Vroeg me l af of het aan mij lag, mis een paar personen, kom net binnen en was nog aan het inlezen. Weer veel gemist vanavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef Villalux het volgende:
Brainlees wordt weer aardig uit beeld gehouden terwijl hij para aan het worden is!
*kuchsorry*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef maril het volgende:
Het komt Eric trouwens volgens mij heeeeeeeel goed uit dat hij vriendjes is met Amanda, (backup) vraag mij af hoe Amanda zich voelt als ze de beelden ziet tussen Huub en Eric tjdens die heftige avond waar Huub tussen de benen lag van amnanda, Eric helpte persoonlijk na de eerste class met Brain (die ondekte dat Amanda en Brain in een bed lag)dat Huub weer terug ging in bed bij Amanda om de boel warm te houden(was ff tussendoor nog besproken inkantoor) en Amanda te troosten , eerst wilde Huub dat niet, hij ging toen enigzins mokken op dat bed bij een huilende amanda liggen, en Eric pushte hem daaronder , later is Eric zich de pleuris geschrokken(had de ernst ineens door) en heeft zich toen om Amanda bekommert.
Die vragen om vergiffenis bij de hemelpoortquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
Waar zijn de kindjes van God?
Ik een weekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:39 schreef Clank het volgende:
Eric is op Amanda aan het inpraten dat ze het niet weer goed hoeft te maken met Brian. Maar Eric vergeet even dat Amanda zulke relaties gewend is en de sex heel belangrijk vindt... ik geef het twee dagen.
Gutenacht!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef Copycat het volgende:
Het was me een waar genoegen, deze avond met u allen.
Welterusten!![]()
Alstublieft!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef forzaudinese het volgende:
Ik zie mensen op fok steeds zeggen dat brian >amanda geslagen heeft! Is daar een filmpje van??Volgens mij heeft die haar alleen bespuugd(wat tuurlijk fout is van hem)maar heeft die haar niet geslagen! Natasia stak volgens mij haar arm uit om amanda tegen te houden op die bewuste avond en die kwam wat ongelukkig in het gezicht van amanda.
Er is ook al toegegeven dat Brian geslagen heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef forzaudinese het volgende:
Ik zie mensen op fok steeds zeggen dat brian >amanda geslagen heeft! Is daar een filmpje van??Volgens mij heeft die haar alleen bespuugd(wat tuurlijk fout is van hem)maar heeft die haar niet geslagen! Natasia stak volgens mij haar arm uit om amanda tegen te houden op die bewuste avond en die kwam wat ongelukkig in het gezicht van amanda.
Precies! Alsof wij daardoor tevreden gesteld worden. Daar is minimaal een stuk stevig touw en een geknakte nek voor nodig!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die sorry van daarnet, was alleen om de streamers tevreden te stellen.
Hoe dom kan die gozer zijn. Walgelijk figuur![]()
![]()
![]()
Nou, die heeft echt wel Amanda geslagen hoor ook al ontkent die hetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef forzaudinese het volgende:
Volgens Amanda was het een klap en Brian zegt dat een duw was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef forzaudinese het volgende:
waarom denk je dat hij wifebeater heet..!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef forzaudinese het volgende:
Voor de duidelijkheid: Brian heeft dat zelf toegegeven in een gesprek met Amanda in de privatequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is ook al toegegeven dat Brian geslagen heeft![]()
Euh niet door brian en toen het gebeurde ook niet door huub die er bovenop stond en hem er graag op zou betrappen omdat hij hem daarvoor er al van beschuldigdequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat in de uitzending had gezeten, was hij niet zo hoog gekomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Brian heeft dat zelf toegegeven in een gesprek met Amanda in de private.
Echt? Dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Brian heeft dat zelf toegegeven in een gesprek met Amanda in de private.
Niet volgens huubquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef farceman het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij wifebeater heet..!?
Die naam moet je wel verdienen hoor
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou, die heeft echt wel Amanda geslagen hoor ook al ontkent die het
Die heeft trouwens een naam, hij heet Brianaal![]()
Brian heeft bescherming van 'achter'. Als hij te zwaar onder vuur komt te liggen is er altijd een of andere ingreep van de redactie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
Is Brian para aan het worden, waarom gaan er niet een paar mensen op af dan om hem lekker te stangen? Even over de rand helpen?
Dat vraag ik me al vaker af de laatste tijd.
Ik geloof er geen zak van, dan waren we hier vast overspoelt met dat filmpje, of is die er heel toevallig nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou, die heeft echt wel Amanda geslagen hoor ook al ontkent die het
Die heeft trouwens een naam, hij heet Brianaal![]()
Zo bijzonder was het op dat moment al niet echt meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, dan waren we hier vast overspoelt met dat filmpje, of is die er heel toevallig niet
Dat deed hij om Amanda te beschermen voor/tegen zijn woedequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen filmpjes en heb daar ook geen filmpje van voorbij zien komen dacht ik. Geloof jij het daarom maar niet, prima. Ik weet wel beter, heb het zelf gehoordquote:
Dat is echt heel bijzonder, daar is zo een beetje de meeste discussie over geweest hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo bijzonder was het op dat moment al niet echt meer.
Ja net als dat Natte Tas onder Amanda dr borsten wilde kijken of ze de littekens zou zien. Allemaal bescherming van de kutjes van Godquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat deed hij om Amanda te beschermen voor zijn woede![]()
En zegt: "Gevoel kan je niet in 1 keer uitschakelen'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Huub: Ach, over een week slaap je toch weer met hem.
Amanda lacht alleen maar.
Daar was iedereen, blijkbaar behalve een handvol Brian fans, het toch wel over eens?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is echt heel bijzonder, daar is zo een beetje de meeste discussie over geweest hier.
Drie dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb het hem ook horen zeggen. Dat wil zeggen, hij bevestigde het, hij heeft het niet ontkend toen Amanda zelf zei dat hij haar had geslagen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen filmpjes en heb daar ook geen filmpje van voorbij zien komen dacht ik. Geloof jij het daarom maar niet, prima. Ik weet wel beter, heb het zelf gehoord![]()
![]()
![]()
Ook gehoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, dan waren we hier vast overspoelt met dat filmpje, of is die er heel toevallig niet
Ik heb hier al zoveel dingen verdraaid zien worden dat ik alleen maar iets echt geloof als ik het zelf zie, niks persoonlijksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal geen filmpjes en heb daar ook geen filmpje van voorbij zien komen dacht ik. Geloof jij het daarom maar niet, prima. Ik weet wel beter, heb het zelf gehoord![]()
![]()
![]()
Er is ook een prachtige caps geplaatst, waar Amanda's haar en hoofd horizontaal hingen, en je nog keurig Brians arm terug zag trekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is echt heel bijzonder, daar is zo een beetje de meeste discussie over geweest hier.
Je kan van Marrije en Disana zeggen wat je wil, maar waarheidsgetrouw zijn ze iig wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb hier al zoveel dingen verdraaid zien worden dat ik alleen maar iets echt geloof als ik het zelf zie, niks persoonlijks
Adviezen geven aan Amanda en niet eens door hebben dat ze zelf zwaar in de zeik genomen wordtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef product het volgende:
Dat meisje is 19...aldus corky van 22?
Het allervreemdste is dat huub er niks over zei toen het gebeurde, terwijl hij er bovenop stondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar was iedereen, blijkbaar behalve een handvol Brian fans, het toch wel over eens?
Dat is een mooi compliment.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je kan van Marrije en Disana zeggen wat je wil, maar waarheidsgetrouw zijn ze iig wel.![]()
Amanda zei het ook pas na een paar dagen dat Brian haar had geslagen. Naar eigen zeggen om hem te beschermen. Ze wilde niet dat Huub hem daar op kon pakken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Nu noemt Huub allerlei slechte dingen van Brian op, maar slaan zit er niet bij, hoor.
Ik heb het trouwens ook niet kunnen ontwaren op het filmpje.
Klopt, want Aman had het tegen Natas gezegd en Natas had het erover met Brian en toen kwam Amanda erbij zitten in de private. Toen wilde Natas weten hoe het nou precies zat. Dus deed Amanda haar verhaal, dat hij haar had gespuug en geslagen. Toen zei Natas waarom heb je niet meteen gezegd dat hij je heeft geslagen. waarop Amanda zei: om hem te beschermen, het stomste wat ik kon doen. Dat beaamde Natas en zei dat ze geen dingen moest achterhouden omdat dat toch wel uitkwam. Toen zei Brian ok ik ben fout geweest had die dingen niet moeten doen, daar heb ik sorry voor gezegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hem ook horen zeggen. Dat wil zeggen, hij bevestigde het, hij heeft het niet ontkend toen Amanda zelf zei dat hij haar had geslagen.
Netty is achter geweestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Het is trouwens Netty geweest die zei dat Brian had geslagen.
Maar hoe kan zij dat nou weten? Zij heeft niet meer gezien dan wij.
Huub was zo dronken als een tor, die kon op dat moment niet eens zien waar iedereen was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het allervreemdste is dat huub er niks over zei toen het gebeurde, terwijl hij er bovenop stond
Dat meisje van 22 wordt voor hoer en weet ik niet wat uitgeschulden en neukt vervolgens weer met die gozer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef product het volgende:
Dat meisje is 19...aldus corky van 22?
Hij noemt alles wat hij zelf veel erger geflikt heeft, behalve het spugenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Nu noemt Huub allerlei slechte dingen van Brian op, maar slaan zit er niet bij, hoor.
Ik heb het trouwens ook niet kunnen ontwaren op het filmpje.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is ook een prachtige caps geplaatst, waar Amanda's haar en hoofd horizontaal hingen, en je nog keurig Brians arm terug zag trekken.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je kan van Marrije en Disana zeggen wat je wil, maar waarheidsgetrouw zijn ze iig wel.![]()
Nou DILADILO nog!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef product het volgende:
HELA! in de gameroom
Het was duidelijk te zien dat ze een klap kreeg, ze sloeg zowat met een driedubbele flikflak achterover en greep huilend naar haar gezicht en boog vooroverquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Het is trouwens Netty geweest die zei dat Brian had geslagen.
Maar hoe kan zij dat nou weten? Zij heeft niet meer gezien dan wij.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Amanda zei het ook pas na een paar dagen dat Brian haar had geslagen. Naar eigen zeggen om hem te beschermen. Ze wilde niet dat Huub hem daar op kon pakken.
Maisjeequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef maril het volgende:
[..]
Dat maisje van 22 wordt voor hoer en weet ik niet wat uitgeschulden en neukt vervolgans weer met die gozer.
Als ik het zo hoor, kan ik er wel context bij verzinnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft later verschillende keren gezegd 'je hebt me geslagen' en Brians reacties varieerden van instemming tot niet ontkennen. Hij heeft minimaal 1x herhaald 'ik heb je geslagen'.
Mijn cursor zat ook al bij het volumeknopje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
Eric, weg bij die draaitafel.
Klopt, misschien zelfs wel een week later, vlak voordat ze in de tuin stonden en hij weer de armen om haar heen sloeg omdat ze moest huilen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Amanda zei het ook pas na een paar dagen dat Brian haar had geslagen. Naar eigen zeggen om hem te beschermen. Ze wilde niet dat Huub hem daar op kon pakken.
En zoals je daar kunt zien, staat Huub niet in een positie om precies te zien wat er gebeurd.quote:
Tijdens de streamlock riep hij meerdere malen dat Brian geslagen hadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was zo dronken als een tor, die kon op dat moment niet eens zien waar iedereen was.
Zoek gauw een ander onderwerp voor advocaat van de duivel... we l*llen je qua Brian toch zo platquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, kan ik er wel context bij verzinnen
Een meisje uitmaken voor hoer, haar in het gezicht spugen en slaan en vervolgens zeggen dat je haar wilde beschermenquote:
Struisvogelpolitiek is ook een levenshoudingquote:
Ja maar dat kan ook een duw zijn, ik bedoel men komt pas 4 dagen na dit gezeik, na die brief van die moeder Netty.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek gauw een ander onderwerp voor advocaat van de duivel... we l*llen je qua Brian toch zo plat![]()
En dan op wonderbaarlijke wijze toch zo stijgen in de poll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Een meisje uitmaken voor hoer, haar in het gezicht spugen en slaan en vervolgens zeggen dat je haar wilde beschermen.
Van een duw vliegt je haar niet horizontaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een duw zijn, ik bedoel men komt pas 4 dagen na dit gezeik, na die brief van die moeder Netty.
Echt niet werd de zelfde nacht hier heftig over gediscusieerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een duw zijn, ik bedoel men komt pas 4 dagen na dit gezeik, na die brief van die moeder Netty.
Ach, nu zijn we nog met een aantal die hetzelfde hebben gehoord. je zou maar een paar uur de enige zijn die heeft gehoord dat Natas heeft gezegd dat ze mee mag naar een uitjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek gauw een ander onderwerp voor advocaat van de duivel... we l*llen je qua Brian toch zo plat![]()
Niet zo raar als ze zegt dat het haar goed deed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Juist jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek is ook een levenshouding![]()
Omdat Amanda hem wilde beschermen ondanks alles maar eh dit was al tot in den treure uitfgekauwd hoor in een COSje of -tigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik gok op aanstaande vrijdagnacht, kan ook eerder zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Nee dat is niet waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:59 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet werd de zelfde nacht hier heftig over gediscusieerd
Volgens mij niet, iig niet door amandaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:59 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet werd de zelfde nacht hier heftig over gediscusieerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |