abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:22:44 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49550522
Ik heb ook al een flinke buik van mijzelf en ik kon tot ongeveer zo'n 22-23 weken mijn normale kleren nog aan hoor... Het is mijn eerste overigens, dus ik weet niet hoe het met 'tweede'-buiken zit enzo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:09:57 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49553017
hoeveel kan een baarmoeder eigenlijk verdragen? Heb op vakantie nogal een heftige boottocht gemaakt namelijk waarin we over het water sprongen als het waren. Ging behoorlijk hard...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:26:52 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49553450
Tsja, of het heel slecht is durf ik niet te zeggen, maar als er iets niet goed gegaan was, had je dat nu wrsch al wel gemerkt. Je kindje zit goed verpakt met het vruchtwater en jouw buik er nog eens omheen. Als er met je baarmoeder iets niet goed gegaan was, had zich dat nu wrsch wel geopenbaard.
Als je je echt zorgen maakt moet je de verloskundige even bellen. Die kan het medisch onderbouwen en je wellicht even onderzoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 19-05-2007 22:32:24 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:30:44 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49553559
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:09 schreef amaranta het volgende:
hoeveel kan een baarmoeder eigenlijk verdragen? Heb op vakantie nogal een heftige boottocht gemaakt namelijk waarin we over het water sprongen als het waren. Ging behoorlijk hard...
Als ik dat verhaal van dat kickboxende meisje dat zeven maanden zwanger was, mag geloven, kan je baarmoeder best veel hebben hoor.
Als je voldoende vruchtwater hebt is het allemaal prima in orde. Heb je reden om te twijfelen dan?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_49553564
amaranta, je buik/baarmoeder kan HEEEEEEEEEEL VEEEEEEL hebben.
geschud en geduw kan eigenlijk nooit kwaad. Het wordt pas gevaarlijk bij directe harde dingen die tegen je buik aan komen. Harde trappen, stuur bij auto ongeluk etc....

Dat je niet in de achtbaan mag als je zwanger bent is niet omdat het schudden of de achtbaan op zich kwaad kan voor je kindje. Maar omdat de beugel in je weg zit bij je buik. En heel hard die beugel in je buik wel gevaarlijk kan zijn.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:33:41 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49553649
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Memmel het volgende:

[..]

Als ik dat verhaal van dat kickboxende meisje dat zeven maanden zwanger was, mag geloven, kan je baarmoeder best veel hebben hoor.
Als je voldoende vruchtwater hebt is het allemaal prima in orde. Heb je reden om te twijfelen dan?
Nee, we vroegen het ons gewoon af.
En aangezien ik al 15 weken niet merk dat ik zwanger ben voel ik nu ook niks anders..
Het enige wat voel ik kramp, maar dat heb ik al sinds de 12de week. VOlgens mijn schoonzus is dat bandenpijn.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:34:23 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49553675
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef p_iglet het volgende:
amaranta, je buik/baarmoeder kan HEEEEEEEEEEL VEEEEEEL hebben.
geschud en geduw kan eigenlijk nooit kwaad. Het wordt pas gevaarlijk bij directe harde dingen die tegen je buik aan komen. Harde trappen, stuur bij auto ongeluk etc....

Dat je niet in de achtbaan mag als je zwanger bent is niet omdat het schudden of de achtbaan op zich kwaad kan voor je kindje. Maar omdat de beugel in je weg zit bij je buik. En heel hard die beugel in je buik wel gevaarlijk kan zijn.
ah oke....nou hier was geen beugel...
pi_49554984
memmel, dat van die gorilla had ik ook!
het arme beest, al die verwarring, wat een stress...etc. etc. etc.
  zondag 20 mei 2007 @ 07:53:06 #189
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49561474
Goedemorgen, ik meld me weer. Vanacht een beetje buikpijn gehad, maar nou niets dat op krampen, weeen of weet ik wat lijkt hoor. Ik ga zo maar eens een ontbijtje maken en dan bedenken wat ik vandaag nu weer eens kan gaan doen. Manlief moet nog wat werk afmaken, dus...
pi_49561568
ik meld me ook weer
ook wat vage dingen in buik .. die eigenlijk nergens op lijken
  zondag 20 mei 2007 @ 09:28:49 #191
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49561850
@Jellyrose, Die Doomooseat is écht geweldig! Hoe lang kunnen ze daar in?

[edit] heb het al gevonden, tot 30 kilo.

Superleuk ding!! (Wel duur )
pi_49563866
Goedemorgen dames .
Fake it till you make it...
  zondag 20 mei 2007 @ 11:45:35 #193
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_49563891
oh, die doomooseat is echt schattig.. Helemaal met zo'n klein hummeltje erop

Het gaat al weer wat beter met mijn buik dan gisteren. Ik heb heerlijk geslapen. Maar mijn buik voelt wel ietsjes beurs aan, als ik loop/sta. Dus die bekkenband blijft lekker om vandaag. Gelukkig geen harde buiken meer.
pi_49574986
dag dames...

ik kan sinds vandaag nauwelijks lopen door pijn in mijn linker lies/SI-gewricht/schaambot!?
nouja, sinds ik vanmorgen 1x 10-15min. gelopen heb naar een terrasje toe...en weer 10-15min. terug naar auto.
Kan dat zo ineens last geven ?
pi_49575347
Auw marit, dat klinkt niet zo lekker . Geen idee of dat zo ineens op kan komen, lijkt er wel op...
Wij hebben nog even wat spul versjouwd, voor het geval mevrouw de fysiotherapeut morgen tegen me zegt dat ik maar beter niet meer kan tillen . Hoezo eigenwijs... .
Ik heb dus inderdaad nu wel weer last van mn stuitje en dat is helemaal mn eigen schuld. Zal het niet meer doen (nu staat alles toch al op zolder, hahaha).
Misschien straks schoonzussie maar even bellen of ik bij hen in bad mag, lijkt me heerlijk .
pi_49575922
een bad klinkt lekker ja!
ga ik zo na het eten ook doen ... thee erbij...boek mee...

ik zat net nog te denken; misschien is het wel aan het indalen
maar, het is al ingedaald!
Hoofdje lag vorige week bij controle al vast in het bekken!?
Kan het dan nóg meer indalen ?
  zondag 20 mei 2007 @ 19:23:49 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49580656
Lekker man, die hormonen!
Net al zitten grienen bij een film (The Terminal) en nu weer bij Extreme Home Makeover.
Dat laatste doe ik meestal wel, maar het kan altijd erger blijkbaar.
pi_49580717
Pff hormonen zijn echt erg. Ben op dit moment echt ene hormonster. Begint Noortje t ehuilen brul ik gezellig met haar mee. Vanmiddag minoes gekeken samen, hoppa weer waterlanders omdat de poesjes zo slecht bhandeld worden enz enz...

En dan heb ik ******* ook nog een angina erbij... Zucht. ( Manlief zal wel gek van me worden denk ik zo )
pi_49580852
Wahahhaha en ik maar denken dat ik de enige ben die een pakje zakdoekjes versleet net...
Zeker met al die honkballende kindjes net
toch 2 dingen die bij mij zowieso al speciaal plekje hebben, honkbal en kindjes met een handicap.
zucht... hormonen...
pi_49580939
De honkballende kindjes heb ik helaas net gemist.

( Manlief wilde discovery zien engezien mijn huidige staat wil ik hem af en toe ook even tevreden houden . Komt straks weer goed van pas.)
pi_49581026
Mijn hormonen zijn ook sterk aanwezig..
Ik jank zo'n beetje bij elk tv programma

Ik ben alweer meer als tien weken zwanger.. heerlijk
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  Jubileum moderator zondag 20 mei 2007 @ 19:37:49 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49581071
Ik keek nooit Hart in aktie en dat soort programma's maar toen ik zwanger was vond ik dat heerlijk, met een doos tissues op mijn schoot.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 20 mei 2007 @ 19:51:00 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49581599
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:30 schreef p_iglet het volgende:
Wahahhaha en ik maar denken dat ik de enige ben die een pakje zakdoekjes versleet net...
Zeker met al die honkballende kindjes net
toch 2 dingen die bij mij zowieso al speciaal plekje hebben, honkbal en kindjes met een handicap.
zucht... hormonen...
Ja, dat maakte deze aflevering idd wel even extra bijzonder.

Lois, heerlijk idd dat soort dingen.
  zondag 20 mei 2007 @ 19:54:15 #204
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49581722
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Lois het volgende:
Ik keek nooit Hart in aktie en dat soort programma's maar toen ik zwanger was vond ik dat heerlijk, met een doos tissues op mijn schoot.
Same here

Ik vind het ook echt jammer dat Extreme Makeover Home Edition niet meer elke doordeweekse dag wordt uitgezonden nu
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  zondag 20 mei 2007 @ 19:59:48 #205
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49581947
Ik heb vandaag twee keer een bevallingsprogramma gezien. Huilen natuurlijk. Manlief zit nu een of andere oorlogsflim DVD te kijken, laat ik maar niet meekijken, want dat wordt ook weer grienen.
Ik ga denk ik weer eens lekker in bad!
pi_49581985
Toen ik van de week op mn werk vertelde dat ik zwanger was en een van de kinderen reageerde met : Oh wat schattig! had ik zowat de tranen in mn ogen staan .
Ach, ik had toch al aandelen kleenex dus snotter lekker door .
pi_49582180
dit gedichtje hangt bij ons bij de computer en wordt mijn motto voor na aankomende woensdag :

Lui

Ik ben lekker lui vandaag.
Ik heb een slome bui vandaag.
Denk maar niet dat ik iets doe.
Ik ben liever lui dan moe.

Lekker liggen op mijn bed
met geen mens die op mij let.
Alles wat ik anders moet,
gaat vandaag niet door - net goed. Nannie Kuiper
pi_49582684
ik verklaarde hier vandaag waar de 11 extra kilo's vandaan komen..
maar kwam er 3,5 niet kwijt aan bijv. vruchtwater/extra bloedvolume etc. etc.
dus marit-man vroeg waar die 3,5kg dan vandaan kwam??

Ik heb ze aan de hormonen toegeschreven
Het is maar een gek fenomeen!

ik bespeur hier zo af en toe wat vage menstruatieachtige-pijntjes
dus dat koppie zal echt wel nog meer aan het dalen zijn he?!
Ervaringsdeskundigen..meld u eens !?
  zondag 20 mei 2007 @ 20:25:53 #209
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49583026
"Rommelen" heet dat . Kan nog een poos duren, kan ook zo maar een bevalling opleveren .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_49583229
Rommelen ja!

En wat zij van boven zegt dus
Variety is the spice of life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')