Om het risico te verkleinen dat er nog zo'n figuur als jij op de wereld komt zal ik je maar verklappen dat je de kans op scheuren zo vergrootquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef Sebasser het volgende:
Als ik eentje zo heb he, en ik trek er dan een ander overheen, is het dan extraveilig?
Oh, en kan ik hem ook nog een tweede keer gebruiken eigelijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Om het risico te verkleinen dat er nog zo'n figuur als jij op de wereld komt zal ik je maar verklappen dat je de kans op scheuren zo vergroot![]()
Leuk dat ze melden wat ze met de email adressen doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zag net ergens een bericht over www.zerocondooms.nl waar je 1 keer per week 10 gratis condooms kunt bestellen (gratis vanwege een reclamefoldertje die je erbij krijgt ofzo). Dacht ik meld het hier effe
Hm oke. Naja, ik stop ze maar in het middelste vak van m'n portemonnee. Want ik wil ze toch altijd wel bij me hebben. Het is wel eens voor gekomen dat het er van kwam zeg maar en toen lagen de condooms nog thuis. Erg balenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt lijkt me; het is toch wat warmer zoals je zelf zegt, en dat kan de bruikbaarheid van het condoom aantasten..
in haar kontje steken he heeft dan ook geen kans op zwangerschapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hm oke. Naja, ik stop ze maar in het middelste vak van m'n portemonnee. Want ik wil ze toch altijd wel bij me hebben. Het is wel eens voor gekomen dat het er van kwam zeg maar en toen lagen de condooms nog thuis. Erg balen
Ze hebben 20.000 bestellingen binnen staat er... Lijkt me dat je LANG kan wachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zag net ergens een bericht over www.zerocondooms.nl waar je 1 keer per week 10 gratis condooms kunt bestellen (gratis vanwege een reclamefoldertje die je erbij krijgt ofzo). Dacht ik meld het hier effe
Ow k krijg nu een erg net mailtje met dat de houdbaarheidsdatum op de site staat en dat het daarom zo goedkoop isquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:00 schreef prinsrob het volgende:
houdbaarheidsdatum condooms
samenvatting: 144 condooms gekocht, tot feb. houdbaar :S. Besteld van: www.playmax.nl (inderdaad erg goedkoop, nog geen tientje maar dat zie je dus terug in de houdbaarheid)
Ik kreeg zonet een mailtje binnen van hun..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
quote:Beste Lezer,
Wij versturen deze e-mail om jou twee mededelingen te doen.
Eerste de het goede bericht. Jij zit bij de eerste 20.000 bestellingen en dus krijg jij 10 gratis condooms opgestuurd.
Het tweede bericht is minder leuk. Bij onze leverancier in China is door de Tyfoon Wipha het dak ingestort en zijn onze condooms
onbruikbaar geworden. Dit heeft een vertragen tot gevolg van 4 weken. Wij kunnen daarom de verzendingen niet eind september maar
eind oktober verzenden.
Wij weten dat jij er op zitten te wachten, en wij ook! Maar hier kunnen wij en de leverancier niets aan doen.
Wij vragen hier voor jouw begrip.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust via info@zerocondooms.nl
Met vriendelijke groeten,
Zero Condooms
Condooms die niet tegen water kunnen dus?quote:Bij onze leverancier in China is door de Tyfoon Wipha het dak ingestort en zijn onze condooms onbruikbaar geworden.
hmmz... nah laat maar danquote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kreeg zonet een mailtje binnen van hun..
[..]
vindt het ook klote dingen, neemt gevoel weg maar kom sneller en dan is het ook nog eens zo dat je een onderbreking nodig hebt om dat shit ding om te doen waar ik helemaal ziek van wordt. wil niet stoppen, wil gewoon gaan haha.quote:
Afdoen (randje vasthoudenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:16 schreef einzwei het volgende:
He ik had nog ff twee vraagjes:
Als je een condoom gebruikt, moet je na het terugtrekken en afdoen dan je handen wassen? Zoja hoe pak je dat aankan toch niet naakt het halve huis door rennen...
Klopt, echt pauper. Net als die cz condooms.. Veel te strak doet gewoon pijn bij het afrollenquote:
Zou je dan niet eens een maatje groter proberen? En een normaal condoom in plaats van eentje om langer door te kunnen?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:20 schreef totalvamp het volgende:
condooms zijn rot dingen. Ik krijg ze bijna niet om en als ze omzitten heb ik het gevoel dat heel mijn lul afgeknelt wordt. Ook het gevoel is weg... Er staat dan bij van "stel je orgasme nog langer uit" alsof ik dat nodig heb :S duurt al zo'n 3 uur voordat ik kan komen.
Ik gebruik die ondingen al jaren niet meer.
no thnxquote:Op woensdag 24 december 2008 20:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een maatje groter proberen? En een normaal condoom in plaats van eentje om langer door te kunnen?
lolquote:[b]Op dinsdag 6 november 2007 22:16
En als het meisje verder niet beschermd is, is het dan niet gevaarlijk dat eventueel (voor)vocht bijv. van tijdens het voorspel aan je schaamhaar zit en dat tegen haar aanschuurt? Kan ze daar zwanger van worden?
Featherlite weleens geprobeert? Ik geloof dat kruidvat ook extra dunne condooms heeft maar die vond ik niks.quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef maniack28 het volgende:
Hier ook maar even een berichtje.... leuke vriendin en alles, maar ze kan niet tegen al die hormonenshit in de pil enzo, enige optie is nu koperspiraaltje, maar dat is ff afwachten.
In de tussentijd ga ik dus maar weer op zoek naar het ideale condoom, wat ik never nooit niet ga vinden. Ik merk dat ik met condoom weer lekker weinig voel, alleen in bepaalde houdingen... klaarkomen kost echt veel moeite en hoe langer de sex duurt hoe meer moeite het kost. Als ik met condoom neuk en we gaan daarna over op hand/mondwerk dan nog wil het niet lukken, het lijkt wel alsof mn lul gevoelloos is geworden (terwijl je zou denken dat op het moment dat je het condoom afdoet het allemaal gevoeliger moet zijn omdat je zenuwen ingesteld zijn op weinig gevoel?).
Dus.. tips?
Nee, maar die dingen zijn bijna een euro per stuk. Ik heb gemiddeld 6/7x sex op een dag dat ik mn vriendin zie.. ik weet niet hoor, maar het geld groeit niet echt op mn rug ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Featherlite weleens geprobeert? Ik geloof dat kruidvat ook extra dunne condooms heeft maar die vond ik niks.
Is ook als ik haar een week niet heb gezien en we doen het voor de 1e keer die dag (dat is met condoom dus). Echt, het maakt een wereld van verschil anders zou ik er niet zo moeilijk over doenquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je 6/7 keer per dag seks hebt is het misschien ook niet zo gek dat klaarkomen wat moeite kost
Helaas heeft een modje hierboven een handige link weggehaald, maar gebruik het meetapparaat van condoom anoniem (google werkt vast wel) en je weet welke maat je moet hebben. Verder boeit het niet zoveel. Check goed wat de binnen/buitenkant is, dat klinkt trivialer dan het isquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef synnath het volgende:
Tvp. Welke condoom soort is aan te raden voor de 'eerste keer'? En nog handige tips?
Heb zo'n heel pakket van de VGZ.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Helaas heeft een modje hierboven een handige link weggehaald, maar gebruik het meetapparaat van condoom anoniem (google werkt vast wel) en je weet welke maat je moet hebben. Verder boeit het niet zoveel. Check goed wat de binnen/buitenkant is, dat klinkt trivialer dan het isrol hem een (klein) stukje af om zeker te zijn.
En breng reserve mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds may fly, but I need a fucking plane.
Ik, maar ik ben een meisje.quote:Op maandag 12 april 2010 19:56 schreef dutchgal het volgende:
jeeeeetje mina zeg..wat een negatieve reacties...is er dan (bijna) niemand die wel goede ervaringen heeft met condooms??!? :![]()
dikke harry.....quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef PartyAnimal- het volgende:
Weet er iemand waar je condooms kan halen voor een dik geval ? heb nogal een dikke harry , normale condooms passen me niet , krijg ik tot de helft... en durex comfort xl passe ook nie , lengte nix mis mee geen anaconda ofso gewoon gemiddeld
Probeer hem eens andersomquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef denaamishenk het volgende:
Ik kreeg een Euroglider nauweljiks om mijn henkie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |