Helaas heeft een modje hierboven een handige link weggehaald, maar gebruik het meetapparaat van condoom anoniem (google werkt vast wel) en je weet welke maat je moet hebben. Verder boeit het niet zoveel. Check goed wat de binnen/buitenkant is, dat klinkt trivialer dan het isquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef synnath het volgende:
Tvp. Welke condoom soort is aan te raden voor de 'eerste keer'? En nog handige tips?
Heb zo'n heel pakket van de VGZ.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Helaas heeft een modje hierboven een handige link weggehaald, maar gebruik het meetapparaat van condoom anoniem (google werkt vast wel) en je weet welke maat je moet hebben. Verder boeit het niet zoveel. Check goed wat de binnen/buitenkant is, dat klinkt trivialer dan het isrol hem een (klein) stukje af om zeker te zijn.
En breng reserve mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds may fly, but I need a fucking plane.
Ik, maar ik ben een meisje.quote:Op maandag 12 april 2010 19:56 schreef dutchgal het volgende:
jeeeeetje mina zeg..wat een negatieve reacties...is er dan (bijna) niemand die wel goede ervaringen heeft met condooms??!? :![]()
dikke harry.....quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef PartyAnimal- het volgende:
Weet er iemand waar je condooms kan halen voor een dik geval ? heb nogal een dikke harry , normale condooms passen me niet , krijg ik tot de helft... en durex comfort xl passe ook nie , lengte nix mis mee geen anaconda ofso gewoon gemiddeld
Probeer hem eens andersomquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef denaamishenk het volgende:
Ik kreeg een Euroglider nauweljiks om mijn henkie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |