Hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Calaam het volgende:
heb me vandaag eindelijk eens aangemeld hier.
maar waar moet ik me nou voorstellen?
ik ben net 18, dus dacht dat het hier maar het makkelijkst was.
Ik ben Mieke, net 18, woon in Zorgvliet, (zo'n gat in t noorden ergens), Werk op een kinder dagverblijf en doe SPW.
Ja kan je veel beter uitgebreid komen voorstellen in het Koffiequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Calaam het volgende:
Ik ben Mieke, net 18, woon in Zorgvliet, (zo'n gat in t noorden ergens), Werk op een kinder dagverblijf en doe SPW.
Miekequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Calaam het volgende:
jKankersquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hoi
Mja, post eens mee in de PUB SC en maak een fotoboek aan als je dat leuk vindt
leuk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Mieke![]()
wij gaan vriendinen worden oke?
Ja, want ik ben er.quote:
ja moet toch watquote:
eops vrekeerde accoutquote:
ben jij Mieke??quote:
je bent me voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef Chowi het volgende:
Is "post je tieten" al langsgekomen?
wat zijn vriendinen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Mieke![]()
Nu heb je haar bang gemaakt, krijgen we zeker geen titties te zien. Bedankt hoor domme kutkloon.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Mieke![]()
Jup.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef Chowi het volgende:
Is "post je tieten" al langsgekomen?
Jij bent ook nep, so who cares?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Viswijfje het volgende:
kan iemand vertellen of mieke een meisje is of nep??
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef Merovingian het volgende:
In je OP woon je in Zorgvliet, in je profiel opeens in Zorgvlied. Waar woon je nou eigenlijk?
Zorgvliet klinkt als een bejaardentehuis, volgens mij is het gewoon een 80jarige dementerend wijfquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef Merovingian het volgende:
In je OP woon je in Zorgvliet, in je profiel opeens in Zorgvlied. Waar woon je nou eigenlijk?
quote:
We geloven je meteenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Calaam het volgende:
[afbeelding]
de enige foto die nu te vinden is op mijn pc
Toch blijf je nepquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mensen die me kennen vinden me 1 van de puurste die ze kennen en daar ben ik fier op!!!
![]()
geen idee eigenlijk, ik wist geen username.. toen ging ik een beetje rondkijken op google, en kwam ik het tegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
waar staat dat calaam voor? klinkt n beetje turks vind ik!
Schattig, maar ik val niet op blondquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef Calaam het volgende:
[afbeelding]
de enige foto die nu te vinden is op mijn pc
nee, wel marrokaansquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schattig, maar ik val niet op blond![]()
Heb je geen aziatische vriendin toevallig?![]()
quote:
niet iedereen heeft er talent voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef BrauN het volgende:
Je heb echt ongeveer alle klassieke "fouten" al begaan die elke kutkloon begaat. Chapeau! Helemaal knap omdat het in je eerste topic allemaal al gebeurt.
Je eigen (EIGENNN!!!11!) woonplaats verkeerd spellen. PI's gebruiken. Een brakke webcamfoto van Sugababes o.i.d. aftrekken en die posten alszijnde je eigen foto.
Zeg, 17-jarige MBO ict-kneus, kruip achter je pc vandaan en ga iets nuttigs met je leven doen i.p.v. je op internet voordoen als vrouw. Dat kunstje is al vaker geflikt en het wordt er niet grappiger op..
Dat blijkt.quote:
ik vind het wel fijn hoor, kun je teminste een beetje bijhouden wie er allemaal zijn op fok.. anders dacht ik over een week mischien ineens : huh calaam? die was er toch niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef mstr het volgende:
iig geen topic aanmaken om je voor te stellen.
Wat een kankerzooi zou 't worden als iedereen dat zou doen.
Yumquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind het wel fijn hoor, kun je teminste een beetje bijhouden wie er allemaal zijn op fok.. anders dacht ik over een week mischien ineens : huh calaam? die was er toch niet?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef tonks het volgende:
[..]. er komen zo'n 10.000 mensen per week bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |