Dat is idd een wereldprogramma voor de 360 controllerquote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef BMH het volgende:
Je hebt ook een game profiler van pinnicle. Werkt ook goed met de 360 controller.
En het nadeel dat je weer zo'n geweldige Playstation analoge stick plaatsing hebtquote:Op maandag 12 juni 2006 16:59 schreef renz0r het volgende:
Ik heb zojuist een logitech gekocht. Logitec dual action ofzo. Was één van de nieuwste en 30 euro. Had een wat betere revieuw dan die xbox controller zei die vrouw. Enige verschil is dat die geen dualshock heb. Ach, ik gebruik dat ding alleen met sportspellen als voetbal.
en de G5 muis danquote:Op maandag 12 juni 2006 14:20 schreef Mr_Baus het volgende:
Klopt.. Logitech heeft een game profiler.. Je kan al je instellingen per game daar instellen. Maar het moet ook gewoon in game kunnen met wat voor controller dan ook..
Misschien dat bepaalde drivers bij bepaalde games problemen kunnen opleveren, maar ik denk dat je dit bij Logitech niet tegen gaat komen....
Logitech is gewoon goed, dan wel niet de beste.. Waar ik nu wel op zit te wachten, en ook vrij zeker van ben dat het komt; is een G klasse controller van Logitech.. G klasse is Game Gadget nerd stuff.. gewoon helemaal perfect game spul, zoals het G15 toetsenbord e.d.
Ik heb nog geen Logitech G joypad gezien
Dat is een muis, geen controller/joypadquote:
Same here.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:31 schreef BMH het volgende:
Je hebt ook een game profiler van pinnacle. Werkt ook goed met de 360 controller.
Das waarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat is een muis, geen controller/joypad
heb dat ding wel eens bij de MM zien liggen, is dat nou wat??!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
alleen voor de linkerhand te verkrijgen dus linkshandigen zullen rechts moeten leren muizen
Ik speel niet meer zonder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb dat ding wel eens bij de MM zien liggen, is dat nou wat??!!![]()
FPS en dan dat ding en een muis? mm misschien toch eens gaan proberen, krijg echt RSI van dat WSADquote:
idd. Alleen dat ding en een muis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
FPS en dan dat ding en een muis? mm misschien toch eens gaan proberen, krijg echt RSI van dat WSAD![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |