ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja mag niet te lang duren allemaal....ze moeten zo braaf naar bedje![]()
Volgens mij is Natasia de enige die echt kwaad was. De rest lacht zich te barstequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:16 schreef cindy10 het volgende:
1 van de redenen dat ik denk dat er veel gefaked word daar.....een normaal mens had die natasja toch allang het licht uit dr ogen gestompt?![]()
Alles wat hij deed was in zijn gezicht schreeuwen iets waar natasia en eric al de hele tijd aan het doen waren.quote:
Ja, lekker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult nog lange tijd een nagalm in je oren horen![]()
Ik sprong bijna van mijn stoel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat hij deed was in zijn gezicht schreeuwen iets waar natasia en eric al de hele tijd aan het doen waren.
Hij bracht het een beetje agressief idd, maar zijn intenties waren goed en hij had een heel goed punt
Maar die overslaande stem is zo eng!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat hij deed was in zijn gezicht schreeuwen iets waar natasia en eric al de hele tijd aan het doen waren.
Hij bracht het een beetje agressief idd, maar zijn intenties waren goed en hij had een heel goed punt
Jij kunt inderdaad heel goed relativerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
mamjoquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heet die Surinaamse site waar Wilgo toen zo'n last van had? is kijken of die Wilgo kunnen stalken met dit gedrag van Natasia![]()
WAT? Dat kan niet. Ik schrik me rot!quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Day het volgende:
Wijze woorden van Brian.
Ook al word minimaal 50% van dit programma gestuurd door de redaktie, ze zullen heus niet gezegd hebben "ga eens schoonmaakmiddel in elkaars ogen spuiten", dit was gewoon een domme actie van zowel Jaap als Lieke. Op die leeftijd hoor je gewoon beter te weten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:15 schreef Frasier het volgende:
Of het nou in Jaap of in Lieke haar ogen kwam...dit is volkomen belachelijk. Maar alles voor de kijkcijfers he?
blijf af van Wilgoquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heet die Surinaamse site waar Wilgo toen zo'n last van had? is kijken of die Wilgo kunnen stalken met dit gedrag van Natasia![]()
Onzettend slecht mens met dr je moeder is dood en aidslijer...... en maar hameren of beleefdheid de hele dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef SiRojK het volgende:
Die Natasia mag van mij direct vertrekken of iets breken waardoor ze weg moet
Die verstopt zich in haar bed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:20 schreef avonne het volgende:
waar is Amanda?
Het was zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jij kunt inderdaad heel goed relativeren![]()
![]()
Het is gewoon totaal gestoord gedrag om zo in iemands oor te gaan staan brullen.quote:
Je hoort in zo'n situatie als programma-leiding gewoon in te grijpen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ook al word minimaal 50% van dit programma gestuurd door de redaktie, ze zullen heus niet gezegd hebben "ga eens schoonmaakmiddel in elkaars ogen spuiten", dit was gewoon een domme actie van zowel Jaap als Lieke. Op die leeftijd hoor je gewoon beter te weten...
Maar iedereen die ervoor staat voelt dat er maar 2 millimeter tussen zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal gestoord gedrag om zo in iemands oor te gaan staan brullen.
Hij gaat niet over tot fysiek geweld, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ach, kom nou. Jij vindt dat normaal? (Zie ook hierboven).quote:
Hij begon er niet mee, natas en eric deden dit de hele tijd alquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal gestoord gedrag om zo in iemands oor te gaan staan brullen.
Hij gaat niet over tot fysiek geweld, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Neuh... beetje groepsdebat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er gebeurd? Heb ik iets gemist.
Alleen maar omdat hij het verbaal aflegd tegen anderenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik kies ervoor op een andere manier in gesprek te gaan. Ik loop liever weg dan dat ik me laat gek maken door die mensen.
Dacht van wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Nee, twas allemaal gescript.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Wilgo is tof ja maar als je hem en zijn gemeenschap onder druk zet dan moet Natasia wel loesoequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef avonne het volgende:
[..]
blijf af van Wilgo
Wilgo maakt op iedereen een heel goeie indruk
Lieke ging Jaap tarten. Jaap pakte haar vervolgens terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |