Alles wat hij deed was in zijn gezicht schreeuwen iets waar natasia en eric al de hele tijd aan het doen waren.quote:
Ja, lekker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult nog lange tijd een nagalm in je oren horen![]()
Ik sprong bijna van mijn stoel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat hij deed was in zijn gezicht schreeuwen iets waar natasia en eric al de hele tijd aan het doen waren.
Hij bracht het een beetje agressief idd, maar zijn intenties waren goed en hij had een heel goed punt
Maar die overslaande stem is zo eng!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat hij deed was in zijn gezicht schreeuwen iets waar natasia en eric al de hele tijd aan het doen waren.
Hij bracht het een beetje agressief idd, maar zijn intenties waren goed en hij had een heel goed punt
Jij kunt inderdaad heel goed relativerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
mamjoquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heet die Surinaamse site waar Wilgo toen zo'n last van had? is kijken of die Wilgo kunnen stalken met dit gedrag van Natasia![]()
WAT? Dat kan niet. Ik schrik me rot!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Day het volgende:
Wijze woorden van Brian.
Ook al word minimaal 50% van dit programma gestuurd door de redaktie, ze zullen heus niet gezegd hebben "ga eens schoonmaakmiddel in elkaars ogen spuiten", dit was gewoon een domme actie van zowel Jaap als Lieke. Op die leeftijd hoor je gewoon beter te weten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:15 schreef Frasier het volgende:
Of het nou in Jaap of in Lieke haar ogen kwam...dit is volkomen belachelijk. Maar alles voor de kijkcijfers he?
blijf af van Wilgoquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heet die Surinaamse site waar Wilgo toen zo'n last van had? is kijken of die Wilgo kunnen stalken met dit gedrag van Natasia![]()
Onzettend slecht mens met dr je moeder is dood en aidslijer...... en maar hameren of beleefdheid de hele dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef SiRojK het volgende:
Die Natasia mag van mij direct vertrekken of iets breken waardoor ze weg moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |