quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
Ja ze waren er wel echt blij mee![]()
Er zijn totaal wel 20 mannen aan het werk, en ineens topten ze allemaal met werken en kwamen even kijken wat die meisjes daar toch deden![]()
Maar goed, de heren wilden koffie, dus wellicht morgen koffie
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
mannetje: ja, ehh, wat ehh, aardig van jullie!
ik: ja, we kunnen van de takkeherrie toch niet slapen dus dan houden we ons zo maar bezig![]()
Nu vind je die drukte nog leuk....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef Coastertommm het volgende:
Wat dan? Ik vind de locatie nu wel leuk, ik vind het wel oké om met de tram te reizen in die drukte enzo. Maargoed, gelukkig kan ik het laatste jaartje dat het cons in Zuid zit daar nog studeren, lucky me
. En het is idd recht naast het centraal, je ziet het altijd als je met de trein A'dam binnenrolt
Daar was ik ook! Leuk, gezellig, gemoedelijk, gemengd!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Ratelslak het volgende:
Afgelopen weekend naar Roots Open Air in het Oosterpark geweest.
Bier drinken in het park dus. Een van de leukste gratis festivals van Nederland.
Niet geweest? Roots duurt nog een tijdje, met concerten in de Melkweg en in Paradiso.
Zelfs mijn Rotterdamse maten zijn er weg van.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Helaas is Roots verder erg duur, vind ik!
In het oosterpark was het gratis las ik.quote:
In het oosterpark wel, maar daarna niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Roi het volgende:
[..]
In het oosterpark was het gratis las ik.
Het is nu iig geen kraakpand meer, ze hebben het gekochtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overigens ben ik afgelopen zaterdag naar OT301 geweest.
Het was echt wel heel erg gaaf. Een goede band in ieder geval.
Ondanks het feit dat de krakers-heid ervan afvliegt (ook al vind ik dat niet erg) is het echt wel heel erg okay.
mogen ze dan nog wel gewoon films vertonen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is nu iig geen kraakpand meer, ze hebben het gekocht
officieel sowieso niet. Maar verder geen ideequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mogen ze dan nog wel gewoon films vertonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |