Jaaaa, sorry. Ziek + typo's =quote:
Bedankt he, en oppassen he, jij bent al mehr duits dan menig orginele duitser hier met je schnitzel en bratwurst haha.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jongens, ik kap ermee voor vandaag! ik sluit mn pc af, loop naar de baas toe, zeg dat ik weg ga, pak mn tas en ga een lekkre bratwürst halen! Fijn weekend allemaal!en Leinonlein... Succes vrijdag!
Auf Wienerschnitzelquote:
2 uur en 12 min..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Goover het volgende:
2 uur en 32 min..
Ambtenahren haben ze dort nicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Werken ze bij jou tot 18:00 ? Wat een nep duitsers
Er zijn heus wel meer spammertsquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben er weer, nu terug van pauze. En jullie gaan wel rap zo zonder dat ik er bij ben
Hhaha, erg he? Maar ik begin pas om 10:00, collega´s van mij gaan eigenlijk noooit voor 18:00 weg, soms hoor ik verhalen van "ja, ik was gisteren nog tot 23:00 in buro", das toch raar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Werken ze bij jou tot 18:00 ? Wat een nep duitsers
ja jullie vormen elke dag de top 10 zowatquote:
dat blijkt. de rest van de week doe ik het rustig aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |