W8 w8 w8quote:
Alleenstaand maar Velenliggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef Jarno het volgende:
"Alleenstaand".
Volgens mij willen ze 'm zelfs daar niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand even aangifte doen bij de provider? Deze mafkees moet per direct naar het Pieter Baan Centrum.
Het maakt mij niet uit als je hem maar bant.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
Ben je een kloon van Dromenvanger?
He hequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand even aangifte doen bij de provider? Deze mafkees moet per direct naar het Pieter Baan Centrum.
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als je hem maar bant.
wow das effe boem op mijn koppiequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
ik ben godverdomme stom, gaar wijf
Ik geef het op J.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Hoe moet je nou reageren op zo'n labiele triangeljosti? Zo gaat toch heel de lol van het flamen er vanaf?
Wees een man en bedenk ietsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
Hoe moet je nou reageren op zo'n labiele triangeljosti? Zo gaat toch heel de lol van het flamen er vanaf?
ja en de bus naar hawaii ging doorr de appelsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef SimBeSim het volgende:
[..]
Wees een man en bedenk iets
of wat dacht je dat jij blijft maar met veel jonger dan jou aapjes
spelen en lekker altijhd van ze winnen
das gewoon niet mooi
en als het jopu een keer lukt eerlijk te winnen
kijk gpoed dan hoeveel dieper en intencer is de KICK
WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOWquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Markofnikoff het volgende:
Omg, wat ben je sim? Een of andere wannabe rappert die door zijn buddies in tha hood keihard is uitgelachen? Of nee, je bent een mislukte zelfmoord terrorist die hier op fok aandacht probeert te krijgen, nou bij deze dan, ga je maar ff lekker fappen op alle aandacht, en dan optyfen met deze crap.........
Ja, twee bier als je toch looptquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:57 schreef SimBeSim het volgende:
[..]
WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW enz enz enz
bla bla bla bla
anders nog iets?
das ook het eerste wat in mij opkwamquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Misstique het volgende:
Ben je een kloon van Dromenvanger?
mag dat gelijk een hele krat worden want ik neem aan dat iedereen na zo heftigquote:
ja maar ik heb helaas dat luxe nietquote:
Zie hier de verklaring voor dit idiote topic.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:03 schreef SimBeSim het volgende:
trouwens ik doe opok stiekem een lijntje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |