quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef Oosthoek het volgende:
Tijd voor wat plaatjes!!
Like, uhm, WOW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PORNO!
Voor het gemak vergeet de schrijver de BMW 1, de Mercedes A en B klasse, de Volvo C30 en wie weet wat nog meer. Het is een zéér goede stap om die markt in te gaan, maar unexplored is ze bij lange na niet, eerder uitgekauwd.quote:Talk about tapping into largely unexplored new markets. Small luxury is in, plain and simple. A4, 3 Series, 9-3? They aren't the "compact" luxury cars they once were. This new market is occupied by only the A3 and to some extent the Mini. Saab has an opportunity to jump into the game here. The 9-1 could come at just the right time, right as this new segment in the market is opening, establishing a foot hold and cashing in on it's spectacular growth potential.
Ik ken er minstens één, maar gewone stervelingen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:11 schreef OG-Loco het volgende:
Waarschijnlijk Saab-monteurs.
Maak je geen zorgen jou saab red `t wel van Berlijn naar Krakau en Tsjechië en Oostenrijk kan die ook wel aan! Veel plezier! En cruise ze in je 900quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:14 schreef Oosthoek het volgende:
Gescheurde cilinderkop schijnt wel vaker voor te komen. Op het Saabforum heb ik er wel eens wat over gelezen.
Ik heb mijn 900 afgelopen week voorzien van een compleet nieuwe koppeling (wat een verschil!), nieuwe bakolie (Honda MTF2, aanrader) een setje hulpveren aan de achterkant en eindelijk weer een spoiler (was door de vorige eigenaar vastgekit waarna het kreng er afvielnu zit ze goed vast met de schroefjes
). Morgen met een aantal vrienden een vakantietripje Berlijn, Krakau, Tsjechië en Oostenrijk maken. Hopen dat ze er niet teveel moeite mee heeft...
Hm, dan moet ik daar nog maar een keer rondkijken, is sowieso wel een leuk forum voor de liefhebber!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:14 schreef Oosthoek het volgende:
Gescheurde cilinderkop schijnt wel vaker voor te komen. Op het Saabforum heb ik er wel eens wat over gelezen.
Doe ik ook nog wel als ik een Saab heb (ooit), het is toch ook geschikt voor lurk-only? Als ik er toch niet post lijkt me dat wel ok.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me net 5 minuten gelden aangemeld op het saabfourm iig
Dat mag ik aannemen!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga er ook posten uiteraard.
Ja, nee, 92' 9000CS. Tja, het is wel veel geld ja. Maar het is verder wel een geweldige autoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Duvel het volgende:
Vierhonderdachttien euro? Kreeg je er een gouden randje bij? Wat voor wagen rij je?
Inderdaad veel geld... Voor een 900 is een nieuwe ruit geloof ik iets van 90euro ex, alleen materiaal. Ik denk niet dat ze bijna 400 euro nodig hebben voor de inbouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja, nee, 92' 9000CS. Tja, het is wel veel geld ja. Maar het is verder wel een geweldige auto
Voor of na overname door GM?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef Salvad0R het volgende:
Saab is lief. Puur Kultuur zeg ik je.
Er bestaat een 95, een soort vroege estate-versie van de 96. Die stamt ergens uit de jaren '60 en '70. En er is de 9-5, het huidige model (sinds een jaar of 10 denk ik).quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef _The_General_ het volgende:
Bestaat er zoiets als de Saab 95 of 950 special edition! ?
Ben weer terug en we hebben totaal geen problemen gehad!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen jou saab red `t wel van Berlijn naar Krakau en Tsjechië en Oostenrijk kan die ook wel aan! Veel plezier! En cruise ze in je 900
Dan hebben we waarschijnlijk de Saab 9-5 special edition. Komen deze special editions veel voor? 230 pk sportuitvoering.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er bestaat een 95, een soort vroege estate-versie van de 96. Die stamt ergens uit de jaren '60 en '70. En er is de 9-5, het huidige model (sinds een jaar of 10 denk ik).
Van een special edition heb ik nog nooit gehoord, kan zijn dat ik dat gemist heb. Wat me aannemelijker is is dat iemand dacht dat de SE in '9-5 SE' stond voor special edition, terwijl het eigenlijk voor Sport Estate staat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan hebben we waarschijnlijk de Saab 9-5 special edition. Komen deze special editions veel voor? 230 pk sportuitvoering.
Die snelheden zijn netjes vooral met volle bepakkingquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben weer terug en we hebben totaal geen problemen gehad!Op de terugweg nog een tijdlang 150 als cruise-snelheid aangehouden in Duitsland en af en toe een stuk 170 gereden (zelfs bergop), met volledig bepakte kofferruimte en 4 personen, geen enkel probleem. Harder dan 170 durfde ik niet omdat ze dan een beetje rauw begon te klinken (ongeveer 4750 toeren).
Desalniettemin zeker niet teleurgesteld door mijn 23 jaar oude beestje met inmiddels 250.000km op de klok.
Foto's!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef nsfw het volgende:
NSFW is vanaf vandaag ook troste bezitter van een Saab 900SE 2.0T Cabriolet
Nog eentje die aan het bekeren isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Pascal86 het volgende:
Paar maanden geleden vondt ik saab fucking gaar maar begint het merk steeds meer te waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |