets sneller dan windows media player, enige wat windows mediaplayer beter maakt is die database functie bij het rippen. en het rippen zelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Winamp ftw.
VLC ruled kan er alles mee afkijken...quote:
Ik ben geen fan van ID-tags.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Winamp heeft zijn fouten maar is iets sneller dan windows media player, enige wat windows mediaplayer beter maakt is die database functie bij het rippen. en het rippen zelf
voor de rest ben ik een winamp user![]()
quote:
Veel te veel. Albums, Series, Films, Games, Applicaties, noem maar op..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan download je aardig wat
Ik hou me daar niet zo mee bezig, als ik een artiest hoor waarvan ik denk: mja, best leuk, effe kijken of de rest wat is, dan download ik al z'n cd's
en als ik iets niet kan vinden, ben ik ook niet te beroerd om ervoor te betalen @ itunes music store hoor
Programma's worden steeds groter, kwaliteit films en series wordt steeds beter en daarom grotere bestanden....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HELP!!! zoveel inhoud ? kan ik tenminste al mijn games op kwijt zonder weer opnieuw te hoeven installen.
mijn 80 gigb is te weinig...ik leefde daarvoor op de 20 gigb.
die ik moest afstaan aan mijn zusje kut kreng was het![]()
liep vast op de meest leuke momenten. spel uitgespeeld ( error blablabla)
offtopic:
kan iemand mij helpen aan het doneer mij een biertje fonds?![]()
alle donaties worden van harte aangenomen
intresse pm mij![]()
Ok. Bij deze. Jouw schuld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |