Als ik dat verhaal van dat kickboxende meisje dat zeven maanden zwanger was, mag geloven, kan je baarmoeder best veel hebben hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:09 schreef amaranta het volgende:
hoeveel kan een baarmoeder eigenlijk verdragen? Heb op vakantie nogal een heftige boottocht gemaakt namelijk waarin we over het water sprongen als het waren. Ging behoorlijk hard...
Nee, we vroegen het ons gewoon af.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef Memmel het volgende:
[..]
Als ik dat verhaal van dat kickboxende meisje dat zeven maanden zwanger was, mag geloven, kan je baarmoeder best veel hebben hoor.
Als je voldoende vruchtwater hebt is het allemaal prima in orde. Heb je reden om te twijfelen dan?
ah oke....nou hier was geen beugel...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef p_iglet het volgende:
amaranta, je buik/baarmoeder kan HEEEEEEEEEEL VEEEEEEL hebben.
geschud en geduw kan eigenlijk nooit kwaad. Het wordt pas gevaarlijk bij directe harde dingen die tegen je buik aan komen. Harde trappen, stuur bij auto ongeluk etc....
Dat je niet in de achtbaan mag als je zwanger bent is niet omdat het schudden of de achtbaan op zich kwaad kan voor je kindje. Maar omdat de beugel in je weg zit bij je buik. En heel hard die beugel in je buik wel gevaarlijk kan zijn.
Ja, dat maakte deze aflevering idd wel even extra bijzonder.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:30 schreef p_iglet het volgende:
Wahahhaha en ik maar denken dat ik de enige ben die een pakje zakdoekjes versleet net...![]()
![]()
Zeker met al die honkballende kindjes net![]()
toch 2 dingen die bij mij zowieso al speciaal plekje hebben, honkbal en kindjes met een handicap.
zucht... hormonen...![]()
![]()
Same herequote:Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Lois het volgende:
Ik keek nooit Hart in aktie en dat soort programma's maar toen ik zwanger was vond ik dat heerlijk, met een doos tissues op mijn schoot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |