Hierom kijk ik om 01.00 naar zoietsquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie uitlaatklep![]()
Anders ga je om 01:00 kijken hoe iemand sport en je er druk om maken
Moet je haar eens met een nachtcamera zien.... dan is het gewoon eng!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:11 schreef Borga het volgende:
Lieke lijkt erg op onze JJ
Een kikker moet gekust worden ( onwaarschijnlijk ) om eventueel een prinses te worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je haar eens met een nachtcamera zien.... dan is het gewoon eng!
Het begint daar op een rattenplaag te lijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:14 schreef Day het volgende:
OMG, Jaap heeft dus Lieke's bed bevuild met de inhoud van de prullenbak.
Vervolgens heeft hij (onder aanmoediging van Huub, de rat) met z'n vieze lijf op Natasia's bed gesprongen.
Tijd voor tvquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
Ooooooooh, nasty ligt op de bank.. TERROR TERROR
Ik kan het bijna ruikenquote:
En Eemnes op Hamelen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het begint daar op een rattenplaag te lijken.
Wat komt er dan??quote:
Das beterquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Lieke laat zich echt niet opfokken, heel knap!
'Andere kinderen, andere mensen kunnen ervan eten!'quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
Brian vindt het jammer dat Jaap dure spullen verneukt.
Hoooooor Hem!!
Yep, een Ben & Jerry dieetquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Japio blijft moddervet, traint ie wel een beetje en staat hij op dieet![]()
Wat te denken van zijn kapotte glazen,kapotgeslagen meubels en de vernielde avondjurk van Nena en last but not least, de maagdenvlies van Amandaquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
Brian vindt het jammer dat Jaap dure spullen verneukt.
Hoooooor Hem!!
Vind ik ook, het is hoog tijd dat Jaap Brian aanpakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef schatje het volgende:
Brian vindt het niet leuk dat Jaap het op de verkeerde mensen heeft gemunt.
Vergeet onze trommelvliezen niet. Onbetaalbaar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat te denken van zijn kapotte glazen,kapotgeslagen meubels en de vernielde avondjurk van Nena en last but not least, de maagdenvlies van Amanda![]()
Welnee, hij is alweer 5 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Japio blijft moddervet, traint ie wel een beetje en staat hij op dieet![]()
Lieke wil dat Jaap zijn keukendienst vervult en gooit wat van zijn eigen rommel op zijn bed. Dit is Jaaps REVENGE.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
Dus Lieke maakte Jaap zijn bed goor en toen kieperde Jaap de vuilnisbak leeg op haar bed?? Sorry maar ik zat op een andere stream te kijken en miste dit..
Ja. Sorry...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Vinden jullie dit echt grappig van Jaap?
Lieke had, geloof ik, alleen de wok die hij niet afgewassen had op z'n bed gelegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
Dus Lieke maakte Jaap zijn bed goor en toen kieperde Jaap de vuilnisbak leeg op haar bed?? Sorry maar ik zat op een andere stream te kijken en miste dit..
duidelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef farceman het volgende:
Moeten er nieuwe stappen voor Lieke doorgeseind worden?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Zolang hij iedereen over de zeik krijgt...JA!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Ik vind Japio de miscast van de eeuwquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Ik vind het leuk als Brian en Natasia getart worden. Het wordt verdomme eens tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Na 6.5 maanden DGK zijn de hersens van vele streamers afgestompt. Dit vinden ze inderdaad leuk...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Scherp Donny!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
duidelijk.
Ik lees net dat Lieke cool reageerde, en nu is ze een furie...
Wie zijn er momenteel boeiender dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind Japio de miscast van de eeuw
en wel lekker blijven posten hier!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 6.5 maanden DGK zijn de hersens van vele streamers afgestompt. Dit vinden ze inderdaad leuk...
Persoonlijk kijk ik liever naar Comedy Central als ik wil lachen...
Je moet hem niet tarten, dan verslaat hij je met je eigen wapenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef blomst het volgende:
Jaap kan ook grappig zonder alcohol zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef blomst het volgende:
HeeftvJaap ook alcohol gehad?
Alles en iedereen behalve Japio dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Wie zijn er momenteel boeiender dan?![]()
Na 6,5 maanden blijkt er toch nog iemand te zijn die NOG sterker in zijn schoenen staat dan wat we voorheen hebben gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 6.5 maanden DGK zijn de hersens van vele streamers afgestompt. Dit vinden ze inderdaad leuk...
Persoonlijk kijk ik liever naar Comedy Central als ik wil lachen...
Lieke begonquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat Jaap er uit geschopt wordt!![]()
![]()
Dit kan niet door de beugel lijkt me, toch? Schoonmaakmiddel is fysiek geweld lijkt me..
Vroeg me al af wat ze opeens achter moest doen, dat dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Lieke is 100% geinstrueerd, ze reageerde eerst ijzig kalm op Jaap, nu is ze helemaal over de rooie.
www.hansanders.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Alles en iedereen behalve Japio dus
Zij moet dit oplossen zodat Natasia uit de wind blijft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat ze opeens achter moest doen, dat dus![]()
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Lieke is 100% geinstrueerd, ze reageerde eerst ijzig kalm op Jaap, nu is ze helemaal over de rooie.
Huub ligt net zo dubbel als de meeste streamers....quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeg me al af wat ze opeens achter moest doen, dat dus![]()
Zou heel goed kunnen idd en om tv te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij moet dit oplossen zodat Natasia uit de wind blijft.
En ze deed het zo goed... heel kalm, liet Jaap gewoon rustig gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".![]()
Ze gooit zich er in ieder geval volledig in, en dat kun je van de meesten niet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet op, net even naar achter geweest voor "een zendercheck".![]()
Ik zit net te denken die zit alleen maar te lachen ,maar goed straks doet ze dr benen weer voor haar open, Zei ze vanavond niet Amanda hou respect voor jezelf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Lieke krijgt ook heel veel steun van d'r vriendje.
Huub terroriseert alleen Wifebeater en Natasja, maar dat mag ie niet meer van achter. Dus de mensen die deze zogenaamde terror op kleuter-niveau leuk vinden hebben alleen Jaap nog maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
De teef.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Nasty begint ineens weer over Erics moeder
Die komt niet verder dan keihard muziek draaien, met pannen tegen elkaar klappen of fysiek irritant doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
![]()
Huub weet precies hoe het werkt, Lieke naar achter, Lieke ineens een furie, gewoon laten gaan dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zit net te denken die zit alleen maar te lachen ,maar goed straks doet ze dr benen weer voor haar open, Zei ze vanavond niet Amanda hou respect voor jezelf.
Weet je wat ik nu zo walgelijk vindt , dat vrouwen hier in dat huis met disrespect worden behandeld door hun zogenaamde vriendjes.
ik vond wakker houden s nacht kleuterniveau.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub terroriseert alleen Wifebeater en Natasja, maar dat mag ie niet meer van achter. Dus de mensen die deze zogenaamde terror op kleuter-niveau leuk vinden hebben alleen Jaap nog maar.
Vergeet rietjes op iemands bed gooien nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
Die komt niet verder dan keihard muziek draaien, met pannen tegen elkaar klappen of fysiek irritant doen![]()
IK BEN TROTS OP MEZELF10quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE
Ad infinitum.
Doorgaan, die Nastyass die spoort echt niet....ze is echt niet in staat na te denken..wat een dom wijfquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef Day het volgende:
Oh Eric, grow the fuck up. Je bent uiterst zielig nu.
Ben niet zo thuis in latijn maar volgens mij betekent het : 'tot in het oneindige"quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE PAS OP MET DIE VINGER VAN JE
Ad infinitum.
Hypocriet mannetje ( eerst keihard mee lachen)quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef blomst het volgende:
Huub komt nu wel voor Liek op.
Yep.......quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
Zei ze nou aidslijer tegen Eric?
Niks hypocriet, hiervoor was 't kutten, dit is gewoon seksuele intimidatie zou je 't kunnen noemen. Juist goed om te zien dat Huub nog wel buiten 't spel om kan denken ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hypocriet mannetje ( eerst keihard mee lachen)
Ja. Vuil teringwijf. Die gaat t zwaar krijgen als ze eruit komt. Ik denk dat ze daarom niet naar huis wil over 4 maanden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
Yepquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
Klopt, toen ik het typte leek het namelijk ook tot in het oneindige door te gaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in latijn maar volgens mij betekent het : 'tot in het oneindige"
Ze zijn weer in de slaapkamer. Nu weer publiek van Jaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef FuTilE het volgende:
Meanwhile, in the living room, Eric and Natasia are still battling out their finger proximity contest.
En Nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
Natasia roept 2x aidslijer, dat vind ik de limit!
Valt me nog mee dat ie nu pas begon. Wat zij allemaal gezegd heeft vanavond tegen hem kan echt niet door de beugelquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef Day het volgende:
Eh Eric begon opeens ruzie te maken met Natasia, hoor. Zij lag gewoon op de bank. Maar hij moest zijn momentje weer pakken, bewijzen dat hij de diva is.
En wat heeft hij nu bereikt?
omdat jaap niet zijn bevel opvolgt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
Huub werd echt giftig ri. Japio
Holy sjit!!! Probeer dat maar eens te schuilen!quote:
Gelijk heeft hij, waarom zou hij Lieke helpen, dat moet Huub maar doen , die is degene die Jaap erin heeft gehouden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef KimiK het volgende:
Weer zo'n gore streek van die stinkBrian, Lieke vraagt om z'n hulp en rent ie snel weg om Huub te roepen in de hoop dat Huub fysiek geweld gaat gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Precies. Als Brian van achter niet de waarheid had gehoord, was Eric nu nog de gebeten hond geweest in het anaal-verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie nu pas begon. Wat zij allemaal gezegd heeft vanavond tegen hem kan echt niet door de beugel![]()
Ben t helemaal met je eens. Vuile teringhoer eerste klas is hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat Natasia zei tegen Eric over zijn moeder dat kan echt niet gewoon...daar zou iemand haar wat mij betreft een bijl voor in haar nek mogen hakken
Vies vuil vals teringwijf is het...niets aan verloren
Ze heeft toch gisteren haar 24 jaar aangevraagd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja. Vuil teringwijf. Die gaat t zwaar krijgen als ze eruit komt. Ik denk dat ze daarom niet naar huis wil over 4 maanden.
Zdngmw zegt dat Errric een vieze pisnicht isquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben t helemaal met je eens. Vuile teringhoer eerste klas is het![]()
Ach, hij gaat ver en het is plat. Maar té ver? - Neh..quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef FdW het volgende:
Er zijn grenzen aan wat een man - dus ook Jaap in deze setting - zich kan permitteren ten opzichte van vrouwen. Dit gaat te ver.
Brian heeft hem de stemming daarvoor erin gehouden, ik zie geen verschil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef maril het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, waarom zou hij Lieke helpen, dat moet Huub maar doen , die is degene die Jaap erin heeft gehouden.
Hij vroeg Jaap ook eerst wat hij aan het doen was, logisch dat hij vind dat huub zijn 'vriendin' maar moet helpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef KimiK het volgende:
Weer zo'n gore streek van die stinkBrian, Lieke vraagt om z'n hulp en rent ie snel weg om Huub te roepen in de hoop dat Huub fysiek geweld gaat gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik seg ik HOUW erfanquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Natasja klapt weer eens uit de school over een verboden onderwerp.....
Ja preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft toch gisteren haar 24 jaar aangevraagd?
Maar geen streamlock. De newbies bij de redactie hebben vanavond geen dienst.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Natasja klapt weer eens uit de school over een verboden onderwerp.....
En wat als dat schoonmaakmiddel in Lieke's ogen gekomen zou zijn? Hij was weer eens gewoon heel onverantwoord bezig...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Ach, hij gaat ver en het is plat. Maar té ver? - Neh..![]()
Truste.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Doet me allemaal een beetje denken aan The Jerry Springer show....![]()
Ik seg: truste![]()
Als er Jaap fysiek was geworden had hij denk ik zeker wat gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef schatje het volgende:
Waarom hielp Brian Lieke niet? Hij komt toch zo voor vrouwen op?
Omdat haar plannetje hem te naaien voor haar eigen fout mislukt is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:49 schreef schatje het volgende:
Dat Natasia zich zo laat opnaaien door Eric.
Je ziet het echt niet meer helder.. Je gaat te veel op in het spel zelf.. Zie het als spelletje, Jaap doet alles om zo ranzig mogelijk te zijn.. En het werkt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat Jaap er nu wel donderdag uit ligtHuub is gestoord als ie 'm er nu nog in houdt.. Doet ie denk ik wel, maar toch. Ik zou echt lachen als Jaap er dik (
) uit ligt donderdag. Daag Jaap, tyf maar op en ga maar buiten de kooi jezelf verzuipen. Die gast heeft echt geen leven..
is er dan een exit voor Jaap aangevraagd? Ik dacht alleen voor Nicolaas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat Jaap er nu wel donderdag uit ligtHuub is gestoord als ie 'm er nu nog in houdt.. Doet ie denk ik wel, maar toch. Ik zou echt lachen als Jaap er dik (
) uit ligt donderdag. Daag Jaap, tyf maar op en ga maar buiten de kooi jezelf verzuipen. Die gast heeft echt geen leven..
Ja, dat is inderdaad minder hoffelijk van Jaap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En wat als dat schoonmaakmiddel in Lieke's ogen gekomen zou zijn? Hij was weer eens gewoon heel onverantwoord bezig...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:50 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet meer helder.. Je gaat te veel op in het spel zelf.. Zie het als spelletje, Jaap doet alles om zo ranzig mogelijk te zijn.. En het werkt!
Hij is erg opgelucht dat Natasia hem niet om hulp vraagtquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:50 schreef schatje het volgende:
Brian lacht nu wel. Zou het komen omdat Huub voor Lieke staat?
Ha ha ha. Wat moeten ze wel niet van je nieuwe vriendinnetje denken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gvd. De buren beginnen op de muur te bonken (Tas is aan het woord)
Alléén maar. Het is haar manier van discussie voeren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Haal die naald uit je arm! Je gaat waanzin lullen!
Wat een zwakteboden toch van Natasia.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha ha. Wat moeten ze wel niet van je nieuwe vriendinnetje denken.
Kwakkies doen het ook goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Alléén maar. Het is haar manier van discussie voeren.
Als ze je niet kan pakken op je dode moeder, roept ze dat je een junk bent.
Ongelooflijk hè? Dit alles heeft hij gewoon voor elkaar gekregen (met een beetje hulp van Lieke).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |