Yep.......quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
Zei ze nou aidslijer tegen Eric?
Niks hypocriet, hiervoor was 't kutten, dit is gewoon seksuele intimidatie zou je 't kunnen noemen. Juist goed om te zien dat Huub nog wel buiten 't spel om kan denken ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hypocriet mannetje ( eerst keihard mee lachen)
Ja. Vuil teringwijf. Die gaat t zwaar krijgen als ze eruit komt. Ik denk dat ze daarom niet naar huis wil over 4 maanden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
Yepquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef schatje het volgende:
Klopt, toen ik het typte leek het namelijk ook tot in het oneindige door te gaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in latijn maar volgens mij betekent het : 'tot in het oneindige"
Ze zijn weer in de slaapkamer. Nu weer publiek van Jaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef FuTilE het volgende:
Meanwhile, in the living room, Eric and Natasia are still battling out their finger proximity contest.
En Nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
Natasia roept 2x aidslijer, dat vind ik de limit!
Valt me nog mee dat ie nu pas begon. Wat zij allemaal gezegd heeft vanavond tegen hem kan echt niet door de beugelquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef Day het volgende:
Eh Eric begon opeens ruzie te maken met Natasia, hoor. Zij lag gewoon op de bank. Maar hij moest zijn momentje weer pakken, bewijzen dat hij de diva is.
En wat heeft hij nu bereikt?
omdat jaap niet zijn bevel opvolgt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef Desii het volgende:
Huub werd echt giftig ri. Japio
Holy sjit!!! Probeer dat maar eens te schuilen!quote:
Gelijk heeft hij, waarom zou hij Lieke helpen, dat moet Huub maar doen , die is degene die Jaap erin heeft gehouden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef KimiK het volgende:
Weer zo'n gore streek van die stinkBrian, Lieke vraagt om z'n hulp en rent ie snel weg om Huub te roepen in de hoop dat Huub fysiek geweld gaat gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Precies. Als Brian van achter niet de waarheid had gehoord, was Eric nu nog de gebeten hond geweest in het anaal-verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie nu pas begon. Wat zij allemaal gezegd heeft vanavond tegen hem kan echt niet door de beugel![]()
Ben t helemaal met je eens. Vuile teringhoer eerste klas is hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat Natasia zei tegen Eric over zijn moeder dat kan echt niet gewoon...daar zou iemand haar wat mij betreft een bijl voor in haar nek mogen hakken
Vies vuil vals teringwijf is het...niets aan verloren
Ze heeft toch gisteren haar 24 jaar aangevraagd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja. Vuil teringwijf. Die gaat t zwaar krijgen als ze eruit komt. Ik denk dat ze daarom niet naar huis wil over 4 maanden.
Zdngmw zegt dat Errric een vieze pisnicht isquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ben t helemaal met je eens. Vuile teringhoer eerste klas is het![]()
Ach, hij gaat ver en het is plat. Maar té ver? - Neh..quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef FdW het volgende:
Er zijn grenzen aan wat een man - dus ook Jaap in deze setting - zich kan permitteren ten opzichte van vrouwen. Dit gaat te ver.
Brian heeft hem de stemming daarvoor erin gehouden, ik zie geen verschil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:44 schreef maril het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, waarom zou hij Lieke helpen, dat moet Huub maar doen , die is degene die Jaap erin heeft gehouden.
Hij vroeg Jaap ook eerst wat hij aan het doen was, logisch dat hij vind dat huub zijn 'vriendin' maar moet helpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef KimiK het volgende:
Weer zo'n gore streek van die stinkBrian, Lieke vraagt om z'n hulp en rent ie snel weg om Huub te roepen in de hoop dat Huub fysiek geweld gaat gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |