vindt het ook klote dingen, neemt gevoel weg maar kom sneller en dan is het ook nog eens zo dat je een onderbreking nodig hebt om dat shit ding om te doen waar ik helemaal ziek van wordt. wil niet stoppen, wil gewoon gaan haha.quote:
Afdoen (randje vasthoudenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:16 schreef einzwei het volgende:
He ik had nog ff twee vraagjes:
Als je een condoom gebruikt, moet je na het terugtrekken en afdoen dan je handen wassen? Zoja hoe pak je dat aankan toch niet naakt het halve huis door rennen...
Klopt, echt pauper. Net als die cz condooms.. Veel te strak doet gewoon pijn bij het afrollenquote:
Zou je dan niet eens een maatje groter proberen? En een normaal condoom in plaats van eentje om langer door te kunnen?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:20 schreef totalvamp het volgende:
condooms zijn rot dingen. Ik krijg ze bijna niet om en als ze omzitten heb ik het gevoel dat heel mijn lul afgeknelt wordt. Ook het gevoel is weg... Er staat dan bij van "stel je orgasme nog langer uit" alsof ik dat nodig heb :S duurt al zo'n 3 uur voordat ik kan komen.
Ik gebruik die ondingen al jaren niet meer.
no thnxquote:Op woensdag 24 december 2008 20:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens een maatje groter proberen? En een normaal condoom in plaats van eentje om langer door te kunnen?
lolquote:[b]Op dinsdag 6 november 2007 22:16
En als het meisje verder niet beschermd is, is het dan niet gevaarlijk dat eventueel (voor)vocht bijv. van tijdens het voorspel aan je schaamhaar zit en dat tegen haar aanschuurt? Kan ze daar zwanger van worden?
Featherlite weleens geprobeert? Ik geloof dat kruidvat ook extra dunne condooms heeft maar die vond ik niks.quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef maniack28 het volgende:
Hier ook maar even een berichtje.... leuke vriendin en alles, maar ze kan niet tegen al die hormonenshit in de pil enzo, enige optie is nu koperspiraaltje, maar dat is ff afwachten.
In de tussentijd ga ik dus maar weer op zoek naar het ideale condoom, wat ik never nooit niet ga vinden. Ik merk dat ik met condoom weer lekker weinig voel, alleen in bepaalde houdingen... klaarkomen kost echt veel moeite en hoe langer de sex duurt hoe meer moeite het kost. Als ik met condoom neuk en we gaan daarna over op hand/mondwerk dan nog wil het niet lukken, het lijkt wel alsof mn lul gevoelloos is geworden (terwijl je zou denken dat op het moment dat je het condoom afdoet het allemaal gevoeliger moet zijn omdat je zenuwen ingesteld zijn op weinig gevoel?).
Dus.. tips?
Nee, maar die dingen zijn bijna een euro per stuk. Ik heb gemiddeld 6/7x sex op een dag dat ik mn vriendin zie.. ik weet niet hoor, maar het geld groeit niet echt op mn rug ofzoquote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Featherlite weleens geprobeert? Ik geloof dat kruidvat ook extra dunne condooms heeft maar die vond ik niks.
Is ook als ik haar een week niet heb gezien en we doen het voor de 1e keer die dag (dat is met condoom dus). Echt, het maakt een wereld van verschil anders zou ik er niet zo moeilijk over doenquote:Op maandag 9 november 2009 22:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je 6/7 keer per dag seks hebt is het misschien ook niet zo gek dat klaarkomen wat moeite kost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |