Brian zei ook: In de buitenwereld geef je even een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik kies ervoor op een andere manier in gesprek te gaan. Ik loop liever weg dan dat ik me laat gek maken door die mensen.
quote:
Geloofwaardigheid is er niet meer geweest na het Huub/Nathanael-incident.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:22 schreef farceman het volgende:
Als ze morgenochtend nu weer zo peoslief doen tegen alkaar alsof er niks is gebeurd dan stop ik ermee.
Dan wordt het toch echt ongeloofwaardig.
Als je dit kunt vergeten wat er allemaal over Eric(zijn moeder) is gezegd, dan is het echt niet meer geloofwaardig
yepquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er gebeurd? Heb ik iets gemist.
Als je deze hele situatie normaal vind dan spoor je echt niet neequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Jij vindt dat normaal? (Zie ook hierboven).
Ik zie het in ieder geval als een ander soort schreeuwen/krijsen als dat van Natasia en Eric.
Zeker. Maar ook leuk dat hij zoiets zegt terwijl hij zelf als een gevaarlijke gek aan het brullen slaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij het verbaal aflegd tegen anderen
De pijn verzachten, das lief. Helpt beter dan medicatie en heeft geen schadelijke bijwerkingen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Huub: Gaan we nog seksen vanavond tegen lieke
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is een poging om fysieke dominantie over te brengen via oorverdovend geluid, brullen, intimidatie dus. En daar zit het verschil met dat gekrijs van Natasia en Eric.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij begon er niet mee, natas en eric deden dit de hele tijd al
Ik denk niet, dat het gescript is. Eric is zich aan het indekken bij A'Del.quote:
Lieke wilde Jaap tarten door zijn afwas in zijn bed te doen. Jaap pakt haar terug door een vuilnisbak in haar bed leeg te storten. Ruzie, gegil, Lieke probeert Jaap (die ontzettend vies) schoon te maken met Dreft, Jaap pakt die af en gooi de fles leeg over haar hoofd en gaat haar vervolgens staan begluren terwijl ze doucht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Hij had dan ook totaal geen goed puntquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brainless stond op het punt van knappen, want hij zag zijn geest al dwalen.![]()
Niet meer niet minder.
Dit schreeuwen wat echt niet om Nasty te ontzetten.
Ik ook niet. Deze vind ik een beetje te makkelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je deze hele situatie normaal vind dan spoor je echt niet nee![]()
Dat heb ik dan ook nooit beweerd
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
Wat is de reden dat Amanda weer aan Tas heeft toegegeven? Heeft ze iets van achter te horen gekregen ofzo?
En als hij ze beiden fout bezig vond......... waarom niet even lekker hysterisch krijsen in Natasja's oorquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is een poging om fysieke dominantie over te brengen via oorverdovend geluid, brullen, intimidatie dus. En daar zit het verschil met dat gekrijs van Natasia en Eric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |