En zoals je daar kunt zien, staat Huub niet in een positie om precies te zien wat er gebeurd.quote:
Tijdens de streamlock riep hij meerdere malen dat Brian geslagen hadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was zo dronken als een tor, die kon op dat moment niet eens zien waar iedereen was.
Zoek gauw een ander onderwerp voor advocaat van de duivel... we l*llen je qua Brian toch zo platquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, kan ik er wel context bij verzinnen
Een meisje uitmaken voor hoer, haar in het gezicht spugen en slaan en vervolgens zeggen dat je haar wilde beschermenquote:
Struisvogelpolitiek is ook een levenshoudingquote:
Ja maar dat kan ook een duw zijn, ik bedoel men komt pas 4 dagen na dit gezeik, na die brief van die moeder Netty.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek gauw een ander onderwerp voor advocaat van de duivel... we l*llen je qua Brian toch zo plat![]()
En dan op wonderbaarlijke wijze toch zo stijgen in de poll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Een meisje uitmaken voor hoer, haar in het gezicht spugen en slaan en vervolgens zeggen dat je haar wilde beschermen.
Van een duw vliegt je haar niet horizontaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een duw zijn, ik bedoel men komt pas 4 dagen na dit gezeik, na die brief van die moeder Netty.
Echt niet werd de zelfde nacht hier heftig over gediscusieerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een duw zijn, ik bedoel men komt pas 4 dagen na dit gezeik, na die brief van die moeder Netty.
Ach, nu zijn we nog met een aantal die hetzelfde hebben gehoord. je zou maar een paar uur de enige zijn die heeft gehoord dat Natas heeft gezegd dat ze mee mag naar een uitjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek gauw een ander onderwerp voor advocaat van de duivel... we l*llen je qua Brian toch zo plat![]()
Niet zo raar als ze zegt dat het haar goed deed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Juist jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek is ook een levenshouding![]()
Omdat Amanda hem wilde beschermen ondanks alles maar eh dit was al tot in den treure uitfgekauwd hoor in een COSje of -tigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik gok op aanstaande vrijdagnacht, kan ook eerder zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Huub: Ach, over een week slaap je toch weer met hem.
Amanda lacht alleen maar.
Nee dat is niet waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:59 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet werd de zelfde nacht hier heftig over gediscusieerd
Volgens mij niet, iig niet door amandaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:59 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet werd de zelfde nacht hier heftig over gediscusieerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |