quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft totaal geen gebrek aan kritisch inzicht
Hij heeft ook veel zelfkritiek![]()
Hij zag dat hij fout zit en biedt gelijk zijn excuus aan![]()
Als je de TV uitzendingen bekijkt (naast het volgen van de streams) valt meteen op dat alle negatieve eigenschappen van Wifebeater B weggepoetst worden, en alle positieve momentjes (die zeldzaam zijn) op een overdreven manier naar voren gehaald worden. Je kan hier dus de conclusie trekken dat de redaktie Brainless als de 'good guy' wilt neerzetten. Er zijn vele mensen die de streams niet volgen en Brainless alleen maar van de TV uitzendingen kennen, en die denken dan ook oprecht dat hij een goede gozer is die altijd de slachtoffer is. Op zich is het dus niet zo vreemd dat hij nog 19% gekregen heeft, precies zoals de redaktie het wilt hebben. Maar ik denk wel dat ie aan het plafond zit, als ie boven de 20% uit gaat komen, dant wordt het toch erg ongeloofwaardig...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef waxmask het volgende:
Of waar 19% van de mensen echt vinden dat Brian een goede jongen is?
Beetje jammer dat jij dan het tegenovergestelde bent wat kritisch inzicht betreftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian heeft totaal geen gebrek aan kritisch inzicht
Hij heeft ook veel zelfkritiek![]()
Hij zag dat hij fout zit en biedt gelijk zijn excuus aan![]()
Ik ben er toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
De Brian fanboys/girls weten ook wel wanneer ze hun gezicht moeten laten zien. En geef ze eens ongelijk.
Als hij zelfkritiek zou hebben zou hij zijn gitaar wegzetten, stoppen met zingen en stoppen met erover te denken dat hij dichter isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Brian heeft geen spatje zelfkritiek.
Hij biedt alleen maar zijn excuus aan omdat hij merkt hoe Amanda reageert.
Als hij zelfkritiek zou hebben was hij eerder, en uit zichzelf, naar Amanda toe gegaan.
Hij komt alleen maar met excuses als hij merkt dat hij zich er niet meer uit kan wurmen met zijn oneindige gezemel.
Op Huub is ook van alles aan te merken, maar die komt wel uit zichzelf met excuses als hij vindt dat hij iets heeft gedaan wat niet klopt. Groot verschil!
En stoppen met praten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als hij zelfkritiek zou hebben zou hij zijn gitaar wegzetten, stoppen met zingen en stoppen met erover te denken dat hij dichter is
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als hij zelfkritiek zou hebben zou hij zijn gitaar wegzetten, stoppen met zingen en stoppen met erover te denken dat hij dichter is
Tenminste 1 mooie vrouw in de villaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:23 schreef Copycat het volgende:
Dat is trouwens wel een prachtige foto van Marilyn Monroe achter Amanda in de private.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Adik het volgende:
Gaat Lieke Huub nu eindelijk vertellen dat ze Brian had afgetrokken twee nachten terug?
Volgens mij heeft hij daar te horen gekregen hoe het zat, we weten het niet...quote:
Ben bijna trots op Amanda. Wat een inzichten toont ze opeens !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Amanda zegt het nu ook Brian als 2e in de popoll, als je ziet wat hij de afgelopen periode heeft gedaan.
100% mee oneensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Als hij zelfkritiek zou hebben was hij eerder, en uit zichzelf, naar Amanda toe gegaan.
Hij komt alleen maar met excuses als hij merkt dat hij zich er niet meer uit kan wurmen met zijn oneindige gezemel.
Op Huub is ook van alles aan te merken, maar die komt wel uit zichzelf met excuses als hij vindt dat hij iets heeft gedaan wat niet klopt. Groot verschil!
Brian was zo stom om de anale seks erbij te halen om zijn eigen gedrag goed te praten. Hij had tegenover gasten gesuggereerd dat de borsten van Amanda niet echt waren. Zoiets was het geloof ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat zeze ruzie om anale seks en de echtheid van amanda's tieten ging
Futiele zaken vergeleken bij wat anderen flikken lijkt mij
Joh!quote:
Try mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij dan het tegenovergestelde bent wat kritisch inzicht betreft![]()
Neuken doet hij sowieso. In loondienst of ingehuurd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
En bijna de helft is fan van een manipulatief treitertje dat graag naar beneden schopt en zijn seksleven laat betalen door Talpa. Oh ja, en die het huidige neukertje in loondienst naar beneden trapt en daar trots op is.
Maar als ze de kans krijgt heeft ze vanavond weer seks met hem...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
Ben bijna trots op Amanda. Wat een inzichten toont ze opeens !![]()
Ze hoort nooit dat ze iets slecht doet, hoor ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Clank het volgende:
Amanda hoort nooit via achter dat ze iets niet goed doet.
Tuurlijk niet! Zulke uitspraken van een kindje van God halen de uitzending niet hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Worden uitspraken van Natasia, zoals daarnet over Eric's moeder, eigenlijk uitgezonden in de uitzendingenZo ja, vind ik het wonderlijk dat ze nog zo hoog staat.
Als hij echt zelfkritiek zou hebben, blijft er eigenlijk weinig over wat hij wel kan doen. Misschien kan hij badmat worden.quote:
Aah ok, vind het nog steeds wel meevallenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian was zo stom om de anale seks erbij te halen om zijn eigen gedrag goed te praten. Hij had tegenover gasten gesuggereerd dat de borsten van Amanda niet echt waren. Zoiets was het geloof ik.
Ik snap niet dat Brian zo hoog scoort.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat de stemmen voor Brian meer anti-Huubstemmen zijn dan pro-Brianstemmen.
Maar andersom zou ook heel goed kunnen.
Volgende poll Jaap op 2.
Ik snap niet dat Huub nog steeds zo enorm hoog scoort hoor.
Ja, maar ze heeft wel een korte termijn geheugen dus....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben bijna trots op Amanda. Wat een inzichten toont ze opeens !![]()
Die sorry van daarnet, was alleen om de streamers tevreden te stellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Eric en Amanda kunnen het al vanaf het begin goed met elkaar vinden, op 1 gestuurde ruzie van achter na dan. Bovendien komt het Amanda ook goed uit dat ze Eric heeft als backup...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef maril het volgende:
Het komt Eric trouwens volgens mij heeeeeeeel goed uit dat hij vriendjes is met Amanda, (backup)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Zulke uitspraken van een kindje van God halen de uitzending niet hoor![]()
Zouden ze eigenlijk moeten doen, wat een teringwijf![]()
Weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die sorry van daarnet, was alleen om de streamers tevreden te stellen.
Hoe dom kan die gozer zijn. Walgelijk figuur![]()
![]()
![]()
De uitzendingen bekijken het maar...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar goed dus dat ik de uitzendingen niet bekijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |