quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik heb je ook even in de wiki erbij gezet, in de OP.
Aber natürlich. Zet je hem zelf even in de OP van de Wiki?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lieve lieve modjes, zou een van jullie deze banner http://i17.tinypic.com/6chqfkh.jpg in de plaats van de Torpedo Moscow banner willen plaatsen in het Football Manager topic? Dankjewel
Je bent een schat Annequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aber natürlich. Zet je hem zelf even in de OP van de Wiki?
Made by mequote:
Oh..quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
Kan er niet een regel komen dat er geen PC gezeik in spel topics mag komen?
Dat ze maar een appart topic maken voor, dit spel draait niet op mijn PC.... bla bla bla shit.
Voor ingame dingen kunnen topics wel multi platform zijn.
Maar als ik een topic lees over een spel dat ik interesant vind (op de 360) wil ik daar geen PC gezeik tussen door. Daarom heb ik een hekel aan Multi topics.
Dus:
1 topic over het spel. De gameplay enzo.
en 1 topic over niet gameplay gerelateerde problemen. (eventueel als een soort centraal topic binnen "PC Games")
Dat topic is de aanleiding tot deze vraag. Maar ik heb me hier al wel vaker aan gestoort.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Mij lijkt dat eigenlijk niks. Dan krijg je namelijk een hoop soort 'dubbeltopics'.
En ik weet op welk topic je doelt. En daar is pas één PC-vraag langsgekomen, dus ik wacht sowieso eerst eens af of er daadwerkelijk wel zoveel PC-vragen langskomen. Zo niet, dan kun je daar makkelijk overheen lezen.
Een soort dubbel-topic van het game-playtopic. Dát bedoel ik ermee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
Het hoeft niet dubbel te zijn als je van alle installatie / opstart / driver / configuratie problemen 1 centraal topic maakt.
Nee je hebt niet twee topics van 1 game.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een soort dubbel-topic van het game-playtopic. Dát bedoel ik ermee.
Dat je dus 2 topics hebt van één game. Dat zie ik als een soort dubbeltopic aangezien het naar mijn mening makkelijk in één topic kan.
ow dus 2 centrale topics in het PC gedeelte erbij, lijkt mij icm de ingeslagen weg niet zo handig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee je hebt niet twee topics van 1 game.
Je hebt van 1 game 1 topic over de gameplay.
En je hebt 1 topic voor alle problemen met PC games.
Dus 1 topic voor alle spellen die er op de PC te spelen zijn.
Dus als er maar 1 spel zou zijn heb je idd 2 topics, maar bij 2 spellen heb je maar 3 topics. (bij 1000 spellen heb je dan dus 1001 topics.)
Nee 1 topic in het PC gedeelte er bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ow dus 2 centrale topics in het PC gedeelte erbij, lijkt mij icm de ingeslagen weg niet zo handig.
Als users in een pc topic vastzitten kan je het toch beter in een van de gerelateerde topics openen dan dat je dat in een apart centraal topic doet, als ik vast zit in oblivion lijkt het mij iig onhandig om het in een centraal [PC] ik zit vast topic te melden,terwijl er een specifiek topic over de desbetreffende game loopt iig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee 1 topic in het PC gedeelte er bij.
Het gameplay topic komt tenslotte in algemeen / multi.
Gezien julie weg zou ik dan gaan voor het idee zoals ijsmeis het in eerste instantie opvatte.
Dus een gameplay topic en voor elk probleem een appart topic maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |