Dit is het kuttopic dat wij gaan kapen van vandaag A! Check!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Is dit 'm J?
Check!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit is het kuttopic dat wij gaan kapen van vandaag A! Check!
had je dat nog niet door?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:13 schreef ehqo het volgende:
Ga jij de wereld opblazen?
Sim kicks ass!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef SimBeSim het volgende:
[http://sim.kicks-ass.org/img/fok1.jpg
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:47 schreef SiemeN het volgende:
Heb je weer uit mama's medicijnkastje lopen snoepen?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef Misstique het volgende:
Dus. En nu?
Maar zo iets kreeg ik zelfs op PF niet aangeboden bij de binnenkomst dat 3 modjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Há!
W8 w8 w8quote:
Alleenstaand maar Velenliggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef Jarno het volgende:
"Alleenstaand".
Volgens mij willen ze 'm zelfs daar niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand even aangifte doen bij de provider? Deze mafkees moet per direct naar het Pieter Baan Centrum.
Het maakt mij niet uit als je hem maar bant.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
Ben je een kloon van Dromenvanger?
He hequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand even aangifte doen bij de provider? Deze mafkees moet per direct naar het Pieter Baan Centrum.
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als je hem maar bant.
wow das effe boem op mijn koppiequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
ik ben godverdomme stom, gaar wijf
Ik geef het op J.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Hoe moet je nou reageren op zo'n labiele triangeljosti? Zo gaat toch heel de lol van het flamen er vanaf?
Wees een man en bedenk ietsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Hoe moet je nou reageren op zo'n labiele triangeljosti? Zo gaat toch heel de lol van het flamen er vanaf?
ja en de bus naar hawaii ging doorr de appelsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef SimBeSim het volgende:
[..]
Wees een man en bedenk iets
of wat dacht je dat jij blijft maar met veel jonger dan jou aapjes
spelen en lekker altijhd van ze winnen
das gewoon niet mooi
en als het jopu een keer lukt eerlijk te winnen
kijk gpoed dan hoeveel dieper en intencer is de KICK
WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOWquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Markofnikoff het volgende:
Omg, wat ben je sim? Een of andere wannabe rappert die door zijn buddies in tha hood keihard is uitgelachen? Of nee, je bent een mislukte zelfmoord terrorist die hier op fok aandacht probeert te krijgen, nou bij deze dan, ga je maar ff lekker fappen op alle aandacht, en dan optyfen met deze crap.........
Ja, twee bier als je toch looptquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:57 schreef SimBeSim het volgende:
[..]
WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW enz enz enz
bla bla bla bla
anders nog iets?
das ook het eerste wat in mij opkwamquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
Ben je een kloon van Dromenvanger?
mag dat gelijk een hele krat worden want ik neem aan dat iedereen na zo heftigquote:
ja maar ik heb helaas dat luxe nietquote:
Zie hier de verklaring voor dit idiote topic.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:03 schreef SimBeSim het volgende:
trouwens ik doe opok stiekem een lijntje
dan zit ie vast ketamine te snuivenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie hier de verklaring voor dit idiote topic.
ik dacht dressoirquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:05 schreef SimBeSim het volgende:
[..]
ja maar ik heb helaas dat luxe niet
en al zie ik een meisje
toch kan er een lul achter schuilen als ik
meer mijn verstand geloof en niet ogen
wat is de zin ervan eigenlijk?
zo erg lief ben je dat ik hier jou voor het eerst in mijn leven tegen komquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als je hem maar bant.
juist meidquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van een lijntje ga je echt niet zo lullen hoor. Hij zal wel een lijn waspoeder bedoelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
wou ik net zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Van een lijntje ga je echt niet zo lullen hoor. Hij zal wel een lijn waspoeder bedoelen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:43 schreef SimBeSim het volgende:
"super stabiele" wereldje van alles weten dan stop nu direct en ga echt
niet verder lezen want je kan er flink van in de war raken.
Ok als het goed is en jij bent niet helemaal tot de uitterste domme aap
dan heb je tot hier gelezen en is er vanalles in jou gaan ineens leven
dus kan echt van alles zijn, van kop kies kut lul pijn tot telefoontjes van vrienden
of des noods verschrikkelijke zin om even iets anders te gaan doen.
Dus eerlijk bekeken voelt het aan jou niet zo prettig zo bespeeld te worden
en dan is het de kwestie van hoe inteligent jij bent en op welke nivo smoes
zal gaan bedenken om dit zo ongelukkig begonnen tekstje te stoppen.
Dan stel ik jou lief voor om te stoppen en te gaan.
Dat jij dan bent een aap is duidelijk voor me want aap kan ik wel leren lezen
maar toch is dat maar nep en snapt aap geen baletje van. Net als jij dat niet snapt
en het liefst wil gaan. Maar goed apjes kunnen ook leuk zijn dus ga maar schat...
Volgende stukje
Jij bent wel gebleven?
Waarom eigenlijk? Zie je niet hoe ik jou zit nu zo fuckkundig te fokken simple
omdat je waarschijnlijk ook bent een aap, helaas.
Want op dit moment hoe triest dat maar ook niet klinkt toch nu is er op aarde
maar een mens en die zelfs nog maar een jongen en nog steeds geen man.
Waarom jij een aap en ik een mens???
Zuper poeper simpel, omdat ik Sim dus hou van mensen en hou van alle mensen en hou ook
zelfs van dieren zoals jij dat bent, en in feiten zelfs zelf zo hebt mij geleerd.
Of ja, Darwin natuurlijk.
Trouwens omdat ik ben een mens ben ik van oorsprong van God en jij waarschijnlijk niet eens gelooft
in God of gelooft in een of andere onzin die aan God is gekoppeld in een
bepaalde vorm van religie.
Maar goed, dus de enorme verschil tussen aap die als mens eruit ziet en echte mens zit in
iets wat aap helemaal niks mee te maken heeft. En dat is liefde en geluk.
Dus dat liefde die ik nu voor jou en jou en iedereen heb en ga zo lang door totdat ...
Nee laat ik het zo zeggen. Ik wil gelukkig zijn omdat ik al als piep klein jochie had ontdekt dat
als je zich gelukkig voelt is leven erg mooi en heb je altijd zin enz enz
En dus toen had ik besloten dat ik wil graag gelukkig zijn.
Alleen toen was ik erg klein en kon niet zo ver kijken en was best gelukkig
maar het werd steeds minder en minder. En op gegeven moment had ik begrepen dat
ik als mensen naast me dat niet zijn kan ook zelf niet gelukkig worden
en toen ging het erg kribbelen in mijn hoofd omdat ik toen al wist hoe rond is de aarde en hoeveel
wezentjes er op lopen die bij verre na niet gelukkig zijn.
Maar ja, al had ik idee om daar niks van aantrekken toch daarmee steeds te leven
zag ik niet als een optie.
Dus was Sim op punt dat er zo gigantisch werk voor hem is achter gelaten dat ik had
heel veel conflicten met mensen met wie ik had te maken zo gauw ik zei dat ik hele aarde
wil gelukkig maken.
Goed nou voel ik dat je enorm zit te zweten en is het hoogste tijd
om de breik aan te kondigen
en dat doe ik door deze fototje die ik had enkele maanden geleden zelf gemaakt.
http://sim.kicks-ass.org/img/pers/rijbewijs_ID.JPG
En tijdens uit rusten kijk goed en denk na of jij zoiets nu ook gelijk kan doen als dat zou een bewijs
worden dat je een mens bent.
Dom???
Misbruik????
Fout, ik ben gewoon niet bang en nergens voor bang en dus ga vanuit dat
betere manier om jou te bewijzen dat je me kan vertrouwen weet ik niet
Ik weet wel dat je me nu juist alles behalve vertrouwen doet
Maakt niks aus
Rust even uit en later gaan we verder fifofarumen fokotoken
"Middag,quote:[quote]Goeie morgen, zegt SimBeSim tegen jou wie dit leest.
Maar heb geen flauw idee hoe ik jou het beste zal noemen.
Dus ik ben SimBeSim of daarvoor was ik Sim Niet Alleen en nog daarvoor noemde ik
mezelf Sim-the-Noone. In mijn passpoort staat dat ik Maxim Shubin
let op want nu komt eerste klap tegen jou verstandelijke situatie en mijn advies
aan jou is als jij nooit of bijna nooit gehad zo vreselijke stoten tegen jou
"super stabiele" wereldje van alles weten dan stop nu direct en ga echt
niet verder lezen want je kan er flink van in de war raken.
Ben jij er klaar voor?quote:Rust even uit en later gaan we verder fifofarumen fokotoken
quote:Warning: read better this website when you are stoned
or have used some other drug. Alcohol is also good!
wowquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:08 schreef ajf het volgende:
Als je nou eerst eens fatsoenlijk Nederlands leert schrijven. En als het goed is zit er ook een punt op je toetsenbord. Naast de komma aan de rechterkant.![]()
Hee, je hebt het vraagteken wel gevonden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:40 schreef SimBeSim het volgende:
[..]
wow
hoe wist je dat?
ik dacht dat het alleen bij mij zo was
Vooruitziende blik ftw!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:23 schreef JDude het volgende:
Hierover wordt in 2010 nog gepraat. Wat ik je brom.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:23 schreef JDude het volgende:
Hierover wordt in 2010 nog gepraat. Wat ik je brom.
Hoor er niks meer over. Derhalve vrij nutteloze kick. Al was de vage OP wel even leuk om te lezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Sterker nog, in 2013 is Sim nog steeds populair
Hij maakt nog steeds filmpjes hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 10:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoor er niks meer over. Derhalve vrij nutteloze kick. Al was de vage OP wel even leuk om te lezen.
Maar ach, meer dan een kansloze junk is het niet en dacht zelfs al dat hij onderhand wel een overdosis had genomen.
Die heb ik hier net nog gezien:quote:Op maandag 7 januari 2013 11:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij maakt nog steeds filmpjes hoor
Laatst had hij nog filmpjes waar hij hondenpoep in een envelop ging stoppen en die enveloppen bij random mensen door de brievenbus deed. Account was jammer genoeg verwijderd omdat hij er ook filmpjes op had staan dat ie ging snuiven.
Anno 1991 en hij zit gewoon op Partyflockquote:
Tja. Rare hersenspinsels heeft die gast.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Anno 1991 en hij zit gewoon op Partyflock
Af en toe heeft ie wel grappige filmpjes, toen zat ie met een camera midden in de nacht om zich heen te filmen en constant te praten. Komen er ineens 2 Marokkanen die zeggen "Ey wat ga je filmen vriend" Waarop Sim weer zegt "Joah ik film allemaal gekke dingetjes en mensjes allemaal aapjes enzo"quote:Op maandag 7 januari 2013 11:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Rare hersenspinsels heeft die gast.
Rest van die video's vallen ook amper te volgen. Staat zelfs een vid tussen van een uur__!
Je gaat toch zeker niet een uur lang naar een bazelende junk luisteren
Dat is dan wel weer baas ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Af en toe heeft ie wel grappige filmpjes, toen zat ie met een camera midden in de nacht om zich heen te filmen en constant te praten. Komen er ineens 2 Marokkanen die zeggen "Ey wat ga je filmen vriend" Waarop Sim weer zegt "Joah ik film allemaal gekke dingetjes en mensjes allemaal aapjes enzo"
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:09 schreef boeraap het volgende:
2014
Sim is langs geweest bij mijn deur, nadat ik had wijsgemaakt een film productie met hem te willen maken. Morgen komt hij waarschijnlijk weer langs
En gelijk een cursus grammatica...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Don_Antoin het volgende:
Kan iemand hem even een cursus zinsbouw geven? Dan probeer ik het opnieuw te begrijpen.
Bronquote:Sim is allereerste mens op aarde wie is vanuit apen staand mens is geworden. En al was en nog heel veel is de druk dat apen nog steeds proberen op Sim te veroorzaken kan Sim trots zeggen dat het nu al helemaal niet zo veel uithaalt.
Of het wordt zelfs omgezet in dat wat Sim heeft op dat moment net nodig. En zet om negatieve energie in positieve en zelfs enkel soms anders om.
Doel van Sim is maar heel simpel. Dat is gelukkig te worden, te zijn en te blijven leven. Het is wel zo dat Sim heeft dat al toen ie kleine tiener was begrepen dat het meeste geluk geeft het effect van iets voor iemand anders te doen wat andere maakt gelukkig.
Daarom dus kan ik, Sim, pas echt helemaal gelukkig worden als er op aarde iedereen is gelukkig.
Dus doe ik dat nou even. Jullie allemaal gelukkig maken omdat ik tot slot puur aan mezelf denk. Exact zoals dat deed God toen hij had bedacht om ons en nog heel veel andere wezens waar van we nog geen onweerstaanbare bewijzen hebben maar al wel heel veel toespelingen dat er zijn meer van die smart vormen van welke we zijn een voorbleed van.
Sim is ook bekend als Sim-the-Noone, Sim Niet Alleen, MiP, MiPoZoo, Vasja, in nederlandse passpoort is Sim Maxim Sergeyevich Shubin geboren in Lviv Sovjet Unie wat nu Oekraine is op 13 februari 1979.
Op dit moment is Sim bekend als SimBeSim.
SimBeSim heeft ooit 9 uien weten te proppen. Hiervoor heeft hij helaas geen medaille gekregen, want hij zou onder invloed geweest zijn tijdens deze prestatie.
SimBeSim is wereldrecord houder speed snuiven. Hij snoof tijdens zijn recordpoging 23 gram in 1x weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |