Ik ookquote:
damn dat is wel heel erg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik moet zo 8 uur voor mijn studie naar het ziekenhuis... was daar gister 28 graden! Ik wil niet weten hoe het daar vandaag is....![]()
Ik ga waarschijnlijk naar Utrecht... uithofquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
damn dat is wel heel erg.
ik studeer btw volgend jaar misschien in hilversum en niet meer in amsterdamhilversum zuigt.
utrecht is nog wel ok hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Utrecht... uithofGelukkig maar een dag in de week en kan ik verder lekker in Amsterdam blijven!
Pfew... zelf typen levert zweetaanvallen op...![]()
Uithof daarentegen wil je niet dood gevonden worden. Utrecht verder, I like [maar ik ben er dan ook geborenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
utrecht is nog wel ok hooren 1 dag in de week is niet zo erg, ik moet (als ik aangenomen wordt) 5 dagen in de week
maar nooit dat ik in hilversum ga wonen.
[over-bol-aai-smiley]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, recht onder mij zijn mannetjes het asfalt van de weg aan het freezen en andere takkeherrie aan het maken. En dat van 19u00 t/m 6u 's ochtends, 4 dagen lang. Vaarwel nachtrust. En ik heb tentamens nu, komt heul fijn uit dus![]()
leuk is dat, vooral als ze hun radio aan hebben staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef lienelien het volgende:
Oja, recht onder mij zijn mannetjes het asfalt van de weg aan het freezen en andere takkeherrie aan het maken. En dat van 19u00 t/m 6u 's ochtends, 4 dagen lang. Vaarwel nachtrust. En ik heb tentamens nu, komt heul fijn uit dus![]()
Bulldozers, asfalteermachines (quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
leuk is dat, vooral als ze hun radio aan hebben staan![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef lienelien het volgende:
Opmerking van de nacht: 'waar ken ik me natte zak late?'![]()
mannetje: ja, ehh, wat ehh, aardig van jullie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb je ze gevraagd of ze iets stiller wilden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |